Dostawa specjalnego lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki Ochotniczej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa specjalnego lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnochowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieliczka
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-06-06
  • ZamawiającyOchotnicza Straż Pożarna w Czarnochowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00346023
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa specjalnego lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnochowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Czarnochowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357201510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czarnochowice 150

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 664 191 813

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ospczarnochowice@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działania z zakresu ochrony przewciwpożarowej oraz działania ratownicze

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000525470

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Powstania Warszawskiego 1

1.11.4.) Miejscowość: Wieliczka

1.11.5.) Kod pocztowy: 32-020

1.11.6.) Województwo: małopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.11.9.) Numer telefonu: +48 12 263 43 31

1.11.10.) Numer faksu: +48 12 278 68 60

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.wieliczka.eu/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa specjalnego lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnochowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db4dbfe0-1d8b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db4dbfe0-1d8b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db4dbfe0-1d8b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).

3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: magistrat@wieliczka.eu (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.

5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.

6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego. Wszelkie informacje można znaleźć na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

9. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.

10. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”). W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą (w szczególności oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp, stosowne pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu trzeciego przedmiotowe środki dowodowe).

11. Formularz ofertowy oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
1.1.1. w ramach czynności przetwarzania związanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia oraz związanych z przechowywaniem dokumentacji z przeprowadzonego postępowania jest Burmistrz Miasta i Gminy Wieliczka z siedzibą w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Wieliczce jest Pan Jacek Krzyżaniak – Inspektor Ochrony Danych: iod@wieliczka.eu;
1.1.2. w ramach czynności przetwarzania związanych wykonywaniem umowy podjętej w wyniku rozstrzygnięcia postępowania jest Prezes Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnochowicach 32-020 Wieliczka, Czarnochowice 150.
1.2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie postępowania prowadzonego w trybie podstawowym.
1.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
1.4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

c.d. w punkcie 31 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.15.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawa specjalnego lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnochowicach.

Podstawowe wymogi techniczne i formalne pojazdu którego dostawa jest przedmiotem zamówienia, określono poniżej:
Pojazd zabudowany i wyposażony powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym:
• ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.), z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych,
• rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002 z późn. zm.),
Pojazd musi posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski wydane na postawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochrony zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania. Świadectwo Dopuszczenia dostarczone najpóźniej na dzień przekazania pojazdu.
Podwozie pojazdu musi posiadać homologację WE

PODWOZIE Z KABINĄ:
Pojazd musi spełniać wymagania dla klasy lekkiej L (wg PN_EN 1846-1 lub równoważnej).
Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia i nadwozia 2024, silnik i podwozie z kabiną pochodzące od tego samego producenta. .
Kolorystyka pojazdu i oznakowanie:
• kabina samochodu w kolorze czerwieni sygnałowej zbliżona do – RAL 3000,
• poszycia nadwozia sprzętowego lakierowane zgodnie z fabrycznym kolorem podwozia i kabiny,
• błotniki i zderzaki w kolorze białym,
• na drzwiach przednich kierowcy i pasażera herb gminy oraz nazwa jednostki OSP
• pojazd musi być oznakowany numerami operacyjnymi zgodnie z zarządzeniem nr 1 Komendanta Głównego PSP z dnia 24 stycznia 2020 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP z 2020 r. poz. 3) ze zmianami wprowadzonymi zarządzeniem nr 3 Komendanta Głównego PSP z dnia 9 marca 2021 r. – numer zostanie określony przez zamawiającego na etapie realizacji zamówienia,
• pas wyróżniający według wytycznych zamawiającego (odblaskowy lub fluorescencyjny) po bokach wzdłuż całego pojazdu i na bocznych żaluzjach z dwóch stron, oraz pasy wyróżniające (odblaskowe lub fluorescencyjne). Tylna ściana nadwozia sprzętowego oklejona pasami wyróżniającymi ułożonymi pod kątem 45°
Dopuszczalna masa całkowita samochodu – do 3500 kg.
Wymiary gabarytowe kompletnego pojazdu:
• długość całkowita w przedziale 6600 – 6900 mm
• szerokość nie większa niż 2500 z lusterkami,
• wysokość nie większa niż: 2700 mm,
• rozstaw osi w przedziale 3600mm – 3700 mm.
Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny z turbo doładowaniem o zapłonie samoczynnym , spełniający normę emisji spalin min. EURO 6 (aktualną na dzień przekazania pojazdu).
Podwozie bazowe – układ napędowy
• pojemność silnika minimum 2250 cm3,
• moc minimalna silnika 120 kW,
• maksymalny moment obrotowy minimum 370 Nm,
• skrzynia biegów 6-biegowa (manualna) plus bieg wsteczny,
• układ kierowniczy ze wspomaganiem,
• pojemność zbiornika paliwa minimum 75 litrów,
• układ hamulcowy wyposażony w ABS z elektronicznym korektorem siły hamowania oraz układ wspomagania nagłego hamowania,
• hamulce tarczowe na obu osiach,
• napęd 4x2 przekazywany na tylny most napędowy z kołami bliźniaczymi mechanizm różnicowy z fabryczną mechaniczna blokadą,
• zawieszenie tylne wzmocnione fabrycznie, stabilizowane + miechy pneumatyczne z manometrem i możliwością regulacji ciśnienia,
• układ elektroniczny trakcji jezdnej ESP,
• światła do jazdy dziennej fabryczne LED,
• światła przeciwmgielne fabrycznie LED.
Wylot spalin nie może być skierowany na stanowiska obsługi poszczególnych urządzeń pojazdu.
Opony uniwersalne całoroczne z pogrubioną rzeźbą bieżnika i oznaczeniem M+S
• Kabina fabrycznie jednomodułowa, czterodrzwiowa, zapewniająca dostęp do silnika bez konieczności jej podnoszenia. Przystosowana do przewozu 6 osób w układzie foteli 1+1+4.
• Fotel przedni pasażera fabrycznie podwójny z jedną częścią oparcia złożoną. Oparcie wykorzystane jako stolik dla dowódcy z fabryczną ruchomą półką oraz uchwytami na napoje. Fotele fabrycznie pokryte materiałem łatwo zmywalnym, nienasiąkliwym i łatwym do utrzymania w czystości. Wszystkie fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa oraz zagłówki. Podłoga kabiny wyłożona fabrycznie materiałem łatwo zmywalnym, antypoślizgowym. Przedział kabiny wyłożony elementami tapicerskimi.
• Kabina wyposażona dodatkowo w:
• elektrycznie regulowane szyby w I rzędzie pasażerskim,
• fabryczne szyby przesuwne w II rzędzie pasażerskim,
• elektrycznie regulowane i ogrzewane lusterka,
• klimatyzacje manualną i ogrzewanie przedziału kabiny,
• centralny zamek z dwoma kluczami w tym 1 z pilotem,
• półkę podsufitową na dokumenty,
• fabryczny stolik wysuwny dla dowódcy,
• indywidualne punktowe oświetlenie LED dla dowódcy min. 25 lm,
• dodatkowe gniazdo zapalniczki,
• podest zamontowany pomiędzy fotelami w I rzędzie wyposażony w instalację zasilającą, do montażu ładowarek 12V radiotelefonów nasobnych, latarek LED,
• dodatkowo kabina wyposażona w dedykowane gumowe dywaniki.
W kabinie zamontowany radiotelefon przewoźny Motorola DM4600e lub równoważny spełniający minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne określone w załączniku nr 3 do instrukcji stanowiącej załącznik do rozkazu nr 8 Komendanta Głównego PSP z dnia 5 kwietnia 2019 r. w sprawie wprowadzenia nowych zasad organizacji łączności.
Samochód wyposażony w instalację antenową – przy przekazaniu pojazdu wykonawca zobowiązany jest przekazać wydruk z urządzenia do pomiaru SWR instalacji antenowej zamontowanej w pojeździe. Parametr SWR musi wynosić poniżej 1.3 dla kompletnej zamontowanej instalacji przy zakresie częstotliwości z której korzysta Zamawiający.
Radio fabryczne z MP3 wyposażone w fabryczne nagłośnienie oraz antenę – sterowanie radiem przy użyciu pilota w zasięgu kierowcy.
Dodatkowe urządzenia zamontowane w kabinie:
• sygnalizacja optyczna otwarcia żaluzji skrytek,
• sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu oświetleniowego,
• sygnalizacja podłączonego zewnętrznego źródła ładowania,
• główny wyłącznik oświetlenia skrytek,
• włącznik do załączenia oświetlenia zewnętrznego.
Pojazd wyposażony w urządzenia sygnalizacyjno - ostrzegawcze świetlne i dźwiękowe pojazdu uprzywilejowanego:
• belka sygnalizacyjno-ostrzegawcza niebieska, wykonana w technologii LED, zamontowana na dachu kabiny kierowcy, podświetlany napis "STRAŻ", dodatkowe czerwone światło LED – Pilot, minimalna szerokość 1300 mm, wysokość 70 - 95 mm,
• generator z pilotem sterującym wykonanym ergonomicznie z przyciskami do sterowania poszczególnymi funkcjami sygnalizacji oraz oświetlenia pola roboczego i dachu pojazdu,
• generator musi zapewnić możliwość sterowania sygnalizacją dźwiękową – zmianę tonów poprzez sygnał akustyczny pojazdu – „klakson”,
• generator wyposażony w funkcję „radio” z możliwością przesyłania dźwięków z fabrycznego radioodbiornika pojazdu do głośników rozgłoszeniowych opisanych w ppkt. 9,
• dwie lampy sygnalizacyjno-ostrzegawcze niebieskie, wykonane w technologii LED, zamontowane z przodu pojazdu powyżej linii przedniego zderzaka (min. 6 DIOD LED każda),
• w tylnej części zabudowy dwie lampy sygnalizacyjno-ostrzegawcze niebieskie, wykonane w technologii LED (min. 6 DIOD LED każda), zamontowane w narożnikach zabudowy, lampy z funkcją świateł pozycyjnych czerwonych
• na bocznych ścianach kontenera w narożnikach 2 lampy sygnalizacyjno-ostrzegawcze LED każda min. 3-ledowa, lampy z funkcją lamp pozycyjnych bocznych barwy pomarańczowej samochodowej.
• Dodatkowe boczne lampy sygnalizacyjne niebieskie na bocznych płaszczyznach przedniego zderzaka każda min 6 DIOD LED
• Dodatkowe lampy sygnalizacyjne niebieskie na lusterkach bocznych
• 23xz dwa głośniki akustyczne rozgłoszeniowe zamontowane pod przednim zderzakiem min 100 W każdy,
• dodatkowe dwa niskotonowe głośniki basowe wzmacniające sygnalizację dźwiękową zamontowane przed przednim zderzakiem
• sygnał wysokotonowy z kompresorem typu fiamm lub równoważny
• na tylnej ścianie zamontowana fala świetlna min 8 ledowa sterownik zamontowany kabinie kierowcy
• na tylnej ścianie 2 lampy dalekosiężne pomarańczowe led o średnicy 150 mm załączanie z kabiny kierowcy
Instalacja elektryczna pojazdu i zabudowy wyposażona w główny wyłącznik prądu bez odłączania urządzeń fabrycznych.
• alternator o mocy minimum 160A,
• wzmocniony fabryczny akumulator.
• dodatkowy akumulator o pojemności min 85 Ah zamontowany zgodnie z wytycznymi producenta podwozia, zasilający całość instalacji specjalnej.

Z uwagi na ograniczenia techniczne formularza ogłoszenia (limit 10 tys. znaków), ciąd dalszy OPZ znajduje się w punkcie 3 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają wymaganiom opisanym w niniejszej SWZ, t.j. oferty które nie zostały odrzucone.
W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto całego zamówienia. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie dostawy, z których każda dotyczyła dostawy fabrycznie nowego pojazdu pożarniczego wartości brutto dostawy nie mniejszej niż 200 000,00 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że zaoferowany pojazd spełnia określone przez zamawiającego wymagania określone w punkcie 3 SWZ, Zamawiający żąda środka dowodowego w postaci wypełnionej Szczegółowej Specyfikacji Technicznej – sporządzonej według formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiotowy środek dowodowy należy złożyć w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy są niekompletny, zamawiający wezwie do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – sporządzonym według wzoru stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz opatrzony stosownym podpisem (patrz punkt 8.4. SWZ). Załącznik nr 1 jest udostępniony przez zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Zamawiający nie udostępnia tzw. formularza systemowego generowanego przez platformę.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, t.j oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz opatrzone stosownym podpisem (patrz punkt 8.4. SWZ). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W/w dotyczy również odpowiednio wspólników spółki cywilnej, którzy traktowani będą jak wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego.
1.2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 2a do SWZ oraz opatrzyć stosownym podpisem (patrz punkt 8.4. SWZ)
2. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy (jeżeli dotyczy), o których mowa w pkt 16.4. SWZ.
3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np. odpis z KRS, odpis CEiIoDG, odpowiednie pełnomocnictwa), o których mowa w pkt 30 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć do oferty dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Pełnomocnictwo musi przyjąć taką samą formę jak składana oferta (art. 99 § 1 KC).
5. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp składa a każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, co najmniej jeden z tych Wykonawców udokumentował wykonanie dostawy o której mowa w warunku udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności i są dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, jeżeli taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i jednocześnie będzie dopuszczalna przez ustawę- Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wyłącznie w przypadku, gdy jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn obiektywnie niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy w tym m.in.:
1) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie dostawy,
2) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz,
3) okoliczności bezpośrednio związanych z COVID-19.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w zakresie rodzaju/modelu sprzętu w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, etc.). Umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu sprzętu, pod warunkiem, że urządzenie/urządzenia będą nowszą wersją oferowanego modelu, będą miały lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian i nie wpływa to na wysokość uzgodnionej ceny, która pozostanie bez zmian.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db4dbfe0-1d8b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wygłuszenie ściany grodziowej silnika w Peugeocie 308 z 2010 roku, silnik 1,6 VTI
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wygłuszenie ściany grodziowej silnika w Peugeocie 308 z 2010 roku, silnik 1,6 VTI.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI