Dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNakło nad Notecią
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-03-24
  • ZamawiającyMiejsko Gminny Ośrodek pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00018111
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko Gminny Ośrodek pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092977743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotra Skargi 2

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 508891138

1.5.8.) Numer faksu: 523860814

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mgops.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mgops.gmina-naklo.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd091331-8631-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000858/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodu na potrzeby projektu dla osób niepełnosprawnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach Osi Priorytetowej II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mgops_gminanaklo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mgops_gminanaklo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/strona/l-regulamin ). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus sp. z o. o. dla Użytkowników (Wykonawców);Zamawiający informuje, że posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a złożenie oferty w przetargu jest możliwe bez posiadania konta. Wykonawca nieposiadający konta na Platformie Zakupowej może za jej pośrednictwem wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Wykonawca niezalogowany nie może samodzielnie wycofać oferty. W celu wycofania oferty należy się skontaktować z Centrum Wsparcia Klienta, które służy pomocą techniczną od 7:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu 22 10102 02 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. Na Platformie Zakupowej w zakładce "Instrukcje dla Wykonawców" opisana jest szczegółowa procedura zmiany i wycofania oferty. Po upływie terminu składania ofert Wykonawca nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.Na stronie Platformy znajduje się Instrukcja dla Wykonawców;W przypadku pytań dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznejPlatformy, prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 17.00 pod numerem tel. 22 1010202 lub za pośrednictwem adresu e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą przy ul. Piotra Skargi 2, 89-100 Nakło nad Notecią tel. 530818864 kontakt z inspektorem ochrony danych w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią, możliwy jest pod adresem e-mail: arnold.partner@gmail.com;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Nr postępowania: MGOPS.271.5.2021 pn. „Dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią" prowadzonym w trybie podstawowym;4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p. , przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. Posiada Pani/Pan:· na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;· na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;· na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;· prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. Nie przysługuje Pani/Panu:· w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;· prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;· na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa11. Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych o jakich mowa w art.3 ustawy PZP;12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.13. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.14. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.15. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 PZP.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MGOPS.271.5.20201

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią z siedzibą: ul. Piotra Skargi 2, 89-100 Nakło nad Notecią w związku z realizacją przedsięwzięcia, p.n. Zakup pojazdu wraz z wyposażeniem w celu dostosowania go do przewożenia osób z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności (w tym zakup i montaż windy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34114000-9 - Pojazdy specjalne

34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierowałnastępującym kryteriami:1) Cena - waga kryterium 60 %2) Okres gwarancji mechanicznej bez względuna ilość przejechanych kilometrów - waga kryterium 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji mechanicznej bez względu na ilość przejechanych kilometrów.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek , jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: dwie dostawy samochodów osobowych, przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o którym mowa w art.125 ust.1p.z.p., składane wraz z ofertą – Załącznik nr 4 do SWZ- Oświadczenie Wykonawcy, w zakresieart.108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniuustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą,który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lubwniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 pzp, składane wraz ofertą- załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Opis oferowanego przedmiotu zamówienia- Załącznik 3.1 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

formularz oferty - załącznik nr 3- zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale Xust.3 SWZ (jeżeli dotyczy)- dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty;odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą się wspólnie ubiegać o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających o udzieleniezamówienia , oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust.1 SWZ, składa każdy zWykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazujespełnienie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które dostawywykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstawdo wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych przewidujemożliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonanowyboru Wykonawcy, w niżej wymienionych przypadkach:1) zmiany obowiązującej stawkipodatku od towarów i usług (VAT);2) zmiany spowodowanej siłą wyższą uniemożliwiającąwykonanie przedmiotu umowy;3) innych przyczyn zewnętrznie niezależnych od Zamawiającegoi Wykonawcy skutkujących niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia.2. Pozasytuacjami wskazanymi w ust. 1, zmiana niniejszej umowy może nastąpić gdy zajdziekonieczność zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy:1) w wyniku połączenia, podziału,przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Sprzedawcy lub jego przedsiębiorstwa, oile następca prawny Wykonawcy będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu, nie zajdąwobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociągnie to za sobą innych istotnych zmianumowy w myśl art. 455 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych,2) w wyniku przejęcia przezZamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.3. Wszelkie zmianyniniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej podrygorem nieważności. 4. Jeżeli o zmianę postanowień umowy wnioskuje Wykonawca,przedkłada wniosek Zamawiającemu na co najmniej 14 dni przed zamierzonym wejściem wżycie takiej zmiany, z wyjątkiem przypadków należycie uzasadnionych przez Wykonawcę izaakceptowanych przez Zamawiającego.5. Wszystkie powyższe zapisy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania dowyrażenia takiej zgody

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mgops_gminanaklo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-24 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę złomowanie samochodu - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę złomowanie samochodu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Remont stropów w bud nr 25 i 35 w m. Złocieniec
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa drzew i krzewów
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Nakło nad Notecią: Remont balkonów w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nakle nad Notecią
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Nakło nad Notecią: Remont balkonów w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nakle nad Notecią
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Zakup fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI