Dostawa samochodu do wywozu odpadów komunalnych typu śmieciarka z zabudową po r

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa samochodu do wywozu odpadów komunalnych typu śmieciarka z zabudową po regeneracji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoEłk
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-07-27
  • ZamawiającyPRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00116805
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu do wywozu odpadów komunalnych typu śmieciarka
z zabudową po regeneracji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790007148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Suwalska 38

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 610 2525

1.5.8.) Numer faksu: 876102525

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dm@puk.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.puk.elk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu do wywozu odpadów komunalnych typu śmieciarka
z zabudową po regeneracji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6058ed54-e5f9-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00027829/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa samochodu cieżarowego do odbioru odpadow

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pukelk.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami
w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://pukelk.ezamawiajacy.pl
Korzystanie z platformy jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgłoszenie do postępowania celu złożenia oferty lub innych dokumentów postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki: https://pukelk.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się".
Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja".
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy
przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie" lub przy użyciu
zakładki „Korespondencja". W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika
lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE.
Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:

1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na
Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512
kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

i)Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif,
tiff, zip, 7z, html, XAdES, CAdES.
j) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
k)Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk;
b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Ełku, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Ełku za pomocą adresu e-mail: dpo@um.elk.pl ;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Dostawa Samochodu do wywozu odpadów komunalnych typu śmieciarka z zabudową po regeneracji znak sprawy PUK/EŁK/4/1384/24/06/2021-ZP
prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. poz. 1919 z późn., zm.), dalej „ustawa PZP";
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku po-stępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
** W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PUK/EŁK/4/1384/24/06/2021-ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

: Dostawa Samochodu do wywozu odpadów komunalnych typu śmieciarka z zabudową po regeneracji


PODWOZIE:

1. Samochód używany, bezwypadkowy
2. Rok produkcji 2015 lub młodszy,
3. Przebieg nie większy niż 200000 km,
4. Dopuszczalna masa DMC 18 T
5. Ładowność minimalna 5 T
6. Podwozie dwuosiowe 4x2
7. Zawieszenie przednie pneumatyczne, tylne pneumatyczne
8. Silnik o mocy od 150 do 200 kW.
9. Pojemność silnika do 10000 cm3,
10. Norma emisji spalin minimum EURO 6
11. Układ kierowniczy lewostronny (oryginalny) ze wspomaganiem hydraulicznym,
12. Skrzynia biegów automatyczna lub zautomatyzowana
13. Pneumatyczne zawieszenie kabiny
14. Fotele wyposażone w pasy bezwładnościowe, w tym fotel kierowcy zawieszony pneumatycznie z możliwością regulacji,
15. Kabina 2 miejscowa
16. Kabina podwozia w kolorze dowolnym
17. Klimatyzacja automatyczna
18. Kamera cofania
19. Elektryczne sterowanie szyb
20. Centralny zamek
21. Ogumienie 315/80R 22,5 o rzeźbie konstrukcyjnej
22. Pojazd po pełnym przeglądzie technicznym

NADWOZIE - ZABUDOWA SKRZYNIOWA PO REGENERACJI Z URZĄDZENIEM ZSYPOWYM TYLNYM:

1. Pojemność skrzyni ładunkowej minimalna 14,5 m3,
2. Zabudowa jednokomorowa
3. Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy,
4. Stopień zagęszczenia odpadów 5:1,
5. Zabudowa z nową powłoką lakierniczą w kolorze pomarańczowym RAL 2004
6. Mechanizm załadowczy – wrzut na pojemniki od 110 l do 1110 l.
7. Króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym
8. Sterowanie urządzeniem zsypowym i prasą z tyłu po prawej i lewej stronie pojazdu
9. Dźwignie hydrauliczne proporcjonalne do obsługi mechanizmu zgniatania odpadów oraz obsługi mechanizmu zasypowego
10. Zamontowane dodatkowe mocowania ( łapy) do podnoszenia starszego typu pojemników metalowych
11. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa (STOP i AWARYJNY)
12. Sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie
13. Sterowanie podnoszeniem odwłoka
14. Oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów; światła hamowania postojowe, obrysowe, kierunkowskazy, światło alarmowe /kogut/ z tyłu pojazdu,
15. Dwa światła typu „koguty” w kolorze światła pomarańczowego na dachu zabudowy,
16. Spełnia wymagania przepisów w sprawie dopuszczenia pojazdów do poruszania się po drogach publicznych,

REGENERACJA ZABUDOWY

1. Zabudowa po wymianie ślizgów prasy i ściany wypychowej
2. Wymiana łożysk prasy na nowe
3. Przegląd i wymiana zużytych elementów siłowników zabudowy
4. Wymiana na nowe blachy podłogi i dna zasypu
5. Kompletny przegląd instalacji elektrycznej zabudowy
6. Światła robocze i światła doświetlające boki i tył zabudowy w technologii LED


GWARANCJA
1. Minimalny wymagany okres gwarancji: min 3 miesiące od daty odbioru końcowego.
2. Zakres gwarancji obejmuje wszystkie koszty ( materiały, części, robociznę i dojazdy).
3. W zakresie wad stwierdzonych i usuniętych w okresie gwarancji, okres gwarancji liczony jest ponownie, począwszy od daty protokolarnego stwierdzenia ich usunięcia..
4. Dostawca odpowiada za wadę przedmiotu umowy również po upływie okresu gwarancji o ile Zamawiający zawiadomił Dostawcę o wystąpieniu wady przed upływem okresu gwarancji.
5. Dostawca zobowiązany jest na stawienie się na usunięcie awarii w terminie 24 godz. od zgłoszenia. Usunięcia awarii w terminie max 96 godzin licząc od godziny zgłoszenia.
6. W przypadku nie usunięcia wad przez Wykonawcę w uzgodnionym terminie Dostawca udostępni pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach.
7. W przypadku nie stawienia się Dostawcy na zgłoszenie awarii, po jego uprzednim powiadomieniu, Zamawiający dokona naprawy własny kosz, a kosztami naprany oraz wynajmu pojazdu zastępczego obciąży Dostawcę.
8. Naprawa może odbyć się w siedzibie Zamawiającego lub w stacji Dostawcy. Koszty transportu ponosi Dostawca.

POZOSTAŁE WYMAGANIA:

1. Komplet dokumentów do rejestracji,
2. Instrukcja obsługi zabudowy i podwozia w języku polskim.
3. Serwis mobilny i stacjonarny dysponujący odpowiednią wiedzą, zapleczem technicznym
4. Całodzienne szkolenie dla operatorów i mechaników z zakresu użytkowania oraz obsługi technicznej
5. Dostarczenie przedmiotu dostawy do siedziby Zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 34137000-6 - Używane pojazdy do transportu towarów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Gwarancja 40
1.1. Kryterium Cena brutto (Wc)
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów - przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
Wc = Cn/Cp x 60

Cn - najniższa oferowana cena
Cp - cena oferty porównywanej
Wc - wynik
1.2. Kryterium Gwarancja (Wg)
Oferta zawierająca gwarancję na przedmiot zamówienia powyżej 3 miesięcy otrzyma proporcjonalnie więcej punktów, przy czym max. liczba punktów w tym kryterium to 40 - okres oferowanej gwarancji należy określić w pełnych miesiącach. Sposób punktacji za okres gwarancji:
Wg = Gp/Gn x 40

Gp- okres gwarancji oferty porównywanej po odliczeniu okresu wymaganego tj. 3 miesięcy
Gn - najdłuższy oferowany okres gwarancji po odliczeniu okresu wymaganego tj. 3 miesięcy
Wg – wynik
Uwaga: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 3 -miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.
Gwarancja udzielona na 12 miesięcy i więcej, będzie przyjęta do liczenia punktacji w tym kryterium jako 12 miesięcy.
Uwaga: minimalny wymagany okres gwarancji to 3 pełne miesiące od daty odbioru końcowego, oferta z gwarancją poniżej 3 miesięcy będzie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.
Wynik
Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. W= Wc+Wg

W - wynik punktowy oferty
Wc - wynik punktowy w kryterium ceny
Wg - wynik punktowy w kryterium gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie( wzór załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pukelk.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-27 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-24

2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników i zestawy 13. 60 / 24 T - Leszno, Olsztyn, Lublin, Łodz
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Nawiążemy współpracę z przewoźnikami do pracy na terenie kraju. Poszukujemy przewoźników, posiadających zestawy 13. 60 / 24 T (firanka). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ełk: Termomodernizacja Zespołu Szkół nr 6 w Ełku.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa Samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby OSP Nasutów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Zakup samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla KP PSP w Tomaszowie Lubelskim
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI