Dostawa samochodu osobowego dla Drawieńskiego Parku Narodowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa samochodu osobowego dla Drawieńskiego Parku Narodowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDrawno
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-09-30
  • ZamawiającyDrawieński Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00356925
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu osobowego dla Drawieńskiego Parku Narodowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Drawieński Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321169489

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśników 2

1.5.2.) Miejscowość: Drawno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-220

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpn@dpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu osobowego dla Drawieńskiego Parku Narodowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-023ccfc4-3975-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073117/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup 2 szt. samochodów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.dpn.pl/index.php?id=123&rp=1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal, dpn@dpn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Osobą up. do por. się w im. Zam. z Wyk. jest Pan Filip Sońta. Komunikacja między Zam. a Wyk., w tym składanie dok. elektron., oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dok. lub ośw. oraz przekazywanie inf., zwana dalej „korespondencją”, odbywa się elektronicznie za pośr.: a) dedykowanego form. dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostępnionego przez miniPortal (form. do kom.) https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub b) poczty elektr. na adres: dpn@dpn.pl (nie dotyczy złożenia oferty). Wyk. zamierzający wziąć udział w niniejszym post. musi posiadać konto na ePUAP. Wyk. posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do form. do komunikacji. Wymagania techn. i org. wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej. systemu miniPortal ePUAP dostępnej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl oraz w Warunkach korzyst. z elektr. platformy usług adm. publicznej (ePUAP). Wyk. przystępując do niniejszego post. akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w instrukcji oraz reg. miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego reg. i instrukcji. Maks. rozmiar plików przesyłanych za pośr. dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Zamawiający wskazuje identyfikator postępowania (załącznik nr 8 do SWZ), a także adres strony postępowania – link do postępowania. Identyfikator postępowania dostępny jest również na Liście wszystkich postępowań na mini portalu. Zamawiający udostępnia wskazane dane pod adresem: http://bip.dpn.pl/index.php?id=123&rp=1 Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje, Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują powołując się na numer referencyjny postępowania - znak postępowania: DA - 3214/22jm lub numer ogłoszenia (BZP). Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zam. ośw., że spełnia wymogi określone w rozp. PE i Rady (UE) 2016/679 z 27 04 2016 r. w sprawie ochrony osób fiz. w związku z przetw. danych osob. i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og. rozp. o ochr. danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetw. zgodnie z RODO oraz zgodnie z przep. kraj. Zamawiający informuje, że:
-administratorem danych osobowych Wykonawcy jest DPN ul. Leśników 2 73-220 Drawno. Tel.: 95 768 20 51. -w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Insp. Ochr. Danych, którym jest Anna Fatalska, za pośr. telefonu 95 768 20 51 lub adresu e-mail: anna.fatalska@dpn.pl; -dane os. Wyko.będą przetw. w celu przepr. post. o udzielenie zam. publ. pn. „Dostawa samochodu osobowego dla Drawieńskiego Parku Narodowego”. znak sprawy: DA- 3214/22jm oraz w celu
archiwizacji dok. postęp. oraz przek. przez Wyk. danych osobowych będą os. lub podm., którym zostanie udostęp. dok. postępowania w op. o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; -dane os. Wyk. będą przech., zg. z art. 78 ust.Pzp, przez okr. 4 lat od dnia zak. post. o udz. zam., a jeżeli okres obow. umowy w spr. zam. pub. przekr. 4 lata, okres przech. obejmuje cały okres obow. umowy.
Wyk. jest zobow. w związku z udziałem w przedm. post., do wypełnienia wszystkich obow. formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zw. z udziałem w przedm. post. o udzielenie zamówienia. Do obow. tych należą:
-obow. inf. przew. w art. 13 RODO wzgl. osób fiz., których dane os. dot. i od których dane te Wyk. bezp. pozyskał i przekazał Zam. w treści oferty lub dok. skł. na żądanie Zam.;-obow. inf. wyn. z art. 14 RODO wzgl. osób fiz., których dane Wyk. pozyskał w spos. pośr. a które to dane Wyk. przek. Zam. w treści oferty lub dok. skł. na żądanie Zam. Zam. inf., że; -udostępnia dane osob., o których mowa w art. 10 RODO (dane osob. dot. wyroków skaz. i czynów zabr,) w celu umoż, korzyst, ze śr, ochr, pr,, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; -udostępn. prot. i zał. do prot. ma zast. do wszystkich danych osob., z wyj. tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osob. ujawniających poch. rasowe lub etniczne, pogl. polit., przek. relig. lub światopogl., przynależność do zw. zaw.oraz przetw. danych genet., danych biometr. w celu jednozn. zidentyf. osoby fiz.j lub danych dot. zdrowia, seksualności lub orient.i seks. tej os.), zebr. w toku post. o udziel. zam.;-w przyp. korz. przez os., której dane os. są przetw. przez Zam., z upr., o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zw. z pr. Wyk. do uzysk. od adm. potw., czy przetw. są dane oso. jego dot., prawem Wyk. do bycia poinf. o odp. zabezp., o których mowa w art. 46 RODO, zw. z przek. jego danych osob. do państwa trzeciego lub org. międzynar.oraz prawem otrzymania przez Wyk. od administr. kopii danych osob. podleg. przetw.), Zam. może żądać od os. wyst. z żądaniem wsk. dod. inf., mających na celu sprec. nazwy lub daty zak. post. o udz. zam.; -skorzyst. przez os., której dane os. są przetw., z upr., o którym mowa w art. 16 RODO (upr. do sprost. lub uzup. danych os.), nie może naruszać integralności prot. post. oraz jego zał.; -w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; -w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w hart. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA - 3214/22jm

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022 roku, spełniającego wszystkie postawione wymagania minimalne opisane w SWZ i jej załącznikach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej także „OPZ”

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo do kryterium ceny oraz punktowo do kryterium termin wykonania w następujący sposób: Ocena w niniejszym kryterium zostanie dokonana według następującego wzoru:

Najniższa cena brutto
C = ---------------------------------------------------------------------------- x 60
Cena brutto badanej oferty

Maksymalnie w kryterium oferta może uzyskać 60 pkt, gdzie 1 pkt=1%

Maksymalny termin dostawy przedmiotu zamówienia wynosi 60 dni od dnia zawarcia umowy
o zamówienie publiczne. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy Wykonawca wskazuje w formularzu oferty liczbowo ilość dni, o jaką oferuje skrócenie terminu dostawy względem terminu maksymalnego. Za każdy dzień skrócenia terminu dostawy względem terminu maksymalnego Zamawiający przyzna 1 pkt, a punkty zostaną zsumowane. Następnie punktacja w kryterium zostanie przyznana wg następującego wzoru:

Liczba punktów badanej oferty
T = -----------------------------------------------------------------------------------x 40
Najwyższa liczba punktów przyznanych wśród złożonych ofert

W przypadku braku oferty w niniejszym kryterium Zamawiający przyzna w tym kryterium 0 pkt. W takim przypadku wiążący dla Wykonawcy pozostaje maksymalny termin dostawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 lit. a powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ich złożenia. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Forma i sposób przygotowania oferty: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej stosownym podpisem, według wymagań ściśle określonych w SWZ:
a) oferta w formie elektronicznej podpisana za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, b) oferta w postaci elektronicznej podpisana podpisem zaufanym. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie określone w rozdz. VI ust. 6 SWZ, inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozdz. VIII ust. 2 SWZ, ofertę, oświadczenie Wykonawcy na wykazanie braku podstaw do wykluczenia (rozdz. VIII ust. 1), zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, Informacje,
oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w zdaniu poprzedzającym, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej.
Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami", jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.
W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w ust. 7 powyżej może dokonać również notariusz. Podmiotowe środki dowodowe przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Sposób złożenia oferty:
1) Aby złożyć ofertę Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP.
2) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Zaszyfrowany plik należy przesłać za pomocą Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na stronie internetowej https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia podając dane dotyczące przedmiotowego postępowania.
5) W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ofertę składa się na Formularzu ofertowym, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Oferta musi także zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie/a o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
b) pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy); c) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI ust. 6 SWZ. Wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy); d) uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności przygotowaniem i złożeniem oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie
mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej;
3) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można będzie usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień;
4) w przypadku działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności
niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji, mimo zachowania należytej staranności, nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku termin zakończenia prac zostanie przesunięty o czas, w którym prace nie mogły być prowadzone;
5) jeżeli wykonanie umowy będzie niemożliwe z uwagi na stan epidemii wirusa SARS-CoV-2 i wywołanej nim choroby COVID-19 lub wywołane stanem epidemii ograniczenia.
6) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy,
7) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta lub dystrybutora uzasadniających ryzyko, że jego produkty lub świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości,
8) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
9) przypadku, kiedy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zmiana dokonana zgodnie z niniejszym postanowieniem, niezależnie od jej wartości, nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy, w szczególności do zastąpienia przedmiotu umowy innego rodzaju przedmiotem.
2. Warunkiem wprowadzenia zmiany jest wystąpienie strony z wnioskiem o zmianę wraz z podaniem przyczyny zmiany.
3. Zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów i adresów e-mail wskazanych w niniejszej umowie, następują w drodze pisemnego zawiadomienia drugiej Strony, w terminie niezwłocznym od dnia zaistnienia zmiany i nie stanowią zmiany umowy. W razie zaniechania obowiązku poinformowania o zmianie adresu, korespondencję wysłaną na adres dotychczasowy uznaje się za doręczoną prawidłowo. Za równoznaczną z formą pisemną przyjmuje się elektroniczną formę zgłoszenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-30 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP i udostępnionego na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-30 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro - Goleniów
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI