Dostawa samochodu ciężarowego wraz z dźwignikiem przemysłowym

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa samochodu ciężarowego wraz z dźwignikiem przemysłowym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoleczkowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-06-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający"EKO DOLINA" Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-28
  • Numer ogłoszenia553314-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 553314-N-2019 z dnia 2019-05-28 r.

"EKO DOLINA" Sp. z o.o.: Dostawa samochodu ciężarowego wraz z dźwignikiem przemysłowym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19168071300000, ul. Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce  , 84-207  Koleczkowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 725 000, e-mail ekodolina@ekodolina.pl, faks 586 727 474.
Adres strony internetowej (URL): http://ekodolina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://ekodolina.pl/kategorie-przetargow/aktualne-przetargi/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://ekodolina.pl/kategorie-przetargow/aktualne-przetargi/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w wersji pisemnej
Adres:
EKO DOLINA SP. Z O.O. ŁĘŻYCE, AL. PARKU KRAJOBRAZOWEGO 99 84-207 KOLECZKOWO

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ciężarowego wraz z dźwignikiem przemysłowym
Numer referencyjny: OZP-P/09/2019/Hakowiec
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem umowy jest dostawa dla Zamawiającego wraz z serwisowaniem [zwanym dalej Serwisami] przez okres 24 m-cy, fabrycznie nowego (tzn. wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2019r.), nieużywanego, kompletnego, nieuszkodzonego samochodu ciężarowego wraz z dźwignikiem przemysłowym w konfiguracji wzmocnionej do eksploatacji w najtrudniejszych warunkach tj. na terenie składowiska odpadów komunalnych [zwanego dalej „Hakowcem”] wraz z osprzętem, szczegółowo opisanym w SIWZ – załączniku nr 1 do umowy. Podstawowe zespoły Hakowca takie jak: sinik, skrzynia biegów oraz osie i podwozie mają być wyprodukowane przez tego samego producenta co Hakowiec. Wymagania techniczne: 1. Samochód ciężarowy a) Silnik - rodzaj paliwa - olej napędowy - moc silnika nie mniejsza niż 300 kW - silnik sześcio-cylindrowy, rzędowy - norma emisji spalin Euro 6 - maksymalny moment obrotowy nie mniejszy niż 2000 Nm - sprężarka powietrza dwu-cylindrowa - przystawka odbioru mocy napędzana od silnika - dodatkowy, odśrodkowy filtr powietrza b) Podwozie - aluminiowy zbiornik paliwa o pojemności 250-300L wyposażony w płytę ochronną - zbiornik AdBlue o pojemności min. 40L - błotniki z tworzywa sztucznego - układ wydechowy z końcową rurą wyprowadzoną w górę, za kabiną - zderzak stalowy lub z narożnikami stalowymi, wyposażony w płytę ochronną - bez przedniej belki najazdowej - automatyczny sprzęg holowniczy z tyłu z dźwignią ręczną unoszoną do góry, przystosowany do ciągnięcia przyczep zgodnie z dopuszczalną masą zespołu pojazdów dla opisywanego pojazdu - nieregulowana, jedno-obwodowa pompa wspomagania układu kierowniczego - rozstaw pomiędzy osiami (pierwszą i drugą) nie więcej niż 4500 mm - prześwit pod każdą osią, przy nie załadowanym samochodzie minimum 300 mm - prosta przednia belka - konfiguracja przeniesienia napędu 6 x 4 - blokada mechanizmu różnicowego - stabilizatory na każdej osi - dopuszczalna masa całkowita pojazdu nie mniejsza niż 26000 kg i nie większa niż 38000 kg - ładowność techniczna (dopuszczalne obciążenie samochodu poza drogami publicznymi) nie mniejsza niż 35000 kg - resory przednie stalowe, wielopiórowe, paraboliczne - resory tylne stalowe, wielopiórowe, paraboliczne c) Sprzęgło i skrzynia biegów - skrzynia biegów manualna, szesnasto-biegowa; - sprzęgło dwu-tarczowe; - układ chłodzenia oleju przekładniowego; d) Układ hamulcowy i jezdny - hamulce bębnowe na wszystkich osiach; - felgi stalowe, oś przednia 11,75 x 22,5, osie tylne 9,00 x 22,5; - na osiach tylnych koła bliźniacze; - opony szosowo terenowe (S+G) w rozmiarze, przód 385/65 R22,5 oraz tył 315/80 R22,5; - hamulec silnikowy; - czujnik wilgoci w układzie sprężonego powietrza; - stalowy zbiornik sprężonego powietrza; - przyłącze do napełniania sprężonym powietrzem umieszczone z przodu; - osie na zwolnicach planetarnych; e) Kabina - dzienna, dwu-osobowa, w kolorze białym; - odległość przestrzeni mierzona od oparć foteli do tylnej ściany kabiny musi się zawierać pomiędzy 25-45 cm; - tylna ściana wyposażona w okno; - mechanizm przechylania kabiny mechaniczno-hydrauliczny (z olejem przystosowanym do pracy w temperaturach do -25st. C); - pneumatyczny sygnał dźwiękowy; - dwa kluczyki z pilotem, system zamków z zamkiem centralnym; - lustra boczne ogrzewane z elektryczną regulacją; - lustro rampowe; - fotel kierowcy amortyzowany, regulowany min. w trzech płaszczyznach; - obicia foteli z tkaniny; - po stronie kierowcy boczna roleta przeciwsłoneczna; - podnośniki szyb po obu stronach elektryczne; - komputer pokładowy; - tachograf cyfrowy; - radio z głośnikami; - radio CB; - system ogrzewania i klimatyzacji z regulacją powietrzną; - światła doświetlające otoczenie pojazdu; - oświetlenie stopni wejściowych; - tunel silnika z umieszczonym na nim schowkiem; - dodatkowe gniazdo o napięciu 12V; - poręcz na dachu, ułatwiająca wchodzenie na pojazd; - wahliwe najniższe stopnie do kabiny; f) Elektronika/elektryka - dwa akumulatory obok siebie; - ogranicznik prędkości 90 km/h; - dwa fabryczne światła ostrzegawcze na dachu kabiny; - boczne światła obrysowe; - ledowe światła do jazdy dziennej; - reflektory przeciwmgielne; - dodatkowe oświetlenie robocze zamontowane z tyłu kabiny i z tyłu pojazdu; - instalacja elektryczna 24V; - sygnał dźwiękowy biegu wstecznego; - ręczny, główny wyłącznik prądu; g) Pozostałe wyposażenie - trójkąt ostrzegawczy; - lampa ostrzegawcza; - gaśnica; - podnośnik pojazdu teleskopowy, 12 t; - dwa kliny pod koła; - pistolet na sprężone powietrze z elastycznym przewodem; - wąż do pompowania kół; - kierownica po lewej stronie, pojazd do ruchu prawostronnego; - kategoria pojazdu N3, pojazd terenowy; - jedno koło zapasowe w rozmiarze 315/80 R22,5 i jedno koło zapasowe w rozmiarze 385/65 R22,5 (koła zapasowe nie muszą być zamontowane do podwozia); - klucz do kół; 2. Urządzenie hakowe - hak wymienny, przykręcany, wyposażony w blokadę grawitacyjną; - automatyczna funkcja blokowania kontenera w funkcji wywrotu; - wysokość haka 1570 mm, zgodnie z normą DIN 30722; - konstrukcja urządzenia hakowego w miejscach narażonych na największe obciążenia, czyli miejsce załamania ramienia haka, miejsce mocowania siłowników, miejsce mocowania tylnej rolki podporowej musi być wykonana z wykorzystaniem elementów odlewanych; - maksymalnie dwie rolki prowadzące kontener podczas wykonywania operacji wciągania i zdejmowania; - kontener podczas operacji wciągania i zdejmowania nie może mieć kontaktu z podporami stałymi; - urządzenie musi być wyposażone w blokadę hydrauliczną zabezpieczającą przewożony kontener; - urządzenie musi być wyposażone w wagę mierzącą masę przewożonych kontenerów; - urządzenie musi być dostosowane do obsługi kontenerów o długości od 4,7 do 6,9 m; - masa urządzenia razem ze zbiornikiem oleju i olejem nie może być większa niż 2600 kg; - ruch poziomy haka nie mniejszy niż 1450 mm; - dwa siłowniki wznoszące; - ciśnienie robocze układu hydraulicznego nie większe niż 30 MPa; - udźwig minimalny 21000 kg; - urządzenie z funkcją tzw. miękkiego osiadania, eliminującą uderzenie kontenera podczas osiadania; - funkcja pozwalająca na wykonanie całej sekwencji załadunku lub wyładunku kontenera, inicjowana po naciśnięciu jednego przycisku (dźwigienki); - alarm sygnalizujący o nie zapiętej blokadzie hydraulicznej kontenera lub system nie pozwalający na odjazd samochodem; - układ elektroniczny uniemożliwiający wykonanie nieprawidłowego ruchu urządzeniem hakowym - hydrauliczna blokada resorów sterowana z pilota; - zasilanie z wielotłoczkowej pompy oleju hydraulicznego; - urządzenie hakowe musi pochodzić z produkcji seryjnej; - pilot sterowania hakiem wyposażony w wyświetlacz kodów błędów serwisowych w języku polskim lub piktogramów. - urządzenie musi posiadać certyfikat CE 3. Dodatkowe wymagania Zamawiającego - dostawa samochodu do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy, w czasie nie dłuższym niż 120 dni od dnia podpisania umowy; - w okresie gwarancyjnym rozpoczęcie prac przez serwis Wykonawcy nastąpi maksymalnie w czasie 24 godzin od chwili pisemnego zgłoszenia awarii (faksem lub e-mail); - Wykonawca przeszkoli 6 osób w zakresie obsługi i eksploatacji samochodu oraz urządzenia hakowego w dniu dostawy; - samochód musi posiadać w dniu odbioru homologację na pojazd skompletowany oraz musi mieć Księgę Rewizyjną Dźwignika Przemysłowego wraz z protokołem odbioru technicznego i dokumentacją techniczną wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego; - w dniu dostawy Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów pojazdu niezbędnych do rejestracji na terenie RP; - Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi samochodu i urządzenia hakowego, w języku polskim, w trzech egzemplarzach, w wersji papierowej; - Wykonawca dostarczy katalog części zamiennych samochodu i urządzenia hakowego w dwóch egzemplarzach, w wersji papierowej i jeden egzemplarz CD; - Wykonawca musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta podwozia samochodu oraz przedstawić stosowny dokument potwierdzający ten fakt; - po zamontowaniu urządzenia hakowego Wykonawca dokona parametryzacji ograniczającej obroty silnika podczas pracy z przystawką do wartości podanych przez producenta urządzenia hakowego; - wszystkie opisy na tabliczkach i na wyświetlaczach muszą być w języku polskim; - okres gwarancyjny całopojazdowy, tzn. samochód, urządzenie hakowe i waga bez limitu kilometrów 24 miesiące; - w cenie sprzedaży należy uwzględnić koszt wszystkich niezbędnych przeglądów okresowych przypadających w czasie trwania 24 miesięcznej gwarancji, dotyczących przeglądów samochodu i przeglądów urządzenia hakowego wraz z wagą; - w trakcie użytkowania pojazdu, w trakcie trwania gwarancji przeglądy zamontowanego urządzenia hakowego dokonywane przez inspektora Urzędu Dozoru Technicznego będą się odbywały na zgłoszenie i koszt Zamawiającego. 4. Przeglądy okresowe w trakcie trwania gwarancji - dotyczące urządzenia hakowego wraz z zamontowaną na nim wagą będą wykonywane zgodnie z zapisami w DTR - dotyczące samochodu ciężarowego będą wykonywane zgodnie z dostarczoną dokumentacją DTR z tym, że Zamawiający wymaga aby Wykonawca uwzględnił specyficzną charakterystykę pracy polegającą na tym, iż w ciągu jednego, dwuzmianowego dnia pracy samochód hakowiec w Eko Dolinie pokonuje średnio dystans 12 km, ale silnik pracuje średnio przez 15 godzin. UWAGA: W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. jak i regulaminów obowiązujących w miejscu spełnienia świadczenia m.in. wymogów związanych z systemem zarządzania środowiskowego PN-EN ISO 14001:2015, które są dostępne w biurze Zamawiającego na terenie jego zakładu oraz na stronie www.ekodolina.pl., z którymi Wykonawca oraz jego personel i podmioty, którymi posłużył się on wykonując umowę mają obowiązek zapoznania się przed realizacją umowy w miejscu spełnienia świadczenia. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

II.5) Główny kod CPV: 34142000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 850
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
850

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 850 dni, z tymże: Zakończenie wykonywania zobowiązań umownych (za wyjątkiem dwóch serwisów Wykonawcy i zobowiązań z tytułu gwarancji) nastąpi w ciągu 120 dni (4 miesiące) od dnia podpisania umowy. Wykonanie serwisów pojazdu w okresie 24 miesięcy (730 dni) liczonych od daty odbioru przez Zamawiającego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi wykazać, że legitymuje się dokumentem potwierdzającym fakt, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta podwozia pojazdu.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
• odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Ponadto: • Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (zgodne z załącznikiem nr 3A) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. 2017.229). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Wykonawca może skorzystać z załącznika nr 3A do SIWZ; • Zamawiający zgodnie z art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dla potwierdzenia spełnienia braku podstaw do wykluczenia skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. • Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1, 2, 4 ustawy Pzp, tj.: - wykonawcy w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust.1 ustawy z dn. 15.05.2015r. – Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1508) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust.1 ustawy z dn. 28.02.2003r. – Prawo upadłościowe (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 2344); - wykonawcy który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; - wykonawcy, który z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art.3 ust.1 pkt 1-4 co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) podpisane oświadczenie o braku przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik 2 do SIWZ); b) podpisane oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik 3 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: b) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: • dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest autoryzowanym przedstawicielem producenta podwozia pojazdu.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej: Bank Pekao S.A. III O/ w Gdyni ul. Hutnicza 3a, 81-212 Gdynia nr 28124035231111000043351129 - lub w jednej z poniżej podanych form: 1. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2. gwarancjach bankowych 3. w gwarancjach ubezpieczeniowych 4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium w oryginale. Dokument w formie poręczenia i/lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem akapitu poniżej (art. 46 ust. 4a ustawy Pzp). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składani ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2018.1986 z późn. zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określenie warunków takiej zmiany 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy odbywać się będą zgodnie z zapisem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. i są one możliwe w zakresie: a) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia jakiegokolwiek opóźnienia, spowodowanego wystąpieniem siły wyższej, przez którą Strony rozumieją wyjątkowe wydarzenie lub okoliczności, na których wystąpienie żadna ze Stron nie ma wpływu, w tym w szczególności spowodowane przez: - opóźnienia spowodowane przez organy administracji publicznej, - akty terroryzmu, - zamieszki, rozruchy, niepokoje, strajki lub lokaut z udziałem osób innych niż personel Wykonawcy lub inni pracownicy Wykonawcy, - amunicję wojskową, materiały wybuchowe, promieniowanie jonizujące lub skażenie radioaktywne, z wyłączeniem takich, które mogą być uznane za spowodowane przez używanie amunicji, materiałów wybuchowych, materiałów radioaktywnych lub promieniowania przez wykonawcę, oraz - katastrofy żywiołowe, m.in. takie, jak; trzęsienia ziemi, huragany, tajfuny lub długotrwałe ulewy, obfite opady śniegu, żałoba narodowa. b) zmiany, zawartego w ofercie Wykonawcy, zakresu zobowiązań, które mogą być wykonane przez podwykonawców, jeżeli taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub uzasadniona jego interesem związanym z zachowaniem terminowości dostawy, zachowania terminów wykonywania innych zobowiązań umownych, poprawy jakości wykonywania zobowiązań umownych (w przypadku nie wskazania w ofercie zakresu prac powierzonych podwykonawcom - zmiany polegającej na wprowadzeniu możliwości wykonywania umowy przez podwykonawców pod warunkiem wskazania zakresu zobowiązań, które mogą być wykonane przez podwykonawców, jeżeli taka zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego lub uzasadniona jego interesem związanym z zachowaniem terminowości dostawy, zachowania terminów wykonywania innych zobowiązań umownych , poprawy jakości wykonywania zobowiązań umownych). c) zmiany ceny w zakresie wynikającym ze zmiany stawki podatku od towarów i usług [VAT] wynikającej ze zmiany przepisów powszechnie obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Zmiana taka może być wprowadzona po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia nowych stawek podatku VAT; d) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonywanie Serwisów (wartości netto ceny z tego tytułu) tj. zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie procentowym wartości ceny netto wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załączniku nr 1 do SIWZ) za Serwisy - w przypadku zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 art. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę o wysokość zmiany tego wynagrodzenia minimalnego; pod warunkiem udowodnienia przez Wykonawcę, że zmiany te mają rzeczywisty wpływ na koszty wykonania tej części umowy. Wprowadzenie tych zmian może nastąpić najwcześniej miesiąc od wejścia w życie zmian uregulowań prawnych wymienionych powyżej. e) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonywanie Serwisów (wartości netto ceny z tego tytułu) tj. zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie procentowym wartości ceny netto wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załączniku nr 1 do SIWZ) za serwisy Hakowca, w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne o procent wzrostu ich wartości; pod warunkiem udowodnienia przez Wykonawcę, że zmiany te mają rzeczywisty wpływ na koszty wykonania tej części umowy. Wprowadzenie tych zmian może nastąpić najwcześniej miesiąc od wejścia w życie zmian uregulowań prawnych wymienionych powyżej.; f) inne zmiany wynikające z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. art. 144 ust.1 pkt 2, ust.1 pkt 3, ust.1 pkt 4 lit. b i c, z zachowaniem warunków opisanych w uregulowaniu art. 144 ustawy. 2. Zmiany muszą być wprowadzone z zachowaniem niżej opisanego trybu postępowania: a) Zaproponować zmianę, przez złożenie pisemnej propozycji zmian, może Wykonawca lub Zamawiający. b) Przedkładana drugiej stronie propozycja zmian będzie obejmowała opis proponowanych zmian i informację w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na realizację umowy. c) Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 7 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmian przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian spełniającą wymogi opisane wyżej. d) W przypadku upływu terminu podanego w ust. 4 lit. c i nie uzyskania jednej z odpowiedzi tam opisanych, traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmiany została odrzucona.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-06, godzina: 13:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j. polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników na trasy SE-IT - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy przewoźników z ciągnikami typu mega na trasy SE-IT (najlepiej z podstawowym ADR). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI