Dostawa samochodu typu BUS 9-cio osobowego (8+1), wyposażonego w windę hydrauliczną,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa samochodu typu BUS 9-cio osobowego (8+1), wyposażonego w windę hydrauliczną, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBedlno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-11-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej w Wojszycach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-04
  • Numer ogłoszenia606357-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 606357-N-2020 z dnia 2020-11-04 r.

Dom Pomocy Społecznej w Wojszycach: Dostawa samochodu typu BUS 9-cio osobowego (8+1), wyposażonego w windę hydrauliczną, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Wojszycach, krajowy numer identyfikacyjny 10686100000000, ul. Wojszyce 47  , 99-311  Bedlno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 242 821 468, e-mail dps3@vp.pl, faks 024 2821468 w. 30.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dpswojszyce.powiatkutnowski.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.dpswojszyce.powiatkutnowski.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.dpswojszyce.powiatkutnowski.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w inny sposób: pocztą , kurierem, osobiście
Adres:
Dom Pomocy Społecznej w Wojszycach, Wojszyce 47, 99-311 Bedlno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu typu BUS 9-cio osobowego (8+1), wyposażonego w windę hydrauliczną, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach
Numer referencyjny: PN/01/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa samochodu typu BUS 9-cio osobowego (8+1), wyposażonego w windę hydrauliczną, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w WojszycachOpis przedmiotu zamówienia;1) Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2020 r., nieużywany, niepowystawowy, przystosowany do przewozu 9 osób ( 8+1), w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim ( osoba pozostaje na wózku inwalidzkim w trakcie jazdy ), wyposażony w windę hydrauliczną dla załadunku wózka inwalidzkiego,2) Lakier akrylowy, bez dopłaty, kolor do ustalenia,3) Silnik wysokoprężny, turbodoładowany, o poj. powyżej 1900 cm i mocy powyżej 140 KM,4) Rozstaw osi powyżej 3300 mm,5) Długość pojazdu powyżej 5300 mm,6) Wysokość pojazdu do 1990 mm,7) Szerokość pojazdu z lusterkami do 2300 mm,8) Norma emisji spalin min. EURO 6,9) Oryginalne kombi 9-cio osobowe,10) Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: maksymalnie do 3,5 tony, umożliwiająca prowadzenie pojazdu na podstawie uprawnień prawa jazdy kategorii „B”.5.3 Wyposażenie pojazdu:1) Immobiliser elektryczny,2) Centralny zamek z pilotem,3) Izolacja dźwiękowo – termiczna,4) Wspomaganie układu kierowniczego,5) Układ hamulcowy z ABS,6) Hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu,7) Systemy kontroli trakcji: układ EDS lub równoważny,8) Systemy kontroli trakcji: układ ASR lub równoważny,9) Systemy kontroli trakcji: układ MSR lub równoważny,10) Systemy kontroli trakcji: układ ESP,11) Niezależne zawieszenie przednie i tylne ze stabilizatorem,12) Napęd na koła przednie lub tylne,13) Lusterka boczne regulowane i podgrzewane elektrycznie,14) Skrzynia biegów min. 6-biegowa mechaniczna + bieg wsteczny,15) Klimatyzacja automatyczna z regulacją i nawiewem w przedziale pasażerskim,16) Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera ( przednie i boczne ),17) Pasy bezpieczeństwa z napinaczami dla kierowcy i pasażera,18) Zagłówki z regulacją wysokości na wszystkich siedzeniach,19) Regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach,20) Zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy,21) Całkowite przeszklenie pojazdu, szyby termoizolacyjne /termiczne,22) Wycieraczki szyby przedniej z dwustopniową regulacją prędkości i spryskiwaczem,23) Przesuwane prawe drzwi boczne,24) Tylne drzwi dwuskrzydłowe z szybą ogrzewaną, wycieraczką i spryskiwaczem,25) Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa dla kierowcy,26) Stopień wejściowy boczny oświetlony, 27) Oświetlenie w podsufitce w kabinie kierowcy i przestrzeni pasażerskiej,28) Wentylacja kabiny z recyrkulacją,, filtr przeciwpyłowy,29) Elektrycznie regulowane przednie szyby boczne,30) Fotel kierowcy z regulacją wysokości, podparciem odcinka lędźwiowego i podłokietnikami,31) Podwójne siedzenie pasażera z przodu,32) Wyjmowany i składany drugi rząd siedzeń 2+1 miejscowe, pojedynczy fotel odchylany w celu łatwego wsiadania do 3 rzędu siedzeń,33) Składany i wyjmowany 3 rząd siedzeń 3 miejscowy,34) Wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe,35) Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie,36) Sygnał dźwiękowy informujący o nie wyłączonych światłach,37) Lampki kontrolne zaciągniętego hamulca ręcznego, awarii układu hamulcowego i poziomu płynu chłodniczego,38) Pełna tapicerka przedziału pasażerskiego, podsufitka welurowa lub materiałowa, pełne wyłożenie boków pojazdu,39) Uchwyt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie z przedziału pasażerskiego,40) Tempomat,41) Reflektory przednie halogenowe + regulacja zasięgu,42) Trzecie światło stop+ światło przeciwmgielne z tyłu,43) Czujnik parkowania w tylnym zderzaku,44) Radio fabryczne z portami USB/SD/AUX-IN i zestawem głośnomówiącym telefonu komórkowego,45) Pełnowymiarowe koło zapasowe,46) Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica oraz apteczka,5.4 Wymagania związane z przewozem osób niepełnosprawnych1) Wszystkie fotele przestrzeni pasażerskiej szybko demontowane w układzie: fotel 3 osobowy z 3 rzędu i fotel 2 osobowy + 1 osobowy z 2 rzędu,2) Wykładzina łatwo zmywalna, antypoślizgowa na całej długości pojazdu,3) Schowek – miejsce na pasy,4) Mocowanie wózka w podłodze pojazdu,5) Komplet pasów do mocowania 1 wózka inwalidzkiego do podłogi,6) Pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim,7) Ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe,8) Oznakowanie zgodne z przepisami o ruchu drogowym ( oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych )5.5 Wymagane dokumenty_ Samochód powinien posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazdy do ruchu drogowego na terenie Polski. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca obowiązany jest przekazać:1) książki gwarancyjne samochodu oraz windy wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu, 2) świadectwo homologacji pojazdu potwierdzające przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych, 3) instrukcję obsługi i bieżącej konserwacji pojazdu w języku polskim, 4) wykaz autoryzowanych punktów serwisowych na terenie Polski uprawnionych do napraw gwarancyjnych samochodu oraz przeglądów w okresie gwarancyjnym. 5) komplet dokumentów wymaganych do zarejestrowania pojazdu, zgodnie z przepisami o rejestracji pojazdów, 6) deklaracje zgodności CE na windę hydrauliczną, 7) ważne badania techniczne, 8) atesty, certyfikaty, gwarancje dotyczące elementów wyposażenia. 5.6 Winda hydrauliczna: 1) Sterowana elektrycznie wraz z dopuszczeniem UDT, minimum 2 siłowniki podnoszące, 2) Automatycznie rozkładana blokada wózka na końcu platformy, 3) Automatycznie rozkładana płyta łącząca platformę z podłogą pojazdu, 4) Mechaniczna blokada platformy w pozycji do jazdy, 5) Sterowanie – pilot na kablu spiralnym obsługujący wszystkie funkcje, 6) Ręczna pompa do podnoszenia w przypadku braku zasilania, 7) Automatyczne rozkładanie poręczy, 8) Agregat elektryczno-hydrauliczny zamontowany wewnątrz ramy windy, 9) Możliwość ręcznego starowania windą, awaryjny system opuszczania windy, 10) Wyłącznik prądu windy, 11) Parametry windy: - ładowność -350 kg - masa własna urządzenia – maksymalnie 145 kg,- napięcie instalacji elektrycznej – 12 V, - winda zamontowana do pojazdu,- winda ma spełniać Dyrektywy bezpieczeństwa UE i posiadać znak CE 5.7 Gwarancja i serwis1) Gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne min. 24-mce, bez limitu kilometrów,2) Gwarancja na powłokę lakierniczą- min. 36 m-cy,3) Gwarancja na perforację nadwozia - min. 12 lat.4) Wszystkie naprawy gwarancyjne oraz okresowe przeglądy serwisowe powinny być w okresie udzielonej gwarancji wykonane bezpłatnie,5) Gwarancja na windę min. -36 m-cy.6) Serwis w autoryzowanej stacji obsługi w odległości do 100 km od siedziby zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 34115200-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34114300-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Realizacja zamówienia do 14 grudnia 2020 roku
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień .
Informacje dodatkowe Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie wstępnie dokonana zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokonaoceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie wstępnie dokonana zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie wstępnie dokonana zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt. 12-22 ustawy oraz ust. 5 pkt. 1– zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ (składane razem z ofertą),Wymagana forma dokumentu - oryginał2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (składane na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni) Wymagana forma dokumentów – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem 3) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo oświadczenie o nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej z związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy) zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy , Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, bez wezwania, powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wymagana forma dokumentu – oryginałW przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy b) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy);c) Podpisana klauzula informacyjna d) Wypełniony Formularz z wymaganymi parametrami technicznymi pojazdu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 75,00
okres gwarancji na zespoły 5,00
Okres gwarancji na perforację nadwozia 5,00
Okres gwarancji na powłokę lakierniczą 5,00
Okres gwarancji na windę 5,00
Termin dostawy 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni( od ostatecznego terminu składania ofert) (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam do współpracy przewoźników z autami typu firanka 24 tony lub solówka - Piotrków Trybunalski
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam do współpracy przewoźników z autami typu firanka 24 tony lub solówka o ładowności od 5 do 10 ton, w dowolnej zabudowie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bedlno: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: „Dostawa dwóch samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa samochodu 9 osobowego (8+1)
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI