Dostawa sprzętu mechanicznego w ramach projektu: „KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE GOSPODARKI...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu mechanicznego w ramach projektu: „KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE GOSPODARKI OSADOWEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ CZĘŚCI TECHNOLOGICZNEJ I PRZEBUDOWĄ SYSTEMU DOPROWADZENIA ŚCIEKÓW DO OCZYSZCZALNI W TCZEWIE” z podziałem na części: Część 1: Dostawa fabrycznie nowego zestawu ciągnika siodłowego z naczepą samowyładowczą. Część 2: Dostawa fabrycznie nowej ładowarki na podwoziu kołowym. Część 3: Dostawa fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego. Część 4: Dostawa fabrycznie nowej mobilnej rozdrabniarko mieszarki.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTczew
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2018-12-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-28
  • Numer ogłoszenia654190-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 654190-N-2018 z dnia 2018-11-28 r.

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.: Dostawa sprzętu mechanicznego w ramach projektu: „KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE GOSPODARKI OSADOWEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ CZĘŚCI TECHNOLOGICZNEJ I PRZEBUDOWĄ SYSTEMU DOPROWADZENIA ŚCIEKÓW DO OCZYSZCZALNI W TCZEWIE” z podziałem na części: Część 1: Dostawa fabrycznie nowego zestawu ciągnika siodłowego z naczepą samowyładowczą. Część 2: Dostawa fabrycznie nowej ładowarki na podwoziu kołowym. Część 3: Dostawa fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego. Część 4: Dostawa fabrycznie nowej mobilnej rozdrabniarko mieszarki.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.”Kompleksowe rozwiązanie gospodarki osadowej wraz z modernizacją części technologicznej i przebudową systemu doprowadzania ścieków do oczyszczalni w Tczewie” nr POIS.02.03.00-00-0214/16-00. Zadanie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach, Oś priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19192776300000, ul. ul. Czatkowska  8 , 83110   Tczew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 5305270, 58 5305278, e-mail a.walter@zwik.tczew.pl, faks 585 312 182.
Adres strony internetowej (URL): www.zwik.tczew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zwik.tczew.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu mechanicznego w ramach projektu: „KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE GOSPODARKI OSADOWEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ CZĘŚCI TECHNOLOGICZNEJ I PRZEBUDOWĄ SYSTEMU DOPROWADZENIA ŚCIEKÓW DO OCZYSZCZALNI W TCZEWIE” z podziałem na części: Część 1: Dostawa fabrycznie nowego zestawu ciągnika siodłowego z naczepą samowyładowczą. Część 2: Dostawa fabrycznie nowej ładowarki na podwoziu kołowym. Część 3: Dostawa fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego. Część 4: Dostawa fabrycznie nowej mobilnej rozdrabniarko mieszarki.
Numer referencyjny: NI/068/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu mechanicznego w ramach projektu pn: „Kompleksowe rozwiązanie gospodarki osadowej wraz z modernizacją części technologicznej i przebudową instalacji doprowadzania ścieków do oczyszczalni w Tczewie”. Zamówienie obejmuje cztery części: Część 1. Dostawa fabrycznie nowego zestawu ciągnika siodłowego z naczepą samowyładowczą  Rok produkcji ciągnika siodłowego – min. 2018  Moc ciągnika siodłowego – min. 330 kW  Kabina dwuosobowa  Lewostronny układ kierowniczy  Emisja spalin Euro 6  Rok budowy naczepy samowyładowczej – min. 2018  Objętość ładunkowa – min. 24 m³  Mulda skrzyniowa aluminiowa  Wysokość załadunkowa - max. 3,1 m Część 2. Dostawa fabrycznie nowej ładowarki na podwoziu kołowym  Rok produkcji – min. 2018  Silnik wysokoprężny z doładowaniem  Moc silnika - min. 150 KM  Budowa ładowarki – przegubowa  Napęd na obie osie ( 4x4 )  Łyżka wysokiego wysypu z lemieszem o pojemności min. 3 m³ Część 3. Dostawa fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego  Rok produkcji – min. 2018  Moc silnika - min. 30 kW  Napęd – silnik spalinowy diesel  Wysokość załadunku – max. 2,8 m  Pojemność kosza zasypowego – min. 3 m³  Norma emisji spalin – min. EU Stage III Część 4. Dostawa fabrycznie nowej mobilnej rozdrabniarko mieszarki  Rok produkcji – min. 2018  Moc silnika - min. 140 kW  Napęd – silnik spalinowy diesel  Norma emisji spalin – min. EU Stage III  Wydajność – min. 70 m³/h Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny, kompletny, gotowy do użycia, bez żadnych dodatkowych nakładów oraz wolny od wad fizycznych i prawnych. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania przedmiotu zamówienia będącego rozwiązaniem prototypowym. Oferowany przedmiot zamówienia musi być sprawdzony w działaniu w pełnej skali technicznej.

II.5) Główny kod CPV: 34130000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34223000-6
43250000-4
43312200-5
43411000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1764000,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 126
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
126

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie na jedną bądź więcej części udzieli zamawiającemu gwarancji zgodnie z treścią umowy. Minimalny, wymagany okres gwarancji na przedmiot dostawy wynosi: dla zad nr 1 – łącznie 36 m-cy ( przy czym minimalny okres gwarancji dla ciągnika siodłowego wynosi 24 m-ce a dla naczepy samowyładowczej 12 m-cy ), dla zad nr 2 – nie mniej niż 24 m-ce, dla zad nr 3 – nie mniej niż 24 m-ce, dla zad nr 4 – nie mniej niż 12 m-cy, licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego, bez limitu motogodzin. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale XV SIWZ. Wykonawca będzie pełnił serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego. Czas reakcji, w szczególności polegającej na potwierdzeniu zgłoszenia i wskazaniu terminu naprawy serwisu ustala się maksymalnie na 12 godzin (w dni robocze), a czas naprawy ustala się maksymalnie na 3 dni robocze od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. W przypadku braku technicznych możliwości wykonania napraw/usunięcia usterek sprzętu w ciągu 3 dni od zgłoszenia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu zastępczego na czas wykonania naprawy/usunięcia usterek. W przypadku niepodstawienia sprzętu zastępczego, Zamawiający wynajmie taki sprzęt własnym staraniem na koszt Wykonawcy. W przypadku gdy w okresie gwarancyjnym zaistnieje konieczność przetransportowania sprzętu z siedziby Zamawiającego do serwisu, Wykonawca przetransportuje urządzenie własnym staraniem i na własny koszt, a po wykonaniu naprawy również własnym staraniem i na własny koszt dostarczy sprzęt do siedziby Zamawiającego. W razie nie wywiązania się przez Wykonawcę z terminów podjęcia reakcji jak i terminu usunięcia awarii, Zamawiającemu przysługuje prawo do zlecenia usługi naprawy przedmiotu umowy podmiotowi trzeciemu, dysponującemu wymaganymi uprawnieniami i kwalifikacjami, na koszt Wykonawcy. Wykonawca, w ramach ceny ofertowej zobowiązuje się do: a) serwisu gwarancyjnego, b) pełnej obsługi serwisowej w tym wykonanie wszystkich niezbędnych czynności konserwacyjnych (zgodnie z DTR maszyny) jak również napraw przez okres gwarancji wraz z dojazdem i robocizną pracowników, a z pominięciem materiałów eksploatacyjnych i części zużytych w trakcie prawidłowej eksploatacji urządzenia. c) wykonania przeglądów i napraw gwarancyjnych maszyny w siedzibie Zamawiającego w ilości przewidzianej w instrukcji eksploatacji producenta. d) okres trwania gwarancji przedłuża się o okres niesprawności sprzętu objętego umową trwający od chwili zgłoszenia awarii do dnia przywrócenia go do pełnej sprawności. e) Przeglądy gwarancyjne oraz naprawy będą przeprowadzane w siedzibie Zamawiającego. W przypadku, gdy przegląd lub naprawa będzie wymagała przetransportowania urządzenia do serwisu, Wykonawca przetransportuje urządzenie do serwisu a po naprawie do siedziby Zamawiającego, własnym staraniem i na własny koszt. f) Usługi serwisowe i gwarancyjne będą świadczone przez autoryzowanego przedstawiciela producenta - mającego siedzibę na terenie Polski.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia ( jednej lub więcej części ) mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 Nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w § 13 Regulaminu oraz art. 24 ust. 1 Pzp 1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 1.2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 1.2.3. Zdolności technicznej lub zawodowej: a) w zakresie warunku zdolności technicznej: Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: Zadanie nr 1) minimum jedną dostawę fabrycznie nowego zestawu ciągnika siodłowego z naczepą samowyładowczą o wartości nie mniejszej niż 320 000,00 zł netto (słownie: trzysta dwadzieścia tysięcy złotych 0/100), Zadanie nr 2) minimum jedną dostawę fabrycznie nowej ładowarki na podwoziu kołowym o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł netto ( słownie: dwieście tysięcy złotych 0/100 ), Zadanie nr 3) minimum jedną dostawę fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego o wartości nie mniejszej niż 480 000,00 zł netto ( słownie: czterysta osiemdziesiąt tysięcy złotych 0/100 ), Zadanie nr 4) minimum jedną dostawę fabrycznie nowej mobilnej rozdrabniarko mieszarki o wartości nie mniejszej niż 240 000,00 zł netto ( słownie: dwieście czterdzieści tysięcy złotych 0/100 ) b) w zakresie warunku zdolności zawodowej Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku. 2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie: 3.1. warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej w pkt 1 ppkt 1.2.3 muszą zostać spełnione przez wykonawców łącznie z zastrzeżeniem, że jeden Wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne dla zadania o które podmiot się ubiega doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w 1. 2.3.a). 3.2. brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa powyżej w pkt 1 ppkt 1.1. oraz rozdziale VII. pkt. 1 ppkt 1.1 – 1.2 tj., o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1) do 8) ustawy Pzp, musi zostać wykazany przez każdego z Wykonawców. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej w pkt 1, 2, 3 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa powyżej (w pkt. 4) wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 5.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 5.2. Zamawiający oceni czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13) – 22) ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: Zadanie nr 1) minimum jedną dostawę fabrycznie nowego zestawu ciągnika siodłowego z naczepą samowyładowczą o wartości nie mniejszej niż 320 000,00 zł netto (słownie: trzysta dwadzieścia tysięcy złotych 0/100), Zadanie nr 2) minimum jedną dostawę fabrycznie nowej ładowarki na podwoziu kołowym o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł netto ( słownie: dwieście tysięcy złotych 0/100 ), Zadanie nr 3) minimum jedną dostawę fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego o wartości nie mniejszej niż 480 000,00 zł netto ( słownie: czterysta osiemdziesiąt tysięcy złotych 0/100 ), Zadanie nr 4) minimum jedną dostawę fabrycznie nowej mobilnej rozdrabniarko mieszarki o wartości nie mniejszej niż 240 000,00 zł netto ( słownie: dwieście czterdzieści tysięcy złotych 0/100 ) b) w zakresie warunku zdolności zawodowej Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
8.2. W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca złoży: 8.2.1. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.2.2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 8.2.3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 8.2.4. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp; 8.2.5. oświadczenia wykonawcy (wzór oświadczeniastanowi załącznik nr 6 do siwz) a) o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; b) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; c) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.2 składa odpowiednio: 8.3.1 w pkt 8.2.1. składa informacje z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy. Dokument powinien być wystawionynie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.3.2. w pkt 8.2.2. – 8.2.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.4. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 8.3.2. lit a powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3.2. lit b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 8.4. stosuje się odpowiednio. 8.6. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany 8.2.1., składa dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8.8 Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 2f ustawy Pzp). 8.9. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale VIII część C ppkt 8.2 SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
C. Dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego: 8. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, ( zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia)wymienionych w poz. III.4 i III.6.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
8.1. W zakresie warunku określonego w rozdziale VI 1.2.3. a Wykonawca złoży: 8.1.1. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
B Oświadczenia składane po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium. 2. Wykonawcy przystępując do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100), Zadanie nr 2 – 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100), Zadanie nr 3 –18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100), Zadanie nr 4 – 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości sumy kwot wadiów ustalonych dla tych części zamówienia. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2016r. poz. 359). 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądzu, gwarancja lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – co najmniej jednego ze współwykonawców), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielanych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma zostać zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji, obejmujący co najmniej okres związania ofertą; e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach gdy: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy Pzp co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Wykonawca, którego wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (art. 46 ust. 5 ). 5. Postanowienia pkt 4 stosuje się również do poręczeń, o których mowa w pkt 3 lit. b i e. 6.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. nr rachunku: 89 1440 1101 0000 0000 1268 9713. 7. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć w oryginale, wraz ofertą. Dokument wadium winien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty. 8. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. Na poleceniu przelewu powinien być zapis „Wadium do przetargu nr NI /068/ 2018 pod nazwą ……………….., Część …”. 9. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (tj. przed datą i godziną wyznaczoną do składania ofert). W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu zleconego przez Wykonawcę lub dokumentu poświadczającego dokonanie przelewu jest warunkiem niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium. 10. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia do ofert należy załączyć w oddzielnym opakowaniu oryginał gwarancji lub poręczenia (nie zszywać z ofertą). 11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona ( art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp). 12. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę prze upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą z zastrzeżeniem pkt 15. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 16. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócił wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 17. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: 17. 1 odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 80,00
okres gwarancji 10,00
Termin dostawy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT zmianie ulegnie cena brutto dostawy zaś cena netto pozostanie bez zmian. b) w trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: - zmianie siedziby lub nazwy firmy, - zmianie osób reprezentujących, - ogłoszeniu upadłości, - ogłoszeniu likwidacji, - zawieszeniu działalności, - wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca c) W przypadku gdy Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej. d) W przypadku gdy Wykonawca w ofercie przewidział korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian postanowień umowy oprócz udokumentowanych w formie pisemnej okoliczności, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu jest pisemny umotywowany wniosek.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego zestawu ciągnika siodłowego z naczepą samowyładowczą
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Rok produkcji ciągnika siodłowego – min. 2018  Moc ciągnika siodłowego – min. 330 kW  Kabina dwuosobowa  Lewostronny układ kierowniczy  Emisja spalin Euro 6  Rok budowy naczepy samowyładowczej – min. 2018  Objętość ładunkowa – min. 24 m³  Mulda skrzyniowa aluminiowa  Wysokość załadunkowa - max. 3,1 m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34130000-7, 34223000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 465000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 126
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Okres gwarancji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa fabrycznie nowej ładowarki na podwoziu kołowym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Rok produkcji – min. 2018  Silnik wysokoprężny z doładowaniem  Moc silnika - min. 150 KM  Budowa ładowarki – przegubowa  Napęd na obie osie ( 4x4 )  Łyżka wysokiego wysypu z lemieszem o pojemności min. 3 m³
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43250000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 299000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 126
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Okres gwarancji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Rok produkcji – min. 2018  Moc silnika - min. 30 kW  Napęd – silnik spalinowy diesel  Wysokość załadunku – max. 2,8 m  Pojemność kosza zasypowego – min. 3 m³  Norma emisji spalin – min. EU Stage III
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43312200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 650000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 126
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Okres gwarancji 10,00
Termin dostawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa fabrycznie nowej mobilnej rozdrabniarko mieszarki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Rok produkcji – min. 2018  Moc silnika - min. 140 kW  Napęd – silnik spalinowy diesel  Norma emisji spalin – min. EU Stage III  Wydajność – min. 70 m³/h
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43411000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 350000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 126
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 80,00
Okres gwarancji 10,00
Termin dostawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników na trasy SE-IT - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy przewoźników z ciągnikami typu mega na trasy SE-IT (najlepiej z podstawowym ADR). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI