Dostawa soli drogowej „DR” do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa soli drogowej „DR” do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2021/2022.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzęstochowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-05
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-27
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa soli drogowej „DR” do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2021/2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343229222

1.5.8.) Numer faksu: 343785468

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@czestochowa.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa soli drogowej „DR” do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2021/2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-252a5696-1f7c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002665/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa soli drogowej „DR” do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2021/2022.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzdczestochowa.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z elektronicznej platformy usług Zamawiającego pod
adresem:https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej w skrócie zwane RODO,
informujemy, iż:1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w
Częstochowie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 9, tel. 34/3229222, fax. 34/37854682. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: ido@czestochowa.powiat.pl 3. Państwa dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie:- art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do
zawarcia i realizacji umowy, - art. 6. ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, - art. 6 ust. 1 lit. e RODO - przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym.4. Państwa dane osobowe
będą wykorzystywane w celu udzielenia zamówienia publicznego na podstawie przepisów Prawa
zamówień publicznych (Ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych z póżn.
zmianami) dalej „ustawa Pzp” oraz po udzieleniu zamówienia, w celu realizacji umowy.5. Odbiorcami
Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późniejszymi zmianami) . 6.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania w
zakresie udzielenia zamówienia publicznego na podstawie ustawy Pzp oraz realizacji umowy do
momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa. Następnie
dane osobowe zostaną zarchiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku
unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego Państwa dane będą przetwarzane
do momentu wygaśnięcia obowiązków ich przetwarzania wynikających z przepisów prawa, w tym
przepisów dotyczących archiwizacji.7. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy
Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.8. Posiadają Państwa następujące prawa:− na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;− na podstawie art. 16 RODO prawo
do sprostowania *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora Danych Osobowych
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO **; 9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych Administratora narusza
przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych (ul. Stawki 2, Warszawa 00 -193).10. Nie przysługuje Państwu:− w związku z art. 17 ust. 3
lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.3450.17.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup i transport) soli drogowej „DR” do zwalczania
śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w
Częstochowie w sezonie zimowym 2021/2022 z podziałem na 3 zadania.
ZADANIE NR 1
Dostawa (zakup i transport) na plac Obwodu Drogowego nr 1 w Rudnikach soli drogowej „DR” w
ilości około 1200 Mg w sezonie zimowym 2021/2022.
1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ (SST sól
drogowa).
2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości oraz spełniać wymogi zawarte
w SWZ.
3. Sól powinna posiadać opinię w zakresie stosowania na drogach, potwierdzającą spełnienie
założeń pro ekologicznych w nawiązaniu do Ustawy o ochronie przyrody oraz Rozporządzenia
Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków
stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (
Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005 roku).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Każda partia soli musi posiadać stosowne normy, atesty i aprobaty. Wykonawca dostarcza
przedmiot zamówienia na plac Obwodu Drogowego Nr 1 w Rudnikach na ulicę Dworcową 26 w
Rudnikach, na plac Obwodu Drogowego Nr 2 w Koniecpolu na ul. Słowackiego 84 oraz na plac
Obwodu Drogowego Nr 3 w Poczesnej na ulicę Bociana Górka 19 w Poczesnej (odpowiednio do
zadania). Dostarczona sól drogowa (pochodzenia kamiennego) musi spełniać wymagania normy
PN-86/C-84081/02 z zawartością:
- chlorku sodowego (NaCl) -min. 90%
- antyzbrylacza - w ilości min 40 mg/kg
- H2O - max 3,0%
- CaCl2 - max 0,3%
- części nierozpuszczalne w wodzie - max. 2,0%
- ziarnistość o frakcji 1-6 mm (ziarna poniżej 1 mm 20% max, ziarna powyżej 6 mm 10% max)
- pozostałe wymagania wg PN-86/C-84081/02
Sól musi posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów – wymagane jest
załączenie do oferty pozytywnej opinii Instytutu Badawczego Dróg i Mostów dla dostarczanej
soli drogowej.
5. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy,
Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia do
nowych norm.
6. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów
równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez
Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego dostawy spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Do wzajemnego współdziałania przy realizacji niniejszej umowy, ze strony Zamawiającego,
wyznacza się:
7.1. Na Obwodzie Drogowym Nr 1 w Rudnikach – Kierownika Obwodu Drogowego Pana
Zbigniewa LEWACKIEGO, tel. +48/696-429-870, (34) 327-95-90.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium oceny ofert jest:
- cena ryczałtowa brutto – 90 %,
- terminy dostaw partii soli w ilości do 150 Mg waga 5 %,
- terminy dostaw partii soli w ilości powyżej 150 Mg waga 5 %
2) sposób oceny
a) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA
Cena = Cena najniższa oferowana (brutto)/ Cena badanej oferty (brutto) x 100 punktów x 90%
b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium Terminy dostaw partii soli w ilości do 150 Mg (podany w
liczbie dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt od godziny 7:00-15:00) od
wysłania powiadomienia, minimalna liczba dni 1, maksymalna liczba dni 3).
Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 3 do SWZ):

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam transportu z Utrechtu - Częstochowa/Wieluń
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam transportu z Utrechtu do Częstochowy/Wielunia w najbliższych dniach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI