Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu dostawczego typu furgon, wraz z zabudową przystosowaną na zaplecze warsztatowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomaszów Mazowiecki - Gminny Zakład Komunalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592201375
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gzk-tomaszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminatomaszowmaz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu dostawczego typu furgon, wraz z zabudową przystosowaną na zaplecze warsztatowe
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ec87400-569b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00153260/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa samochodu dostawczego typu furgon wraz z zabudową przystosowaną na zaplecze warsztatowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-tomaszow-mazowiecki
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sidaspzp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zamówień publicznych zamawiającego tj.: a. niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjne: I. dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s, II. komputer klasy PC lub MAC o
następującej konfiguracji: pamięć ram min. 3 GB RAM, procesor 1500
MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub nowsze wersje; III. zainstalowana przeglądarka internetowa: Firefox, Chrome, Opera – w najnowszej wersji, IV. włączona obsługa JavaScript, V. Zainstalowany program do obsługi formatów .pdf np. Acrobat Reader, VI. Dopuszczalne formaty przesłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB to: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, tif, png, zip, tar, gz, 7z VII. Informacja odnośnie kodowania i czasu odbioru danych:
1. Plik załączony przez wykonawcę na platformie i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ w systemie występuje jako plik zaszyfrowany,
2. Jako czas złożenia oferty za pomocą platformy zamówień publicznych zamawiającego przyjmuje się moment otrzymania żądania przez serwer po kliknięcia w opcję „Złóż ofertę”. Czas jest prezentowany w (hh:mm:ss) zgodnie ze strefą czasową ustawioną na komputerze. Po kliknięciu w opcję „Złóż ofertę” wykonawca jest informowany poprzez zmianą statusu, że jego oferta została złożona. VIII. Czas serwera jest synchronizowany z czasem udostępnionym przez Główny Urząd Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GZK.271.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres rzeczowy dostawy: SAMOCHÓD DOSTAWCZY typu FURGON
1.1 Samochód fabrycznie nowy – rok produkcji 2022, 1.2 Gwarancja - minimum 24 miesiące, 1.3Kabina 3-osobowa, 1.4 DMC – 3500 kg 1.5 Kolor - dowolny, 1.6 Samochód musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. prawo o ruchu drogowym i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia. 1.7 Wykonawca dokona dostawy oraz rozładunku przedmiotu zamówienia na własny koszt, zapewniając należyte jego zabezpieczenie w czasie transportu oraz przy załadunku i rozładunku 1.8 Typ nadwozia o zabudowie FURGON modele: L3H2 lub L3H3 lub L4H2 lub L4H3, 1.9 Silnik Diesel o pojemności od 2000 cm3 do 3000 cm3 1.10 Skrzynia biegów – manualna, 1.11 Napęd na przednie koła, 1.12 Oczekiwane wymiary samochodu, w tym przestrzeni ładunkowej: • długość zewnętrzna od 5998 do 6363 mm. • szerokość zewnętrzna od 2000 do 2050 mm. • wysokość zewnętrzna od 2524 do 2764 mm. • długość przestrzeni ładunkowej od 3705 do 4070 mm • szerokość przestrzeni ładunkowej 1870 / 1422 (między nadkolami) • wysokość przestrzeni ładunkowej od 1932 do 2172 mm • rozstaw osi – 4035 mm,
1.13 drzwi boczne – przesuwne, drzwi tylne dwustronnie otwierane (bez szyby) 1.14 ładowność 1100 kg – 2000 kg, 2. Wyposażenie samochodu dostawczego: 2.1 dwumiejscowe siedzenie pasażerów, 2.2 klimatyzacja,
2.3 lusterka boczne elektrycznie sterowane, 2.4 tylne czujniki parkowania lub kamera cofania – widoku wstecznego, 2.5 wspomaganie układu kierowniczego, 2.6 radio (okablowanie + antena), 2.7 system ESC (w tym ABS+EBD+HBA+ASR+MSR+ESC), 2.8 poduszka powietrzna kierowcy,
2.9 podłokietnik siedzenia kierowcy i uchwyt na kubek, 2.10 start and stop
2.11 trwała przegroda z blachy bez szyby, 2.12 ochronne panele boczne przedziału ładunkowego do wysokości pasów, 2.13 regulacja wysokości świateł przednich, 2.14 wspomaganie układu kierowniczego, 2.15 kolumna kierownicy z regulacja wysokości, 2.16 autoalarm, immobiliser, 2.17 centralny zamek, 2.18 klucze – 2 kpl., 2.19 korek wlewu paliwa zamykany na kluczyk, 2.20 zbiornik paliwa około 90 litrów, 2.21 felgi stalowe 16”, opony klasa A, 2.22 system podtrzymujący koło zapasowe, 2.23 światła do jazdy dziennej w technologii LED, 2.24 czujnik temperatury zewnętrznej, 2.25 oświetlenie obrysowe, 2.26 logo i nazwa modelu z tyłu samochodu,
3. Dodatkowe wymogi: 3.1 Montaż GPS, 3.2 Hak holowniczy,
3.3 wzmocnione zawieszenie tylne z podwójnymi resorami,
3.4 pełnowymiarowe koło zapasowe, podnośnik, klucz do kół,
3.5 udzielenie min 2 letniej gwarancji od daty zakupu – książka gwarancyjna ,
3.6 autoryzowany serwis dostępny na terenie województwa łódzkiego,
3.7 samochód przygotowany do rejestracji w Polsce,
3.8 samochód nie może stanowić przedmiotu zabezpieczenia , w tym w szczególności zabezpieczenia bankowego, ani być obciążony prawami na rzecz osób trzecich, 4. Wymagane dokumenty do dostarczanego samochodu:
4.1 świadectwo homologacji na terenie RP, 4.2 książka gwarancyjna,
4.3 instrukcja obsługi (pełna) w języku polskim, katalog części zmiennych,
4.4 certyfikaty bezpieczeństwa CE (deklaracje zgodności)
5. ZABUDOWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO /FURGON -
„ZAPLECZE WARSZTATOWE”/ 5.1 Ściany wew. zabudowy obite/zabezpieczone płytami aluminiowymi / PCV 2 szt. 5.2 Blat (rozkładany stolik) z zamontowanym imadłem 1 szt., 5.3 Szafka z 2 szufladami 2 szt., 5.4 Szuflady na walizki 8 szt., 5.5 Regał z klapą aluminiową 2 szt., 5.6 Regał z przegródkami 2 szt., 5.7 Regał z kuwetami 2 szt., 5.8 Półka górna 2 szt., 5.9 Szyna transportowa na ścianie lewej i ścianie „grodziowej” 5.10 Mocowanie punktowe, podłogowe 6 szt., 5.11 Lampy LED (sufit) 1 kpl., 5.12 Kącik czystości (mydelniczka, papier, pasta) 1 szt.,
5.13 Mocowanie pojemnika na wodę, 1 szt., 5.14 Nadkola, nakładki na nadkola, 5.15 Listwy Airline 4 szt., 5.16 Drabinka aluminiowa na drzwi tylne 1 szt., 5.17 Zestaw montażowy 1 kpl., 5.18 Podłoga antypoślizgowa 12 mm, jednoelementowa 1 szt., 5.19 Bagażnik dachowy 1 szt., /aluminiowy koszt dachowy z rolką ułatwiającą załadunek, belki poprzeczne w formie szyny transportowej/.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie składane wraz z ofertą przez wykonawcę, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowi w niniejszym postępowaniu dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania, odpowiednio na dzień składania ofert
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Samooczyszczenie, pełnomocnictwo, oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązanie podmiotu trzeciego, wykaz rozwiązań równoważnych, zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się wprowadzania istotnych zmian zawartej umowy, jeżeli powodują one, że charakter umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy – okoliczności wskazane w art. 454 ustawy Pzp. Istotna zmiana wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia.2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia
zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach wskazanych w art. 455 ustawy Pzp.3. Zmiany zawartej umowy następują w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, za zgodą stron Umowy. 4. Strona występująca o zmianę umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia którejkolwiek z w/w przesłanek. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. Pozostałe zmiany umowy zostały wskazane w § 8 załącznika nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://sidaspzp.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-15 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-14