Dostawa samochodu specjalnego wraz ze sprzętem do zimowego utrzymania dróg do wsparcia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa samochodu specjalnego wraz ze sprzętem do zimowego utrzymania dróg do wsparcia systemu zarządzania i reagowania kryzysowego w Powiecie Wschowskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWschowa
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-29
  • ZamawiającyPowiat Wschowski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00240959
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu specjalnego wraz ze sprzętem do zimowego utrzymania dróg do wsparcia systemu zarządzania i reagowania kryzysowego w Powiecie Wschowskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wschowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977945847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kosynierów 1c

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 65 540 48 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.wschowa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wschowa.info/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu specjalnego wraz ze sprzętem do zimowego utrzymania dróg do wsparcia systemu zarządzania i reagowania kryzysowego w Powiecie Wschowskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7892c97b-3254-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240959

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001682/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa samochodu specjalnego wraz ze sprzętem do zimowego utrzymania dróg do wsparcia systemu zarządzania i reagowania kryzysowego w Powiecie Wschowskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
Zakupowej (dalej jako "Platforma Zakupowa" lub System).Wejście na platformę poprzez link: https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.2.Sposób komunikacji oraz wymagania formalne i techniczne dotyczące składania oświadczeń i dokumentów:
a) W postępowaniu komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy
użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się
datę ich złożenia/wysłania na Platformie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia wszelka korespondencja będzie kierowana do pełnomocnika.
b) Zamawiający może komunikować się (z wyłączeniem składania ofert oraz oświadczeń) z Wykonawcami również za
pomocą poczty elektronicznej (zamowienia@powiat.wschowa.com.pl). 3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi
być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz. U poz. 2452).
4. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o konfiguracji co najmniej: pamięć min 2GB RAM, procesor 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych, np. MS Windows 7 lub nowszy, Mac Os x 10.4, lub nowszy lub kompatybilny system z rodziny Linux,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2 np. Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,d)
włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program do odczytu plików typu .pdf np. Acrobat Reader.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Wschowski, 67-400 Wschowa, ul. Pl. Kosynierów 1c, tel. 065/540-48-00;
- inspektorem ochrony danych osobowych u Zamawiającego jest Tomasz Wadas
tel. 570 170 137, adres e-mail: iod@powiat.wschowa.com.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego OSE.272.9.2021 prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275. ust.1 ustawy;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
* posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
* na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
* na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
* prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
* nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OSE.272.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres dostawy obejmuje:

I. Dostawę podwozia samochodu ciężarowego o następujących parametrach technicznych:
1. Pojazd fabrycznie nowy o dopuszczalnej masie całkowitej (dmc) 18000 kg, norma emisji spalin EURO 6, wydech spalin skierowany do góry;
2. Podwozie dwuosiowe z napędem 4 x 2, rozstaw osi w zakresie od 370 do 450 cm, techniczna nośność osi przedniej min. 9000 kg, techniczna nośność osi tylnej min. 12000 kg ze wskaźnikiem obciążenia osi tylnej, blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej, hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej, układ hamulcowy ABS i ESP z możliwością jego odłączenia;
3. Zawieszenie przednie resory paraboliczne, zawieszenie tylne pneumatyczne, osłony międzyosiowe i nadkola fabryczne;
4. Układ kierowniczy z lewej strony, kabina pojazdu 3 osobowa z przestrzenią za siedzeniami min. 250 mm z przeznaczeniem na przechowanie odzieży roboczej / ochronnej, fotel kierowcy zawieszony pneumatycznie, tapicerka siedzeń pasażerów zmywalna, siedzenia kierowcy i pasażera wyposażone w pasy bezpieczeństwa, przednia szyba podgrzewana, elektrycznie sterowane szyby boczne kierowcy i pasażera, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka wsteczne, klimatyzacja kabiny minimum manualna, centralny zamek z pilotem, 2 szt. kluczyków;
5. Silnik o pojemności max 10l, mocy min. 290 KM i momencie obrotowym min. 1600 Nm, wyposażony w licznik motogodzin, podgrzewanie silnika umożliwiające rozruch w niskich temperaturach, pojazd wyposażony w tachograf zgodnie z obowiązującymi przepisami;
6. Przystawka odbioru mocy odsilnikowa o momencie obrotowym min. 2000 Nm;
7. Pojazd wyposażony w układ hydrauliczny kompatybilny do napędu zaoferowanej posypywarko-solarki;
8. Pojazd wyposażony w płytę czołową wykonaną wg normy EN 15432-1 kompatybilną do montażu zaoferowanego pługa odśnieżnego;
9. Skrzynia biegów z automatycznym systemem zmiany biegów, sygnał użycia biegu wstecznego;
10. Zbiornik paliwa o pojemności min. 300 l, zamykany na klucz, wyposażony w podgrzewacz paliwa;
11. Akumulator o pojemności min. 180 Ah, wyłącznik prądu sterowany z kabiny, pojazd wyposażony w światła do jazdy dziennej w technologii LED, radioodbiornik z wyświetlaczem i głośnikami;
12. Wyposażenie dodatkowe kliny pod koła szt. 2, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka.
13. Boczne urządzenie zabezpieczające - aluminiowe;
14. Skrzynka narzędziowa 60l – 1 szt;


II. Dostawa posypywarko-solarki na podwoziu o następujących parametrach technicznych:

1. Posypywarko-solarka fabrycznie nowa, skrzynia ładunkowa na materiał uszorstniający o pojemności min. 6 m3; system mocowania posypywarko-solarki na zaoferowanym podwoziu, umożliwiający również w przyszłości mocowanie posypywarko-solarki na wywrotce za pomocą łańcuchów i szekli;
2. Szybkowymienny system montażu zabudowy za pomocą podpór magazynowych z mechanizmem umożliwiającym podnoszenie i opuszczanie urządzenia;
3. Skrzynia ładunkowa wykonana ze stali węglowej o grubość blachy min. 3 mm zabezpieczona antykorozyjnie, kolor zabudowy pomarańczowy w palecie RAL 2011;
4. Układ solankowy, do wstępnego zwilżania soli o łącznej pojemności zbiorników solanki min. 2400 l, zbiorniki z tworzywa sztucznego umieszczone po bokach posypywarki;
5. Składana drabinka oraz podest zamontowane do zabudowy posypywarko-solarki;
6. Sito nasypowe wykonane z prętów stalowych zabezpieczające przed przedostaniem się dużych frakcji materiałów;
7. Mechanizm rozbijający/zapobiegający „zawieszaniu się” materiałów w skrzyni ładunkowej;
8. Możliwość posypywania materiałami typu sól, piasek, mieszanka piaskowo-solna lub inny materiał uszorstniający, odchylna pokrywa inspekcyjna;
9. Typ transportera posypywarki: pas transmisyjny, taśma gumowa – ryflowany przenośnik taśmowy, szerokość min. 500 mm, poruszający się po płycie tworzywowej o niskim współczynnika tarcia z pominięciem rolek podporowych lub inne równoważne rozwiązanie techniczne, napęd taśmy hydrauliczny, system szybkiego rozładunku materiału;
10. Talerz rozsypujący o napędzie hydraulicznym, wykonany ze stali nierdzewnej z możliwością asymetrycznego posypywania jezdni, regulowana wysokość urządzenia rozsypującego w zależności od rodzaju nośnika.
11. Podnoszenie zsypu wspomagane dwoma sprężynami gazowymi lub inne równoważne rozwiązanie techniczne.
12. Układ sterowania z wnętrza kabiny z gniazdem rozłącznym nośnika – elektryczny (jeden pulpit sterowniczy) zapewniający: uruchomienie / wyłączenie piaskarki, regulacji szerokości i gęstości sypania wykonywane z tego samego pulpitu, liczenie czasu pracy urządzenia, ilości wysypanego materiału;
13. Automatyczne wyłączenie posypywania po zatrzymaniu pojazdu, jak również rozpoczęcie posypywania przy ruszeniu pojazdu;
14. Precyzyjne dawkowanie materiału, przez automatyczny i ręczny sposób doboru materiału uszorstniającego, definiowanie ciężarów właściwych substancji i ich zapisywanie w programie urządzenia sterującego;-
15. Fotoelektryczny czujnik sypania i automatyczne sterowanie siłownikiem elektrycznym mechanizmu asymetrii sypania,
16. Możliwość przeniesienia danych z urządzenia sterującego posypywarką na komputer typu PC za pomocą nośników pamięci USB;
17. Szerokość posypywania: od 2,0 m do min. 10,0 m;
18. Zakres regulacji gęstości posypywania solą od 5 do 40 g/m2, zakres regulacji gęstości posypywania materiałami uszorstniającymi od 20 do 320 g/m2
19. Napęd posypywarki podłączany od hydrauliki oferowanego podwozia pojazdu;
20. Pulsująca lampa ostrzegawcza w kolorze pomarańczowym oraz światło robocze zamontowane z tyłu posypywarki, folia odblaskowa na konturach urządzenia.


III. Dostawa pługa odśnieżnego o następujących parametrach technicznych:
1. Pług fabrycznie nowy;
2. Montaż pługa na pojeździe po stronie dostawcy;
3. Wymiary pługa: szerokość odkładnicy 3200mm, wysokość min 1100 mm, szerokość odśnieżania przy skręcie pługa pod kątem 300 2700 mm;
4. Odkładnica wykonana z tworzywa sztucznego, trudnościeralnego o małym współczynniku tarcia, w kolorze pomarańczowym, wytrzymałość i elastyczność tworzywa sztucznego zachowana w temperaturze do – 400C;
5. Lemiesz zgarniający dzielony, gumowy tworzący z odkładnicą jedną płaszczyznę zgarniającą śnieg;
6. Ciężar kompletnego pługa max 550 kg;
7. System uchylny lemiesza, zabezpieczający go przed uszkodzeniem w przypadku najechania na przeszkodę lub inne równoważne rozwiązanie;
8. Oscylacja poprzeczna pługa min. +/- 100 umożliwiająca dopasowanie odkładnicy do pochylenia jezdni, skręcanie pługa za pomocą siłownika, realizacja funkcji pracy z kabiny kierowcy przy pomocy pulpitu sterowniczego. Funkcja pracy pługa: podnoszenie, opuszczanie, skręt w lewo/prawo, pływanie, docisk, układ sterowania funkcjami pługa elektrohydrauliczny zamontowany na pługu;
9. Wszystkie części stalowe zabezpieczone antykorozyjnie, elementy takie jak śruby, nakrętki, sworznie itp. ocynkowane, tłoczyska siłowników: wykonane ze stali szlachetnej;
10. Kółka podporowe prowadzące wykonane z pełnej gumy z możliwością regulacji wysokości mocowania;
11. Oświetlenie robocze – dwie lampy mocowane do konstrukcji pługa lub kabiny pojazdu, zasilane prądem stałym o napięciu znamionowym 24V,
12. Czerwono – białe oświetlenie konturowe zintegrowane z odkładnicą,
13. Części odkładnicy wystające poza obrys pojazdu oznakowane pasami barwy na przemian białej i czerwonej.

Ponadto w ramach dostawy pojazdu specjalnego, posypywarko-solarki i pługa odśnieżnego wykonawca zapewni:

1. Szkolenie operatorów w siedzibie zamawiającego w zakresie budowy, eksploatacji i obsługi pojazdu oraz sprzętu do zimowego utrzymania dróg, w tym zasad BHP podczas ich użytkowania. W tym zakresie przekaże również właściwe instrukcje obsługi pojazdu i urządzeń w języku polskim.
2. Nieodpłatny serwis gwarancyjny posypywarko-solarki i pługa odśnieżnego w okresie przez siebie wskazanym, który będzie wykonywany w siedzibie bazy Wydziału Komunikacji Dróg Starostwa Powiatowego we Wschowie lub w szczególnych warunkach wymagających odpowiedniego wyposażenia i sprzętu do przeglądu lub naprawy w miejscu wskazanym przez Wykonawcę nie dalej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
3. Odpłatny serwis gwarancyjny podwozia pojazdu ciężarowego w maksymalnej odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego., według cennika autoryzowanego serwisu.
4. Serwisy i naprawy gwarancyjne w okresie gwarancji lub rękojmi muszą być wykonywane przez autoryzowane stacje serwisowe.
5. Wymagany minimalny okres gwarancji na pojazd, posypywarko-solarkę i pług odśnieżny wynosi 24 miesiące od daty przekazania dostawy Zamawiającemu.
Okres oferowanej przez dostawcę dłuższej gwarancji (36,48 i więcej miesięcy) będzie dodatkowo punktowany w ramach przyjęty w SWZ kryteriów oceny ofert.
6. Dostarczenie niezbędnych dokumentów do rejestracji pojazdu jako pojazdu specjalnego do zimowego utrzymania dróg.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34144440-4 - Piaskarki

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował niżej opisanymi kryteriami oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
3. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
1) Cena oferty brutto – 60% - 60pkt
2) Gwarancja – 40% - 40 pkt
4. Liczba przyznanych punktów w ramach ww. kryteriów zostanie obliczona według wzoru:
Ad. 1. Cena oferty (cena brutto podana w Formularzu ofertowym):
najniższa cena ofertowa brutto
C= ---------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium 60%
cena oferty badanej
Ad. 2. Przyznanie punktacji za wydłużony okres gwarancji.
1) Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące.
2) W przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji niż minimalny okres gwarancji (24 miesiące = 0 pkt) wymagany przez Zamawiającego, za dodatkowy okres gwarancji na:
I. podwozie samochodu ciężarowego:
- wynoszący 36 miesięcy – przyznanych zostanie dodatkowo 10 pkt,
- wynoszący 48 miesięcy i więcej – przyznanych zostanie dodatkowo 20 pkt.
II. posypywarko-solarkę:
- wynoszący 36 miesięcy – przyznanych zostanie dodatkowo 5 pkt,
- wynoszący 48 miesięcy i więcej – przyznanych zostanie dodatkowo 10 pkt.
III. pług odśnieżny:
- wynoszący 36 miesięcy – przyznanych zostanie dodatkowo 5 pkt,
- wynoszący 48 miesięcy i więcej – przyznanych zostanie dodatkowo 10 pkt.
3)Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych miesiącach 24, 36, 48 lub więcej miesięcy.
4)Okres udzielonej gwarancji odnosi się do poszczególnych przedmiotów dostawy.
5. Punkty przyznane Wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
6. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.
7. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi.
8. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy zobowiązani są spełniać warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia
wykaże, że:
a) zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 dostawę pojazdu ciężarowego z posypywarko-solarką i pługiem odśnieżnym o łącznej wartości zamówienia nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ
1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – załącznik nr 1 do SWZ.
2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu
wykluczeniu (załącznik nr 2 od SWZ) w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziale 7 SWZ.
Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Oświadczenie składają odrębnie: - wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia
wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;
- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia
podwykonawcy. 5. Samooczyszczenie – w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 ustawy Pzp, wykonawca nie podlega wykluczeniu jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:
1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej
przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;
2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami,
aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania lub zamawiającym;
3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w
szczególności:
a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy,
b) zreorganizował personel,
c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,
d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania
przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,
e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych
regulacji lub standardów. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu
wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są wystarczające, wyklucza wykonawcę.
6. Do oferty wykonawca załącza również: (wybrać odpowiednie:
a) Pełnomocnictwo,
b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego,
d) Dowód uiszczenia wadium,
e) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa

2) DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE
1.Wykaz podmiotowych środków dowodowych Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a)Wykaz dostaw (zał. nr 4).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ
1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowalnym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym – załącznik nr 1 do SWZ.
2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu
(zał. nr 2 od SWZ) w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziale 7 SWZ.
3. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Oświadczenie składają odrębnie:
- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; - podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się
wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;
- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy.
5. Samooczyszczenie
6. Do oferty wykonawca załącza również: (wybrać odpowiednie)
a) Pełnomocnictwo
b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego
d) Dowód uiszczenia wadium.
e) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa

2) DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1. pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz.369), z innymi Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z
zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
3)zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym
dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw - produktów z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 107 ust. 1 ustawy Pzp, żąda złożenia wraz z ofertą, stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ, przedmiotowych środków dowodowych w postaci:
1) kart katalogowych wraz z wymaganymi w OPZ parametrami technicznymi dla oferowanej dostawy samochodu ciężarowego, piaskarko-solarki na wywrotce i pługa odśnieżnego.
2. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) karty katalogowe wraz z wymaganymi w OPZ parametrami technicznymi dla oferowanej dostawy samochodu ciężarowego, piaskarko-solarki na wywrotce i pługa odśnieżnego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokość 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy pzp.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr:
34 8669 0001 2011 0003 8380 0007 z dopiskiem „Wadium – Dostawa samochodu specjalnego wraz ze sprzętem do zimowego utrzymania dróg do wsparcia systemu zarządzania i reagowania kryzysowego w Powiecie Wschowskim” (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
11. Złożenia wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.
12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego
będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduję następujące okoliczności dokonania zmiany umowy:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana Umowy będzie mogła nastąpić w terminie 30 dni od uzyskania informacji o zaistnieniu którejkolwiek z poniższych okoliczności:
1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści umowy,
2) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej,
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron,
4) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
3. Termin umowy może ulec zmianie o czas, w jakim wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy przez Wykonawcę, to jest uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu umowy.
4. Zmiana podwykonawcy - jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podmiot trzeci wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowy podmiot trzeci.
Zamiana podwykonawcy/podmiotu trzeciego może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia lub po rozwiązaniu (odstąpieniu od) umowy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam mobilnego mechanika do uruchomienia auta - Zielona Góra
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania29-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Samochód przestał się uruchamiać. Napięcie na akumulatorze 12.5V. Kreci rozrusznikiem. Kod błędu P0116-27 (Posiadam nowy czujnik). Potrzebuje mobilnego mechanika, który pomógł by mi naprawić usterkę. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI