Dostawa soli drogowej do utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2020/2021

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa soli drogowej do utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2020/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLeżajsk
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-02-24
  • ZamawiającyZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W LEŻAJSKU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00007958
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa soli drogowej do utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2020/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W LEŻAJSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Polna 12

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 172421181

1.5.8.) Numer faksu: 172421181

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zdplezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdplezajsk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa soli drogowej do utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2020/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d1c7cfb-709b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001572/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa soli drogowej do utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2020/2021

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacjaw postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywaniedokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonychw ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacjielektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 rokuo świadczeniu usług drogą elektroniczną.2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawyPzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasobysporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności wformatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w pkt. 8.1 składa się, podrygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym.3. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającyma Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanieinformacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem stronyhttps://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk zwanej dalej Platformą. Wykonawcy winni zapoznać się zregulaminem Platformy, znajdującym się na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin , orazInstrukcjami dla Wykonawców (link: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje ), w którym zawartowymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznychkopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu.4. Wykonawca zamierzającywziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, powinien posiadać konto na Platformie.Rejestracja i konto na Platformie jest darmowe. Sposób założenia konta opisany został w instrukcji znajdującejsię pod linkiem:https://docs.google.com/document/d/1CETIe4hPE_fnKCUjWGpnw9yWhdbtc0YTlqtgUxMAwRo/editWykonawcaposiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz doformularza do komunikacji.Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencjielektronicznej zawarte są w pkt. 11 ROZDZIAŁU I SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu DrógPowiatowych w Leżajsku, z siedzibą ul. Polna 12, 37 – 300 Leżajsk, telefon/fax 17 242 11 81• inspektoremochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Leżajsku jest Pani Małgorzata Stachura, email:iod@starostwo.lezajsk.pl;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOw celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego określonym w pkt 3.1,prowadzonym w trybie określonym w pkt. 2 SWZ.• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z nia 11września 2019 roku Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp;• Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje całyczas trwania umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikająz ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzedaż i montaż haka do auta Land Rover Freelander 2 - Jarosław
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzedaż i montaż haka do auta Land Rover Freelander 2. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa budynku żłobka w miejscowości Żegocina”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Leżajsk: Remonty nawierzchni drogowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Leżajsk: Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Hucisku
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawę 2 sztuk samochodów dostawczych typu „brygadówka"
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI