„Dostawa samochodu ciężarowego DMC minimum 26 000 kg , przystosowanego do pracy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa samochodu ciężarowego DMC minimum 26 000 kg , przystosowanego do pracy w warunkach dużego zapylenia z zabudową hakową”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTychy
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-23
  • ZamawiającyMaster Odpady i Energia Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00031650
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa samochodu ciężarowego DMC minimum 26 000 kg , przystosowanego do pracy w warunkach dużego zapylenia z zabudową hakową”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lokalna 11

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 327070103

1.5.8.) Numer faksu: 327070104

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka Gminna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa samochodu ciężarowego DMC minimum 26 000 kg , przystosowanego do pracy w warunkach dużego zapylenia z zabudową hakową”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-806b3c08-9c2b-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031650

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/master_odpady_i_energia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/master_odpady_i_energia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. Opis sposobu przygotowania ofert oraz dokumentów wymaganych przez zamawiającego w SWZ1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. 3. Oferta powinna być:a. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,b. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.6. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.7. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje8. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.9. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o udzielenie zamówienia publicznegoZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest jest MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy, (KRS: 0000078561, NIP: 646-23-47-267, REGON: 273854704), inspektorem ochrony danych osobowych jest Janusz Gajdas z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail: iodo@master.tychy.pl i telefonicznie pod numerem: +48 (32) 70 70 138, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 875, 1492, 1517, 2275, 2320. zwanej dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DH/04/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Samochód ciężarowy DMC minimum 26 000 kg , przystosowany do pracy w warunkach dużego zapylenia z zabudową hakową:1. Układ napędowy 6x42. Moc silnika: min. 400 KM3. Emisja: nie mniej niż euro 6, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami w Polsce i UE4. Ładowność: min. 18 ton5. Ilość osi: 3 w tym na tylnych osiach muszą być zamontowane koła bliźniacze na każdej z nich (8 kół na dwie osie napędowe) wyposażone w mechaniczną współosiową oraz międzyosiową blokadę mechanizmu różnicowego.6. Przednia oś o nośności minimum 9 ton7. Tylne mosty o nośności minimum 13 ton każdy8. Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 20209. Stalowe obręcze kół10. Rodzaj ogumienia: Przód 385/65 R 22,5, Tył 315/80/22.5,11. Koło zapasowe zamontowane przy ramie pojazdu.12. Akumulatory minimum 2x 225 Ah13. Osłona zapobiegająca wzbijaniu pyłu z gruntu przez wentylator chłodzący14. Rodzaj kabiny: koloru białego, krótka minimum 3 osobowa, z szybą w tylnej ścianie oraz z szyberdachem, ze zderzakiem ze stali ocynkowanej, lakierowany.15. Osłona przeciwsłoneczna nad przednią szybą16. Osłony przeciwsłoneczne kierowcy oraz pasażera wewnątrz kabiny17. Blokowanie drzwi manualne lub z pilota18. Klimatyzacja, ogrzewanie19. Wyświetlacz temperatury zewnętrznej20. Radio samochodowe MP3, USB21. Głośniki w tablicy rozdzielczej lub w drzwiach minimum 2 sztuki22. CB radio wraz z anteną23. Immobilizer24. Lampy ostrzegawcze pulsujące na dachu kabiny (dwa niezależne lub belka) ledowe25. Gaśnica dostosowana do wymogów polskiego prawa26. Dwa trójkąty ostrzegawcze27. Tachograf cyfrowy zgodny z EC28. Ogranicznik prędkości do 90 km/h29. Publikacje i wyświetlacz w języku polskim30. Światła przednie z odpornymi na uderzenia kloszami31. Regulatory poziomu reflektorów przednich.32. Reflektory przednie dla ruchu prawostronnego.33. Światła do jazdy dziennej34. Przednie oraz tylne światła przeciwmgielne35. Licznik wskazujący przepracowaną ilość godzin na uruchomionym silniku, osobno dla silnika osobno dla przystawki (pompy)36. Bezobsługowe minimum 4-punktowe mechaniczne lub