Dostawa specjalistycznych pojazdów silnikowych i specjalistycznego sprzętu przeznaczonych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa specjalistycznych pojazdów silnikowych i specjalistycznego sprzętu przeznaczonych do utrzymania kanalizacji i oczyszczalni ścieków”. - z podziałem na 3 części -
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Dęba
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-11-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Nowej Dębie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-19
  • Numer ogłoszenia638637-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 638637-N-2018 z dnia 2018-10-19 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Nowej Dębie: Dostawa specjalistycznych pojazdów silnikowych i specjalistycznego sprzętu przeznaczonych do utrzymania kanalizacji i oczyszczalni ścieków”. - z podziałem na 3 części -
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury do odbioru i oczyszczania ścieków komunalnych oraz rozbudowa sieci wodociągowej w aglomeracji Nowa Dęba
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Nowej Dębie, krajowy numer identyfikacyjny 830353374, ul. Leśna   1 , 39-460   Nowa Dęba, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 846 26 41, e-mail marek.ostapko@pgkim.nowadeba.pl, faks 15 846 25 46.
Adres strony internetowej (URL): www.pgkim.nowadeba.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka komunalna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.pgkim.nowadeba.pl/przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.pgkim.nowadeba.pl/przetargi/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznych pojazdów silnikowych i specjalistycznego sprzętu przeznaczonych do utrzymania kanalizacji i oczyszczalni ścieków”. - z podziałem na 3 części -
Numer referencyjny: ZP-Zad.7/POIiS/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są dostawy specjalistycznych pojazdów silnikowych i specjalistycznego sprzętu przeznaczonych do utrzymania kanalizacji i oczyszczalni ścieków; z podziałem na części: Część nr 1: Dostawa kołowej ładowarki hydraulicznej teleskopowej, przeznaczonej do gospodarki osadowej oczyszczalni ścieków. Część nr 2: Dostawa samochodu ciężarowego specjalnego typu „Hakowiec” wraz z wyposażeniem. W skład wyposażenia wchodzą: a) urządzenie wielofunkcyjne ciśnieniowe ssąco-płuczące na ramie podhakowej do zamontowania na ww. podwoziu samochodu ciężarowego – do czyszczenia i udrażniania kanalizacji. b) „beczka” asenizacyjna na ramie podhakowej, do montażu na podwoziu ww. samochodu ciężarowego. c) szczelny kontener do przewozu osadu ściekowego ww. samochodem ciężarowym - 4 sztuki Część nr 3: Dostawa przenośnego zestawu do inspekcji rur i kanałów sanitarnych i przenośnego agregatu prądowego. W skład zamówienia wchodzą: Przenośny zestaw do inspekcji TV rur i kanałów sanitarnych; agregat prądotwórczy przenośny do zasilania elektrycznego ww. zestawu do inspekcji TV.

II.5) Główny kod CPV: 34144000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34144500-3
34142200-6
34142000-4
31122000-7
42912350-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia (termin dostawy): Część nr 1 (Zadanie nr 1) - 180 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy Część nr 2 (Zadanie nr 2) - 180 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy Część nr 3 (Zadanie nr 3) - 180 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. a) Część nr 1 - Dostawa kołowej ładowarki hydraulicznej teleskopowej, przeznaczonej do gospodarki osadowej oczyszczalni ścieków. Zamawiający uzna za spełnienie warunku, wykazanie się przez Wykonawcę wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmujących dostawę kołowej ładowarki hydraulicznej teleskopowej o wyposażeniu porównywalnym z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć rysunki techniczne pojazdu. b) Część nr 2 - Dostawa samochodu ciężarowego specjalnego typu „Hakowiec” wraz z wyposażeniem - wymiennych nadwozi. Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie się przez Wykonawcę wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednego zamówienia, obejmującego dostawę (zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - samochodu specjalnego typu „Hakowiec” wraz z wyposażeniem o wyposażeniu porównywalnym z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć rysunki techniczne pojazdu zabudowanego z umiejscowieniem najważniejszych elementów. c) Część nr 3 - Dostawa przenośnego zestawu do inspekcji rur i kanałów sanitarnych i przenośnego agregatu prądowego. Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie się przez Wykonawcę wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednego zamówienia obejmującego dostawę - Przenośny zestaw do inspekcji TV rur i kanałów sanitarnych; agregat prądotwórczy przenośny do zasilania elektrycznego ww. zestawu do inspekcji TV o wyposażeniu porównywalnym z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć rysunki techniczne sprzętu. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ wg reguły: spełnia/nie spełnia UWAGA! Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wypełniony zał. nr 3 do SIWZ / Zapytania ofertowego. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca, oraz z załączeniem dowodu określającego, czy dostawa ta została wykonana w sposób należyty
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
-pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów – wzór: Załącznik nr 4 do SIWZ/Zapytania ofertowego. - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. - dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część nr 1 (Zadanie nr 1) – 5.000,00 zł [pięć tysięcy złotych] Część nr 2 (Zadanie nr 2) – 10.000,00 zł [dziesięć tysięcy złotych] Część nr 3 (zadanie nr 3) – 2.000,00 zł [dwa tysiące złotych] 2. Wadium może być wnoszone w formie dopuszczonej ustawą Prawo Zamówień Publicznych, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Tarnobrzeg O/Nowa Dęba, nr 08 9434 1083 2003 1300 0185 0001. 4. Wykonawca, który składa wadium w pieniądzu, winien wskazać w druku oferty numer rachunku, na który Zamawiający winien zwrócić wadium. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć razem z ofertą. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w Zapytaniu Ofertowym, (jeżeli Zapytanie Ofertowe przewiduje wymóg wniesienia zabezpieczenia), 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 9. Termin wniesienia wadium. a. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. b. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 10. Zwrot wadium: a. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, b. wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy c. zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 11. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w Zapytaniu ofertowym, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zwrot wadium nastąpi przelewem na konto oferenta niezwłocznie po podpisaniu umowy z wybranym oferentem.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymagać będzie od wybranego Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę zgodnie z postanowieniami SIWZ/Zapytania Ofertowego i postanowieniami zawartymi w zał. nr 5 do SIWZ/Zapytania Ofertowego tj. we wzorze umowy. 2. Niniejsze SIWZ/Zapytanie Ofertowe stanowi integralną część umowy o zamówienie publiczne;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa kołowej ładowarki hydraulicznej teleskopowej, przeznaczonej do gospodarki osadowej oczyszczalni ścieków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1 (zadanie nr 1) Przedmiotem zamówienia jest. „Dostawa kołowej ładowarki hydraulicznej teleskopowej, zapewnienie gwarancji, serwisu pogwarancyjnego i części” Wymagania szczegółowe: a) PARAMETRY PODSTAWOWE - Fabrycznie nowa i wykonana z nowych części, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2018 r. (nie wcześniej niż jeden rok przed dostawą) - Maksymalny udźwig min. 3100 kg - Wysokość podnoszenia min. 7,0 m - Zasięg wysięgnika min. 3,5 m - Udźwig przy maksymalnym zasięgu min. 1100 kg b) WYMIARY - Wysokość 2300 mm - 3000 mm - Szerokość 2300 mm - 2600 mm - Prześwit 400 mm - 450 mm c) NAPĘD - Napęd na 4 kola z możliwością rozłączania napędu osi d) SILNIK - Diesel o mocy znamionowej min. 81 kW z wtryskiem bezpośrednim, chłodzony cieczą, turbodoładowany - Pojemność skokowa 3600 - 4500 cm3 - Norma emisji spalin min. Stage IIIB I Tier 4i e) UKLAD HAMULCOWY - Hamulce zasadnicze wszystkich kół hydrauliczne f) UKLAD KIEROWNICZY - wspomagany hydraulicznie - promień skrętu 3500 mm - 4300 mm - obie osie skrętne oraz trzy tryby sterowania – przednia oś skrętna, obie osie skrętne, tryb kraba, g) UKLAD ELEKTRYCZNY i OSWIETLENIOWY - Instalacja elektryczna 12V - oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami umożliwiające poruszanie się po drogach publicznych - min. dwa światła robocze z przodu mocowane na poziomie dachu kabiny - min. dwa światła robocze z tyłu mocowane na poziomie dachu kabiny - oświetlenie wnętrza kabiny - światło ostrzegawcze koloru pomarańczowego na kabinie - Wspomaganie zimnego rozruchu h) OPONY - Rozmiar R24 i) KABINA - Wyciszenie ≤ 80 dB(A) - Klimatyzacja - Fotel operatora regulowany, amortyzowany pneumatycznie - Zwijalny pas bezpieczeństwa - Wycieraczka szyby przedniej - Jedno gniazdo elektryczne - Lusterko wsteczne z boku oraz z tyłu - Wielofunkcyjny wyświetlacz układu monitorowania parametrów pracy, wskaźnik wykorzystania maksymalnej stabilności, - Automatyczna blokada wysięgnika przy osiągnięciu stabilności granicznej - Komplet fabrycznych gumowych dywaników podłogowych - Krata ochronna szyby przedniej - demontowalna j) ZBIORNIKI - Zbiornik paliwa z zamykanym korkiem o pojemności ≥ 120 l - Zbiornik oleju hydraulicznego o pojemności ≥ 100 I k) POZOSTALE - Pojazd przystosowany do poruszania się po drogach publicznych - Sygnalizacja dźwiękowa biegu wstecznego - Błotniki kół przednich - Pełne błotniki kół tylnych - Uchwyt holowniczy z tylu - Zaczep mechaniczny do przyczepy rolniczej z tyłu - Wydech spalin w tylnej części kabiny skierowany do góry - Gaśnica z atestem - Apteczka samochodowa - Podstawowy zestaw narzędzi do obsługi pojazdu - Zestaw niezbędnych kluczy z zakresu podstawowej obsługi pojazdu l) OSPRZĘT - Hydrauliczne szybkozłącze z odpinaniem i zapinaniem osprzętów - Łyżka chwytakowa z listwą do materiałów lekkich o pojemności nasypowej od 2,0 m3 do 3,0 m3 - Łyżka do robót ziemnych z zębami o pojemności nasypowej od 1,5 m3 do 2,0 m3 - Widły hydrauliczne o regulowanym rozstawie z ramą nośną (karetką) - Hak obrotowy o udźwigu min 1000 kg - Chwytak do bel drewna ł) GWARANCJA, SERWIS - Gwarancja min. 2 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego dostawy i podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego - Serwis na terenie Polski - Czas reakcji serwisu – dwa dni robocze od zgłoszenia - Jeżeli naprawa gwarancyjna trwa powyżej 5 dni - Wykonawca dostarcza urządzenie zastępcze Wraz z dostawą sprzętu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: - Dokumentację w języku polskim: DTR, instrukcje obsługi, schematy, katalogi części zamiennych, świadectwo UDT odbioru - jeżeli jest wymagane, świadectwo zgodności z normami CE, karta gwarancji. - Wykonawca po otrzymaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego dokona rejestracji ładowarki. - Zamawiający wymaga przeszkolenia: w dniu dostawy w zakresie obsługi na terenie siedziby Zamawiającego dla dwóch operatorów - Wykonawca własnym transportem i na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego (ulica Leśna 1, 39-460 Nowa Dęba). Do oferty Wykonawca powinien dołączyć karty katalogowe oferowanego pojazdu/sprzętu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34144000-8, 34144500-3, 34142000-4, 34142200-6, 31122000-7, 42912350-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi i gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa samochodu ciężarowego specjalnego typu „Hakowiec” wraz z wyposażeniem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest. „Dostawa samochodu ciężarowego specjalnego typu „Hakowiec” wraz z wyposażeniem” Wymagania: a) Samochód ciężarowy dwuosiowy specjalny tzw. „Hakowiec" z napędem na jedną oś, o masie min. DMC 15 t oraz o udźwigu urządzenia hakowego min. 10 t, z żurawiem (HDS), z możliwością założenia uniwersalnych platform lub kontenerów KP7, KP10. Udźwig żurawia – 1,5 t. Napęd 4x2. Silnik wysokoprężny o mocy min 200 KM. Ręczna skrzynia biegów. Napędzana oś tylna. Sterowanie oporządzeniem hakowym z kabiny. Kabina klimatyzowana. Pojedyncze okno w tylnej części kabiny. Belka sygnalizacyjna na dachu kabiny. Lewostronny układ kierowniczy. Pneumatyczny fotel kierowcy. Prędkościomierz ze skalą w km/h. Tachometr cyfrowy. Światła do jazdy dziennej. Ogranicznik prędkości 89±1 km/h. 1) Wymagania szczegółowe: - norma emisji spalin: Euro 6, - podwozie fabrycznie nowe i wykonane z nowych części, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r. (nie wcześniej niż jeden rok przed dostawą), - rodzaj pojazdu – podwozie „hakowiec” z możliwością założenia uniwersalnych platform lub kontenerów np. KP7, KP10, beczki asenizacyjnej, urządzenia ciśnieniowego ssąco-płuczącego, - kabina kierowcy – kompaktowa, klimatyzowana - układ kierowniczy lewostronny, - wykonanie dla ruchu prawostronnego, - dopuszczalna masa całkowita pojazdu min. 15 000 kg - rozstaw osi 3900 – 4500 mm - podwozie dwuosiowe, - napęd 4 x 2 • Silnik/układ chłodzenia - moc silnika minimum 200 KM - silnik 6-cylindrowy rzędowy z technologią czterozaworową i chłodzeniem powietrza doładowującego, - chłodnica cieczy i chłodnica powierza doładowującego, - elektroniczna regulacja silnika EDC, - podgrzewany filtr paliwa, - sprężarka powietrza 1 cyl. - hamulec silnikowy z dodatkowym uruchamianiem przez pedał hamulca lub wydechowy, - płomieniowe lub żarowe urządzenie rozruchowe, - elektroniczny ogranicznik prędkości jazdy 89±1 km/h, - międzynarodowa dokumentacja dopuszczenia do eksploatacji, - natężenie hałasu max. 85 dB (92/97/ EWG), • Układ dolotowy i wydechowy - zasysanie powietrza z dołu z suchym filtrem powietrza lub wlot powietrza na dachu kabiny. - tłumik do dołu, • Skrzynia biegów - manualna skrzynia biegów • Przednia oś/przednie zawieszenie - przednie zawieszenie paraboliczne (resory), • Tylna oś/tylne zawieszenie - tylne zawieszenie pneumatyczne, - blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej, - stabilizator osi tylnej • Tarcze kół - tarcze kół 10-otw. min. 8,25-22,5 do 1 przedniej osi TL - tarcze kół 10-otw. min. 8,25-22,5 do 1 tylnej osi TL - koło zapasowe - Uchwyt koła zapasowego boczny lewy lub koło zapasowe dostarczone luzem, • Zbiornik paliwa - zbiornik paliwa min. 150 l - mocowanie korka wlewu paliwa na łańcuszku, - wlew paliwa zamykany, wentylowany, • Układ kierowniczy - układ kierowniczy lewostronny, - układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, - koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem, - zbiornik oleju wspomagania układu kierowniczego z czujnikiem poziomu lub miarką - blokada koła kierownicy, • Rama - belka zabezpieczająca przed wjazdem z tyłu, - boczne osłony antynajazdowe, - zderzak stalowy, • Układ hamulcowy - Elektroniczny system hamulcowy, - ABS, ASR, ESP lub VSC - hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej, - osuszacz powietrza • Wyposażenie zewnętrzne kabiny - oświetlenie wejścia kierowcy i pasażera, - zawieszenie kabiny na sprężynach walcowych lub tulejach gumowych i sprężynach walcowych, - centralny zamek, - zdalne sterowanie dla centralnego zamka, - szyba przednia przyciemniona ze szkła zespolonego, - tylna ściana kabiny kierowcy z 1 oknem na środku, - lusterko krawężnikowe prawe, - lusterko przednie po stronie pasażera „dojazdowe” (zgodnie z UE), - lusterka główne podgrzewane i elektrycznie sterowane, - lampa listwowa na dachu kabiny, - chlapacz-pochłaniacz, • Wyposażenie wewnętrzne kabiny - pokrycie siedzenia standardowej jakości, - pokrowce na siedzenia, - komfortowe siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, - ławka dla dwóch pasażerów ( lub dwa pojedyncze siedzenia), - obicie drzwi zmywalne, - klimatyzacja, - kontrolka nie zapiętego pasa po stronie kierowcy, - elektryczne podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera, - osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera, - wykładzina z tworzywa na podłogę i tunel silnika, - radio • Wskaźniki - prędkościomierz ze skalą w km/h. - cyfrowy tachograf, - fabryczna aktywacja tachografu- wstępna kalibracja, - komputer pokładowy, - opisy w języku polskim dla wyświetlacza na tablicy wskaźników, - sygnalizacja dźwiękowa dla włączonego biegu wstecznego, wyłączalna, • Oświetlenie - regulacja zasięgu świateł - światła główne do jazdy dziennej (spełniające ECE R87) - światła pozycyjne obrysowe, - boczne światła obrysowe, • Układ elektryczny - sygnał dźwiękowy elektryczny jednotonowy, - mechaniczny wyłącznik główny akumulatorów, - 2 akumulatory 12V minimum 135 Ah każdy, - sterowanie wciąganiem kontenera, - podłączeniem oświetlenia zamontowanego na beczce asenizacyjnej i urządzenia ciśnieniowego (WUKO), - podłączenia sterowania HDS, • Układ hydrauliczny z kompaktowymi przewodami i końcówkami - układ hydrauliczny samochodu o odpowiedniej mocy (minimum 50 l/minutę) służący do obsługi dodatkowych urządzeń: a) napędu całego systemu wciągającego kontenery - urządzenia, b) napędu dźwigu HDS, c) napędu kompresora, • Inne - instrukcja obsługi w języku polskim, - fartuchy przeciw błotne przednie, - apteczka luzem, - trójkąt ostrzegawczy oryginalny luzem, - lampa ostrzegawcza luzem, - podnośnik hydrauliczny 10 t, - 1 klin pod koła, - gaśnica polska, - przystawka odbioru mocy - wydanie pojazdu – legalizacja tachografu - kolor podwozia: czarny - kolor kół: srebrny alum., - kolor kabiny: biały (lub inny uzgodniony z Zamawiającym) 2) wymagania dotyczące zabudowy - dźwignik z blokadą hydrauliczną do wciągania i zestawiania kontenerów, beczki asenizacyjnej i urządzenia ciśnieniowego (WUKO) na oddzielnych ramach o udźwigu min. 10 t, - układ dźwignika zamontowany na ramie dodatkowej przymocowanej do ramy samochodu, - ramię układu wciągającego zakończone hakiem, - rolki na ramie dodatkowej wraz z urządzeniami zaczepowo-blokującymi, - błotniki na koła, - instrukcja obsługi w języku polskim, - dokumentacja – deklaracja zgodności i dopuszczenie UDT 3) Wymagania dotyczące żurawia hydraulicznego zamontowanego bezpośrednio za kabiną - maksymalny moment udźwigu żurawia min. 40 kNm - podstawa urządzenia odlewana lub spawana, - zasięg min. 4,9 m, - udźwig min. 1500 kg, przy wysięgu 3,5 m - sterowanie minimum z 1 strony z poziomu drogi - kąt obrotu – 370 stopni, z ograniczeniem udźwigu nad kabiną kierowcy - elektroniczny system nadzorujący pracę żurawia, zabezpieczający przed przeciążeniem, - sygnalizacja dźwiękowa i optyczna od 90%, 95%, 100% - wyłączniki awaryjne STOP na wszystkich stanowiskach sterowniczych - nogi podporowe opuszczane hydraulicznie, belki ręcznie wysuwane - system bezpieczeństwa – kontroli prawidłowego rozłożenia belek i nóg podporowych, - system bezpieczeństwa - kontroli złożenia żurawia i belek nóg podporowych do pozycji transportowej, - hak na końcu wysięgnika, - zasilanie 24V, - katalog części zamiennych, - zbiornik oleju, - wszystkie połączenia hydrauliczne, gumowe, - przeszkolenie w zakresie obsługi urządzenia, - instrukcja obsługi w języku polskim, - dokumentacja – deklaracja zgodności i dopuszczenie UDT b) Urządzenie kombinowane ssąco-płuczące na ramie podhakowej do zamontowania na podwoziu samochodu ciężarowego typu „Hakowiec", o pojemności 5-6,5 m3 do czyszczenia i udrażniania kanalizacji sanitarnej. Przedział na ścieki powinien być wyposażony w: wskaźnik ciśnienia, kulowy zawór zabezpieczający przed przelaniem, szybkozłącze do ssania/opróżniania 3”, (DN 75) na otwieranej pokrywie tylnej, wskaźnik napełnienia zbiornika osadem, tylna pokrywa zbiornika ręcznie otwierana na bok. Zabudowa napędzana niezależnym silnikiem spalinowym. Silnik wyposażony w licznik roboczogodzin oraz wskaźnik obrotów. Zespół napędowy (silnik + pompy) umieszczone w przedniej części urządzenia na dodatkowej ramie, wyposażonej w tłumik drgań. Zespół napędowy w obudowie wyciszającej. Pompa ssąca chłodzona cieczą o wydatku ok. 9700 l/min (580 m³/h). Pompa pracuje w pozycjach: ssanie, tłoczenie, pozycja neutralna. Zabezpieczona przed dostaniem się zanieczyszczeń. Pompa ciśnieniowa: ciśnienie - 150 bar, wydatek wody – min. 50 l na minutę. Zawór do regulacji ciśnienia pompy, manometr, filtr oczyszczający wodę podającą do pompy. Pompa zabezpieczona przed pracą na sucho (bez wody w zbiorniku). Bęben roboczy z wężem wysokociśnieniowym hydraulicznie napędzany z regulacją prędkości oraz wolnego biegu, wyposażony w prowadnik węża. Umiejscowiony z tyłu urządzenia na ramieniu uchylnym (obrót 135 stopni) z nawiniętym wężem wysokociśnieniowym NW13 o długości 60 m, ½”, do czyszczenia rur sanitarnych, wąż zasilający o długości 10 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34144000-8, 34144500-3, 34142000-4, 34142200-6, 31122000-7, 42912350-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi i gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzedaż i montaż haka do auta Land Rover Freelander 2 - Jarosław
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzedaż i montaż haka do auta Land Rover Freelander 2. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI