Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-06-10
  • ZamawiającySTRAŻ MIEJSKA MIASTA KRAKOWA
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-31
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00346323
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STRAŻ MIEJSKA MIASTA KRAKOWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Logistyki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350007399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dobrego Pasterza 116

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-416

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@strazmiejska.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/ST

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0ab747b-1f15-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00072898/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa radiowozów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.krakow.pl/ST

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy zakupowej Marketplanet dostępnej pod następującym adresem https://strazmiejska-krakow.ezamawiajacy.pl
2. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowienia@strazmiejska.krakow.pl, z zastrzeżeniem sekcji XIII pkt 1 SWZ, tj. składania ofert. Korespondencja kierowana do Zamawiającego powinna być opatrzona numerem postępowania, tj. ST.RL.261.25.2024.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji dla Wykonawcy dostępnej pod adresem: https://strazmiejska-krakow.ezamawiajacy.pl w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego / Plany zamówień publicznych.
2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi do 100 MB, a w przypadku komunikacji za pomocą poczty elektronicznej zamowienia@strazmiejska.krakow.pl wynosi do 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i 14 „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Straż Miejska Miasta Krakowa z siedzibą w Krakowie (31-982), al. Jana Pawła II 188,
2. Reprezentowana przez Komendanta Straży Miejskiej Miasta Krakowa (dalej: „administrator”).
3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez e-mail: iod@strazmiejska.krakow.pl lub listownie, przesyłając korespondencję na adres siedziby Administratora.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: dostawę pojazdów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, w celu zawarcia i realizacji umowy o zamówienie publiczne. Pani/Pana dane osobowe będą mogły być również przetwarzane w związku z uzasadnionym interesem realizowanym przez administratora np. dochodzeniem lub obroną roszczeń, do kontaktu z pracownikami/osobami współpracującymi z Wykonawcą, który przekazał dane Administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z. 2021 poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”, lub ustawę z dnia 13 października 2016 r. o dostępie do informacji publicznej (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 2176 z późn. zm.) lub inne przepisy prawa, a także podmioty, z którymi administrator podpisał umowy powierzenia w związku ze świadczeniem usług hostingowych i informatycznych oraz UMK, któremu administrator zobowiązany jest przekazywać informacje o podmiotach, z którymi zawarł umowy, celem opublikowania informacji na stronie Internetowej BIP Miasto Kraków;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres wymagany przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz.164 z późn. zm.), co do zasady 5 lat od dnia zakończenia postępowania udzielenie zamówienia, a następnie przez okres niezbędny do podjęcia decyzji przez Archiwum Państwowe o brakowaniu lub nie, dokumentacji niearchiwalnej.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - także z zawarciem i realizacją umowy; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
(...) cd. poniżej

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. posiada Pani/Pan:
a) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, z zastrzeżeniem, że w celu realizacji przysługującego Pani/Panu prawa administrator może zażądać od Pani/Pana podania dodatkowych informacji, w szczególności wskazania nazwy lub daty postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku, gdy dotyczące Pani/Pana dane osobowe są przechowywane w protokole, administrator w celu realizacji przysługującego Pani/Panu prawa może zażądać od Pani/Pana podania dodatkowych informacji, które pozwolą sprecyzować nazwę lub datę zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
b) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *³;
c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **³. Wystąpienie przez Panią/Pana z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza tego przetwarzania do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
d) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
e) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
*³ Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**³ Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ST.RL.261.25.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa.
2. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy dwa pojazdy, zwane dalej również samochodami zgodnie ze szczegółową specyfikacją określoną w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Wykonawca udziela pełnej gwarancji na samochody i elementy wyposażenia na warunkach określonych w dokumentach zamówienia, w szczególności we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ oraz zgodnie ze złożoną ofertą.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został określony w załącznikach do SWZ, w tym w Projektowanych postanowieniach umowy (wzorze umowy lub PPU) stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia - OPZ, zwanym również Szczegółową specyfikacją stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 91 ust. 2 ustawy Pzp, nie dokonał podziału zamówienia na części ze względów technicznych, organizacyjnych, ekonomicznych. Przepis art. 46 ust.1 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego
i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych oraz przepis art. 91 ust.1 ustawy Pzp nie nakazuje podziału zamówienia, stanowiąc o uprawnieniu Zamawiającego do podziału zamówienia. Decyzja w tym zakresie pozostawiona jest autonomicznej woli Zamawiającego, który w tym zakresie kieruje się swoimi potrzebami i wymogami. Zdaniem Zamawiającego brak podziału na części nie będzie naruszać konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszych podmiotów, które byłyby w stanie prawidłowo wykonać zamówienie. Brak podziału w tym przypadku nie ma wpływu na krąg Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, organizacyjnym oraz ze względu na jednolity charakter przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych
i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, niemożliwym w swym zakresie do dalszego podziału, umożliwiającym złożenie oferty Wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji:
a) Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Prawo opcji obejmuje zwiększenie dostawy o jedną sztukę samochodu o parametrach technicznych tożsamych lub równoważnych zgodnych z pkt 4 powyżej i z Opisem Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) oraz złożoną ofertą.
b) Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizowanej w ramach prawa opcji dostawy zostanie ustalone wg ceny wskazanej w ofercie i będzie tożsame jak dla zamówienia podstawowego.
c) Prawem opcji objęta jest możliwość zlecenia uzupełniającej dostawy samochodu na podstawie oświadczenia o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji wraz z terminem realizacji dostawy opcjonalnej.
d) Dostawa wykonywana w ramach prawa opcji musi spełniać wszelkie warunki i parametry określone w SWZ i dokumentach zamówienia, w taki sam sposób i stopniu co dostawa realizowana w ramach zamówienia podstawowego.
e) Termin realizacji dostawy objętej prawem opcji będzie nie dłuższy niż termin dostawy dla zamówienia podstawowego obliczony w dniach.
f) Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji. Wykonawca zrzeka się roszczeń o skorzystanie przez Zamawiającego z jakichkolwiek dostaw objętych prawem opcji, jak i z tytułu wynagrodzenia za dostawy objęte opcją, które nie zostały zamówione.
g) Zamawiający najpóźniej w terminie do 31 sierpnia 2024 roku złoży Wykonawcy oświadczenie w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji (tj. okres obowiązywania opcji).
h) Niezłożenie przez Zamawiającego pierwszego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji do dnia 31 sierpnia 2024 r., oznacza rezygnację z korzystania z prawa opcji.
W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie z tytułu dostaw zrealizowanych w ramach zamówienia podstawowego.
i) Bez względu na to, na jakim poziomie zostaną Wykonawcy udzielone zamówienia w ramach prawa opcji, Wykonawcy zawsze przysługiwało będzie wyłącznie wynagrodzenie z tytułu faktycznie zrealizowanych dostaw.
j) Wykonawca oświadcza, że zgadza się na prawo opcji według postanowień niniejszego rozdziału i nie przysługuje mu żadne roszczenie z tytułu nieudzielenia przez Zamawiającego realizacji dostaw objętych prawem opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą podlegały ocenie według kryteriów:
1) Cena (koszt) „C” – waga 60% (60 pkt)
2) Okres gwarancji mechanicznej „Ga” – waga 20% (20 pkt);
3) Okres gwarancji na lakier „Gb” – waga 10% (10 pkt);
4) Okres gwarancji na perforację „Gc” – waga 10% (10 pkt);

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji mechanicznej

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na lakier

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na perforację

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
2) Jeżeli dotyczy, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
(art. 125 ust. 4 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
3) Jeżeli dotyczy, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby – Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (art. 125 ust. 5 ustawy PZP), według wzoru nr 4 do SWZ;
4) Jeżeli dotyczy, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) – oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ustawy Pzp (XV pkt 11 SWZ).
2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ,
tj. oświadczenie o którym mowa w § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie:
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Formularz oferty (wraz z wymaganymi załącznikami) oraz Specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia – poprzez zamieszczenie na Platformie wypełnionego załącznika nr 1 oraz 1a do SWZ sporządzonego wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 oraz 1a do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty oraz Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia nie podlega uzupełnieniu.
b) Oświadczenie / Oświadczenia, o którym / -ch mowa w sekcji XVII pkt 2 SWZ.
c) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww dokumentów, o ile wskaże w Formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
d) Jeżeli dotyczy – Pełnomocnictwa.
e) jeżeli dotyczy, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) – Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 2 powyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa, w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej, oraz bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunek udziału w postępowaniu.
6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, może powoływać się na doświadczenie zdobyte w ramach konsorcjum przy realizacji innego zamówienia publicznego, tylko wtedy, gdy bezpośrednio uczestniczył w jego realizacji. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tylko zakresu zamówienia, w którym bezpośrednio uczestniczył.
9. W odniesieniu do warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy (Wzór – umowy - załącznik nr 8 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-10 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Dokumenty należy złożyć na Platformie pod adresem https://strazmiejska-krakow.ezamawiajacy.pl. w zakładce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-10 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji i specyfikacji wskazano pochodzenie towarów to służy to jedynie określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, w terminie do 24 tygodni od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 12 grudnia 2024r.
2a. Szczegółowe informacje dot. terminu wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy (Wzór umowy - załącznik nr 8 do SWZ).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wygłuszenie ściany grodziowej silnika w Peugeocie 308 z 2010 roku, silnik 1,6 VTI
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wygłuszenie ściany grodziowej silnika w Peugeocie 308 z 2010 roku, silnik 1,6 VTI.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI