Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu osobowego dla Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: BIURO RZECZNIKA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORCÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380779546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wilcza 46
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-679
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 221237070
1.5.8.) Numer faksu: 221237071
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: BIURO@RZECZNIKMSP.GOV.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rzecznikmsp.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rzecznik stoi na straży praw mikroprzedsiębiorców oraz małych i średnich przedsiębiorców.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu osobowego dla Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bc27112-1243-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195231
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00123173/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Samochód służbowy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://rzecznikmsp.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne-jb/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://rzecznikmsp.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne-jb/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców z siedzibą w Warszawie (00-679), przy ul. Wilczej 46, tel. 22 123 70 70 („Rzecznik”).
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych pod adresem mailowym: iod@rzecznikmsp.gov.pl lub pisemnie na adres: ul Wilcza 46, 00-679 Warszawa
z dopiskiem „IOD”.
Klauzula dotyczy przetwarzania danych osób fizycznych: wykonawcy, a także jego pracowników, współpracowników, personelu, członka organu, pełnomocnika i innych osób reprezentujących wykonawcę.
Dane osobowe zawarte w ofercie i jej załącznikach będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyboru kontrahenta do zawarcia umowy. Podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze jako jednostce sektora finansów publicznych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj. obowiązków wynikających z:
• ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129
z późn. zm.) i przepisów wykonawczych w przypadku zamówień, do których stosuje się przepisy tej ustawy;
• ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 305
z późn. zm.);
• ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U.
z 2020 r. poz. 164).
Przystąpienie do postępowania jest dobrowolne, jednak po przystąpieniu podanie danych jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a ich niepodanie uniemożliwi uczestnictwo w postępowaniu. Jeśli reprezentuje Pani/Pan wykonawcę lub inny podmiot, dane kontaktowe przetwarzane są w związku
z Pani/Pana funkcją lub relacją z podmiotem, w imieniu którego Pani/Pan występuje. Dane te pozyskaliśmy bezpośrednio od Pani/Pana lub otrzymaliśmy je od tego podmiotu.
Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym poprzez profilowanie.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 78 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku zamówień, do których stosuje się tę ustawę i na podstawie regulaminu Administratora
w przypadku pozostałych zamówień), a także przez okres archiwizacji w archiwach państwowych.
Dane osobowe mogą być przekazywane następującym odbiorcom:
• zainteresowanym podmiotom i osobom, z uwagi na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
• podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora (tj. usługi IT i wsparcia technicznego, usługi archiwizacji, digitalizacji i niszczenia dokumentów, usługi doradcze
i prawne), które przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami;
• niezależnym zewnętrznym usługodawcom, dostawcom, partnerom, będącym odrębnymi administratorami (m.in. usług pocztowych i operacyjnych);
• organom ochrony prawnej i instytucjom publicznym upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
• żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia po upływie wskazanych okresów, ograniczenia przetwarzania, również do przeniesienia danych;
• wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: (22) 531 03 00
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/09/PZP/WPL/2021/CO
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podstawowe wymagania specyfikacji technicznej:
1) Samochód osobowy typu sedan (limuzyna) lub liftback – szt. 1,
2) Liczba drzwi: - minimum 4,
3) Liczba miejsc: - 5,
4) Silnik spalinowy spełniające normę emisji spalin CEE EURO 6,
5) Pojemność skokowa silnika: - min. 1800 cm3,
6) Moc silnika: min. 190 KM,
7) Rok produkcji nie wcześniej niż w 2021 roku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Dostawa samochodu służbowego, Ogłoszenie nr 510552480-N-2020 z dnia 22.12.2020 r.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta musi być złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 61 ust. 1 Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Bezpieczeństwo
4.3.6.) Waga: 32
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Emisja CO2
4.3.6.) Waga: 4
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (E)
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu [art. 57 pkt 1 Pzp.];
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu [art. 57 pkt 2 Pzp.], które dotyczą [art. 112 ust. 2 Pzp]:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym [art. 113 Pzp],
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów [art. 114 Pzp],
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej [art. 115 Pzp],
d) zdolności technicznej lub zawodowej [art. 116 Pzp].
2. Zamawiający wymaga na podstawie art. 113 Pzp, aby wykonawca był wpisany do rejestru zawodowego lub handlowego prowadzonego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, dlatego wykonawca ma obowiązek załączenia do oferty wyciągu z KRS lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej bądź innego dokumentu równoważnego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - w przypadku oferty wspólnej, odpis składa każdy z wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wyciąg z KRS lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej bądź innego dokumentu równoważnego.
3. W przypadku Wykonawców działających w formie spółki cywilnej oświadczenia składane są przez każdego wspólnika spółki cywilnej oddzielnie we własnym imieniu (osoby prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą określoną w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - „Firma przedsiębiorcy”).
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Karty katalogowe/techniczne/foldery (bądź inne dokumenty) opisujące parametry i cechy oferowanego produktu, potwierdzające wymagania Zamawiającego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Karty katalogowe/techniczne/foldery (bądź inne dokumenty) opisujące parametry i cechy oferowanego produktu, potwierdzające wymagania Zamawiającego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone w § 7 i § 8 Umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-11 14:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-11 15:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni