Dostawa soli drogowej „DR” do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa soli drogowej „DR” do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2021/2022.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzęstochowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-08
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-30
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa soli drogowej „DR” do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2021/2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343229222

1.5.8.) Numer faksu: 343785468

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@czestochowa.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa soli drogowej „DR” do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2021/2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-174496bb-094f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163120

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002665/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa soli drogowej „DR” do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2021/2022.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzd-czestochowa.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z elektronicznej platformy usług Zamawiającego pod
adresem:https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej w skrócie zwane RODO,
informujemy, iż:1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w
Częstochowie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 9, tel. 34/3229222, fax. 34/37854682. Kontakt z
inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: ido@czestochowa.powiat.pl 3. Państwa dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie:- art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do
zawarcia i realizacji umowy, - art. 6. ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, - art. 6 ust. 1 lit. e RODO - przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym.4. Państwa dane osobowe
będą wykorzystywane w celu udzielenia zamówienia publicznego na podstawie przepisów Prawa
zamówień publicznych (Ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych z póżn.
zmianami) dalej „ustawa Pzp” oraz po udzieleniu zamówienia, w celu realizacji umowy.5. Odbiorcami
Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późniejszymi zmianami) . 6.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania w
zakresie udzielenia zamówienia publicznego na podstawie ustawy Pzp oraz realizacji umowy do
momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa. Następnie
dane osobowe zostaną zarchiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku
unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego Państwa dane będą przetwarzane
do momentu wygaśnięcia obowiązków ich przetwarzania wynikających z przepisów prawa, w tym
przepisów dotyczących archiwizacji.7. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy
Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.8. Posiadają Państwa następujące prawa:− na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;− na podstawie art. 16 RODO prawo
do sprostowania *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora Danych Osobowych
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO **; 9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych Administratora narusza
przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych (ul. Stawki 2, Warszawa 00 -193).10. Nie przysługuje Państwu:− w związku z art. 17 ust. 3
lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.3450.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup i transport) soli drogowej „DR” do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2021/2022 z podziałem na 3 zadania.
ZADANIE NR 1
Dostawa (zakup i transport) na plac Obwodu Drogowego nr 1 w Rudnikach soli drogowej „DR” w ilości około 1200 Mg w sezonie zimowym 2021/2022.
1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ (SST sól drogowa).
2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości oraz spełniać wymogi zawarte w SWZ.
3. Sól powinna posiadać opinię w zakresie stosowania na drogach, potwierdzającą spełnienie założeń pro ekologicznych w nawiązaniu do Ustawy o ochronie przyrody oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005 roku).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Każda partia soli musi posiadać stosowne normy, atesty i aprobaty. Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia na plac Obwodu Drogowego Nr 1 w Rudnikach na ulicę Dworcową 26 w Rudnikach, na plac Obwodu Drogowego Nr 2 w Koniecpolu na ul. Słowackiego 84 oraz na plac Obwodu Drogowego Nr 3 w Poczesnej na ulicę Bociana Górka 19 w Poczesnej (odpowiednio do zadania). Dostarczona sól drogowa (pochodzenia kamiennego) musi spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02 z zawartością:
- chlorku sodowego (NaCl) -min. 90%
- antyzbrylacza - w ilości min 40 mg/kg
- H2O - max 3,0%
- CaCl2 - max 0,3%
- części nierozpuszczalne w wodzie - max. 2,0%
- ziarnistość o frakcji 1-6 mm (ziarna poniżej 1 mm 20% max, ziarna powyżej 6 mm 10% max)
- pozostałe wymagania wg PN-86/C-84081/02
Sól musi posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów – wymagane jest załączenie do oferty pozytywnej opinii Instytutu Badawczego Dróg i Mostów dla dostarczanej soli drogowej.
5. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia do nowych norm.
6. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Do wzajemnego współdziałania przy realizacji niniejszej umowy, ze strony Zamawiającego, wyznacza się:
7.1. Na Obwodzie Drogowym Nr 1 w Rudnikach – Kierownika Obwodu Drogowego Pana Zbigniewa LEWACKIEGO, tel. +48/696-429-870, (34) 327-95-90,

4.2.6.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium oceny ofert jest:
- cena ryczałtowa brutto – 90 %,
- terminy dostaw partii soli w ilości do 150 Mg waga 5 %,
- terminy dostaw partii soli w ilości powyżej 150 Mg waga 5 %
2) sposób oceny
a) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA
Cena = Cena najniższa oferowana (brutto)/ Cena badanej oferty (brutto) x 100 punktów x 90%
b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium Terminy dostaw partii soli w ilości do 150 Mg (podany w liczbie dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt od godziny 7:00-15:00) od wysłania powiadomienia, minimalna liczba dni 1, maksymalna liczba dni 3).

Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 3 do SWZ):
 od 1 do 2 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt
 do 3 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt
c) Zasady obliczenia punktowego w kryterium Terminy dostaw partii soli w ilości powyżej 150 Mg (podany w liczbie dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt od godziny 7:00-15:00) od wysłania powiadomienia, minimalna liczba dni 1, maksymalna liczba dni 5).

Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 3 do SWZ):
 od 1 do 4 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt,
 do 5 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt.

UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w Formularzu OFERTA długości terminu dostaw soli, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje termin przekraczający wymagany w powyższych zapisach i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.

„Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 Pzp z 11.09.2019 r: zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, czyli w dokumentacji (Warunki techniczne, wytyczne ZDW Katowice specyfikacje cenowe - kosztorys ofertowy). Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania zadania. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej lub ceny, jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%.”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: terminy dostaw partii soli w ilości do 150 Mg waga 5 %,

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: terminy dostaw partii soli w ilości powyżej 150 Mg waga 5 %

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup i transport) soli drogowej „DR” do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2021/2022 z podziałem na 3 zadania.
ZADANIE NR 2
Dostawa (zakup i transport) soli drogowej „DR” do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich w ilości łącznej około 1200 Mg, oraz soli do wytworzenia solanki w ilości około 50 Mg na plac Obwodu Drogowego Nr 2 w Koniecpolu w sezonie zimowym 2021/2022.
1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ (SST sól drogowa).
2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości oraz spełniać wymogi zawarte w SWZ.
3. Sól powinna posiadać opinię w zakresie stosowania na drogach, potwierdzającą spełnienie założeń pro ekologicznych w nawiązaniu do Ustawy o ochronie przyrody oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005 roku).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Każda partia soli musi posiadać stosowne normy, atesty i aprobaty. Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia na plac Obwodu Drogowego Nr 1 w Rudnikach na ulicę Dworcową 26 w Rudnikach, na plac Obwodu Drogowego Nr 2 w Koniecpolu na ul. Słowackiego 84 oraz na plac Obwodu Drogowego Nr 3 w Poczesnej na ulicę Bociana Górka 19 w Poczesnej (odpowiednio do zadania). Dostarczona sól drogowa (pochodzenia kamiennego) musi spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02 z zawartością:
- chlorku sodowego (NaCl) - min. 90%
- antyzbrylacza - w ilości min 40 mg/kg
- H2O - max 3,0%
- CaCl2 - max 0,3%
- części nierozpuszczalne w wodzie - max. 2,0%
- ziarnistość o frakcji 1-6 mm (ziarna poniżej 1 mm 20% max, ziarna powyżej 6 mm 10% max)
- pozostałe wymagania wg PN-86/C-84081/02
Sól musi posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów – wymagane jest załączenie do oferty pozytywnej opinii Instytutu Badawczego Dróg i Mostów dla dostarczanej soli drogowej.
5. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia do nowych norm.
6. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Do wzajemnego współdziałania przy realizacji niniejszej umowy, ze strony Zamawiającego, wyznacza się:
7.1. Na Obwodzie Drogowym Nr 2 w Koniecpolu – Kierownika Obwodu Drogowego Pana Tadeusza CIASTKO, tel. +48/696-429-871, (34) 355-16-14,

4.2.6.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium oceny ofert jest:
- cena ryczałtowa brutto – 90 %,
- terminy dostaw partii soli w ilości do 150 Mg waga 5 %,
- terminy dostaw partii soli w ilości powyżej 150 Mg waga 5 %
2) sposób oceny
a) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA
Cena = Cena najniższa oferowana (brutto)/ Cena badanej oferty (brutto) x 100 punktów x 90%
b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium Terminy dostaw partii soli w ilości do 150 Mg (podany w liczbie dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt od godziny 7:00-15:00) od wysłania powiadomienia, minimalna liczba dni 1, maksymalna liczba dni 3).
Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 3 do SWZ):
 od 1 do 2 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt
 do 3 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt
c) Zasady obliczenia punktowego w kryterium Terminy dostaw partii soli w ilości powyżej 150 Mg (podany w liczbie dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt od godziny 7:00-15:00) od wysłania powiadomienia, minimalna liczba dni 1, maksymalna liczba dni 5).
Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 3 do SWZ):
 od 1 do 4 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt,
 do 5 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt.
UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w Formularzu OFERTA długości terminu dostaw soli, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje termin przekraczający wymagany w powyższych zapisach i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.
„Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 Pzp z 11.09.2019 r: zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, czyli w dokumentacji (Warunki techniczne, wytyczne ZDW Katowice specyfikacje cenowe - kosztorys ofertowy). Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania zadania. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej lub ceny, jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%.”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: terminy dostaw partii soli w ilości do 150 Mg waga 5 %,

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: terminy dostaw partii soli w ilości powyżej 150 Mg waga 5 %

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup i transport) soli drogowej „DR” do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2021/2022 z podziałem na 3 zadania.
ZADANIE NR 3
Dostawa (zakup i transport) soli drogowej „DR” do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich na plac Obwodu Drogowego Nr 3 w Poczesnej w ilości około 1200 Mg oraz soli do wytworzenia solanki w ilości około 50 Mg w sezonie zimowym 2021/2022.
1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ (SST sól drogowa).
2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości oraz spełniać wymogi zawarte w SWZ.
3. Sól powinna posiadać opinię w zakresie stosowania na drogach, potwierdzającą spełnienie założeń pro ekologicznych w nawiązaniu do Ustawy o ochronie przyrody oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005 roku).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Każda partia soli musi posiadać stosowne normy, atesty i aprobaty. Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia na plac Obwodu Drogowego Nr 1 w Rudnikach na ulicę Dworcową 26 w Rudnikach, na plac Obwodu Drogowego Nr 2 w Koniecpolu na ul. Słowackiego 84 oraz na plac Obwodu Drogowego Nr 3 w Poczesnej na ulicę Bociana Górka 19 w Poczesnej (odpowiednio do zadania). Dostarczona sól drogowa (pochodzenia kamiennego) musi spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02 z zawartością:
- chlorku sodowego (NaCl) - min. 90%
- antyzbrylacza - w ilości min 40 mg/kg
- H2O - max 3,0%
- CaCl2 - max 0,3%
- części nierozpuszczalne w wodzie - max. 2,0%
- ziarnistość o frakcji 1-6 mm (ziarna poniżej 1 mm 20% max, ziarna powyżej 6 mm 10% max)
- pozostałe wymagania wg PN-86/C-84081/02
Sól musi posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów – wymagane jest załączenie do oferty pozytywnej opinii Instytutu Badawczego Dróg i Mostów dla dostarczanej soli drogowej.
5. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia do nowych norm.
6. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Do wzajemnego współdziałania przy realizacji niniejszej umowy, ze strony Zamawiającego, wyznacza się:
7.1.Na Obwodzie Drogowym Nr 3 w Poczesnej – Kierownika Obwodu Drogowego Panią Monikę SIWEK, tel. +48/696-429-872, (34) 327-40-66,

4.2.6.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium oceny ofert jest:
- cena ryczałtowa brutto – 90 %,
- terminy dostaw partii soli w ilości do 150 Mg waga 5 %,
- terminy dostaw partii soli w ilości powyżej 150 Mg waga 5 %
2) sposób oceny
a) Wzór do obliczenia punktowego w kryterium CENA
Cena = Cena najniższa oferowana (brutto)/ Cena badanej oferty (brutto) x 100 punktów x 90%
b) Zasady obliczenia punktowego w kryterium Terminy dostaw partii soli w ilości do 150 Mg (podany w liczbie dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt od godziny 7:00-15:00) od wysłania powiadomienia, minimalna liczba dni 1, maksymalna liczba dni 3).
Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 3 do SWZ):
 od 1 do 2 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt
 do 3 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt
c) Zasady obliczenia punktowego w kryterium Terminy dostaw partii soli w ilości powyżej 150 Mg (podany w liczbie dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt od godziny 7:00-15:00) od wysłania powiadomienia, minimalna liczba dni 1, maksymalna liczba dni 5).
Wykonawcy, którzy określą w formularzu ofertowym (zał. 3 do SWZ):
 od 1 do 4 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 5,0 % - 5,0 pkt,
 do 5 dni roboczych od wysłania powiadomienia otrzymają 2,5 % - 2,5 pkt.
UWAGA: W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w Formularzu OFERTA długości terminu dostaw soli, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje termin przekraczający wymagany w powyższych zapisach i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.
„Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 Pzp z 11.09.2019 r: zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, czyli w dokumentacji (Warunki techniczne, wytyczne ZDW Katowice specyfikacje cenowe - kosztorys ofertowy). Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania zadania. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej lub ceny, jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%.”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: terminy dostaw partii soli w ilości do 150 Mg waga 5 %,

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: terminy dostaw partii soli w ilości powyżej 150 Mg waga 5 %

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie wykonania, tj. zakończenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w niniejszym postępowaniu odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (zał. Nr 5 do SWZ).
Określenie „dostawę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w niniejszym postępowaniu” oznacza: dostawy soli drogowej w ilości łącznej dostawy nie mniejszej niż 500 Mg w ramach jednej umowy.
W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 117 ust. 3 Pzp w sytuacji, gdy powyższy warunek będzie spełniony przez jednego ze wspólników konsorcjum to ten wspólnik musi wykonać części dostaw soli drogowej w ilości łącznej dostawy nie mniejszej niż 500 Mg.
Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp w sytuacji, gdy powyższy warunek będzie spełniony nie przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum, a przez „ podmiot udostępniający zasoby wykonawcy (tzw. „podmiot trzeci”), to „podmiot” ten musi być podwykonawcą części dostaw soli drogowej w ilości łącznej dostawy nie mniejszej niż 500 Mg.
Dysponowanie potencjałem technicznym - wyposażeniem technicznym przewidzianym do użycia przy realizacji zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
W przypadku złożenia oferty na jedno, dwa lub trzy zadania Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem osobno na każde z zadań.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z
przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp: wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w
przypadku składania oferty wspólnej) ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca
w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił
łącznie następujące przesłanki:1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej
przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez
zadośćuczynienie pieniężne;2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem,
wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami,
aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub
zamawiającym;3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla
zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w
szczególności:a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za
nieprawidłowe postępowanie Wykonawcy,b)zreorganizował personel,c) wdrożył system
sprawozdawczości i kontroli,d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania
przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,e) wprowadził wewnętrzne regulacje
dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji
lub standardów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie wymagał złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:
Wykazu dostaw, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SWZ , spełniających
wymagania określone w punkcie 18.1 SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy te zostały wykonane, sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli wykonawca powołuje sią na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z
innymi wykonawcami, powyższy wykaz dotyczy tylko dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten
bezpośrednio uczestniczył.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub
STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do
norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło
wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym
w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej,
systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie,
europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji
technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub
równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie
do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107
Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w
opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego
wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z
23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415) oraz
zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykazy dostaw będą musiały być sporządzone i podpisane przez ten podmiot, który spełnia
dany warunek, czyli odpowiednio przez: wykonawcę lub wspólnika konsorcjum lub „podmiot
trzeci”. Uwaga: wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia
powyższych warunków musi wraz z ofertą złożyć zobowiązanie tych podmiotów, o którym mowa
w punkcie 10.1.4) SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 - wadium w wysokości: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),
Zadanie nr 2 - wadium w wysokości: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),
Zadanie nr 3 - wadium w wysokości: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),
Zgodnie z art. 97 ust. 7 Pzp „Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
Zgodnie z art. 97 ust. 8 Pzp „Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. Nr rachunku, na który należy wpłacić wadium:
BNP PARIBAS 71 2030 0045 1110 0000 0185 2400 z adnotacją: "Wadium – nr sprawy: PZD.3450.11.2021, zadanie nr … ".
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu skłania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
Zgodnie z art. 97 ust. 10 Pzp jeżeli wadium będzie wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej wraz z ofertą. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.
Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Za równoznaczne ze złożeniem więcej
niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę zostanie uznana sytuacja, w której ten sam
podmiot występuje w dwóch lub więcej ofertach składanych wspólnie lub jest samodzielnym
Wykonawcą, a jednocześnie jest uczestnikiem wspólnej oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane w formie aneksu
podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności w przypadkach określonych w SWZ.
Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje
możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie
opisanym w § 12 projektu umowy stanowiącej załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-08 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport pralki z domu do mieszkania, 2 piętro - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport pralki z domu do mieszkania, 2 piętro. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI