Dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego, w tym z dwoma miejscami przystosowanym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego, w tym z dwoma miejscami przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrzezie
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-02-27
  • ZamawiającyStowarzyszenie Rodziców Dzieci Niepełnosprawnych "Dobro Dziecka"
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00208165
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego, w tym z dwoma miejscami przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Rodziców Dzieci Niepełnosprawnych "Dobro Dziecka"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357626579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzezie

1.5.2.) Miejscowość: Brzezie

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-014

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 284 11 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dobrodziecka@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrodziecka.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego, w tym z dwoma miejscami przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82b6f517-ccd6-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208165

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054051/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa samochodu osobowego-busa z możliwością przewozu dwóch osób na wózkach inwalidzkich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82b6f517-ccd6-11ee-875e-a22221c84ba7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
wykonawcami, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-zamówienia. Instrukcja składania
ofert dostępna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Centrum pomocy” – kafelek „Oferty, wnioski, prace
konkursowe”. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem
formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) W szczególnie uzasadnionych
przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sds_klaj@op.pl (nie dotyczy składania ofert
w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia.
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie Rodziców Dzieci
Niepełnosparwnych „Dobro Dziecka”. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej pod
adresem: Stowarzyszenie Rodziców Dzieci Niepełnosprawnych „Dobro Dziecka” 32-014 Brzezie 338, poprzez email:
dobrodziecka@op.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 12 2841198.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się kontaktować pod adresem: Stowarzyszenie Rodziców
Dzieci Niepełnosparwnych „Dobro Dziecka” 32-014 Brzezie 338 poprzez email: dobrodziecka@op.pl
3. Pani/Pana dane osobowe, w tym numer telefonu oraz treść nagranej rozmowy, będą przez nas przetwarzane w celu:
1) realizacji obsługi/zamówienia lub przedstawienia Pani/Panu naszej oferty handlowej ,
2) dokumentowania treści przeprowadzonej z Panią/Panem rozmowy w celu weryfikacji jakości obsługi prowadzonej przez naszych
konsultantów i podnoszenia jej standardów lub wyjaśnienia ewentualnych sytuacji spornych.
3) ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami
(podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit f RODO);
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz jeżeli nie poda nam Pani/Pan danych osobowych, które uznamy za konieczne
do rozpatrzenia zgłoszonej nam skargi lub reklamacji, wówczas nie będziemy mogli podjąć działań na Pan/Pana żądanie oraz
prowadzić z Panią/Panem korespondencji – bez podania danych osobowych nie będzie możliwa realizacja tych celów.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą tylko podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, m.in. Krajowa
Administracja Skarbowa lub inne organy państwowe. Pani/Pana dane osobowe będą również udostępniane bankom, w których
Administrator posiada rachunki bankowe.
2. Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora np. dostawcom
usług informatycznych, podmiotom świadczącym usługi księgowe, kadrowo-płacowe, prawne i doradcze i innym podmiotom
przetwarzającym dane w celu określonym przez Administratora – przy czym takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie na
podstawie umowy z Administratorem.
6. Pani/Pana dane osobowe w postaci nagranej rozmowy będą przez nas przetwarzane (przechowywane) przez okres 12 miesięcy
od momentu nagrania;
5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:
1) Dostępu do treści swoich danych osobowych – czyli prawo do uzyskania potwierdzenia, czy Administrator przetwarza dane oraz
informacji dotyczących takiego przetwarzania,
2) Otrzymania kopii danych osobowych – czyli prawo uzyskania kopii swoich danych osobowych, które są przetwarzane przez
Administratora, czy czym pierwsza kopia jest bezpłatna, natomiast za następne Administrator jest uprawnionych do pobrania opłaty
w rozsądnej wysokości,
3) Sprostowania danych osobowych – jeżeli dane przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe lub niekompletne,
4) Usunięcia danych osobowych – w sytuacji gdy dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, zostanie
cofnięta zgoda na przetwarzanie danych, zostanie zgłoszony sprzeciw wobec przetwarzania danych, dane będą przetwarzane
niezgodnie z prawem,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 02/PRZ/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę samochodu osobowego 9 – cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z dwoma miejscami przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim. Pojazd posiada homologację jako pojazd 9-osobowy (kierowca +8 pasażerów), dopuszczenie do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym.
2. Zamówienie realizowane jest w ramach „Programu wyrównania różnic między regionami III”, współfinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w OPZ – załącznik nr 4 do SWZ,
4. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SWZ i jest dostępna na stronie internetowej postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-82b6f517-ccd6-11ee-875e-a22221c84ba7
5. W załączniku nr 4 do SWZ podano minimalne parametry, jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia. Wykonawca składając ofertę musi zaoferować, a w przypadku wybrania jego oferty również dostarczyć, przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu fabrycznie nowego samochodu osobowego wraz z wyposażeniem, zwanym dalej „samochodem” zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, załącznikami do niej oraz umową.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na adres: Stowarzyszenie Rodziców Dzieci Niepełnosprawnych ,,Dobro Dziecka’’, Brzezie 338, 32-014 Brzezie. Dostawca powiadomi telefonicznie Zamawiającego w terminie dwóch dni przed planowanym dostarczeniem przedmiotu umowy. W dniu odbioru Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu aktualnego świadectwa homologacji na auto bazowe, książki gwarancyjnej, książki przeglądów serwisowych, instrukcji obsługi w języku polskim, dwóch kompletów kluczyków oraz wszystkich niezbędnych dokumentów wymaganych przepisami prawa, umożliwiających rejestrację pojazdu, z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych Zamawiający dopuszcza rejestrację dwuetapową pojazdu.
8. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1:
a) jest fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2024 roku, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, gotowy do rejestracji i użytkowania w celu wynikającym z Umowy,
b) nie jest ograniczony prawami osób trzecich, nie jest przedmiotem jakiegokolwiek postępowania i zabezpieczenia (wykonawcy przysługuje pełne prawo do dysponowania),
c) jest zgodny z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz innymi przepisami obowiązującego prawa krajowego oraz prawa unijnego.
9. Z chwilą wydania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego własność rzeczy.
10. Samochód musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (teks jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy w tym posiadać homologację.
11. Pojazd musi mieć wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt przegląd zerowy, co musi być potwierdzone w książce gwarancyjnej pojazdu.
12. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować spełnienie przez oferowany pojazd wymagań technicznych określonych przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej oferowanego pojazdu – załącznik nr 5 do SWZ.
13. Jeżeli w SWZ lub załącznikach do niej w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę mają one wyłącznie charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać dostawy, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy pzp. w sytuacji, gdyby w SWZ lub załącznikach do niej, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych o których mowa w art. 104–107 pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
14. Zamawiający stawia minimalne wymagania w zakresie udzielanej gwarancji:
a) mechaniczna (na silnik wszystkie podzespoły samochodu, obejmujące prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne) oraz zabudowę samochodu służącą do przewozu osób niepełnosprawnych – minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów,
b) na powłoki lakiernicze – minimum 36 miesięcy,
c) na perforację korozyjną nadwozia – minimum 120 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez Zamawiającego
wymagania, Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) specyfikacji technicznej
oferowanego pojazdu - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. W przypadku gdy Zamawiający dopuścił tolerancje w poszczególnych parametrach, o których mowa w opisie przedmiotu
zamówienia – w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić dopuszczane tolerancje wymiarów i zaoferować
pojazd, który już w karcie katalogowej uwzględnia dopuszczalne tolerancje parametrów i wskazać konkretne parametry
oferowanego pojazdu, mieszczące się w granicach tolerancji określonej przez Zamawiającego.
2. Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy przewiduje, że w sytuacji, w której wykonawca
nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne,
Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Postanowień pkt 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub
kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta
podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty– Załącznik nr 1 do SWZ,
2. Specyfikacja techniczna oferowanego pojazdu – załącznik nr 5 do SWZ
3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z
dołączonej do oferty umowy spółki bądź uchwały.
2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo.
3. Pełnomocnictwo sporządza się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
(przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw
wykluczenia.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne.
7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców
składających wspólną ofertę
8. W przypadku, gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana,
Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę
tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Możliwość zmiany umowy: zgodnie z par. 6 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-27 08:45

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksową usługę przeprowadzki mienia - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kompleksową usługę przeprowadzki mienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.