pneumatyczne zawieszenie kabiny37. Lusterka główne i szerokokątne ogrzewane i regulowane elektrycznie.38. Szyby elektrycznie podnoszone/opuszczane39. Pojazd w wersji budowlanej, przystosowany do jazdy po drogach publicznych, utwardzonych oraz poza nimi, place budowy, składowiska odpadów komunalnych itp.40. Prześwit pojazdu w najniższym punkcie zawieszenia minimum 30 cm, pod przednim zderzakiem minimum 50 cm.41. Hamulec silnikowy42. Skrzynia biegów manualna minimum 12 biegów do przodu i 2 do tyłu, zamawiający dopuszcza skrzynię biegów zautomatyzowaną , lecz w takim przypadku samochód musi posiadać pedał sprzęgła oraz możliwość wyboru pomiędzy automatyczną a manualną zmianą biegów43. Sprzęgło jednotarczowe wzmocnione44. Rozstaw osi od 4300 do 4600 mm45. Całkowita długość pojazdu nie więcej niż 8700 mm46. Nośność przedniego zawieszenia nie mniej niż 9.000 kg47. Nośność tylnego zawieszenia nie mniej niż 26.000 kg48. Osie tylne oraz przednia resorowane wyposażone w stabilizatory oraz amortyzatory49. Błotniki jednolite na 2 osie napędowe z blachy ryflowanej aluminiowej lub nierdzewnej50. Zbiornik paliwa aluminiowy o pojemności minimum 300 litrów51. Zbiornik płynu AdBlue o pojemności minimum 40 litrów52. Techniczna dopuszczalna masa zespołu pojazdów minimum 44t53. Maksymalna wysokość pojazdu 4,0 m54. Hamulce przednie tarczowe, tylne bębnowe55. System antyblokujący ABS56. Certyfikowany układ kierowniczy57. Pojedynczy układ wspomagania kierownicy58. Hak holowniczy Rockinger lub inny równoważny59. Dźwiękowy sygnał ostrzegawczy przy cofaniu60. Poziom hałasu zewnętrznego do 80 dB(A), EC61. Podnośnik minimum 20 tonowy62. Kompletny zestaw narzędzi63. Przewód do pompowania kół64. Gumowe dywaniki podłogowe po stronie kierowcy oraz pasażera65. Złącze pneumatyczne przyczepy EC66. Przyłącza na tylnej belce67. Podłączenie przyczepy 1 x 15-polowe68. Tylne światła zespolone69. Kompletne przyłącze elektryczne zabudowy70. Okablowanie 6 dodatkowych przełączników71. Dodatkowe oświetlenie robocze ledowe, 2 lampy po bokach pojazdu, 2 na tylnej belce w okolicy zespolonych lamp tylnych lub zaczepu holowniczego oraz 2 na dachu kabiny doświetlające tylne pole robocze pojazdu. Każda z par lamp na osobnych włącznikach(dach, boki pojazdu, tył pojazdu)72. Rura wydechowa za kabiną skierowana do góry73. Wlot powietrza do filtra silnikowego za kabiną, skierowany do góry, z cyklonem za kabiną74. Samochód musi posiadać zabezpieczenie tylnego zawieszenia przed przeciążeniem poprzez tylną rolkę podporową montowaną na tylnym zwisie.75. Wyposażenie samochodu: świadectwo homologacji o dopuszczeniu do ruchu, , książkę pojazdu (brif). 76. Podwozie powinno posiadać przystawkę odbioru mocy załączaną elektrycznie77. Dokumentacja do pojazdu oraz zabudowy w języku polskim w tym instrukcja obsługiB. Dane techniczne urządzenia hakowego:1. Urządzenie hakowe będzie zamontowane w układzie 6 x 4 przeznaczone do transportu kontenerów o długości od 4,80 m do 7,20m wykonanych według normy DIN 30722 (Akceptacja Paweł i Sylwek).2. Urządzenie przeznaczone do pracy w warunkach podwyższonego zapylenia3. Nominalna moc załadunkowa 22 tony4. Maksymalna techniczna moc załadunkowa 24 tony5. Masa własna urządzenia 2000- 2500 kg6. Funkcja wywrotu7. Funkcja szybkiego kiprowania8. Teleskopowane ramię główne, długość teleskopowania ok. T=1300 mm9. Standardowa długość haka od 5850 mm do 6200mm10. Wysokość haka H= 1570mm (wg std. DIN 30722)11. Ciśnienie robocze- minimum 300 bar12. Końcówka haka wymienna, montowana na sworzniu lub przykręcana(ewentualnie przyspawana)13. Urządzenie hakowe powinno być wyposażone w blokadę wewnętrzną lub zewnętrzną kontenera sterowaną hydraulicznie wg DIN 3072214. Pneumatyczny system sterowania funkcjami roboczymi15. Sterowanie z zewnątrz i z kabiny kierowcy16. Pompa hydrauliczna renomowanej firmy załączana oraz wyłączna elektrycznie17. Zbiornik oleju nie mniejszy niż 140 l, wyposażony w filtr powrotny oraz wskaźnik poziomu oleju18. Tylne rolki urządzenia łożyskowane na łożysku ciężkiego zastosowania19. Ślizgowe tuleje na przegubach przechyłu haka20. Rurki (przewody) hydrauliczne stalowe21. Dla zapewnienia stabilności podwozia podczas załadunku i rozładunku, zastosowana ma być rolka podporowa22. Zawory przelewowe umożliwiające prawidłową pracę urządzenia23. Zamki hydrauliczne zabezpieczające przed niekontrolowanym opadnięciem ładunku w przypadku jego uszkodzenia lub przeciążenia24. Konstrukcja stalowa piaskowana, malowana podkładowo farbą epoksydową oraz nawierzchniową farbą poliuretanową w systemie kolorystycznym RAL25. Urządzenie musi posiadać świadectwo UDT dla urządzenia hakowego26. Koszt pełnej dokumentacji oraz badania UDT, wszelkie formalności związane z badaniem UDT po stronie Wykonawcy, pojazd powinien zostać dostarczony jako gotowy do rejestracji w wydziale komunikacji. Dostarczony pojazd musi być kompatybilny i przystosowany do funkcji jakie ma pełnić. C: Gwarancja, serwis, 1. Odległość autoryzowanego serwisu dla pojazdu oraz zabudowy nie dalej niż 60 kilometrów od siedziby zamawiającego.2. W przypadku zabudowy, do wykonywania przeglądów oraz usuwania ewentualnych awarii wymagane jest aby dojeżdżał autoryzowany serwis mobilny- czas reakcji serwisu do 48 godzin od dnia zgłoszenia przeglądy oraz usuwanie awarii w siedzibie zamawiającego, chyba że usunięcie awarii nie jest możliwe w siedzibie zamawiającego wówczas samochód zostanie dostarczony do najbliższego autoryzowanego serwisu, zlokalizowanego nie dalej niż 60 kilometrów od siedziby zamawiającego.3. Gwarancja na pojazd minimum 36 miesięcy lub 300 000 kilometrów.4. Gwarancja na zabudowę minimum 36 miesięcy.5. W ofercie należy uwzględnić cenę za kompletny pojazd wraz kosztem gwarancji oraz pakiet serwisowy na 36 miesięcy lub 300 000 kilometrów. 6. Wartości dotyczące pkt 5 będą rozpisane w formularzu oferty jako osobne pozycje. Za pojazd oraz gwarancję w tym kwotę za pakiet serwisowy Zamawiający zapłaci przy pierwszej fakturze. Wykonawca w okresie gwarancji nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za serwisy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Nr: Nazwa kryterium: Waga:1 Cena (koszt) 90 %2 Skrócenie terminu dostawy pojazdu 10 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostawy pojazdu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy samochodów specjalistycznych o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. – netto każda. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą. Który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ.b. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. ł pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Opisu oferowanego kompletnego pojazdu wraz ze zdjęciem poglądowym. b) Wykaz serwisów z rozbiciem na poszczególne okresy w których będą wykonywane serwisy z uwzględnieniem cen poszczególnych serwisów zgodnie z ceną serwisów zawartą w formularzu oferty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 – SWZ – załącznik nr 2. 2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale V pkt II SWZ (jeżeli dotyczy); 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). 4) Opisu oferowanego kompletnego pojazdu wraz ze zdjęciem poglądowym. 5) Wykaz serwisów z rozbiciem na poszczególne okresy w których będą wykonywane serwisy z uwzględnieniem cen poszczególnych serwisów zgodnie z ceną serwisów zawartą w formularzu oferty. 6) DOWÓD WPŁATY WADIUM.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 8.000,00 zł. – (osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dniaupływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następującychformach:- pieniądzu;-gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustaw} z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w w Banku Ochrony ŚrodowiskaNr: 66154011282001704349770004UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznaniarachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższewymagania:- musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przezWykonawcę określone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności; - z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całejkwoty wadium; - powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;- termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); - w treści poręczenia łub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; - beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Master Odpady i Energia Sp. z o.o. - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj, zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie.3. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1,4 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowalne/usługi/dostawy wykonują poszczególny Wykonawcy. 6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa Open Nexus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-23 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-20

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę regularny serwis samochodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę regularny serwis samochodu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI