IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część nr 1 (Zadanie nr 1) – 5.000,00 zł [pięć tysięcy złotych] Część nr 2 (Zadanie nr 2) – 10.000,00 zł [dziesięć tysięcy złotych] Część nr 3 (zadanie nr 3) – 2.000,00 zł [dwa tysiące złotych] 2. Wadium może być wnoszone w formie dopuszczonej ustawą Prawo Zamówień Publicznych, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Tarnobrzeg O/Nowa Dęba, nr 08 9434 1083 2003 1300 0185 0001. 4. Wykonawca, który składa wadium w pieniądzu, winien wskazać w druku oferty numer rachunku, na który Zamawiający winien zwrócić wadium. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć razem z ofertą. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w Zapytaniu Ofertowym, (jeżeli Zapytanie Ofertowe przewiduje wymóg wniesienia zabezpieczenia), 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 9. Termin wniesienia wadium. a. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. b. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 10. Zwrot wadium: a. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, b. wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy c. zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 11. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w Zapytaniu ofertowym, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zwrot wadium nastąpi przelewem na konto oferenta niezwłocznie po podpisaniu umowy z wybranym oferentem.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymagać będzie od wybranego Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę zgodnie z postanowieniami SIWZ/Zapytania Ofertowego i postanowieniami zawartymi w zał. nr 5 do SIWZ/Zapytania Ofertowego tj. we wzorze umowy. 2. Niniejsze SIWZ/Zapytanie Ofertowe stanowi integralną część umowy o zamówienie publiczne; Wszystkie dokumenty dostępne są na stronie Zamawiającego www.pgkim.nowadeba.pl w zakładce Przetargi (www.pgkim.nowadeba.pl/przetargi)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-10-10, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa kołowej ładowarki hydraulicznej teleskopowej, przeznaczonej do gospodarki osadowej oczyszczalni ścieków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest. „Dostawa kołowej ładowarki hydraulicznej teleskopowej, zapewnienie gwarancji, serwisu pogwarancyjnego i części” Wymagania szczegółowe: a) PARAMETRY PODSTAWOWE - Fabrycznie nowa i wykonana z nowych części, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2018 r. (nie wcześniej niż jeden rok przed dostawą) - Maksymalny udźwig min. 3100 kg - Wysokość podnoszenia min. 7,0 m - Udźwig przy maksymalnej wysokości podnoszenia min. 1100 kg - Zasięg wysięgnika min. 5,0 m - Udźwig przy maksymalnym zasięgu min. 400 kg b) WYMIARY - Wysokość 2800 mm - 3200 mm - Szerokość 2500 mm - 2800 mm - Prześwit 400 mm - 450 mm c) NAPĘD - Napęd na 4 kola - Przednie i tylne mechanizmy różnicowe z blokadą - Przekładnia hydrostatyczna bezstopniowa z układem chłodzenia oleju d) SILNIK - Diesel o mocy znamionowej min. 81 kW z wtryskiem bezpośrednim, chłodzony cieczą, turbodoładowany - Pojemność skokowa ok. 5 000 cm3 - Układ chłodzenia silnika sterowany hydraulicznie - Wentylator dwukierunkowy sterowany automatycznie - Norma emisji spalin min. Stage IIIB I Tier 4i - Zewnętrzny max. poziom hałasu LwA S 110 dB(A) e) UKLAD HYDRAULICZNY I STEROWANIA - Zmiana kierunku jazdy w joysticku - Hamulce pneumatyczne do obsługi przyczepy f) UKLAD HAMULCOWY - Automatyczny hamulec postojowy - Hamulce zasadnicze wszystkich kół hydrauliczne wielotarczowe mokre lub hydrauliczne tarczowe suche g) UKLAD KIEROWNICZY - Hydrauliczny - Kierownica regulowana bezstopniowo - Promień skrętu 4250 mm - 4600 mm - Tryb jazdy z dwoma osiami skrętnymi - Tryb jazdy z przednią osią skrętną - Tryb jazdy bokiem, tj. wszystkie kola w układzie równoległym h) UKLAD ELEKTRYCZNY i OSWIETLENIOWY - Instalacja elektryczna 12V - Oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami umożliwiające poruszanie się po drogach publicznych - Dwa światła robocze z przodu mocowane na poziomie dachu kabiny - Dwa światła robocze z tyłu mocowane na poziomie dachu kabiny - Oświetlenie wnętrza kabiny - Światło ostrzegawcze koloru pomarańczowego na kabinie - Wspomaganie zimnego rozruchu (podgrzewacz paliwa) i) OPONY - Rozmiar 460/170 R24 j) KABINA - Konstrukcja ROPS/FOPS - Wyciszenie ≤ 70 dB(A) - Wykonanie szczelne ciśnieniowe - Klimatyzacja - Fotel operatora regulowany, amortyzowany pneumatycznie i podgrzewany - Zwijalny pas bezpieczeństwa - Ogrzewanie szyby przedniej - Wycieraczka szyby przedniej - Osłona przeciwsłoneczna szyby przedniej - Drzwi dzielone - Jedno gniazdo elektryczne - Lusterko wsteczne z boku oraz z tyłu - Wielofunkcyjny wyświetlacz układu monitorowania parametrów pracy, informujący co najmniej o zasięgu obszaru roboczego, położeniu ładunku w obszarze roboczym oraz stopniu stabilności (wskaźnik wykorzystania maksymalnej stabilności) - Automatyczna blokada wysięgnika przy osiągnięciu stabilności granicznej - Komplet fabrycznych gumowych dywaników podłogowych - Siatka ochronna szyby przedniej - demontowalna k) ZBIORNIKI - Zbiornik paliwa z zamykanym i wentylowanym korkiem o pojemności ≥ 120 l - Zbiornik oleju hydraulicznego o pojemności ≥ 100 I l) POZOSTALE - Pojazd przystosowany do poruszania się po drogach publicznych z prędkością min. 28 km/h - Sygnalizacja dźwiękowa biegu wstecznego - Błotniki kół przednich - Pełne błotniki kół tylnych - Uchwyt holowniczy z tylu - Sprzęg do przyczepy 50 mm z tylu - Wydech spalin w tylnej części kabiny skierowany do góry - Gaśnica z atestem - Apteczka samochodowa - Podstawowy zestaw narzędzi do obsługi pojazdu - Zestaw zapasowych żarówek i bezpieczników - Zestaw niezbędnych kluczy z zakresu podstawowej obsługi pojazdu ł) OSPRZĘT - Hydrauliczne szybkozłącze z mechanicznym odpinaniem i zapinaniem osprzętów - Łyżka chwytakowa z listwą o pojemności nasypowej od 2,0 m3 do 3,0 m3 - Łyżka do robót ziemnych z zębami o pojemności nasypowej od 1,5 m3 do 2,0 m3 - Widły hydrauliczne o regulowanym rozstawie z ramą nośną (karetką) - szybkozłącze ładowarkowe z mechanicznym odpinaniem i zapinaniem osprzętów. - Hak montowany do ramy nośnej (karetki) wideł - Chwytak z łapami bocznymi do bel m) GWARANCJA, SERWIS - Gwarancja min. 2 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego dostawy i podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego - Serwis na terenie Polski - Czas reakcji serwisu 48 h - Jeżeli naprawa trwa powyżej 5 dni - Wykonawca dostarcza urządzenie zastępcze Wraz z dostawą sprzętu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: - Dokumentację w języku polskim: DTR, instrukcje obsługi, schematy, katalogi części zamiennych, świadectwo UDT odbioru - jeżeli jest wymagane, świadectwo zgodności z normami CE, karta gwarancji. - Wykonawca po otrzymaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego dokona rejestracji ładowarki. - Zamawiający wymaga przeszkolenia: w dniu dostawy w zakresie obsługi na terenie siedziby Zamawiającego dla dwóch operatorów - Wykonawca własnym transportem i na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego (ulica Leśna 1, 39-460 Nowa Dęba). Do oferty Wykonawca powinien dołączyć karty katalogowe oferowanego pojazdu/sprzętu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34144000-8, 34144500-3, 34142000-4, 34142200-6, 42912350-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:180 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa samochodu ciężarowego specjalnego typu „Hakowiec” wraz z wyposażeniem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania: a) Samochód ciężarowy dwuosiowy specjalny tzw. „Hakowiec" z napędem na wszystkie osie o masie DMC 15 t oraz o udźwigu urządzenia hakowego min. 10 t, z żurawiem (HDS), z możliwością założenia uniwersalnych platform lub kontenerów KP7, KP10. Udźwig żurawia – 1,5 t. Napęd 4x2. Silnik wysokoprężny o mocy min 200 KM. Ręczna skrzynia biegów. Napędzana oś tylna. Sterowanie oporządzeniem hakowym z kabiny. Kabina klimatyzowana. Pojedyncze okno w tylnej części kabiny. Belka sygnalizacyjna na dachu kabiny. Lewostronny układ kierowniczy. Pneumatyczny fotel kierowcy. Prędkościomierz