Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu używanego z zabudową wielofunkcyjną, bezpylną, dwukomorową (typu śmieciarka)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W OSTROWI MAZOWIECKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550733679
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 66
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gkostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gkostrow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu używanego z zabudową wielofunkcyjną, bezpylną, dwukomorową (typu śmieciarka)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2429a37-9073-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gkostrow.pl/category/przetargi/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gkostrow.pl/category/przetargi/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy on-line działającej pod adresem https://e-ProPublico.pl 2. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy:1)ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. – o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej(Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 z późn. zm.) lub2) podpisu zaufanego, zgodnie z art. 3 pkt 14austawy z 17lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publicznelub3) podpisu osobistego, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z2020 r. poz. 332).3. Szczegóły dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej określone są w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych. 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o., ul. Bolesława Prusa 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka, osobą reprezentującą Administratora Danych jest Prezes Zarządu. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych poprzez adres e-mail: ido@gkostrow.pl 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. dane będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, a w szczególnych przypadkach - na podstawie Państwa zgody albo w związku z wykonywaniem umowy, której są Państwo stroną. 4. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Państwa danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.5. W zakresie danych osobowych Państwa dotyczących, przysługują Państwu następujące prawa:• prawo dostępu do danych osobowych,• prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,• prawo do usunięcia danych – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,• prawo ograniczenia przetwarzania –prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO, •prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,• prawo do cofnięcia zgody – tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,• prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych. 6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 7. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych. 8. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DO.260.11.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 0
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego sprzętu specjalistycznego typu śmieciarka bezpylna z zabudową dwukomorową, przeznaczoną do zbierania i transportu odpadów komunalnych z dwoma niezależnymi urządzeniami zasypowymi tylnymi i dwoma niezależnie pracującymi odwłokami, z funkcją kompaktującą, na podwoziu trzyosiowym, o pojemności skrzyni ładunkowej min. 20 m3 max 21 m3, przystosowana do opróżniania pojemników o pojemności od 60 l do 1100 l, w ilości 1 szt. dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. Dane techniczne pojazdu:A. Parametry techniczne podwozia:1. Podwozie trzyosiowe 6 x 2 x 4 z osią skrętną2. Rozstaw osi pojazdu min. 3600 mm - max 3800 mm.3. Silnik:a) wysokoprężny,b) moc min. 300 KM,c) moment obrotowy: min. 1600 Nm,d) norma emisji spalin EURO 5,e) blokowanie jazdy do tyłu przy włączonej przystawce.4. Skrzynia biegów:a) Manualna lub automatyczna,b) sygnał ostrzegawczy załączonego biegu wstecznego.5. Osie:a) oś przednia o nośności min. 8,0 t,b) oś tylna - napędowa o nośności min. 12 t,c) blokada mechanizmu różnicowego mostu napędowego,d) zawieszenie pneumatyczne tylnej osi e) dopuszczalny nacisk zgodnie z obowiązującymi przepisami,f) awaryjne podnoszenie trzeciej osi w trudnym terenie.6. Ogumienie nieprzekraczające 50% zużycia.7. Felgi stalowe.8. Układ hamulcowy:a) hamulec silnikowy,b) układ hamulcowy 2-obwodowy - hamulce pneumatyczne,c) hamulce tarczowe na wszystkich osiach,d) system przeciwblokujący (ABS),9. Kabina:a) krótka kabina kierowcy,b) kabina kierowcy trzyosobowa,c) wyposażona w klimatyzację,d) pneumatyczny fotel kierowcy z regulacją ustawienia,e) statyczne fotele pasażerów, f) elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i pasażera,g) lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane,h) światła przeciwmgielne,i) radioodtwarzacz,j) tylna ściana kabiny bez okien,k) wskaźnik temperatury zewnętrznej,l) tachograf cyfrowy (po kalibracji- gotowy do pracy),m) komplet dywaników podłogowych, gumowych,n) regulowana kolumna kierownicy,10. Układ kierowniczy:a) kolumna kierownicza regulowana dwupłaszczyznowo,b) lewostronny ze wspomaganiem 11. Wyposażenie:a) lampa ostrzegawcza na kabinie b) boczne belki przeciw wjazdowe,c) zbiornik paliwa min. 200 l, stalowy,d) zbiornik płynu AdBlue,e) tłumik poziomy,f) układ wydechowy poziomy,g) osłona boczna podwozia,h) system obsługi i diagnozy pojazdu,i) akumulatory 2x12V/min. 180 Ah,j) parametryzowany moduł elektroniczny do przystawki mocy do sieci CAN,k) oświetlenie pojazdu zgodne z przepisami ruchu drogowego, obowiązującymi dla danego typu pojazdu,l) komunikaty i wyświetlacz komputera pokładowego,m) 2 fabryczne komplety kluczy do stacyjki,n) komplet narzędzi,o) koło zapasowe,p) podnośnik teleskopowy,q) 2 kliny pod koła,r) gaśnicas) trójkąt ostrzegawczy,t) apteczka.B. Parametry techniczne zabudowy:1. Łączna pojemność komór min. 20 m3 max 21 m3.2. Zabudowa dwukomorowa, pojemność komór min. 12 - 13 m3 i 7-8 m3.3. Dwa oddzielne niezależne urządzenia zasypowe.4. Dwa oddzielne, niezależnie pracujące odwłoki.5. Korpus skrzyni ładunkowej podzielony przegrodą wzdłuż w proporcji 65/35.6. Program wykrywający usterki z wizualizacją.7. Regulowany system blokowania odwłoka.8. Uszczelnienie na całym obwodzie styku pomiędzy odwłokiem a skrzynią.9. Czujniki zbliżeniowe w prasie zgniatającej.10. Prowadnice płyty wypychającej umieszczone na bokach skrzyni ładunkowej.11. Siłowniki z tłoczyskami skierowanymi do góry (w kierunku dachu).12. Łożyska bezsmarowe.13. System: kamera z monitorem kolorowym.14. Spoiny ciągłe na ścianach bocznych odwłoka i skrzyni15. Panele sterujące dla prasy po obu stronach zabudowy.16. Urządzenie z możliwością pracy w pojedynczym cyklu.17. Urządzenie posiadające znak CE.18. Światła zgodne z lokalnymi przepisami.19. Światła robocze w i na zewnątrz odwłoka.20. Światła ostrzegawcze rotacyjne "koguty".21. Wrzutnik z ramionami DIN dla pojemników 120 -1100 l na lewej stronie i dla pojemników 120 - 370 l na prawej stroje.22. Automatyczny uchwyt pojemników na obu wrzutnikach.23. Obydwa wrzutniki obsługiwane z tej samej strony.24. Grzebień wrzutnika dla pojemników MGB.25. Wanny odwłoków wyposażone w zawory na odcieki.26. Światła błyskowe zamontowane na odwłoku.27. Światło wsteczne na odwłoku.28. Osłona zabezpieczająca światło ostrzegawcze "kogut" barwy pomarańczowej.29. Wzmocnienie podłogi skrzyni min. 6 mm.30. Zamocowanie na miotłę i łopatę na skrzyni, z prawej strony.31. Drzwi inspekcyjne w ścianie bocznej skrzyni, po prawej stronie.32. Stopki dla ładowaczy wraz czujnikami.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 4