„Dostawa samochodów III dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa samochodów III dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-12-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyStraż Miejska Miasta Krakowa
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-25
  • Numer ogłoszenia626742-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 626742-N-2019 z dnia 2019-11-25 r.

Straż Miejska Miasta Krakowa: „Dostawa samochodów III dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: nie dotyczy
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa, krajowy numer identyfikacyjny 35000739900000, ul. ul. Dobrego Pasterza  116 , 31-416  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 68 82 154, e-mail zamowienia@strazmiejska.krakow.pl, faks 12 68 82 292.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.krakow.pl/ST
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.krakow.pl/ST

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
nie dotyczy

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie dotyczy
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma papierowa (pisemna)
Adres:
Straż Miejska Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa samochodów III dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa”
Numer referencyjny: ST.GT.271-14/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
całość zamówienia


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są samochody osobowe o napędzie spalinowo – elektrycznym (hybrydowym) -2 sztuki, samochody fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji 2018 lub 2019, przystosowane do służby patrolowej w Straży Miejskiej Miasta Krakowa. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji tj.: zamówienie może być zwiększone dodatkowo o 1 szt. lub 2 szt. samochodu wraz z wyposażeniem w ramach tego samego zamówienia. W takim przypadku będą miały zastosowanie ceny jednostkowe samochodów wskazane w ofercie wybranego Wykonawcy, o tych samych parametrach technicznych, wyposażeniowych oraz cenotwórczych fabrycznie nowych, nieużywanych, wyprodukowanych w 2018 lub 2019 roku. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 34.11.00.00-1; 34115000-6. Specyfikacja – oczekiwane rozwiązania konstrukcyjne i wyposażenie pojazdów: 1) samochód osobowy o nadwoziu typu hatchback -5d*, SUV -5d* 2) przystosowany i zarejestrowany do przewozu 5 osób w przedziale pasażerskim; 3) napęd spalinowy - silnik benzynowy o moc min. 70 KM; 4) napęd elektryczny - silnik elektryczny o mocy min. 30 kW; 5) pojemność bagażnika przy rozłożonej kanapie - min. 250 litrów; 6) bagażnik wyposażony w dodatkową gumowaną podkładkę; 7) wymagana możliwość powiększenia przestrzeni bagażowej poprzez możliwość składania oparcia tylnej kanapy w całości lub w stosunku 50/50 lub w stosunku 1/3 i 2/3; 8) przeszklona klapa bagażnika wyposażona w ogrzewanie szyby i tylną wycieraczkę wraz ze spryskiwaczem; 9) ilość drzwi - 4 sztuki plus klapa bagażnika przeszklona; 10) system zapobiegający zablokowaniu się kół podczas hamowania (ABS) lub równoważny spełniający podobne zadania; 11) system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania (ASR) lub równoważny spełniający podobne zadania; 12) system stabilizacji toru jazdy (ESP) lub równoważny spełniający podobne zadania; 13) immobiliser wraz z centralnym zamkiem sterowanym pilotem (2 szt.); 14) minimum poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera (kabina kierowcy); 15) klimatyzacja minimum ręczna; 16) kierownica regulowana, co najmniej w jednej płaszczyźnie; 17) wspomaganie układu kierowniczego – rozwiązanie producenta samochodu; 18) w części pasażerskiej fabryczne oświetlenie; 19) Zamawiający wymaga zamontowania dodatkowego oświetlenia LED w formie listwy w maksymalnej szerokości auta, umiejscowionego oddzielnie dla pierwszego i drugiego rzędu siedzeń, włączanego niezależnie od oświetlenia fabrycznego; 20) światła do jazdy dziennej; 21) szyby przednie boczne podnoszone elektrycznie; 22) fotel kierowcy z regulacją, co najmniej w dwóch płaszczyznach; 23) czujniki parkowania tylne lub kamera cofania; 24) tapicerka materiałowa foteli dla kierowcy i pasażerów w kolorze czarnym, szarym, ciemnoszarym lub granatowym / ciemnogranatowym bez wzorów w jaskrawych kolorach; 25) w przedziale pasażerskim dywaniki gumowe i dodatkowe pokrowce na wszystkich fotelach w kolorze czarnym, ciemnoszarym lub ciemnogranatowym bez wzorów w jaskrawych kolorach; 26) wyposażenie pojazdu: trójkąt ostrzegawczy i gaśnica, będąca wyposażeniem pojazdu, umocowana w odpowiednim uchwycie; 27) cztery koła wyposażone w felgi stalowe lub aluminiowe oraz opony wielosezonowe; 28) pełnowymiarowe koło zapasowe (taka sama opona wielosezonowa jak w pkt. 27) lub koło dojazdowe - odpowiednio zamontowane lub znajdujące się w dedykowanym pokrowcu; 29) kolor nadwozia srebrny metalizowany, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.) – należy dołączyć katalog z zaznaczonym kolorem oferowanego pojazdu (należy go oznaczyć i podpisać przez uprawnioną osobę) lub wzornik producenta; 30) oznakowanie pojazdu – zgodnie z cytowanym rozporządzeniem – szczegóły rozmieszczenia oklejenia uzgadniane po wyborze oferty, projekt oklejenia (wizualizacja w formie elektronicznej) ma zostać dostarczony (przesłany drogą elektroniczną) przez Wykonawcę, w terminie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy, celem jego uzgodnienia z Zamawiającym; 31) na dachu instalacja sygnalizacyjno-ostrzegawcza świetlna (błyskowa) LED – światło w kolorze niebieskim, belka z napisem Straż Miejska (Ż – „z kropką”), z możliwością podawania komunikatów głosowych wraz z manipulatorem (sterowanie i mikrofon), o niskim poborze prądu – zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 2022), zamontowana na relingach dachowych wzdłużnych lub na belce poprzecznej lub bezpośrednio na dachu pojazdu. Zamawiający wymaga belki LZN – LF (lampa zespolona z nagłośnieniem), Zamawiający dopuszcza aby głośnik był zamontowany np. pod pokrywą komory silnika – nie musi być zintegrowany z belką świetlno – dźwiękową) lub rozwiązania, co najmniej równoważnego; 32) wysokość (grubość) belki nie może przekraczać 90 mm; 33) manipulator opisany w pkt. 31) osadzony na zaczepie w uchwycie zamontowanym w pojeździe w łatwo dostępnym miejscu z pozycji kierowcy i osoby siedzącej obok kierowcy z prawej strony; 34) belka sygnalizacyjno - ostrzegawcza (błyskowa, a jej wysokość - grubość belki nie może przekraczać 90 mm) LED musi mieć możliwość podświetlenia (dotyczy napisu Straż Miejska), włączanie tego oświetlenia musi być zsynchronizowane z załączaniem świateł mijania; 35) gwarancje: mechaniczna, na powłokę lakierniczą, na perforację oraz gwarancję na baterię (akumulator) silnika elektrycznego i inne gwarancje ewentualnie przewidziane przez danego producenta (okres trwania gwarancji Wykonawca podaje w miesiącach); 36) okres gwarancji dla pojazdu rozpoczyna bieg z chwilą podpisania protokołu odbioru; 37) środki łączności, zgodnie z opisem poniżej. OBOWIĄZKOWE WYPOSAŻENIE W ZAKRESIE ŁĄCZNOŚCI Wyposażenie pojazdu w środki łączności (radiostacja): 1. Radiotelefon bazowy standardu TETRA a) W ukompletowaniu zestawu: a) radiotelefon samochodowy - standard TETRA, w najnowszej dostępnej na rynku wersji firmware, b) opcjonalnie uchwyt montażowy, c) przewody zasilające, d) głośnik o mocy minimum 13 W, e) mikrofon wraz z zaczepem, osadzony na zaczepie w uchwycie zamontowanym w pojeździe w łatwo dostępnym miejscu z pozycji kierowcy i osoby siedzącej obok kierowcy z prawej strony; f) dokumentacja użytkownika radiotelefonu w języku polskim, g) deklaracja zgodności, h) karta gwarancyjna, b) Parametry radiotelefonu: a) zakres częstotliwości pracy 380 - 430 MHz, b) moc nadajnika min. 3 W, c) czułość statyczna odbiornika min -114 dBm, d) czułość dynamiczna odbiornika min -105 dBm, e) praca w trybie TMO obejmującej: • wywołania grupowe, • wywołania indywidualne i alarmowe - w trybie półdupleksowym i dupleksowym, f) możliwość pracy w trybie bezpośrednim – DMO, g) wieloszczelinowa usługa transmisji danych pakietowych (aktywacja w terminie późniejszym), h) wysyłanie krótkich wiadomości SDS i tekstowych alfanumerycznych, i) możliwość wysyłania i odbierania wiadomości statusowych, j) wyświetlacz kolorowy, o ilości kolorów nie mniejszej niż 65 000, przekątnej min 2.8", rozdzielczości min 320 x 240 pikseli, podświetlany o szerokim kącie widzenia - różne opcje podświetlenia do wyboru, zapewniający czytelność obrazu w różnych warunkach oświetleniowych, k) praca na dowolnej, z co najmniej 100 zaprogramowanych grup rozmównych TMO, l) wybór grup rozmównych – dedykowanym przełącznikiem obrotowym lub dedykowanymi do tego celu przyciskami, m) regulacja głośności przełącznikiem obrotowym, n) interfejs użytkownika radiotelefonu w języku polskim (nie są wymagane polskie znaki diakrytyczne), o) dedykowany przycisk wywołania alarmowego do aktualnie używanej grupy lub do predefiniowanej grupy, p) przerwanie (anulowanie) trybu alarmowego z poziomu radiotelefonu przez wywołującego, q) identyfikacja rozmówcy, r) możliwości programowego i ręcznego zdefiniowania ustawień fonii dopasowanych do środowiska odsłuchowego w ramach przynajmniej 3 różnych profili, s) możliwości programowego oraz ręcznego zdefiniowania listy kontaktów radiowych i telefonicznych, o pojemności przynajmniej 100 pozycji, t) radiotelefon z pełną klawiaturę alfanumeryczną, u) możliwość zdalnego blokowania radiotelefonu, v) kontrola dostępu użytkownika Kody PIN/PUK, w) interfejs do urządzeń peryferyjnych umożliwiający współpracę z zewnętrznymi urządzeniami np. komputerem, x) klasa ochrony, nie mniej niż IP 54. Zamawiający wymaga, aby dostarczony radiotelefon był w pełni kompatybilny z używanym przez niego systemem łączności radiowej w standardzie TETRA DIMETRA producenta Rohill. W celu samodzielniej konfiguracji przez Zmawiającego radiotelefonów objętych niniejszym zamówieniem Wykonawca dostarczy jeden komplet specjalistycznego oprogramowania (w aktualnych stabilnych wersjach wraz dokumentacją i okablowaniem) umożliwiającego w pełni ich konfigurację. W sytuacji, gdy do instalacji będzie niezbędne dodatkowe oprogramowanie, specyficzne dla zakupionego sprzętu, Wykonawca dostarczy je na nośnikach oddzielnie dla każdego zakupionego urządzenia (w przypadku dostawy różnych modeli radiotelefonów) lub na jednym nośniku (w przypadku dostawy tego samego modelu radiotelefonu). Dla każdego wymaganego oprogramowania Wykonawca przekaże pełną, niewyłączną licencję na jego nieograniczone czasowo użytkowanie. Zamawiający informuje, iż w chwili obecnej posiada oprogramowanie CPS plus (R.07.40.05.00) firmy Motorola - na potrzeby konfiguracji posiadanych radiotelefonów firmy Motorola np. typu MTM5000. 2. Sterownik pojazdowy. Sterownik spełniający minimalne parametry:  pamięć typu flash,  układ ładowania akumulatora,  zdalna konfiguracja czasu, po którym nastąpi wyłączenie sterownika w minimalnym zakresie od 1sek. do 4 dni,  zdalna konfiguracja ilości rekordów wysłanych do serwera,  możliwość samoczynnego uruchomienia, po przekręceniu stacyjki,  zakres działania od 9 do 35 V napięcia stałego,  temperatura pracy urządzenia od -40 do +70 st. C,  cztery porty analogowe konfigurowalne jako: • wejścia analogowe napięciowe (zakres 0-40V) lub prądowe (0-100 mA), a) cztery porty cyfrowe, konfigurowalne jako: • wejścia cyfrowe (napięcie w zakresie 0-40V), • wyjścia cyfrowe (napięcie 0/3,3 V). b) trzy porty wyjściowe wysokoprądowe: • obciążalność 0,5A, • zabezpieczenie przed zwarciem i przeciążeniem, • napięcie wyjściowe – takie jak w sterowniku, c) wbudowane: • odbiornik GPS, • modem GSM, d) możliwość pracy w różnych systemach łączności: • GSM, • łączność konwencjonalna VHF i UHF analogowa i cyfrowa, • trankingowa MPT1327 i TETRA, e) wejście i wyjście RS232 TTL, f) złącza antenowe wyprowadzone na zewnątrz obudowy. Oferowany sterownik musi być w pełni kompatybilny z obecnie użytkowanym przez Zamawiającego systemem i oprogramowaniem. Zamawiający informuje, iż obecnie użytkowane są sterowniki pojazdowe GPSmikro firmy AKSEL z Rybnika oraz oprogramowanie do wizualizacji pozycji GPS ConSEL, również tego samego producenta. 3. Antena GPS-TETRA Antena samochodowa zintegrowana GPS + Tetra (380-430 MHz). Dodatkowe wymagania a) sterownik zamontowany w miejscu niewidocznym i niedostępnym dla użytkowników pojazdu, miejsce jego montażu Wykonawca wskaże przy odbiorze technicznym pojazdu, b) radiotelefon zamontowany w taki sposób, aby Zamawiający mógł z łatwością go zaprogramować poprzez:  podłączenie przewodu do właściwego gniazda w radiotelefonie i zaprogramowanie bez konieczności jego demontażu, lub  zdemontowanie radiotelefonu i jego zaprogramowanie na odrębnym stanowisku. UWAGA 1: miejsce montażu urządzeń łączności musi być uzgodnione z Zamawiającym i nie może w jakikolwiek sposób ograniczyć praw do gwarancji udzielanej przez producenta pojazdu. Dostawa urządzeń łączności wraz z pełną instalacją i uruchomieniem. Zamawiający wymaga dostarczenia rozwiązania tożsamego lub równoważnego. UWAGA 2 - * kategoria nadwozie zgodnie z podziałem znajdującym się na stronie https://www.samar.pl/nowe-samochody/wyszukiwanie UWAGA 3: Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.), a ewentualne zmiany (przystosowanie pojazdów) nie mogą powodować utraty świadectwa zgodności (homologacji), ani powodować ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji samochodu bazowego. Pojazdy przed dostarczeniem, muszą być zarejestrowane jako samochód osobowy, na podstawie homologacji producenta, przy wykorzystaniu pisemnego upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego. Upoważnienie będzie mogło być przez Wykonawcę przeniesione na Podwykonawcę w zakresie niezbędnym do dokonania rejestracji pojazdów po przystosowaniu. Każdy pojazd przed dostarczeniem musi być: a) dopuszczony do ruchu, co najmniej na podstawie pozwolenia czasowego jako samochód osobowy; b) oznakowany i spełniający następujące wymagania: - pas granatowy - folia wylewana o grubości 85µm (mikrometrów) z klejem akrylowym kanalikowym typu Bubble Free, o kolorze granatowym nieodbiegającym od koloru TF 739-23 BF Scandinavian Blue - Sublime Mactac – pas szachownica, numer boczny oraz numer telefonu – wykonane z folii w kolorze żółtym, odblaskowym, Mactac seria 5700 lub Reflektor, - logo SMMK - druk zalaminowany c) wyposażony w instalację sygnalizacyjno – ostrzegawczą, świetlną i sygnalizację świetlno-dźwiękową z belką świetlno-dźwiękową d) ubezpieczony od pełnej wartości pojazdu i w pełnym zakresie tj. OC, AC i NNW (odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów obejmujące wszystkie miejsca w pojeździe z sumą ubezpieczenia minimum 10.000,00 zł na jedna osobę, auto casco w wariancie pełnym, ze zniesionym udziałem własnym, bez stosowania amortyzacji części, bez redukcji sumy ubezpieczenia w przypadku wypłaty w trakcie okresu ubezpieczenia szkód częściowych na 1 rok kalendarzowy, suma ubezpieczenia musi odpowiadać wartości pojazdu brutto uwzględniającej koszty zamontowanych środków łączności, instalacji świetlno-dźwiękowej wraz z belką, dodatkowego wyposażenia w koła wyposażone w felgi stalowe lub felgi aluminiowe z oponami wielosezonowymi, kosztu oznakowania pojazdu oraz kosztu dokonania rejestracji; polisa ma być wystawiona zgodnie z danymi w dowodzie rejestracyjnym; natomiast informacja o dodatkowym wyposażeniu pojazdu, kosztach oklejenia itp. objętych ochroną ubezpieczeniową musi być zapisana we wniosku ubezpieczeniowym i / lub polisie ubezpieczeniowej. Wykonawca ma dostarczyć potwierdzenie zapłaty polisy przy odbiorze pojazdu, w całości opłaconej jednorazowo na okres 1 roku. Wszystkie wymienione składniki wyposażenia mają zostać uwzględnione w cenie samochodów. Za pełną wartość pojazdu wykazaną na fakturze za pojazd, należy przyjąć: cenę pojazdu plus dodatkowe (wliczone) koszty tj.: oznakowanie, instalacja sygnalizacyjno – ostrzegawcza świetlna, ubezpieczenie w pełnym zakresie, zarejestrowanie pojazdu itp. Zamawiający wymaga: - odbiór / dostawa pojazdów nastąpił w Krakowie, w siedzibie Straży Miejskiej Miasta Krakowa przy ul. Dobrego Pasterza 116; - Wykonawca zapewnił* / wskazał* obsługę serwisową oraz naprawy gwarancyjne na terenie miasta Krakowa, z podaniem konkretnej stacji serwisowej, która w myśl stosownych przepisów będzie posiadać uprawnienia do napraw gwarancyjnych samochodów oferowanych przez Wykonawcę; - Wykonawca udzielił gwarancji na podstawie gwarancji producenta, oddzielnej dla każdego pojazdu w każdej części zamówienia. Okres gwarancji dla każdego pojazdu biegnie osobno i rozpoczyna bieg każdorazowo z chwilą podpisania protokołu odbioru. Opis z danymi technicznymi oferowanych samochodów należy dołączyć formie podsumowania oferty. Termin dostawy, nie później, niż do dnia 27 grudnia 2019 r.

II.5) Główny kod CPV: 34110000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34115000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-27
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-27

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza prawo opcji. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, ponieważ realizacja zamówienia nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 poz.1040 z późn. zm.). Termin wykonywania dostawy: w terminie, nie później, niż do dnia 27 grudnia 2019 roku. Miejsce wykonywania dostawy: siedziba Straży Miejskiej Miasta Krakowa w Krakowie, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem, tj. Wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie świadczył: co najmniej jedną dostawę, co najmniej jednego pojazdu: typu hatchback -5d*² lub SUV -5d*², osobowego o napędzie spalinowo - elektrycznym o wartości pojedynczego pojazdu, nie mniejszej, niż 60 000,00 zł brutto;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający może zażądać złożenia: a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3A; d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3A;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.3. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ, Zamawiający żąda złożenia: a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana – w zakresie niezbędnym dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu – oraz załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane, nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
6.2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, UWAGA: w terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie Zamawiającego (pod odnośnikiem dotyczącym przedmiotowego postępowania zamieszczonego w BIP) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć, bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, które oferta została najwyżej oceniona złożenia: a) złożenia katalogu dla danego, z jednoznacznym wskazaniem (zaznaczeniem) oferowanego modelu i wersji wyposażenia pojazdu zawierającego szczegółowe parametry techniczne i użytkowe wraz z zaznaczonym kolorem oferowanego pojazdu; b) złożenia katalogu, specyfikacji technicznej, opisu itp.: dla wyposażenia pojazdów w środki łączności (radiostacja) oraz montażu belki sygnalizacyjnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
nie dotyczy
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena (koszt) 60,00
Okres gwarancji mechanicznej w miesiącach, bez limitów kilometrów (Ga) 20,00
Okres gwarancji na lakier w miesiącach (Gb) 5,00
Okres gwarancji na perforację nadwozia w miesiącach (Gc) 5,00
Okres gwarancji na akumulator układu hybrydowego w miesiącach (Gd) 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Załącznik nr 6 Wzór umowy Umowa Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty, SIWZ i w przewidzianych przypadkach. zawarta w dniu …………………….. r. po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej kwoty wartości zamówienia określonej w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na „Dostawę samochodów III dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa”, znak postępowania ST.GT.271-14/19 pomiędzy Gminą Miejską Kraków, REGON 351554353, NIP 6761013717, z siedzibą w Krakowie (31-004), pl. Wszystkich Świętych 3-4, zwaną w dalszej treści „Zamawiającym”, reprezentowanym przez ....................................................................... ................................- Straż Miejska Miasta Krakowa z siedzibą w Krakowie (31-416), ul. Dobrego Pasterza 116, działającego na podstawie Pełnomocnictwa Nr .......................... Prezydenta Miasta Krakowa z dnia ........................................ r. a ..................................................................................................................................... z siedzibą w ..........................................................dane adresowe ............................................, NIP ............................... REGON ............................... wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS ..............................., lub do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, reprezentowaną przez ............................................................, zwaną dalej Wykonawcą, zwanych dalej łącznie lub oddzielnie Stronami lub Stroną, o treści następującej: § 1 1. Przedmiotem umowy jest dostawa … (słownie: ….) sztuk samochodów, wykonanych na bazie fabrycznie nowych, nieużywanych samochodów …………., marki …………………model ….............……, wraz z wyposażeniem: każdy* z silnikiem spalinowo – elektrycznym o mocy ……. kW / KM, pojemność skokowa ……. (cm³), nazwa – symbol* ……….., wersja wyposażenia……., nazwa katalogowa/symbol koloru nadwozia ………………………. kolor wg producenta ………………, zgodnie z zakresem rzeczowym, który określa: opis przedmiotu zamówienia zawarty w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zamiennie SIWZ) oraz szczegółowa oferta Wykonawcy z dnia …………… roku. 2. Wykonawca oświadcza, że dostarczone pojazdy wyprodukowane zostały w 2018*/2019* r., są fabrycznie nowe, w pełni sprawne, nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad prawnych, w tym wszelkich praw osób trzecich oraz innych obciążeń i zabezpieczeń oraz odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. 3. Integralną częścią niniejszej umowy jest Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz oferta Wykonawcy z dnia ........................ 2019 roku. 4. W ramach prawa opcji, Zamawiający przewiduje zlecenie Wykonawcy dostawy dodatkowych:* a) 1* lub 2* samochodu / ów* wraz z wyposażeniem opisanym w rozdziale III SIWZ zgodnie z wyborem Zamawiającego, w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, nie wcześniej, niż po zawarciu umowy. 5. Do dostaw wskazanych w ust. 4 powyżej stosuje się odpowiednio postanowienia umowy. § 2 1. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą i odpowiedzialnymi za realizację umowy są: ……………………………………………; e-mail:…………………………………………….. tel………….. lub………………… , tel. ………………………….., e-mail: …………………………………................... 2. Osobą upoważnioną przez Wykonawcę do kontaktów z Zamawiającym i odpowiedzialną za realizację umowy jest …………………….., tel. ………………..., e-mail: ………………………………… . 3. Strony oświadczają, iż osoby, o których mowa w ust. 1 i 2, są upoważnione do dokonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu umowy, nie są natomiast uprawnione do dokonywania zmian w treści umowy. 4. Osobami upoważnionymi do podpisania protokołu odbioru są: a) ze strony Wykonawcy – ……………………………., b) ze strony Zamawiającego – ……………………………………………... 5. Zmiana osób, o których mowa w ust. 1, 2 i 4 nie stanowi zmiany umowy, niemniej jednak Strony umowy zobowiązane są do wzajemnego przekazania pisemnej informacji w przedmiotowym zakresie, najpóźniej w dniu dokonania takiej zmiany. 6. Odbiór przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 nastąpi na podstawie protokołu odbioru, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej umowy, oddzielnie dla każdego pojazdu, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Podpisanie protokołu odbioru przez Zamawiającego nie pozbawia go roszczeń z tytułu gwarancji jakości / rękojmi, o których mowa w § 5 niniejszej umowy. 7. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych zostały określone w załączniku nr …. 8. Strony wspólnie oświadczają, że będą przetwarzać dane osobowe (dane kontaktowe) swoich pracowników w celu realizacji umowy. § 3 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, o którym mowa w § 1, w terminie, nie później, niż do dnia 27 grudnia 2019 r. do siedziby Zamawiającego: 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116, z zastrzeżeniem brzmienia § 4 umowy. 2. Strony ustalają, iż odbioru przedmiotu umowy dokonają pracownicy Zamawiającego, o których mowa w § 2 ust. 4 lit. b), po uprzednim zawiadomieniu przez Wykonawcę o terminie dostarczenia pojazdów, z zastrzeżeniem, iż zawiadomienie to winno nastąpić na co najmniej 3 dni przed planowanym terminem dostarczenia. 3. Wykonawca dokona przystosowania* / doposażenia* samochodów zgodnie z SIWZ (m.in. montaż środków łączności, montaż belki sygnalizacyjno – świetlnej)* i wybraną ofertą, natomiast oznakowania pojazdów na podstawie projektu uzgodnionego z Zamawiającym.* 4. Projekt oznakowania, o którym mowa w ust. 3 Wykonawca dostarczy do Zamawiającego celem uzgodnienia, w terminie do 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy*. 5. Zamawiający dokona sprawdzenia pojazdów pod kątem ich zgodności z wymaganiami określonymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Zamawiający ma prawo odmówić odbioru pojazdów nieodpowiadających wymaganiom lub posiadających wady fizyczne. 7. Ponowny termin odbioru zostanie wyznaczony po dostosowaniu pojazdów do wymagań Zamawiającego lub usunięciu stwierdzonych wad. § 4 1. Warunki techniczne odbioru przedmiotu umowy: a) Wykonawca oświadcza, że dostarczone pojazdy są kompletnie wyposażone i spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) i w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.), a także w innych aktach wykonawczych oraz spełniają warunki podane w SIWZ oraz w ofercie, b) wraz z pojazdami zostają przekazane, co najmniej: pozwolenie czasowe, zalegalizowane tablice rejestracyjne i nalepka kontrolna, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11.12.2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. 2017, poz. 2355 z późn. zm.) książka gwarancyjna, 2 komplety kluczyków i instrukcja obsługi, oddzielnie dla każdego pojazdu, c) pojazdy podlegją odbiorowi, o którym mowa w § 3 pkt. 2 umowy. 2. Pojazdy, z chwilą dostarczenia muszą być zarejestrowane przez Wykonawcę, działającego na podstawie odrębnego upoważnienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego u właściwego Starosty (Prezydenta Miasta Krakowa – Wydział Komunikacji) oraz na podstawie wniosku o rejestrację pojazdu na następujące dane: Właściciel – Gmina Miejska Kraków, Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków oraz Użytkownik – Straż Miejska Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków. Zarejestrowanie pojazdów* / pojazdu* oznaczać ma czasową rejestrację wraz z wydaniem pozwolenia czasowego i zawierać potwierdzenie dokonanych zmian w pojazdach, o ile ich dotyczą. 3. Za pojazd gotowy do odbioru, o którym mowa w ust. 2, Zamawiający przyjmuje czasową rejestrację jako samochód osobowy dopuszczony do ruchu, co najmniej na podstawie pozwolenia czasowego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania niezbędnych czynności i ustaleń, aż do momentu przekazania Zamawiającemu dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów (przechowywane są w Wydziale Komunikacji UMK, na podstawie odrębnych przepisów). § 5 1. Wykonawca udziela gwarancji na oferowane pojazdy, na warunkach i zasadach opisanych w przekazywanej Zamawiającemu książce gwarancyjnej, na okres: - silnik spalinowy benzynowy i podzespoły, w tym na zawieszenie - .......... miesięcy, bez limitu kilometrów* /z limitem kilometrów _______*, - powłoka lakiernicza - ...........miesięcy, - na perforację elementów nadwozia - .......... miesięcy, - na akumulator hybrydowy* - ........... miesięcy oraz zapewnia* / wskazuje* możliwość serwisowania i napraw gwarancyjnych w Stacji Obsługi (serwisie) spełniającej wymagania określone właściwymi przepisami dla serwisów wykonujących obsługę gwarancyjną pojazdów danej marki tj. Firmy ……… na terenie Krakowa przy ul. .................................... , tel. ................................ 2. Gwarancją objęte są również wszystkie elementy pojazdów wynikające z ich przystosowania* / zamontowania dodatkowego wyposażenia*. Okres opisanych powyżej gwarancji rozpoczyna bieg od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru, na każdy pojazd oddzielnie. 3. Wykonawca udziela gwarancji na dodatkowe elementy wyposażenia zainstalowane w pojazdach, związane z ich przystosowaniem do wymagań Zamawiającego, zgodnie z okresem gwarancyjnym udzielanym przez producenta tych urządzeń. Okres gwarancji rozpoczyna bieg nie wcześniej, niż od daty podpisania przez Zamawiającego protokołów odbiorów. 4. Wykonawca przed przystąpieniem do odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego musi przekazać mu wszystkie niezbędne dokumenty m.in. karty gwarancyjne, certyfikaty, specyfikacje techniczne zainstalowanych urządzeń, o których mowa w ust. 2 i 3. 5. Wykonawca gwarantuje, iż czynności polegające na montażu dodatkowego wyposażenia przez niego lub uprawnionego podwykonawcę, nie spowodują utraty jakichkolwiek uprawnień gwarancyjnych. Montaż tych elementów zostanie przeprowadzony przez Wykonawcę lub w uzgodnieniu i pod nadzorem Wykonawcy. 6. Wykonawca przed wydaniem pojazdów, w ramach wynagrodzenia przewidzianego postanowieniami niniejszej umowy, dokona przeglądu przedsprzedażowego, co zostanie udokumentowane wpisem w książce gwarancyjnej*. § 6 1. Wartość przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 dla każdego pojazdu oddzielnie, strony ustalają na kwotę netto ………………………………..……….. zł, (słownie..............................................................................................zł). 2. Do powyższej kwoty Wykonawca doliczy podatek VAT w wysokości ……………….zł (słownie: ........................................ ...........................................), daje łącznie kwotę brutto za jeden pojazd w wysokości …………………………………………………………… 3. Wartość łączna z tytułu realizacji umowy brutto przez Wykonawcę wynosi ……… zł (słownie:............................................................................................................) i obejmuje całkowitą należność, jaką Zamawiający zobowiązany jest zapłacić za przedmiot umowy i jego dostarczenie. Cena obejmuje w szczególności koszty i opłaty związane z jego dostarczeniem, opłaty za transport, załadunek, dokumentację niezbędną do normalnego użytkowania, przystosowanie pojazdów w zakresie wyposażenia w sygnalizację świetlno – dźwiękową, środki łączności, wizualizację oklejenia i wykonanie oklejenia – opisane szczegółowo w SIWZ, dodatkowe wyposażenie, rejestrację pojazdów w pełnym zakresie, ubezpieczenie OC, AC i NNW w pełnym zakresie na okres 1 roku kalendarzowego, a także koszty wszelkich innych świadczeń przewidzianych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w umowie. § 7 1. Płatność z tytułu realizacji przedmiotu umowy, określonego w § 1, nastąpi przelewem na konto bankowe wskazane przez Wykonawcę, w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury ze wskazaniem Nabywcy: Gmina Miejska Kraków, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, NIP 676-10-13-717 oraz ze wskazaniem jednostki odbierającej (Odbiorcy/Płatnika): Straż Miejska Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków (bez NIP) za dostarczony i odebrany przez Zamawiającego przedmiot umowy, po dokonaniu jego odbioru. 2. Zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prywatnym (Dz.U. 2018 poz. 2191) Wykonawca ma prawo do przesłania Zamawiającemu ustrukturyzowanej faktury elektronicznej za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania na konto Zamawiającego. 3. Za dzień zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 4. W przypadku nieterminowej płatności należności, Wykonawca ma prawo naliczyć Zamawiającemu odsetki ustawowe za każdy dzień zwłoki. 5. Zmiana danych podmiotu, na który będą wystawiane faktury (określonego w ust. 1 powyżej) nie wymaga wprowadzenia zmiany treści umowy w formie pisemnego aneksu, niemniej jednak Zamawiający zobowiązany jest do przekazania pisemnej informacji w przedmiotowym zakresie najpóźniej w dniu dokonania niniejszej zmiany. § 8 1. Strony ustanawiają odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, w formie kar umownych. 2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości: a) 5% wartości przedmiotu umowy brutto, o której mowa w § 6 ust. 3, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, a jeżeli Zamawiający odstąpi od umowy w części*, wówczas kara umowna liczona jest od wartości części* umowy, co do której nastąpiło odstąpienie; b) za opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy w całości lub w części* (jako część przedmiotu umowy należy rozumieć faktyczną ilość pojazdów niedostarczonych w terminie) – 0,5 % wartości dotkniętej opóźnieniem części* przedmiotu umowy brutto*, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w stosunku do terminu określonego w umowie – w przypadku opóźnienia do 5 dni; c) za opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy w całości lub w danej części* (jako część przedmiotu umowy należy rozumieć faktyczną ilość pojazdów niedostarczonych w terminie) w stosunku do terminu określonego w umowie - 1,0 % wartości dotkniętej opóźnieniem części przedmiotu umowy brutto*, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia powyżej 5 dni opóźnienia. 3. Wykonawca nie może zwolnić się od odpowiedzialności względem Zamawiającego ze wskazaniem, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę, było następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wobec Wykonawcy przez jego kooperantów lub podwykonawców. 4. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z przysługującego mu wynagrodzenia. 5. Kary umowne stają się wymagalne z chwilą powstania podstawy ich naliczania i wystawienia przez Zamawiającego noty księgowej. 6. Niezależnie od kar umownych określonych w ust. 2, Zamawiający ma prawo dochodzenia od Wykonawcy odszkodowania do wysokości poniesionej szkody z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy na zasadach ogólnych. § 9 1. Oprócz wypadków wymienionych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1025 z późn. zm.), Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w całości lub części następujących sytuacjach: a. w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, b. wydania nakazu zajęcia majątku Wykonawcy w zakresie, który uniemożliwia wykonanie przez Wykonawcę przedmiotu umowy, c. nieprzekazania Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury za przedmiot umowy, na każdy pojazd oddzielnie w terminie do dnia 27 grudnia 2019 roku, d. nieprzekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy w zakresie i w terminie określonym w § 3 ust. 1 umowy w całości lub części. W tym przypadku Wykonawca nie otrzyma zapłaty odpowiednio w całości lub części, w zależności w jakim zakresie nastąpiło odstąpienie od umowy, e. w sytuacji braku ostatecznej rejestracji pojazdów lub braku dostarczenia dowodów rejestracyjnych w terminie do dnia 27 stycznia 2020 r., zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ i wybranej ofercie, niezależnie od przyczyny. W tym przypadku Wykonawca nie otrzyma zapłaty odpowiednio w całości lub części, w zależności w jakim zakresie nastąpiło odstąpienie od umowy, zaś w przypadku wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy przed skorzystaniem przez Zamawiającego z prawa odstąpienia, podlega ono zwrotowi na zasadach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego. 2. Odstąpienie przez Zamawiającego od umowy w sytuacjach wskazanych w umowie, (za wyjątkiem podstawy określonej w ust. 1 lit. a), nastąpić może: i. w przypadkach wskazanych w ust. 1 lit. b. do lit. d., w terminie do 21 dni, od dnia powzięcia przez Zamawiającego informacji o podstawie do odstąpienia od umowy, ii. w przypadku wskazanym w ust. 1 lit. e., w terminie do 30 dni, od dnia przekroczenia wskazanego terminu. 3. Odstąpienie od umowy następuje w formie pisemnej i powinno zawierać uzasadnienie. 4. W sytuacji określonej w ust. 1 lit. a, postanowienia o karze umownej z tytułu odstąpienia od umowy nie mają zastosowania. 5. W sytuacji określonej w ust. 1 lit. d. oraz e., Zamawiającemu niezależnie od prawa odstąpienia od umowy w całości lub części, przysługiwać będzie prawo do naliczenia kary umownej za okres opóźnienia. § 10 1. Wprowadzenie zmian w treści umowy wymaga pod rygorem nieważności, sporządzenia pisemnego aneksu, z zastrzeżeniem § 2 ust. 5 i § 7 ust. 5 umowy. 2. Zmiana umowy może nastąpić w sytuacji, gdy zachodzą przesłanki określone w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 11 1. Przed wystąpieniem na drogę sądową, Strony ustalają obligatoryjny tryb postępowania polubownego, polegający w szczególności na konieczności sprecyzowania zarzutów wobec drugiej Strony na piśmie. Strona wobec której sformułowano zarzuty, ma obowiązek pisemnego ustosunkowania się do ich treści. Brak odpowiedzi, w terminie 14 dni od doręczenia pisma drugiej Stronie lub odmowa udzielenia odpowiedzi daje podstawę do wystąpienia na drogę sądową. 2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają odpowiednie przepisy: Kodeksu Cywilnego, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z którą było prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Ewentualne spory wynikłe z wykonania umowy, rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. § 12 Umowa została sporządzona w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, trzy egzemplarze dla Zamawiającego i jeden egzemplarz dla Wykonawcy. WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY * - umowa zostanie dostosowana, w zależności od rozstrzygnięcia postępowania nr sprawy ST.GT.271-14/19 w zakresie ilości pojazdów objętych umową, a także dostosowana m. in. w zakresie formy nazewnictwa w liczbie pojedynczej lub liczbie mnogiej. 1) Wnioskodawca ……………………………………….. 2) Osoba odpowiedzialna za realizację umowy …………………………………………….. 3) Zamówienia publiczne ………………………………………………. 4) Inspektor Ochrony Danych ………………………………………….. 5) Naczelnik Wydziału Prawnego i Kontroli Wewnętrznej ………………………………………………… 6) Radca Prawny ……………………………… 7) Zastępca Komendanta ds. logistyki ……………………………………. 8) Główny Księgowy …………………………………… Załącznik Nr 1 do umowy z dnia … ………… roku NR SPRAWY: ST.GT.271-14/19 „oddzielnie na każdy samochód” PROTOKÓŁ ODBIORU samochodu osobowego nieużywanego, fabrycznie nowego, pojazdu wyprodukowanego w 2018* lub 2019* r.: Marka: _______________________________________________ Model: _______________________________________________ Numer rejestracyjny: _________________ Numer boczny ______ Nr VIN: ______________________________________________ Lp Wyszczególnienie Zgodność z wymogami SIWZ TAK/NIE** UWAGI Pojazd typu …………..………………………..… Silnik benzynowy o mocy …… kW; ….…… KM * Silnik elektryczny o mocy ...... kW;.......... KM* Łączna moc silnika hybrydowego …..kW; ….. KM Pojazd spełnia normę emisji spalin EURO…….… Pojazd zarejestrowany na ……… osób Skrzynia biegów manualna, ilość biegów ……….. plus wsteczny / skrzynia biegów automatyczna bezstopniowa - ilość stopni…….* Pojemność bagażnika przy rozłożonej kanapie w litrach ………………. Klapa bagażnika Klapa przeszklona Wycieraczka klapy i spryskiwacz Ogrzewanie szyby drzwi tyłu ABS (lub system równoważny ……………………) ASR (lub system równoważny ……………………) ESP (lub system równoważny …………….………) Immobiliser Centralny zamek (ilość pilotów …………) Ilość poduszek powietrznych ………..… Klimatyzacja (rodzaj klimatyzacji …………...……) Kierownica regulowana w ……… płaszczyznach Wspomaganie układu kierowniczego Światła do jazdy dziennej Elektryczne sterowanie szyb przednich Fotel kierowcy regulowany w …… płaszczyznach Czujniki parkowania tylne lub kamera cofania z czujnikami tylnymi Oświetlenie fabryczne w części pasażerskiej Dodatkowe oświetlenie LED w formie listwy w maksymalnej szerokości auta, umiejscowione oddzielnie dla pierwszego i drugiego rzędu siedzeń, włączane niezależnie od oświetlenie fabrycznego Tapicerka foteli w kolorze ………………………… Pokrowce foteli w kolorze ………………………… Dywaniki gumowe w przedziale pasażerskim Gumowana podkładka w bagażniku Trójkąt ostrzegawczy Gaśnica ………… szt. i waga ……………….…… Pełnowymiarowe koło zapasowe* / koło dojazdowe* oraz miejsce montażu* lub przechowywane w dedykowanym pokrowcu* Koła na felgach stalowych*/aluminiowych* wyposażone w opony wielosezonowe, producent ………........................, model……................, rozmiar .................................. Kolor nadwozia srebrny metalizowany zgodnie z wymaganiami SIWZ, należy podać: nazwę handlową, symbol / kod producenta - wskazać link do potwierdzenia przez Zamawiającego Instalacja świetlno-dźwiękowa zgodna z opisem i wymaganiami SIWZ (belka świetlno-dźwiękowa) błyskowa LED z możliwością podświetlenia (dotyczy napisu Straż Miejska), włączanie tego oświetlenia jest zsynchronizowane z załączaniem świateł mijania Środki łączności zgodne z wymaganiami SIWZ w zakresie parametrów technicznych*** radiotelefon nazwa/model…………………………… sterownik pojazdowy nazwa/model…………………. antena GPS -Tetra nazwa/model ……………………... Opis miejsca montażu środków łączności ………………………… Oznakowanie pojazdu zgodne z zatwierdzonym projektem Dokument potwierdzający (oryginał lub kopia uwierzytelniona) opłacenie polisy ubezpieczenia na każdy pojazd oddzielnie. Dostarczone dokumenty: pozwolenie czasowe* / dowód rejestracyjny*: TAK/NIE*, seria i numer:________________________ karta pojazdu: TAK/NIE*, seria i numer karty pojazdu:_______________________________ świadectwo homologacji: TAK/NIE* książka serwisowa/gwarancyjna: TAK/NIE* instrukcja obsługi: TAK/NIE* polisa OC, AC i NNW: TAK/NIE* numer polisy __________________________________ ubezpieczyciel__________________________________ karty/książki gwarancyjne dodatkowego wyposażenia pojazdu TAK/NIE* - projekt i specyfikacja wykonanego oznakowania pojazdu w wersji papierowej i w wersji elektronicznej na nośniku np. CD TAK/NIE* Stwierdzone braki i niezgodności:________________________________________________ Termin usunięcia braków i niezgodności:__________________________________________ WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY: /podpis/ /podpis/ ____________________________________ /miejscowość, data Załącznik Nr 2 do umowy z dnia … ………… roku INFORMACJA ADMINISTRATORA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym jest Straż Miejska Miasta Krakowa, reprezentowana przez Komendanta SMMK z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, tel. 12 6882 100, faks 12 413 88 29, e-mail: smkrak@strazmiejska.krakow.pl. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych e-mail: iod@strazmiejska.krakow.pl lub kierując korespondencję na adres siedziby Administratora. 3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c, b, f RODO w celu: - realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę samochodów (ST.GT.271-12/19) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego i zawarcia umowy, - realizacji obowiązku prawnego (rozliczenia umowy - podatki, księgowość, archiwizacja dokumentacji, publikacja informacji publicznej o zwartej umowie na stronie BIP), - realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora - dochodzenie roszczeń lub obrony przed roszczeniami. 4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne; Urząd Miasta Krakowa, w związku z koniecznością publikowania na stronie BIP Kraków wykazu umów publicznych. Odbiorcami będą również inne podmioty zewnętrzne wspierające administratora w wypełnieniu ciążącego na nim obowiązku prawnego, poprzez świadczenie usług informatycznych, obsługi prawnej, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych, przy czym Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji w/w celów – co do zasady przez okres 5 lat zgodnie z zapisami instrukcji kancelaryjnej, a następnie przez okres niezbędny do podjęcia decyzji przez Archiwum Państwowe w kwestii brakowania dokumentacji niearchiwalnej. 6. Obowiązek podania przez danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. Posiada Pani/Pan prawo: dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przenoszenia danych oraz wyrażenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. 8. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w razie uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone we wzorze umowy oraz są dopuszczalne w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, pod rygorem możliwości ich odtajnienia. W sytuacji, gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach, jak pozostałe niezastrzeżone informacje. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego punktu. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Uwaga: W przypadku braku wykazania (złożenia właściwego uzasadnienia), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert.15.7. Uwaga: Zamawiający zwraca uwagę, że zgodnie z art. 139 ust. 3 ustawy, umowy w sprawach zamówień publicznych „są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej”.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 26 czerwca 2003 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca ma obowiązek wydzielić z oferty te informacje. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym dokumencie wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018, poz. 110).
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie elementów motocykla - Libiąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Jakie są koszta piaskowania gołej ramy, wahacza , jednego błotnika i kilku drobnych elementów motocykla jawa 350. Czekam na kontakt.