ze skalą w km/h. Tachometr cyfrowy. Światła do jazdy dziennej. Ogranicznik prędkości 85/30 km. 1) Wymagania szczegółowe: - norma emisji spalin: Euro 6, - podwozie fabrycznie nowe i wykonane z nowych części, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r. (nie wcześniej niż jeden rok przed dostawą), - rodzaj pojazdu – podwozie „hakowiec” z możliwością założenia uniwersalnych platform lub kontenerów np. KP7, KP10, beczki asenizacyjnej, urządzenia ciśnieniowego ssąco-płuczącego, - kabina kierowcy – kompaktowa, klimatyzowana - układ kierowniczy lewostronny, - wykonanie dla ruchu prawostronnego, - dopuszczalna masa całkowita pojazdu min. 15 000 kg - rozstaw osi 3900 – 4100 mm - podwozie dwuosiowe, - napęd 4 x 2 • Silnik/układ chłodzenia - moc silnika minimum 200 KM - silnik 6-cylindrowy rzędowy z technologią czterozaworową, dwustopniowym doładowaniem i chłodzeniem powietrza doładowującego, - chłodnica cieczy i chłodnica powierza doładowującego, - elektroniczna regulacja silnika EDC, - miska olejowa dostosowana do kąta przechyłu do 30%, - podgrzewany filtr paliwa, - sprężarka powietrza 1 cyl. - hamulec silnikowy z dodatkowym uruchamianiem przez pedał hamulca, - płomieniowe urządzenie rozruchowe, - elektroniczny ogranicznik prędkości jazdy 85/30 km/h z tolerancją do 1 km/h, - międzynarodowa dokumentacja dopuszczenia do eksploatacji, - natężenie hałasu max. 82 dB (92/97/ EWG) Offroad, • Układ dolotowy i wydechowy - zasysanie powietrza z dołu z suchym filtrem powietrza - tłumik do dołu, • Skrzynia biegów - manualna skrzynia biegów • Przednia oś/przednie zawieszenie - przednie zawieszenie paraboliczne (resory), • Tylna oś/tylne zawieszenie - tylne zawieszenie paraboliczne (resory), - oś tylna ze zwolnicami w piastach kół, - blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej, - stabilizator osi tylnej • Tarcze kół - tarcze kół 10-otw. 8,25-22,5 do 1 przedniej osi TL - tarcze kół 10-otw. 8,25-22,5 do 1 tylnej osi TL - tarcze kół 10-otw. 8,25-22,5 jako koło zapasowe TL - Uchwyt koła zapasowego boczy lewy • Zbiornik paliwa - zbiornik paliwa min. 150 l - mocowanie korka wlewu paliwa na łańcuszku, - wlew paliwa zamykany, wentylowany, • Układ kierowniczy - układ kierowniczy lewostronny, - układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, - koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem, - zbiornik oleju wspomagania układu kierowniczego z czujnikiem poziomu - blokada koła kierownicy, • Rama - belka zabezpieczająca przed wjazdem z tyłu, - zderzak stalowy, • Układ hamulcowy - Elektroniczny system hamulcowy, - ABS, ASR, ESP - hamulce bębnowe osi przedniej i tylnej, - osuszacz powietrza • Wyposażenie zewnętrzne kabiny - oświetlenie wejścia kierowcy i pasażera, - zawieszenie kabiny na sprężynach walcowych, - centralny zamek, - zdalne sterowanie dla centralnego zamka, - szyba przednia przyciemniona ze szkła zespolonego, - szyby drzwi przyciemniane, - tylna ściana kabiny kierowcy z 1 oknem na środku, - lusterko krawężnikowe prawe ogrzewane i elektrycznie sterowane, - lusterko przednie po stronie pasażera „dojazdowe” (zgodnie z UE), - lusterka podgrzewane i elektrycznie sterowane, - podwójne światło migające na dachu kabiny, - chlapacz-pochłaniacz, • Wyposażenie wewnętrzne kabiny - pokrycie siedzenia standardowej jakości, - pokrowce na siedzenia zmywalne, - komfortowe siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, - ławka dla dwóch pasażerów ( pojedyncze siedzenia), - obicie drzwi zmywalne, - klimatyzacja bez strefowa, - kontrolka nie zapiętego pasa po stronie kierowcy, - elektryczne podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera, - pojedyncze okno w tylnej części kabiny, - osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera, - wykładzina z tworzywa na podłogę i tunel silnika, - radio • Wskaźniki - prędkościomierz ze skalą w km/h. - cyfrowy tachograf, - fabryczna aktywacja tachografu- wstępna kalibracja, - komputer pokładowy, - opisy w języku polskim dla wyświetlacza na tablicy wskaźników, - sygnalizacja dźwiękowa dla włączonego biegu wstecznego, wyłączalna, - wskaźnik pomiaru płynu chłodzącego w kabinie, - sterowanie wciągarką kontenera, • Oświetlenie - regulacja zasięgu świateł - światła główne do jazdy dziennej (spełniające ECE R87) - światła pozycyjne obrysowe, - boczne światła obrysowe, - przygotowanie do zamontowania świateł migających, • Układ elektryczny - sygnał dźwiękowy elektryczny jednotonowy, - mechaniczny wyłącznik główny akumulatorów, - 2 akumulatory 12V minimum 135 Ah każdy, - sterowanie wciąganiem kontenera, - podłączeniem oświetlenia zamontowanego na beczce asenizacyjnej i urządzenia ciśnieniowego (WUKO), - podłączenia sterowania HDS, • Układ hydrauliczny z kompaktowymi przewodami i końcówkami - układ hydrauliczny samochodu o odpowiedniej mocy (minimum 50 l/minutę) służący do obsługi dodatkowych urządzeń: a) napędu całego systemu wciągającego kontenery - urządzenia, b) napędu dźwigu HDS, c) napędu kompresora, • Inne - instrukcja obsługi w języku polskim, - fartuchy przeciw błotne przednie, - apteczka luzem, - trójkąt ostrzegawczy oryginalny luzem, - lampa ostrzegawcza luzem, - podnośnik hydrauliczny 12 t, - 1 klin pod koła, - gaśnica polska, - przystawka odbioru mocy - wydanie pojazdu – legalizacja tachografu - kolor podwozia: czarny grafit RAL 9011 - kolor kół: srebrny alum. Akryl RAL 9006, - kolor kabiny: granatowy RAL 5010 (lub inny uzgodniony z Zamawiającym) 2) wymagania dotyczące zabudowy - dźwignik z blokadą mechaniczną do wciągania i zestawiania kontenerów, beczki asenizacyjnej i urządzenia ciśnieniowego (WUKO) na oddzielnych ramach o udźwigu min. 10 t, - układ dźwignika zamontowany na ramie dodatkowej przymocowanej do ramy samochodu, - ramię układu wciągającego zakończone specjalnym hakiem, - rolki na ramie dodatkowej wraz z urządzeniami zaczepowo-blokującymi, - dźwignik z blokadą hydrauliczną, - błotniki na koła, - instrukcja obsługi w języku polskim, - dokumentacja – deklaracja zgodności i dopuszczenie UDT 3) Wymagania dotyczące żurawia hydraulicznego zamontowanego bezpośrednio za kabiną - maksymalny moment udźwigu żurawia min. 40 kNm - podstawa urządzenia wykonana w technologii spawania, - zasięg min. 4,9 m, - udźwig min. 1500 kg, - sterowanie minimum z 1 strony z poziomu drogi - kąt obrotu – 400 stopni, z ograniczeniem udźwigu nad kabiną kierowcy - elektroniczny system nadzorujący pracę żurawia, zabezpieczający przed przeciążeniem, - sygnalizacja dźwiękowa i optyczna od 80%, 85%, 90%, 95%, 100% - wyłączniki awaryjne STOP na wszystkich stanowiskach sterowniczych - nogi podporowe opuszczane hydraulicznie, belki ręcznie wysuwane - system bezpieczeństwa – kontroli prawidłowego rozłożenia belek i nóg podporowych, - system bezpieczeństwa - kontroli złożenia żurawia i belek nóg podporowych do pozycji transportowej, - hak na końcu wysięgnika, - zasilanie 24V, - katalog części zamiennych, - zbiornik oleju, - wszystkie połączenia hydrauliczne, gumowe, - przeszkolenie w zakresie obsługi urządzenia, - instrukcja obsługi w języku polskim, - dokumentacja – deklaracja zgodności i dopuszczenie UDT b) Urządzenie kombinowane ssąco-płuczące na ramie podhakowej do zamontowania na podwoziu samochodu ciężarowego typu „Hakowiec", o pojemności 5-6,5 m3 do czyszczenia i udrażniania kanalizacji sanitarnej. Przedział na ścieki powinien być wyposażony w: wskaźnik ciśnienia, kulowy zawór zabezpieczający przed przelaniem, szybkozłącze do ssania 3”, (DN 75) na otwieranej pokrywie tylnej, szybkozłącze od opróżniania 3” (DN 75) na otwieranej pokrywie tylnej, szklane wskaźniki napełnienia zbiornika osadem, tylna pokrywa zbiornika ręcznie otwierana na bok. Zabudowa napędzana niezależnym silnikiem spalinowym. Silnik wyposażony jest w licznik roboczogodzin oraz wskaźnik obrotów. Zespół napędowy (silnik + pompy) umieszczone w przedniej części urządzenia na dodatkowej ramie, wyposażonej w tłumik drgań. Z obu stron umieszczone są pokrywy ochronno-wyciszające zespół napędowy. Pompa ssąca chłodzona cieczą o wydatku ok. 9700 l/min (580 m³/h). Pompa pracuje w pozycjach: ssanie, tłoczenie, pozycja neutralna. Zabezpieczona przed dostaniem się zanieczyszczeń. Pompa ciśnieniowa: ciśnienie - 150 bar, wydatek wody - ok. 75 l na minutę. Zawór do regulacji ciśnienia pompy, manometr, filtr oczyszczający wodę podającą do pompy. Pompa zabezpieczona przed pracą na sucho (bez wody w zbiorniku). Bęben roboczy z wężem wysokociśnieniowym hydraulicznie sterowany z regulacją prędkości oraz wolnego biegu, wyposażony w prowadnik węża. Umiejscowiony z tyłu urządzenia na ramieniu uchylnym (obrót 135 stopni) z nawiniętym wężem wysokociśnieniowym NW13 o długości 80 m, ½”, do czyszczenia rur sanitarnych, ciśnieniu roboczym ok. 360 bar, ciśnieniem rozrywania ok. 900 bar. Bęben z wężem zasilającym ¾” o długości 50 m. Opis szczegółowy: - zbiornik cylindryczny ze stali (typ. S235JR+AR) z wypukłymi dennicami i wspawanymi wodoszczelnymi pierścieniami wzmacniającymi, - pojemność całkowita zbiornika min. 5 m3 max 6,5 m3 - podział zbiornika na komorę szlamu i komorę wody ok. 50/50 % - krócieć do napełniania wodą Dn 50 z zasuwą odcinającą, - króciec ssania i opróżniania komory szlamu Dn 75 - hakowy system załadunku, - hak zaczepowy pręt minimum Ø 30 mm, - szkielet profil zamknięty minimum 100x50x3 mm, ocynkowany ogniowo, - rolki zewnętrzne Ø min. 159 mm, min. L-150 - rozstaw płóz: 1020 mm - przedział na ścieki powinien być wyposażony w: wskaźnik ciśnienia, kulowy zawór zabezpieczający przed przelaniem, szybkozłącze do ssania 3”, (DN 75) na otwieranej pokrywie tylnej, szybkozłącze od opróżniania 3” (DN 75) na otwieranej pokrywie tylnej, szklane wskaźniki napełnienia zbiornika osadem, tylna pokrywa zbiornika ręcznie otwierana na bok, - zabudowa napędzana niezależnym silnikiem spalinowym. Silnik wyposażony jest w licznik roboczogodzin oraz wskaźnik obrotów. Zespól napędowy (silnik + pompy) umieszczone w przedniej części urządzenia na dodatkowej ramie, wyposażonej w tłumik drgań. Z obu stron umieszczone są pokrywy ochronno-wyciszające zespół napędowy, - pompa ssąca chłodzona cieczą o wydatku ok. 9.700 L//min (580 m³/h). Pompa pracuje w pozycjach: ssanie, tłoczenie, pozycja neutralna. Zabezpieczona przed dostaniem się zanieczyszczeń, - pompa ciśnieniowa: ciśnienie - 150 bar, wydatek wody - ok. 75 l na minutę. Zawór do regulacji ciśnienia pompy, manometr, filtr oczyszczający wodę podającą do pompy. - pompa zabezpieczona przed pracą na sucho ( bez wody w zbiorniku). - bęben roboczy z wężem wysokociśnieniowym hydraulicznie sterowany z regulacją prędkości oraz wolnego biegu, wyposażony w prowadnik węża. - bęben umiejscowiony z tyłu urządzenia na ramieniu uchylnym (obrót 135 stopni) z nawiniętym wężem wysokociśnieniowym NW13 o długości 80 m, ½”, do czyszczenia rur sanitarnych, ciśnieniu roboczym ok. 360 bar, ciśnieniem rozrywania ok. 900 bar. Bęben z wężem zasilającym ¾” o długości 50 m, - wanna na węże zabudowane na stabilnej konsoli, ze stali nierdzewnej zamykane, po lewej stronie pojazdu - skrzynka na wyposażenie i narzędzia, - zestaw dysz: dysza wypłukująca - wykonana ze stali nierdzewnej polerowanej, kąt strumienia 35 st., maksymalne ciśnienie 150 bar, ilość otworów 5-6-8, połączenie 3/4” – 1 szt, połączenie ½” – 1 szt.; dysza stożkowa wykonana ze stali nierdzewnej polerowanej, kąt strumienia 35 st., maksymalne ciśnienie 150 bar, ilość otworów 5-6-8, połączenie 3/4” – 1 szt., połączenie ½” – 1 szt., - Zbiornik na wodę o poj. 5-10 litr z kranem do utrzymania higieny rąk lub inne urządzenie spełniające taką samą funkcję, - pojedyncze światło migające na końcu zbiornika wraz z halogenem oświetlającym miejsce pracy, - kolor wg podstawowej palety RAL – do uzgodnienia z Zamawiającym, - instrukcja obsługi w języku polskim, - dokumentacja – deklaracja zgodności i dopuszczenie UDT c) Beczka asenizacyjna na ramie podhakowej, do montażu na podwoziu samochodu ciężarowego typu "Hakowiec" o pojemności 5-6 m3 na ramie podhakowej - przystosowanej do pracy na platformie samochodu ciężarowego w układzie hakowym. Opis szczegółowy: - cylindryczny zbiornik ze stali (typ. S235JR+AR) z wypukłymi dennicami i wodoszczelnymi pierścieniami wzmacniającymi wspawanymi na początku i końcu zbiornika, - pojemność całkowita zbiornika min. 5 m3 max. 6,5 m3 - zbiornik na palecie pochylony ku tyłowi minimum 2%, - w tylnej części zbiornika otwierana dennica, - z oby stron zbiornika wanny ze stali kwasoodpornej na węże ssawne, - hakowy system załadunku, - hak zaczepowy pręt minimum Ø 30 mm, - szkielet profil zamknięty - rolki zewnętrzne Ø min. 159 mm, min. L-150 - rozstaw płóz: 1020 mm, - zawór odcinający, Zabezpieczenie kompresora przed zalaniem), - dodatkowe zabezpieczenie kompresora przed zalaniem np. odstojnik, - podwójny płynowskaz, (do stałej kontroli poziomu napełnienia zbiornika) - zawór bezpieczeństwa (zabezpieczenie przed nadmiernym wzrostem ciśnienia nadciśnieniowy i podciśnieniowy), - manowakuometr (zabezpieczenie przed nadmiernym wzrostem ciśnienia), - zawór spustowy otwierany ręcznie DN 110, - Króciec zasuwy wyposażony w zawór odpowietrzający, który umożliwia łatwe wyjęcie węży ssących z opróżnianego zbiornika, - głębokość zasysania minimum 7 m od podłoża, - maksymalne nadciśnienie 0,49 bar (0,049 MPa), - silnik hydrauliczny zblokowany bezpośrednio z kompresora i zasilany z hydrauliki podwozia pojazdu - kompresor z tłumikiem i filtrem, - kompresor o wydajności minimum 600 m3/h, - napęd kompresora hydrauliczny, - wąż ssawny Ø 110 - 2 odcinki dł. min. 10 m, - temperatura pracy -20o do + 50O C, - skrzynka na narzędzia ze stali kwasoodpornej, - Zbiornik na wodę o poj. 5-10 litr z kranem do utrzymania higieny rąk lub inne urządzenie spełniające taką samą funkcję, - pojedyncze światło migające na końcu zbiornika wraz z halogenem oświetlającym miejsce pracy, - kolor wg podstawowej palety RAL uzgodniony z Zamawiającym, - instrukcja obsługi w języku polskim, - dokumentacja – deklaracja zgodności d) Szczelny kontener do gromadzenia i przewozu osadu ściekowego - 4 sztuki. Szczelny kontener o pojemności ok. 7 m3 na ramie podhakowej, przystosowany do montażu na platformie podwozia samochodu ciężarowego w układzie hakowym, przeznaczony do przewozu osadu ściekowego. Opis szczegółowy: - pojemność minimum 7 m3, - wymiary wewnętrzne ok. 3500 x 1700 x min. 1210 (dł. x szer. x wys.) - hakowy system załadunku: 120 mm, - hak zaczepowy pręt minimum Ø 30 mm, - bramowy system załadunku, - szkielet profil zamknięty minimum 100x50x3 mm - rolki zewnętrzne Ø min. 159, min. L-150 - rozstaw płóz: 1020 mm - blacha ściany gr. min. 2,5 mm i podłoga gr. min. 3 mm - ożebrowanie pionowe ceownik lub profil zamknięty minimum. 80x50x3 mm - drzwi-klapa z zamontowaną uszczelką, zamykana na zasadzie śruby dociskającej 4 pkt. Oraz zamknięcie centralne, - dodatkowy element stalowy z obu końców „ w kształcie trapezu” zapobiegający wylewaniu się osadu podczas załadunku i transportu, - kontener w całości spawany spoiną ciągłą w sposób szczelny, - kolor wg podstawowej palety RAL – do uzgodnienia z Zamawiającym. Dostarczony sprzęt winien spełniać warunki prawa polskiego i europejskiego w zakresie poruszania się po drogach publicznych. Dostarczony sprzęt winien być fabrycznie nowy. Rok produkcji nie wcześniej niż 2018. Wymagany okres rękojmi i gwarancji na dostarczony sprzęt wynosi min. 2 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego dostawy i podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Autoryzowany, stały serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski reagujący w ciągu 48 h (za czas reakcji należy przyjąć przyjazd serwisu do sprzętu). Wykonawca własnym transportem i na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego (ulica Leśna 1, 39-460 Nowa Dęba). W dniu dostawy sprzętu Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty: • instrukcje obsługi dostarczonego sprzętu w języku polskim, • świadectwo zgodności z normami CE, • katalog części zamiennych, • karta gwarancji. Do oferty Wykonawca powinien dołączyć karty katalogowe oferowanego pojazdu/sprzętu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34144000-8, 34144500-3, 34142000-4, 42912350-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:180 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zakup przenośnego zestawu do inspekcji rur i kanałów sanitarnych i niezbędnego dodatkowego wyposażenia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania: a) Przenośna kamera inspekcyjna do rur i kanałów – w skład zestawu winna wchodzić kamera do średnic rur od 160 do 500 mm, komputer wraz z oprogramowaniem i oprzyrządowaniem i monitorem LCD min. 17”, oraz układami elektronicznymi umożliwiającymi wyświetlanie na ekranie monitora wpisywanych tekstów z klawiatury, wielkości przebytej drogi przez sondę oraz nachylenia badanych odcinków rur i kanałów. Z pulpitu jest możliwość sterowania oświetleniem oka kamery oraz ruchem wózka samojezdnego. System winien umożliwiać nagrywania obrazu TV – dysk SSD min. 250 GB. Opis szczegółowy: 1) głowica kamery samojezdnej: • rotacyjna głowica inspekcyjna, • głowica kamery z zoomem optycznym 10x, • zastosowanie w zakresie średnic DN150-500, • korpus wykonany ze stopów aluminium, • przetwornik kolorowy CCD; rozdzielczość 440.000 pixeli, • czułość 2 lux, • rotacja: 360 stopni wertykalnie – bez ograniczenia / min. 270 stopni horyzontalnie, • funkcja automatycznego powrotu głowicy do pozycji „0”, • kontrola szczelności, • zdalne sterowanie ostrością, • automatyczne i manualne ustawianie ostrości (autofokus), • oświetlenie diody LED zintegrowane z głowicą, • funkcja automatycznej inspekcji mufki bez ograniczenia obrotu, • automatyczne ustawianie w położeniu „0”, • dodatkowe pierścieniowe oświetlenie LED zintegrowane z pantografem, • wodoszczelność 1 bar, • wbudowany zawór ciśnienia, • możliwość wykonania inspekcji ze studzienki DN315, zabudowanej na ciągu DN200, • waga głowicy ok. 2 kg. 2) Wózek kamery samojezdnej: • zakres pracy wózka DN150-500, • transport przez studzienki DN315, • przyłącze kabla inspekcyjnego ruchome w dwóch osiach, przegubowe, • wózek 4 kołowy skrętny z napędem na wszystkie koła, • 3 zestawy kół, • wózek mosiężny, korpus łączony w płaszczyźnie pionowej w celu ułatwienia dostępu serwisowego, • wodoszczelność 1 bar, • wbudowany sensor pomiaru spadków, • wbudowany stabilizator toru jazdy, • uchwyt do opuszczania wózka, • możliwość ręcznego stopniowego ustawienia prędkości wózka, • wbudowany inklinometr do pomiaru spadków dna kanału. Pomiar spadków ciągły, wskazanie w procentach i stopniach, generowanie profilu spadku we współpracy z dostarczanym oprogramowaniem, • instrukcja w języku polskim, 3) Profesjonalne oprogramowanie inspekcyjne: • system kodowania inspekcji TV według europejskiej normy EN13508-2, • możliwość tworzenia raportu z inspekcji kanału: dane odcinka, opis uszkodzenia, załączanie zdjęć do protokołów, możliwość przedstawienia graficznego profilu spadku kanału i jego średnicy, graficzne przedstawienie profilu odcinka kanału wraz z odnośnikami tj.: zdjęcia, filmy, wykresy spadków, • możliwość wpisywania rzędnych z map geodezyjnych, możliwość wpisywania wszelkich danych tj.: zleceniodawca, wykonawca, operator, dane teleadresowe, oznaczanie metody inspekcji i celu inspekcji oraz daty i czasu inspekcji. Wpisywanie wszelkich danych tj. rodzaj kolektora, wykorzystanie kolektora, kształt, średnica, materiał, rodzaj powłoki, materiał wykładziny, itp. , możliwość odtwarzania filmów video z poziomu raportu, • możliwość zapisywania raportów na płyty DVD lub pamięć flash/SSD razem z autostartem i przeglądarką raportów, • wyrażenie spadku zarówno w stopniach jak i procentach, • graficzne oznaczanie uszkodzeń na zdjęciach, • pomiar szerokości połączeń rur, • wydruk raportów w formie grafiki kanałów z załączonymi zdjęciami oraz wykresami, • rejestrowanie obrazu video podczas inspekcji TV, • wskaźnik zegarowy położenia głowicy wyświetlany na ekranie, • wydruk raportów inspekcyjnych do formatu PDF, HTML, • eksport danych do jednego z wymienionych plików zewnętrznych XLS, CSV, MDB, TXT, XML (wraz z rzetelnym opisem struktury), • system powinien umożliwiać ładowanie filmu i zdjęć z inspekcji do określonej lokalizacji na dysku, • nazwa pliku powinna umożliwiać powiązanie raportu z inspekcją, • polska wersja językowa, 4) Bęben kablowy kamery samojezdnej: • kabel inspekcyjny o długości ok. 150 m, • wyciągarka oraz bębny kablowe wykonane z materiałów odpornych na korozję, • licznik wydawanego kabla z elektronicznym podajnikiem impulsów, • pomiar odległości wyświetlany na monitorze, • wyłącznik awaryjny umieszczony na bębnie, • automatyczne układanie kabla na bębnie, • rolki do ochrony kabla rozwijanego z bębna na wejściu do studzienki, • rolki do ochrony kabla rozwijanego z bębna na łączeniu studni z rurą o średnicy od DN150 do DN500, • siła naciągu kabla i prędkość zwijania kabla automatycznie synchronizowana z prędkością jazdy wózka, • możliwość ręcznego, stopniowego ustawiania prędkości rozwijania się kabla na bębnie, • wysięgnik z wyciągarką, 5) pulpit sterowania bębna kablowego kamery samojezdnej: - umożliwiający: • sterowanie wyciągarką (góra/dół), • sterowanie wózkiem (przód/tył), • możliwość ustawienia prędkości wózka (+/-), • możliwość włączania i wyłączania zasilania wózka, • możliwość włączania i wyłączania zasilania bębna, - posiadający wbudowany: • wyświetlacz pokazujący licznik metrów, • hamulec awaryjny (przycisk STOP), 6) Sterowanie w skład, którego wchodzi pulpit sterowniczy oraz komputer PC w obudowie przemysłowej. Obsługa wszystkich funkcji systemu (głowica, wózek, oświetlenie podstawowe i dodatkowe, pomiar spadków, pomiar odległości, pomiar średnicy, ostrość, zoom). • płynna regulacja oświetlenia podstawowego i dodatkowego, • wyjście sygnału Video, wbudowany komputer PC, dysk SSD min. 250 GB, nagrywarka DVD, Windows 10 Pro, klawiatura i mysz komputerowa bezprzewodowa, • wprowadzenie podłączenia do kart sieciowej komputera w łatwo dostępnym miejscu na gniazdo sieci komputerowej, • klawiatura zabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych, • wbudowany generator znaków do umieszczania na obrazie filmu opisów, uszkodzeń i stałych danych inspekcyjnych ( data, godzina, stan licznika, nazwa ulicy, itp.), • przycisk przełączający kamery (głowica/wsteczna), • wbudowany wyświetlacz monochromatyczny podający m.in. aktualne ciśnienie wewnątrz kamery, inklinację i rotację głowicy podawaną w stopniach, odległość rozwiniętego kabla (możliwość identyfikacji położenia i parametrów kamery przy ewentualnej awarii monitora lub pracy bez komputera tylko na sygnale wideo), • możliwość sterowania bez włączania komputera, • system musi być kompatybilny z kamerą wpychaną, gniazdo do podłączenia kompatybilnej kamery wpychanej / regulacja oświetlenia LED kamery wpychanej za pomocą potencjometru umieszczonego na pulpicie / nagrywanie obrazu z poziomu oprogramowania inspekcyjnego / wpisywanie komentarzy tekstowych z pulpitu sterowania, • sterowanie wózkiem i głowicą za pomocą 2 joysticków (ruch, obrót, zoom, ostrość), przemysłowy kolorowy monitor LCD min. 22” z powłoką anty-odblaskową i obramowaniu metalowym. b) Agregat prądotwórczy przenośny 3x230/400 V, 50Hz, o mocy min. 6 kWe, z automatyczną regulacją i stabilizacją napięcia, silnik benzynowy. Do zasilania zestawu inspekcji TV rur i kanałów sanitarnych Wymagany okres rękojmi i gwarancji na dostarczony sprzęt wynosi min. 2 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego dostawy i podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Autoryzowany, stały serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski reagujący w ciągu 48 h (za czas reakcji należy przyjąć przyjazd serwisu do sprzętu). Wykonawca własnym transportem i na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego (ulica Leśna 1, 39-460 Nowa Dęba). W dniu dostawy sprzętu Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty: • instrukcje obsługi wszystkich elementów w języku polskim, • świadectwa zgodności z normami CE, • katalog części zamiennych, • karta gwarancji. Zamawiający wymaga przeszkolenia: w dniu dostawy w zakresie obsługi na terenie miasta Nowa Dęba dwóch operatorów Zamawiającego. Do oferty Wykonawca powinien dołączyć karty katalogowe oferowanego pojazdu/sprzętu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34144000-8, 31122000-7, 42912350-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:180 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy