Dostawa samochodu specjalnego przystosowanego do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa samochodu specjalnego przystosowanego do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji w zakresie średnic od 50 mm do 600 mm o DMC do 5,5,t.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkoczów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-06-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejska Spółka SKO-EKO Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-21
  • Numer ogłoszenia542250-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 542250-N-2020 z dnia 2020-05-21 r.

Miejska Spółka SKO-EKO Sp. z o.o.: Dostawa samochodu specjalnego przystosowanego do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji w zakresie średnic od 50 mm do 600 mm o DMC do 5,5,t.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Spółka SKO-EKO Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 24114380660000, ul. ul. Olszyna  10 , 43-430  Skoczów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 479 94 70, e-mail oczyszczalnia@sko-eko.skoczow.pl, faks 33 479 94 78.
Adres strony internetowej (URL): www.sko-eko.skoczow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.sko-eko.skoczow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.sko-eko.skoczow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Elektronicznie, na adres e-mail zamowienia@sko-eko.skoczow.pl
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, w zamkniętej kopercie na adres Zamawiającego
Adres:
ul. Olszyna 10, 430-430 Skoczów, sekretariat, pok. nr 3

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu specjalnego przystosowanego do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji w zakresie średnic od 50 mm do 600 mm o DMC do 5,5,t.
Numer referencyjny: GŚ-T.252.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego samochodu specjalnego przystosowanego do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji sanitarnej w zakresie średnic od 50 mm do 600 mm o DMC do 5,5t. 2. KOD CPV: 34144000-8 – pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania. 3. Rok produkcji podwozia i zabudowy – 2020. 4. Wymagane minimalne parametry podwozia i zabudowy: 4.1. Pojazd: a. Silnik: Wysokoprężny, o mocy min. 160KM, spełniający normę emisji spalin EURO VI. b. Skrzynia biegów: Skrzynia manualna 6-biegowa. c. Nadwozie: Furgon, kolor biały.Ilość miejsc siedzących 3 (wraz z kierowcą). Pełna ściana działowa między kabiną a częścią ładunkową. Drzwi przesuwne po prawej stronie. Tylne drzwi otwierane o kąt 270o z blokadą zapobiegającą zatrzaśnięciu na skutek np. wiatru. Długość pojazdu max. 600 cm. Wysokość pojazdu max. 270 cm. Pojazd z przodu oraz z tyłu na każdym boku należy opisać dużymi napisami: Pogotowie kanalizacyjne wraz z logiem, nazwą firmy oraz telefonem alarmowym nr 605 56 17 31 dokładne rozmieszczenie napisów i grafik należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji przed ich umiejscowieniem na pojeździe.d. Wyposażenie pojazdu: Hamulce tarczowe przedniej i tylnej osi, Hamulec postojowy, Amortyzatory osi tylnej wzmocnione, Oś tylna z kołami bliźniaczymi, Stabilizator osi tylnej wzmocniony Stabilizator osi przedniej wzmocnionyKlimatyzacja półautomatyczna TachografAsystent bocznego wiatruParametryzowany moduł specjalny umożliwiający zestrojenie instalacji elektrycznej i sterującej zabudowy z regulatorem obrotów pojazduPodłączenie elektryczne dla dodatkowych odbiornikówChłodnica oleju skrzyni biegówElektroniczny moduł do sterowania obrotami silnikaPrzystawka odbioru mocy z kołnierzemBlokada skrzyni biegów z przystawką odbioru mocyWspomaganie układu kierowniczegoBoczne listwy ochronneImmobilizerZamek centralny sterowany falami radiowymiSystem aktywnego serwisowania pojazdu – minimum zdalne powiadamianie o terminach przeglądów.Kontrolka informująca o awarii oświetlenia pojazduGniazdo diagnostyczneW przypadku zainstalowania - zbiornik AdBlue napełniony w 100%Filtr paliwa z separatorem wodyŚwiatła do jazdy dziennejLusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznieWskaźnik temperatury zewnętrznejMocowanie koła zapasowego pod końcem ramyKoło zapasowe pełnowymiaroweKomplet opon letnich z obręczami stalowymiKomplet opon zimowych z obręczami stalowymiPoduszka powietrzna kierowcyTapicerka z tkaniny w ciemnej tonacjiSzyby otwierane elektrycznieCzujniki parkowania tyłKamera cofaniaTabliczki w języku polskimKomplet dywaników gumowychPodnośnik samochodowy hydraulicznyZestaw narzędzi standardowych w pojeździeTrójkąt ostrzegawczy Gaśnica Klucz do kółKlin pod kołaBelka ostrzegawcza o niskim profilu wykonana w technologii LED nad kabiną kierowcyListwa ostrzegawcza LED (fala świetlna) umieszczona nad tylnymi drzwiami4.2. Zabudowa do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji.a. Urządzenie wysokociśnieniowe:Napęd z silnika samochodu poprzez przystawkę odbioru mocy ze skrzyni biegów, dodatkowy wał kardana, przekładnię pasową oraz sprzęgło elektromagnetyczneb. Pompa wysokociśnieniowa z nurnikami ceramicznymi o wydajności min. 120 l/min - max. 160 l/min przy min. 120 bar - max. 170 bar.c. Filtr wody przed pompą o wydajności dostosowanej do max. wydajności pompy.d. Przyłącze sprężonego powietrza do pneumatycznego usuwania resztek wodyz urządzenia oraz węży roboczych.. e. Instalacja z zaworem zamykającym do mycia rąk i usuwania resztek wodyz urządzenia wysokociśnieniowegof. Zabezpieczenie przed pracą urządzenia na sucho. Sygnalizacja minimalnego stanu wody na pulpicie operatora i przełączenie trybu pracy na bieg wolny /bezciśnieniowy/ g. Automatyczne wysprzęglenie napędu pompy i przestawienie silnika pojazdu na bieg jałowy po przekroczeniu stanu minimalnego wody z zachowaniem możliwości hydraulicznej obsługi bębna z wężem roboczym.h. Zawory sterujące bębnów do nawinięcia węża: elektrohydraulicznei. Regulator bębnów: elektrohydraulicznyj. Bębny oraz blok pompy z przekładnią pasową posadowione w ramie z profili umiejscowiony z tyłu pojazdu dostępne po otwarciu drzwi tylnych samochodu. Bęben 1 do nawinięcia min. 120 m węża wysokociśnieniowego NW 20 z napędem hydraulicznym Automatyczna prowadnica węża napędzana przez wrzeciono krzyżowe zsynchronizowane z prędkością obrotową bębna, prowadnica rolkowa węża wysokociśnieniowego, wysuwana z tyłu pojazdu, koszyczek łożyska wałeczkowego zawieszony przegubowoBęben 2 do nawinięcia min. 80 m węża wysokociśnieniowego NW 13 z napędem hydraulicznym Prowadnica do układania węża na bębnie (ręczna)Bębny jak i rama urządzenia min. cynkowane ogniowo Nierdzewne blachy spustowe pod oboma bębnami.Napęd hydrauliczny obu bębnów z biegiem jałowym oraz biegiem do przodu i wstecznym z bezstopniową regulacją prędkościElektryczne przyciski sterujące napęd pompy / liczba obrotów silnika „wł” / „wył”Wyłącznik bezpieczeństwaRegulator bezstopniowego ustawienia ciśnienia roboczegok. Gniazdo dla reflektora roboczegol. Przyłącze strażackie wysuwane poza obrys pojazdu do napełniania zbiornika bezpośrednio z hydrantum. Zbiornik lub zbiorniki na wodę z grodzią niwelującą efekt huśtania o pojemności 1400l .n. Instalacja do szybkiego opróżniania zbiornika z wody o. Instalacja przelewowa zapobiegająca zalaniu wodą wnętrza pojazduł. Wskaźnik poziomu wody w zbiornikum. Licznik motogodzin n. Manometro. Zawór i obejście By-pass w celu ochrony pompy w przypadku podłączenia dodatkowego węża o średnicy wewnętrznej mniejszej niż 13 mmp. Bezprzewodowe zdalne sterowanie radiowe kodowany sygnał radiowy awaryjny wyłącznik bezpieczeństwa urządzenia wysokociśnieniowego w razie wystąpienia zakłóceń radiowych odbiornik antena dachowa ładowarka i uchwyt na nadajnik ręczny nadajnik ręczny chroniony przed wodą z przyciskami sterującymi: - napęd pompy / liczba obrotów silnika „wł” / „wył” - liczba obrotów silnika: „zwiększanie” / „zmniejszanie”- bębny - zwijanie/rozwijanie- prędkość obrotowa bębnów zwiększyć/zmniejszyć - wyłącznik bezpieczeństwa - wyświetlacz:- stan naładowania akumulatora, jakość odbioru, zakres częstotliwości, kanał radiowy - sygnalizacja braku wody4.3. Zabudowa pojazdu:Na podłodze powierzchni ładunkowej montaż wodoodpornych klejonych płyt sitodrukowych lub równoważnych 12 mm Ocieplenie ścian, sufitu oraz drzwi w tylnej części zabudowy styropianem lub wełną mineralnąPokrycie ścian bocznych (w tym drzwi bocznych i tylnych) oraz sufitu pojazdu wodoodpornymi płytami min.4 mmKompletne wodoodporne i odporne na ścieranie pokrycie podłogi pojazdu, tylnej ściany kabiny kierowcy i ścian bocznych (w tym drzwi bocznych i tylnych) żywicą poliuretanową Ogrzewanie postojowe Webasto ( z osłoną z blachy ryflowanej) umożliwiające pracę urządzenia w warunkach zimowychReflektor roboczy szperacz LEDReflektor przenośny min. 15 metrów kablaOświetlenie miejsca pracy Oświetlenie LED wnętrza pojazduRegał w przestrzeni bagażowej pomiędzy ścianą szoferki a zbiornikiem w wersji antykorozyjnejPółka górna do przewozu narzędzi o długości min. 3 m, dopuszcza się inną lokalizację Dokładne rozmieszczenie regałów należy przedstawić zamawiającemu do akceptacjiUchwyty na stojak hydrantowy oraz klucz do zasuwUchwyt na dysze czyszcząceUchwyt na pachołki drogowe4.4. Wyposażenie systemu wysokociśnieniowego:Wąż wysokociśnieniowy NW 20 3/4" 120 m, 250 bar, kompletnie uzbrojonyWąż wysokociśnieniowy NW 13 -1/2"- 80 m 250 bar, kompletnie uzbrojonyUchwyt dyszy 4 x 3/4”Uchwyt dyszy 4 x 1/2”- dysza kanałowa do wstępnego czyszczenia – ½”- dysza do przebijania zatorów – ½”- dysza granat - ½”- dysza obrotowa ¾” do usuwania tłuszczy i drobnych korzeni- dysza standard – do wstępnego czyszczenia – ¾”- dysza TWISTER – do przebijania zatorów – ¾”- dysza Granat do czyszczenia silnie zanieczyszczonych rur ¾”- rolki prowadzące wąż do rury- rolka prowadząca nastudzienna - rozsuwana- pistolet z lancą do mycia kinet, studzienek i powierzchni z łącznikiem obrotowym- rozsuwana teleskopowo (do 6 m) lanca "łamana" do czyszczenia głębokich przepompowni i studzienek. - wybierak ręczny do czyszczenia kinet i wpustów ulicznychWszystkie dysze wyposażone są w wymienne wkładki ceramiczne.Pachołki drogowe pomarańczowe - 4 szt.5. Emisja spalin zgodna z normą EURO 6.6. Przedmiot zamówienia obejmuje również rozruch oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie działania i obsługi pojazdu.7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył pojazd stanowiący przedmiot zamówienia na własny koszt i odpowiedzialność do siedziby Zamawiającego: Skoczówul. Olszyna 10. 8. Wymagany okres gwarancji na podwozie i zabudowę wynosi minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru dostarczonego pojazdu. Miejsce usuwania wad objętych gwarancją – w promieniu 100 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku zaoferowania krótszego okresu Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z treścią SIWZ. Warunki gwarancji określone są w załączniku nr 5 do SIWZ. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w rozdziale XVI SIWZ.9. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie wraz z pojazdem następujących dokumentów w języku polskim:1) Komplet dokumentów wymaganych do zarejestrowania pojazdu jako pojazdu specjalnego.2) Dokumentacja techniczno-ruchowa pojazdu oraz zabudowy zawierająca schemat (graficzny) z wykazem części zamiennych oraz schemat instalacji elektrycznej (papierowo i na CD).3) Książka serwisowa,4) Książka gwarancyjna,5) Deklaracja zgodności CE,6) Karta techniczna (homologacja) potwierdzająca spełnianie normy emisji spalin.

II.5) Główny kod CPV: 34144000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje wymagań w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje wymagań w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że:w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie):a) wykonał należycie minimum jedną dostawę samochodu specjalnego przystosowanego do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji, o wartości co najmniej 330.000,00 zł; b) świadczył/zapewnił świadczenie usług gwarancyjnych przez okres 12 miesięcy w stosunku do pojazdu o cechach wskazanych w literze a);Zamawiający uzna spełnienie warunku wskazanego w literze b) tylko jeśli od momentu udzielenia gwarancji do czasu upływu zapewnienia świadczenia czy świadczenia usług gwarancyjnych minął okres 12 miesięcy. Zamawiający nie wymaga aby świadczenie usług gwarancyjnych wykazywanych w ramach warunku określonych w literze b) dotyczyło pojazdu wykazywanego w ramach warunku określonego w literze a). Zamawiający dopuszcza wykazywanie się spełnieniem warunków w literze a) i b) w ramach jednego zamówienia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdziale VIII. 1. 2) litera A SIWZ polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innego podmiotu: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda wraz z ofertą dokumentów, które określają w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą znajdować się w treści składanego wraz z ofertą zobowiązania. UWAGA: Zobowiązanie musi być złożone wraz z ofertą.2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 oraz 8 ustawy Pzp. Dokumenty potwierdzające: a) brak podstaw do wykluczenia podmiotu na zasobach którego Wykonawca polega określone w Rozdziale IX punkt 7.2), b) spełnienie warunków udziału w postępowaniu, przedłoży wyłącznie wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w Rozdziale IX punkt 7. 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt 1,8, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie ust. 3.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. Uwaga: Oświadczenie musi być złożone w oryginale.b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, z zastrzeżeniem punktu 7.Uwaga: W zakresie pozostałych dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia a wynikających z Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2016 poz. 1126) Zamawiający nie żąda ich i oprze się na wstępnym oświadczeniu złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX. 7. 2) lit. b) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale IX. 8 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale IX. pkt. 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2 stosuje się. 4. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 poz.1126 ze zm.). 5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IX punkt 1 a. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, będą zawierać błędy lub budzić wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.6. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 8. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania, tj. opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu dostaw wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane zgodnie umowami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; (wykaz dostaw wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją Techniczną oferowanego pojazdu. 2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku, gdy uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Dowód wniesienia wadium (zgodnie z postanowieniami SIWZ zawartymi w rozdziale X. siwz4. Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - jeśli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej o których mowa w sekcji III punkt 1.3). 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wykonawca składa dokument w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).2. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego w ING BANK ŚLĄSKI S.A. 51 1050 1083 1000 0090 3017 7498 z dopiskiem : „Wadium – GS-T.252.6.2020”.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X punkt 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został zapakowany w odrębną kopertę i wraz z ofertą złożony w opakowaniu oznaczonym wg wytycznych zawartych w rozdziale XII pkt 8 niniejszej SIWZ. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty.6. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz opisanejw ust. 2 pkt 2 do 5 w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego elektronicznym podpisem kwalifikowanym przez wystawiającego dokument (np. w przypadku gwarancji ubezpieczeniowej przez przedstawiciela towarzystwa ubezpieczeniowego) na adresy email wskazane w siwz do kontaktu z Zamawiającym, z zastrzeżeniem wniesienia wadium przed terminem składania ofert. Zamawiający nie wymaga zaszyfrowania złożonego w ten sposób wadium.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 80,00
Okres gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 12 umowy: 1. Postanowienia niniejszej umowy wiążą obie strony i żadna ze stron nie może powoływać się na warunki pozaumowne. 2. Strony mogą dokonać zmian umowy zgodnie z treścią art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych a ponadto w następujących przypadkach:1) konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści, lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron; 2) zmiany sposobu realizacji zamówienia, w szczególności zasad realizacji dostawy, czy komunikacji między stronami, jeśli w toku wykonywania Umowy okaże się, że zaproponowane rozwiązania są nieefektywne lub nowe rozwiązania usprawnią realizację Umowy.3) wystąpienia dodatkowych kosztów, niemożliwych do przewidzenia przez Wykonawcę na etapie postępowania o udzielenie zamówienia.4) zmiany produktów zaoferowanych przy założeniu spełniania nie gorszych parametrów, jeśli zmiana wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności zaprzestania produkcji, trwałych trudności w dostarczaniu produktu lub gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. 3. W przypadkach określonych w ust. 2 Zamawiający dopuszcza zmianę należnego Wykonawcy wynagrodzenia. Podstawą wypłaty dodatkowych środków są obiektywnie ustalone okoliczności udowodnione przez Wykonawcę.4. W przypadku zgłoszenia roszczenia o wypłatę dodatkowego wynagrodzenia z tytułu okoliczności, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt. 2 i 3, obowiązek dowodowy w zakresie wykazania tych okoliczności ciąży wyłącznie na Wykonawcy a zgoda na dokonanie zmiany wyłącznie na Zamawiającym. W przypadku udowodnienia powyższych okoliczności zmiana cen i ewentualnego dalszego rozliczania się stron nastąpi w drodze negocjacji. 5. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem zasad i obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z art. 140 ust. 3 ustawy Pzp oraz zasad ogólnych określonych tą ustawą.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
18. Wykonawca może zastrzec, że załączone do oferty dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji nie mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zastrzeżone dokumenty powinny być opatrzone napisem następującej treści: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”. Zaleca się umieszczenie tych dokumentów w ofercie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zapoznanie się z ich treścią. Do oferty należy także dołączyć uzasadnienie, wraz z dowodami w którym Wykonawca wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składanew trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-05, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Podejmę współpracę z przewoźnikami typu firanka/plandeka - Zabrze
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Podejmę współpracę z przewoźnikami posiadających samochody typu firanka/plandeka 13, 6 m/ 24 ton do pracy na terenie kraju. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.