Dostawa samochodu do zimowego utrzymania dróg z pługiem i piaskarką w formie leasingu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa samochodu do zimowego utrzymania dróg z pługiem i piaskarką w formie leasingu operacyjnego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMuszyna
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-10-24
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-16
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00446253
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu do zimowego utrzymania dróg z pługiem i piaskarką w formie leasingu operacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490510448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 128

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 471-41-97

1.5.8.) Numer faksu: 18 471-40-89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@pgk-muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.muszyna.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Komunalna Osoba Prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Usługi komunalne i wod-kan

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu do zimowego utrzymania dróg z pługiem i piaskarką w formie leasingu operacyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bb57682-6c27-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00136659/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa samochodu do zimowego utrzymania dróg z pługiem i piaskarką w formie leasingu operacyjnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0bb57682-6c27-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-
Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/. W szczególnie uzasadnionych przypadkach
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: ewa.dudczak@pgk-muszyna.pl (nie dotyczy
składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
2. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
3. Składanie ofert następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia.
4. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej „oferty, wnioski i prace
konkursowe” dostępnej na platformie e-Zamówienia pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
11. Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych
oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji
elektronicznej służące do odbioru dokumentów elektronicznych (oferta, oświadczenia, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe
oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu) zawiera SWZ oraz Rozporządzenie w
sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna, tel. 18 471 41 97, adres e-mail: sekretariat@pgk-muszyna.pl;
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@pgk-muszyna.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy PZP związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z ustawy PZP.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 oraz 4 ustawy Pzp.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy albo do upływu terminu możliwości kontroli projektu współfinansowanego lub finansowanego ze środków Unii Europejskiej albo jego trwałości takie projektu bądź innych umów czy zobowiązań wynikających z realizowanych projektów.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
3. Pana/Pani dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, mogą zostać udostępnione,
w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PGK.ZP.271.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu specjalnego do zimowego utrzymania dróg wraz z pługiem i piaskarką o następujących parametrach technicznych:
a) Dane techniczne samochodu:
1) Rodzaj pojazdu: samochód specjalny
2) Przeznaczenie zimowe utrzymywanie dróg
3) Czołownica z regulowaną wysokością i udźwigiem min 1 500 kg wraz z wyjściami hydraulicznym do sterowania pługa oraz tylnymi wyjściami do podłączenia piaskarki
4) Dopuszczalna masa całkowita max. 18 000 kg.
5) Masa własna max. 12 750 kg.
6) Ładowność min. 5 000 kg.
7) Krótka dzienna kabina kierowcy.
8) Tylna ściana kabiny z dwoma oknami fabrycznie wykonanymi.
9) Zderzak przód stalowy.
10) Wersja silnika co najmniej Euro 5 z Ad Blue.
11) Silnik wysokoprężny o mocy min. 240 kW.
12) Silnik rzędowy, 6-cylindrowy.
13) Pojemność silnika min. 7 200 cm3.
14) Paliwo – olej napędowy.
15) Zbiornik AD Blue.
16) Zbiornik paliwa – min. 200 l.
17) Zbiornik Hydrauliki wraz z pomami i wyprowadzeniami hydraulicznym do sterowania Pługiem oraz piaskarką z napędem od silnikowym , Sterowanym z kabiny.
18) Rok produkcji – nie wcześniej niż 2011 r.
19) Przebieg udokumentowany nie większy niż 60 000 km.
20) Napęd 4x4.
21) Samochód 2-osiowy.
22) Blokada mostów + reduktor.
23) Zawieszenie przód i tył na resorach.
24) Hamulce bębnowe
25) Stabilizator tylnej osi pod ramą.
26) Rozstaw osi max. 4000 mm.
27) Wysokość pojazdu max. 3400 mm.
28) Szerokość pojazdu max. 2550 mm.
29) Długość pojazdu max. 7020 mm.
30) Skrzynia ładunkowa oryginalnie zabudowana na pojeździe wraz z atestami i certyfikatami o wymiarach min. 4600mm x 2400mm x 500 mm
31) Skrzynia ładunkowa w kolorze kabiny.
32) Burty ze strony prawej i lewej otwierane uchylnie z możliwością załadunku materiału na sprężynach.
33) Skrzynia wyładowcza 3 stronna .
34) Tylna belka z możliwością regulacji wysokości.
35) Drabinka do wchodzenia na skrzynie ładunkową.
36) Uchwyt do mocowania koła zapasowego na skrzyni ładunkowej z żurawiem.
37) Układ kierowniczy lewostronny (dla ruchu prawostronnego) – fabrycznie wykonany.
38) Wspomaganie układu kierowniczego.
39) Kierownica multimedialna
40) Oświetlenie dodatkowe przód z kierunkowskazami.
41) Halogeny przeciwmgielne.
42) Hamulec postojowy.
43) ABS – system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania.
44) Gniazda elektryczne zapalniczki 12/24 V w kabinie kierowcy.
45) Oryginalnie zabudowane radio.
46) Tachograf cyfrowy.
47) Zaczep holowniczy z tyłu umożliwiający zaczep przyczepy (tandem) lub przyczepy z obrotnicą.
48) Siedzenie pasażera.
49) Siedzenie kierowcy - pneumatyczne.
50) Wywietrznik dachowy kabiny kierowcy.
51) Elektryczne szyby.
52) Podgrzewana przednia szyba.
53) Blenda przedniej szyby.
54) Lusterka ustawiane elekrycznie i podgrzewane.
55) Klimatyzacja.
56) Akumulator.
57) Immobilizer.
58) Ogranicznik prędkości 90 km/h.
59) Tampomat.
60) Manualna skrzynia biegów.
61) Zestaw wskaźników.
62) Ogumienie tył 315/80 R22.5. przód 385/65 R22.5
63) Opony zimowe fabryczne przód, tył.
64) Tylna oś – ogumienie bliźniacze.
65) Gaśnica wraz z uchwytem mocującym.

b) Dane techniczne piaskarki:
1) Rok produkcji min. 2011
2) Waga powyżej 1500 kg wykonana ze stali
3) Dwa zbiorniki solanki min. 2100 L
4) Pojemność 5 m3
5) system rozprowadzania – rozrzutnik talerzowy w raz z kominem wykonany ze stali nierdzewnej
6) wysokość konstrukcji 3500/4100/4700 mm
7) napęd z hydrauliki samochodu
8) sposób podawania materiału - taśma
9) sterowanie z kabiny kierowcy: asymetria posypu, dawka i oświetlenie
10) lampy robocze i ostrzegawcze
11) plandeka dzielona, dwustronna
12) pilot i rozgałęźnik przymocowany na stelażu w kabinie kierowcy
13) gniazdo zasilane do kabin
14) piaskarka z systemem samozaładowawczym i wyładowawczym mocowanym na stałe przy piaskarce
15) siatka górna do załadunku
16) drabinka do wejścia na piaskarkę
c) Dane techniczne pługu:
1) waga min. 1155 kg, max. 1300 kg
2) rok produkcji min. 2010
3) zaczep dp/3/5
4) szer. oczysz. przy 30° 2945 mm
5) szerokość oczyszczania prosto 3400 mm
6) ilość lemieszy 4
7) guma osłonowa przednia
8) oświetlenie kompletne wraz z oznaczeniami po 2 stronach
9) sterowanie hydrauliczne z samochodu
10) sterowanie w kabinie kierowcy
11) amortyzacja lemieszy sprężynami
12) podnoszony hydraulicznie, skosy hydrauliczne prawo lewo prosto.
13) możliwość regulacji wysokości montażu zawisu na czołownicy
14) sterownik na stelażu z możliwością regulacji w kabinie kierowcy

d) Warunki umowy leasingowej:
a) waluta: PLN,
b) okres obowiązywania umowy leasingu operacyjnego: 36 miesięcy.
c) umowa leasingu musi przewidywać spłatę 35 równych rat leasingowych.
d) spłata 35 - ciu rat leasingowych odbywać się będzie w okresach miesięcznych w równych ratach przez okres leasingowania, zgodnie z podanym harmonogramem spłaty rat leasingowych.
e) Zamawiający zapewni ubezpieczenie dla dostarczonego pojazdu, w całym okresie trwania leasingu.
f) opłata wstępna wynosić będzie 10 % licząc od wartości netto przedmiotu leasingu.
g) po upływie okresu obowiązywania umowy leasingowej, po zapłacie ostatniej raty leasingowej, Zamawiający będzie miał prawo pierwokupu (wykupu, nabycia) przedmiotu leasingu na własność pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. Powyższe oświadczenie może być złożone w terminie do ostatniego dnia obowiązywania umowy leasingu.
h) oplata końcowa wynosić będzie – 20 % wartości netto przedmiotu leasingu (opłata za wykup).
i) opłata końcowa za wykup zostanie wniesiona na podstawie wystawionej przez Finansującego (Leasingodawcy) i dostarczonej Korzystającemu (Zamawiającemu) faktury. Przejście własności pojazdu na Zamawiającego nastąpi po otrzymaniu pełnej wartości opłaty końcowej (wykupu) lub opłata za wykup zostanie uiszczona wraz z ostatnią ratą leasingową na podstawie informacji wskazanej na fakturze. Faktura wykupowa, opiewającą na kwotę wykupu będzie potwierdzeniem przeniesienia na Zamawiającego prawa własności leasingowanego dobra pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z Umowy leasingu.
j) raty leasingowe będą uiszczane w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po miesiącu, po odbiorze sprzętu. Zamawiający (leasingobiorca) zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej. Daty w nim podane będą datami ostatecznymi wpływu środków na rachunek leasingodawcy.
k) Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie do umowy jako integralną jej część obowiązującą u Wykonawcy (Finansującego) tabeli opłat i prowizji, o ile zawarte w niej postanowienia nie pozostają w sprzeczności z treścią SWZ, w tym w szczególności z niniejszą Umową, nie nakładając na Zamawiającego dodatkowych, niezależnych od Zamawiającego opłat i prowizji związanych z należytą realizacją umowy leasingu w zakresie przewidzianym w SWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy postanowieniami SWZ a Ogólnymi Warunkami Leasingu (OWL) przedstawionymi przez Wykonawcę, pierwszeństwo będą mieć postanowienia zawarte w SWZ, w tym w szczególności niniejsza Umowa,
l) w pozostałym zakresie strony będą obowiązywać ogólne warunki leasingu, które nie mogą pozostawać w sprzeczności z Umową oraz przepisami powszechnie obowiązującymi, w tym przepisami Kodeksu cywilnego.
Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia są zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie poddane zostaną oferty nie podlegające odrzuceniu.
Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium „Cena” na następujących zasadach:
Podstawą oceny ofert w tym kryterium będzie cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Liczba punktów przyznanych poszczególnym ofertom wyliczona zostanie wg. następującej formuły:
Kc=(C min)/(C of ocen) x 100

gdzie:
Kc – liczba punktów otrzymanych w kryterium „Cena”
C min – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
C of ocen – cena oferty badanej
Ilość punktów obliczona według powyższej formuły zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma łącznie największą liczbę punktów w ustalonych kryteriach oceny ofert co potwierdzi, że oferta przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskała taką samą ilość punktów, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego - dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona:
1) Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, pod rygorem nieważności należy złożyć
- w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia
lub
- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia dokonuje – odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy wykonawca jako oświadczenie własne.
2. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wy konawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3. Forma i postać składanych oświadczeń i dokumentów została określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) markę, model i producenta oraz rok oferowanego pojazdu / sprzętu.
2. Przedmiotowe środki dowodowe muszą potwierdzić spełnienie minimalnych wymagań
i parametrów określonych przez Zamawiającego.
3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień niniejszej SWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników, w szczególności oferta winna zawierać wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z co najmniej następującymi załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią):
1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców,
2) pełnomocnictwo (zgodnie z rozdziałem 13 ust. 4-5 SWZ) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, o ile dotyczy.
2. Oferta musi być napisana w języku polskim.
3. Jeżeli wykonawca składając ofertę, zastrzega sobie prawo do nie udostępnienia innym uczestnikom postępowania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, musi to wyraźnie wskazać w ofercie, poprzez złożenie stosownego oświadczenia zawierającego wykaz zastrzeżonych dokumentów i wykazanie iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. Dokumenty opatrzone klauzulą; „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” winny być załączone łącznie z oświadczeniem i stanowić odrębne pliki zaszyfrowane wraz innymi plikami stanowiącymi ofertę. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.
4. Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych oświadczeń lub dokumentów są zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia:
a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik.
b) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 1) lit. a) specyfikacji. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, dokumenty wymienione w rozdziale 9 SWZ.
3) Dokumenty te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa rozdziale 6 SWZ.
5) Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w rozdziale 6 SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w rozdziale 7 SWZ Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone w rozdziale 9 SWZ w sposób i w trybie tam określonym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-24 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej: „ustawa”) w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1497, z późn. zm.).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie elementów motocykla - Libiąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Jakie są koszta piaskowania gołej ramy, wahacza , jednego błotnika i kilku drobnych elementów motocykla jawa 350. Czekam na kontakt.