Dostawa samochodów dostawczych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Swarzędzu:...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa samochodów dostawczych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Swarzędzu: Część I – dostawa samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony typu skrzynia Część II – dostawa samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony typu furgon
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSwarzędz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-11-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Komunalnej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-20
  • Numer ogłoszenia625115-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 625115-N-2019 z dnia 2019-11-20 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej: Dostawa samochodów dostawczych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Swarzędzu: Część I – dostawa samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony typu skrzynia Część II – dostawa samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony typu furgon
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej, krajowy numer identyfikacyjny 63202558000000, ul. ul. Strzelecka  2 , 62-020  Swarzędz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 616 511 541, e-mail zgk_swarzedz@op.pl, faks 616 511 541.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zgk.swarzedz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.zgk.swarzedz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Swarzędzu ul. Strzelecka 2 62-020 Swarzędz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów dostawczych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Swarzędzu: Część I – dostawa samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony typu skrzynia Część II – dostawa samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony typu furgon
Numer referencyjny: ZP.271- 11/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla części I Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu dostawczego z homologacją minimum na 3 osoby ze skrzynią ładunkową zabudowaną plandeką. Rok produkcji 2019 lub 2018, pojazd fabrycznie nowy lub egzemplarz wystawowy  o przebiegu do 2000km. Silnik diesel o pojemność nie mniejszej niż 1850 cm3. Moc silnika co najmniej 120 KM. Norma emisji spalania Euro 6.  Zużycie energii nie więcej niż: 5,5 MJ/km (zmierzone według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych i obliczone z uwzględnieniem wartości energetycznej paliwa równej 36 MJ/l dla ON).  Emisja CO2 nie większa niż: 310 g/km (zmierzona według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych). Emisja zanieczyszczeń nie większa niż: 205 mg/km (wyrażona jako łączne wielkości emisji tlenków azotu, węglowodorów, cząstek stałych, zmierzone według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych). Skrzynia biegów manualna. Wspomaganie kierownicy. Napęd na przednią oś. Ciężar całkowity do 3,5 tony. Ładowność nie mniejsza niż 1050 kg. Przestrzeń ładunkowa – skrzynia wykonana z aluminium z tylną burtą otwieraną wyposażoną w składany stopień wejściowy, zabudowana plandeką w kolorze zielonym. Wymiary skrzyni: szerokość od 1700mm do 2200mm, długość od 3000mm do 3500mm. Wysokość zabudowy plandeki licząc od poziomu podłogi skrzyni od 1300mm do 1400mm. Skrzynia wyposażona w 4 punkty mocowania ładunku umieszczone na podłodze w narożnikach skrzyni. Tylna ściana kabiny osobowej wyposażona w szybę. Zbiornik paliwa o pojemności minimum 60 litrów. Fotel kierowcy regulowany najmniej w 4 kierunkach (przód-tył,  pochylenie oparcia). Siedzenia pasażerów indywidualne lub łączone. Kolor nadwozia dowolny. Lusterka boczne sterowane z kabiny. Wszystkie drzwi zamykane centralnie pilotem. Poduszka powietrzna co najmniej dla kierowcy. Klimatyzacja. Wyposażenie: a) Pełnowymiarowe koło zapasowe, b) Komplet opon zimowych i letnich (realizacja dostawy z założonymi oponami zimowymi), c) Radio, d) Komplet dywaników gumowych, e) Komplet pokrowców na siedzenia, f) Hak do przyczepki z gniazdem 7 pionowym, g) Belka sygnalizacyjna z lampami na końcach koloru pomarańczowego zamontowana na dachu przedziału osobowego. W środkowej części belki napis koloru czarnego na białym tle o treści: ZGK SWARZĘDZ.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla części II Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu dostawczego typu furgon z homologacją minimum na 3 osoby. Rok produkcji 2019 lub 2018, pojazd fabrycznie nowy lub egzemplarz wystawowy o przebiegu do 2000km. Silnik diesel o pojemność nie mniejszej niż 1450 cm3. Moc silnika co najmniej 80 KM. Norma emisji spalania Euro 6. Zużycie energii nie więcej niż: 3,6 MJ/km (zmierzone według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych i obliczone z uwzględnieniem wartości energetycznej paliwa równej 36 MJ/l dla ON). Emisja CO2 nie większa niż: 270 g/km (zmierzona według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych). Emisja zanieczyszczeń nie większa niż: 185 mg/km (wyrażona jako łączne wielkości emisji tlenków azotu, węglowodorów, cząstek stałych, zmierzone według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych). Skrzynia biegów manualna. Wspomaganie kierownicy. Napęd na przednią oś. Ciężar całkowity do 3,5 tony. Ładowność nie mniejsza niż 550 kg. Dostęp do przestrzeni ładunkowej: przesuwne drzwi z prawej strony pojazdu oraz drzwi z tyłu pojazdu dwuczęściowe otwierane na boki lub jednoczęściowe otwierane do góry. Zbiornik paliwa o pojemności minimum 40 litrów. Fotel kierowcy regulowany najmniej w 4 kierunkach (przód-tył, pochylenie oparcia). Siedzenia pasażerów indywidualne lub łączone. Kolor nadwozia dowolny. Lusterka boczne sterowane z kabiny. Wszystkie drzwi zamykane centralnie pilotem. Poduszka powietrzna co najmniej dla kierowcy. Klimatyzacja. Wyposażenie: a) Pełnowymiarowe koło zapasowe, b) Komplet opon zimowych i letnich (realizacja dostawy z założonymi oponami zimowymi), c) Radio, d) Komplet dywaników gumowych, e) Komplet pokrowców na siedzenia, f) Hak do przyczepki z gniazdem 7 pionowym, g) Belka sygnalizacyjna z lampami na końcach koloru pomarańczowego zamontowana na dachu przedziału osobowego. W środkowej części belki napis koloru czarnego na białym tle o treści: ZGK SWARZĘDZ.

II.5) Główny kod CPV: 34130000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-20
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego dla niniejszego postępowania oraz którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1. a) Dla części I - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy pojazdów o wartości co najmniej 110 000,00 złotych brutto każda (każda na podstawie odrębnej umowy). b) Dla części II - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy pojazdów o wartości co najmniej 80 000,00 złotych brutto każda (każda na podstawie odrębnej umowy). 4.4. W przypadku oferty wspólnej oraz w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 4.1 nie podlega tzw. prostemu sumowaniu – oznacza to, że w każdej częsci albo Wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją dwóch wymaganych dostaw, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją dwóch wymaganych dostaw, albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ustawy – podmiot ten musi wykazać zrealizowanie dwóch wymaganych dostaw w zakresie określonym powyżej. 4.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4.7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4.8. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, o którym mowa w pkt 5.5 SIWZ w celu potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu z postępowania powinien – na wezwanie zamawiającego - przedłożyć następujące dokumenty: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, o którym mowa w pkt 5.5 SIWZ w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powinien – na wezwanie zamawiającego - przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - dla Części I – 3100,00 zł, - dla Części II – 2000,00 zł.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Obowiązki Zamawiającego: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy: a) w przypadku, gdy parametry techniczne samochodu lub jego wyposażenia będą korzystniejsze dla zamawiającego niż zaoferowane w ofercie, będą spełniały wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a cena nie ulegnie podwyższeniu, b) w przypadku pojawienia się na rynku sprzętu nowszej generacji pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości, a cena nie ulegnie podwyższeniu, c) w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony typu skrzynia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu dostawczego z homologacją minimum na 3 osoby ze skrzynią ładunkową zabudowaną plandeką. Rok produkcji 2019 lub 2018, pojazd fabrycznie nowy lub egzemplarz wystawowy  o przebiegu do 2000km. Silnik diesel o pojemność nie mniejszej niż 1850 cm3. Moc silnika co najmniej 120 KM. Norma emisji spalania Euro 6.  Zużycie energii nie więcej niż: 5,5 MJ/km (zmierzone według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych i obliczone z uwzględnieniem wartości energetycznej paliwa równej 36 MJ/l dla ON).  Emisja CO2 nie większa niż: 310 g/km (zmierzona według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych). Emisja zanieczyszczeń nie większa niż: 205 mg/km (wyrażona jako łączne wielkości emisji tlenków azotu, węglowodorów, cząstek stałych, zmierzone według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych). Skrzynia biegów manualna. Wspomaganie kierownicy. Napęd na przednią oś. Ciężar całkowity do 3,5 tony. Ładowność nie mniejsza niż 1050 kg. Przestrzeń ładunkowa – skrzynia wykonana z aluminium z tylną burtą otwieraną wyposażoną w składany stopień wejściowy, zabudowana plandeką w kolorze zielonym. Wymiary skrzyni: szerokość od 1700mm do 2200mm, długość od 3000mm do 3500mm. Wysokość zabudowy plandeki licząc od poziomu podłogi skrzyni od 1300mm do 1400mm. Skrzynia wyposażona w 4 punkty mocowania ładunku umieszczone na podłodze w narożnikach skrzyni. Tylna ściana kabiny osobowej wyposażona w szybę. Zbiornik paliwa o pojemności minimum 60 litrów. Fotel kierowcy regulowany najmniej w 4 kierunkach (przód-tył,  pochylenie oparcia). Siedzenia pasażerów indywidualne lub łączone. Kolor nadwozia dowolny. Lusterka boczne sterowane z kabiny. Wszystkie drzwi zamykane centralnie pilotem. Poduszka powietrzna co najmniej dla kierowcy. Klimatyzacja. Wyposażenie: a) Pełnowymiarowe koło zapasowe, b) Komplet opon zimowych i letnich (realizacja dostawy z założonymi oponami zimowymi), c) Radio, d) Komplet dywaników gumowych, e) Komplet pokrowców na siedzenia, f) Hak do przyczepki z gniazdem 7 pionowym, g) Belka sygnalizacyjna z lampami na końcach koloru pomarańczowego zamontowana na dachu przedziału osobowego. W środkowej części belki napis koloru czarnego na białym tle o treści: ZGK SWARZĘDZ.  
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34130000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 20,00
Egzemplarz nowy/wystawowy 10,00
Moc silnika 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:szczegółowy opis kryteriów zawiera SIWZ


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony typu furgon
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla części II Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu dostawczego typu furgon z homologacją minimum na 3 osoby. Rok produkcji 2019 lub 2018, pojazd fabrycznie nowy lub egzemplarz wystawowy o przebiegu do 2000km. Silnik diesel o pojemność nie mniejszej niż 1450 cm3. Moc silnika co najmniej 80 KM. Norma emisji spalania Euro 6. Zużycie energii nie więcej niż: 3,6 MJ/km (zmierzone według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych i obliczone z uwzględnieniem wartości energetycznej paliwa równej 36 MJ/l dla ON). Emisja CO2 nie większa niż: 270 g/km (zmierzona według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych). Emisja zanieczyszczeń nie większa niż: 185 mg/km (wyrażona jako łączne wielkości emisji tlenków azotu, węglowodorów, cząstek stałych, zmierzone według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych). Skrzynia biegów manualna. Wspomaganie kierownicy. Napęd na przednią oś. Ciężar całkowity do 3,5 tony. Ładowność nie mniejsza niż 550 kg. Dostęp do przestrzeni ładunkowej: przesuwne drzwi z prawej strony pojazdu oraz drzwi z tyłu pojazdu dwuczęściowe otwierane na boki lub jednoczęściowe otwierane do góry. Zbiornik paliwa o pojemności minimum 40 litrów. Fotel kierowcy regulowany najmniej w 4 kierunkach (przód-tył, pochylenie oparcia). Siedzenia pasażerów indywidualne lub łączone. Kolor nadwozia dowolny. Lusterka boczne sterowane z kabiny. Wszystkie drzwi zamykane centralnie pilotem. Poduszka powietrzna co najmniej dla kierowcy. Klimatyzacja. Wyposażenie: a) Pełnowymiarowe koło zapasowe, b) Komplet opon zimowych i letnich (realizacja dostawy z założonymi oponami zimowymi), c) Radio, d) Komplet dywaników gumowych, e) Komplet pokrowców na siedzenia, f) Hak do przyczepki z gniazdem 7 pionowym, g) Belka sygnalizacyjna z lampami na końcach koloru pomarańczowego zamontowana na dachu przedziału osobowego. W środkowej części belki napis koloru czarnego na białym tle o treści: ZGK SWARZĘDZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34130000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 50,00
Okres gwarancji i rękojmi 25,00
Egzemplarz nowy/wystawowy 10,00
Moc silnika 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis kryteriów zawiera SIWZ






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę naczepy samowyładowczej do transportu surowca - Jastrowie
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę naczepy samowyładowczej do transportu surowca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI