Dostawa samochodu osobowego - bus dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa samochodu osobowego - bus dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-07-23
  • ZamawiającyKomenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00103429
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu osobowego - bus dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818071

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Generała Józefa Bema 17

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 6413000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mt.elblag@kwpsp.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-elblag

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu osobowego - bus dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b70a85a-dcf0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023672/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa pojazdów do KM PSP w Elblągu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/479125

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformazakupowa.pl. Link do postępowania dostępny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/479125
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Komunikacja w postępowaniu w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/479125 i formularza Wyślij wiadomość do zamawiającego.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej, instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Forma elektroniczna to
postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Państwa danych osobowych jest Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Gen. J. Bema 17, reprezentowana przez: Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu
tel. 55 6413000, faks 55 2333622, email: km.elblag@kwpsp.olsztyn.pl.
1) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych,
- bryg. Andrzej Jankowski (e-mail: iod@kwpsp.olsztyn.pl)
2) Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego MT.2370.3.2021 Dostawa samochodu osobowego - bus dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie ustawy Pzp.
3) Dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, między innymi Krajowej Izbie Odwoławczej w ramach prowadzenia postępowania odwoławczego.
4) Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w ppkt 2) celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
5) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, tj. ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) Posiadają Państwo prawo do:
- dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania*
- złożenia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Żądanie ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
Zamawiający dodatkowo informuje, że:
1) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał.
Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
2) Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W związku z powyższym Zamawiający oczekuje, że Wykonawca złoży oświadczenie o treści:
„Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.”
(Wykonawca nie musi składać ww. oświadczenia w przypadku gdy nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MT.2370.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Dostawa samochodu osobowego - bus dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu
Główne miejsce realizacji dostaw: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego - bus dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu.
2. Zakres zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje:
- dostawę samochodu osobowego – bus do przewozu min. 9 osób do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu.
Szczegółowy opis zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ.
- zapewnienie serwisu w okresie gwarancji.
3. Wymagania i warunki wykonania:
1) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko na parking Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu.
2) Samochód dostarczony w ramach realizacji zamówienia musi być pojazdem fabrycznie nowym, nieużywanym wcześniej, rok produkcji 2021 oraz musi posiadać odpowiednią homologację dopuszczającą do ruchu drogowego na terytorium Polski.
3) Dostarczony samochód musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta, co oznacza, że posiada stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez Wykonawców, którzy są producentami zaoferowanego samochodu i jednocześnie nie korzystają z pośrednich kanałów sprzedaży, oferując własne rozwiązania bezpośrednio, z pominięciem pośrednich kanałów sprzedaży (partnerów/dystrybutorów).
4) Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia:
- co najmniej 24 miesiące gwarancji mechanicznej (bez ograniczeń przebiegu).
Okres gwarancji mechanicznej zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty;
- co najmniej 24 miesiące gwarancji na perforację nadwozia (i nie krócej niż oferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia).
- co najmniej 24 miesiące gwarancji na powłokę lakierniczą.
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego.
Gwarancji mechanicznej podlegają wszystkie zespoły i podzespoły, z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych. Za materiały eksploatacyjne uważa się elementy wymieniane podczas okresowych przeglądów technicznych, w szczególności: oleje, inne płyny eksploatacyjne.
5) Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w przedmiocie dostawy, Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie lub w inny ustalony sposób Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązany będzie w terminie do 5 dni roboczych odebrać samochód i przystąpić niezwłocznie do naprawy. Szczegółowe warunki gwarancji określą dokumenty gwarancyjne przekazane Zamawiającemu wraz z pojazdem, z zastrzeżeniem zapisów umowy.
6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, odebrał i dostarczył po naprawie przedmiot dostawy od i do Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt.
7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu równoważny samochód zastępczy na czas trwania naprawy, której usunięcie potrwa dłużej niż 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia.
8) Zamawiający wymaga wymiany samochodu na nowy wolny od wad w sytuacji, gdy po dwukrotnej naprawie samochód nie działa zgodnie z przeznaczeniem w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszenia.
9) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu w okresie gwarancji.
Zamawiający będzie ponosił koszty wymiany części i zakupu części w okresie gwarancji wyłącznie, jeśli konieczność naprawy pojazdu powstała z winy użytkownika lub wynika to z normalnej eksploatacji pojazdu.
10) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie „Opis oferowanego przedmiotu” w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ, podał producenta, model, rok produkcji, rodzaj skrzyni biegów, typ nadwozia, ilość miejsc siedzących łącznie z miejscem kierowcy, rodzaj napędu, ilość drzwi, opis i parametry oferowanego samochodu.
11) W przypadku zgodności oferowanego samochodu z opisem i parametrami opisanymi przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ, dopuszcza się zastosowanie zapisu „zgodnie z SWZ” i wskazanie producenta, modelu, roku produkcji, rodzaju skrzyni biegów, typu nadwozia, ilości miejsc siedzących łącznie z miejscem kierowcy, rodzaju napędu, ilości drzwi oferowanego samochodu.
12) Wykonawca musi potwierdzić w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ, że oferowany samochód spełnia wszystkie parametry opisane przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ podając te parametry lub stosując zapis „zgodnie z SWZ” i wskazać producenta, model, rok produkcji, rodzaj skrzyni biegów, typ nadwozia, ilość miejsc siedzących łącznie z miejscem kierowcy, rodzaj napędu, ilość drzwi oferowanego samochodu, a w przypadku, gdy oferowany samochód nie posiada modelu wskazać producenta, rok produkcji, rodzaj skrzyni biegów, typ nadwozia, ilość miejsc siedzących łącznie z miejscem kierowcy, rodzaj napędu, ilość drzwi.
13) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.
14) Zamawiający informuje, że Wykonawca, który złoży rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego samochód spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Wymagane informacje należy podać w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując rozwiązania, które oferuje jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego wskazał producenta, model, rok produkcji, rodzaj skrzyni biegów, typ nadwozia, ilość miejsc siedzących łącznie z miejscem kierowcy, rodzaj napędu, ilość drzwi, opis i parametry oferowanego samochodu w zakresie wszystkich parametrów wymienionych przez Zamawiającego w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ.
Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w WYCENIE DOSTAWY przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę.
15) Zmiany adaptacyjne pojazdu dotyczące montażu wyposażenia nie mogą powodować utraty oraz ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.
5. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji mechanicznej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą pełnomocnictwo.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania
umowy. Szczegółowe informacje dotyczące niepodlegania wykluczeniu, spełniania warunków udziału w postępowaniu, składania dokumentów i oświadczeń zawarte są w pkt XII, XVII, XVIII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przekazuje projekt Umowy, która będzie zawarta w sprawie zamówienia publicznego, stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ.

Zamawiający określa rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki wprowadzenia tych zmian:
w przypadku, gdy samochód przedstawiony w ofercie w momencie dostawy:
a) nie będzie dostępny na rynku,
b) będzie wycofany ze sprzedaży przez producenta,
c) producent wprowadzi nowszy model
przewiduje się dopuszczenie innego samochodu pod warunkiem, że parametry techniczne będą spełniały wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia, a cena nie ulegnie zmianie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-23 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku dostępnego na https://platformazakupowa.pl/transakcja/479125

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-23 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-21

2021-07-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport wozidła 1800kg - 260 dł - szer 180 - 170 wys - Limanowa lipowe - Giżycko
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport wozidła 1800kg - 260 dł - szer 180 - 170 wys Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI