Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SAMOCHODU 9 OSOBOWEGO Z WINDĄ DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „USŁUGI INDYWIDUALNEGO TRANSPORTU DOOR-TO-DOOR W MIEŚCIE SUWAŁKI”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790191985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Filipowska 20
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875628970
1.5.8.) Numer faksu: 875628971
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mopr.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.suwalki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SAMOCHODU 9 OSOBOWEGO Z WINDĄ DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „USŁUGI INDYWIDUALNEGO TRANSPORTU DOOR-TO-DOOR W MIEŚCIE SUWAŁKI”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb7ba0cd-7c1b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000523/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup specjalistycznego samochodu 9-osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
mopr.suwalki.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: mopr.suwalki.pl , https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: miniPortal , epuap
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: MOPR-DKA-ZP-341/1/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 175466,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa do siedziby Zamawiającego samochodu - 9 osobowego, z windą, dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach realizacji projektu: „Usługi indywidualnego transportu door – to- door w mieście Suwałki
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób