Dostawa soli drogowej kamiennej niezbrylającej przeznaczonej do zimowego utrzymania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa soli drogowej kamiennej niezbrylającej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg dla potrzeb Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-01-29
  • ZamawiającyWojewództwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
  • Data publikacji ogłoszenia2021-01-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00002177
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa soli drogowej kamiennej niezbrylającej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg dla potrzeb Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie

Sekcja I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48683280300

1.5.8.) Numer faksu: +48683280332

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne


SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa soli drogowej kamiennej niezbrylającej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg dla potrzeb Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc682aac-5bc2-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy


SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.zdw.zgora.pl/zamowienia_publiczne/10001/status/rodzaj/wzp/zwr/0/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w:a) Instrukcji korzystania z miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/InstrukcjaUzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP.pdf,b) Regulaminie ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO -administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich Al. Niepodległości 32 ,65-042 Zielona Góra . Pozostałe informacje znajdują się w SWZw rozdziale VI.


SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDW-ZG-WZA-3310-1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1773460,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa soli drogowej kamiennej niezbrylającej (sól ztransportem) w ilości 1380 Mg dostarczona dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie, względnie miejsca jej składowania wg „Szacunkowego harmonogramu ilości dostaw soli drogowej kamiennej niezbrylającej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg dla potrzeb Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie” (załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia).2. Wymagania dla soli:Sól drogowa powinna być dostarczana w stanie niezbrylonym, o jednorodnym uziarnieniu, bez obcych zanieczyszczeń typu kamienie, deski, papier, folia, itp. Główne parametry soli drogowej określa norma PN-86/C-084081/02 Sól (chlorek sodu). Sóldrogowa dostarczana w ramach niniejszego zamówienia winna spełniać poniższe wymagania:- zawartość chlorku sodu NaCl: minimum 90%,- zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie: maksymalnie 8%,- zawartość wody: maksymalnie 3%,- zawartość żelazocyjanku potasowego: min. 3 mg/kg – maks. 125 mg/kg- ilość ziaren powyżej 8 mm: 0%- ilość ziaren powyżej 6,3 mm: maksymalnie 5% ± 2% (3% - 7%)- ilość ziaren w przedziale 1 - 6,3 mm: 35%-60% ± 2% (33% - 62%)- ilość ziaren poniżej 1 mm: 30%-50% ± 2% (28% - 52%)- ilość ziaren poniżej 0,125 mm: max. 10% ± 2% (8% - 12%)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższejceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie


SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

-sytuacja ekonomiczna lub finansowaW odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacjiekonomicznej i finansowej zamawiający wymaga:1) posiadania przez wykonawcęodpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250 000,00 zł; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.- zdolność techniczna lub zawodowaW odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże minimalny poziom zdolności, tj.: 1) wykaże dostawy* wykonane, a w przypadku świadczeńpowtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane,, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.: * przez dostawy zamawiający rozumie dostawy soli drogowej w ilości min. 800 Mg. Dopuszcza się sumowanie dostaw w celu uzyskania wymaganej minimalnejilości. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie..

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

1.1. Aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w pkt 14 ust. 2 Instrukcji SWZ- załącznik nr 1 i 1a do formularza oferty. Informacje zawarte w tych oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby -zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 16. ppkt 1.1 SWZ. 1.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 16. ppkt 1.1 SWZ. 1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o którym mowa w pkt 16. ppkt 1.1 Instrukcji SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia. Natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa również w pkt 16. ppkt 1.1 Instrukcji SWZ składa Wykonawca w zakresie w jakim wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu.1.5. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostepniającego,b) sposób i okres udostepnieniawykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostepniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia (wzór - załącznik nr 2 do formularza oferty SWZ).2.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących dokumentów:2.1. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt 15.1.c)1) Instrukcji SWZ,Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającegopodmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 2.1., wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów:3.1. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawyzostały wykonane lub wykonywane,, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Przedmiotowe środki dowodowe: a) certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność tj. atest higieniczny PZH (stwierdzający, że sól drogowa odpowiada wymaganiom higienicznym) lub dokumenty wydane przez odpowiednie jednostki na terenie UE.b) sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę tj. opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów o przydatności soli do posypywania nawierzchni dróg w zimowym utrzymaniu dróg (wraz z załącznikami) lub dokumenty wydane przez odpowiednie jednostki na terenie UE 2. Przez jednostkę oceniającą zgodność rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunkówwprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z 13.08.2008, str. 30). 3. Jeżeli wymagane jest złożenie certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, zamawiający zaakceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający zaakceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż te, o których mowa w pkt 1) i 3), w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w pkt 1) i 3) ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy,oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymagania, cechy określone w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiazwiązane z realizacją zamówienia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

- atest higieniczny PZH (stwierdzający, że sól drogowa odpowiada wymaganiom higienicznym) lub dokumenty wydane przez odpowiednie jednostki na terenie UE.- opinia Instytutu Badawczego Dróg i Mostów o przydatności soli do posypywania nawierzchni dróg w zimowym utrzymaniu dróg (wraz z załącznikami) lub dokumenty wydane przez odpowiednie jednostki na terenie UE

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta winna zawierać:1) wypełniony formularz oferty2) wypełniony f. cenowy3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;5) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzoryoświadczeń stanowią Załącznik nr 1 i 1a do SWZ . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa Wykonawca w zakresie w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.6) przedmiotowe środki dowodowe: a) certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność tj. atest higieniczny PZH (stwierdzający, że sól drogowa odpowiada wymaganiom higienicznym) lub dokumenty wydane przez odpowiednie jednostki na terenie UE.b) sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę tj. opinię InstytutuBadawczego Dróg i Mostów o przydatności soli do posypywania nawierzchni dróg w zimowym utrzymaniu dróg (wraz z załącznikami) lub dokumenty wydane przez odpowiednie jednostki na terenie UE

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836, 1572). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy wBanku GETIN NOBLE BANK S.A O/ZIELONA GÓRA nr rachunku 38 1560 0013 2263 6869 1000 0011 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZDW-ZG-WZA-3310-1/2021 na „Dostawa soli drogowej kamiennej niezbrylającej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg dla potrzeb Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie:. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 19.3 Instrukcji przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej.Wadium należy złożyć wraz z ofertą, przed upływem terminu składania ofert. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.6. Oryginał dokumentu należy złożyć jako osobny plik obok innych plików stanowiących ofertę i skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądaniezgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy pzp. Wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie


SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie dostaw bądź w znaczny sposób je spowalniający tj.: a) niesprzyjające warunki atmosferze (długotrwałe opady deszczu lub śniegu, mróz, porywiste wiatry),b) klęski żywiołowe (powódź, huragan, trzęsienie ziemi), c) niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy;d) w sytuacji wystąpienia okoliczności, leżących po stronie Zamawiającego, której nie można było przewidzieć w chwili zawarciaumowy.2) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy (np. zmianawynagrodzenia, zakresu,, sposobu realizacji itp.):a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; Przez siłę wyższą rozumie się każde zdarzenie zewnętrzne, które było nie do przewidzenia przez Strony umowy, któremu nie można było zapobiec i która ma wpływ na jej realizację.b) urzędowa zmiana obowiązującej stawki VAT;c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawnych w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;d) Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawców – podmiotów trzecich na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że kolejny podwykonawca - podmiot trzeci wykaże, spełnianie warunków w zakresie wymaganym przez Zamawiającego naetapie postępowania o zamówienie publiczne;e) zmiana zakresu ilości dostaw;f) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, z zastrzeżeniem treści § 5 ust. 4 powyżej,g) zmiany danych rejestrowych,h) zmiany będące następstwem sukcesji uniwersalnej z mocy prawa po jednej ze stron umowy,i) zmiany numeru rachunku Wykonawcy,j) zmiany teleadresowe Stron umowy określonych w umowie;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie


SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-01-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-01-29 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-02-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający zaprosi do negocjacji tylko trzech wykonawców, którzy złożą oferty niepodlegające odrzuceniu i uzyskają w kryterium oceny ofert punktację klasyfikującą ich na pozycjach od 1 do 3 w tym kryterium.
2021-01-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dorobienie pilotów-kart do Renault Laguna II - Cybinka
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W Renault Laguna II potrzebuję dorobić dwa piloty-kartę, posiadam jeden pilot który przestał działać, jest już w bardzo złym stanie. Przy wkładaniu pilota otrzymuję komunikat o treści: klucza nie rozpoznaję (kartę nicht erkannt). Karta już wcześniej nie otwierała drzwi, korzystałem z kluczyka. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI