Dostawa pojemników na odpady segregowane

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa pojemników na odpady segregowane
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKąty Wrocławskie
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-01
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00217457
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pojemników na odpady segregowane

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932141549

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 maja 85

1.5.2.) Miejscowość: Kąty Wrocławskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-080

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgmkwr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgmkwr.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pojemników na odpady segregowane

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d295978e-f196-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217457

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036859/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa pojemników na odpady 1100l

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
zamowienia@zgmkwr.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: opisane w SWZ w pkt. XII

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisane w SWZ w pkt. IV

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271.8.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników na odpady segregowane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

a) Pojemniki SM 120 na bioodpady w ilości 230 szt. mają być:
- pojemność 120l,
- wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,
- koloru brązowego,
- posiadać klapy,
- posiadać ruszt ociekowy,
- posiadać wentylację na całej długości ścianek bocznych (bez rozet wentylacyjnych),
- posiadać dwa gumowe kółka na stalowej osi,
- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,
- spełniać warunki normy PN-EN840-1.

b) Pojemniki SM 120 na odpady zmieszane w ilości 230 szt. mają być:
- pojemność 120l,
- wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,
- koloru czarnego (dopuszczalne kolory z palety RAL 7000),
- posiadać klapy,
- posiadać dwa gumowe kółka na stalowej osi,
- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,
- spełniać warunki normy PN-EN840-1.

c) Pojemniki SM 1100 na odpady zmieszane w ilości 45 szt. mają być:
- pojemność 1100l,
- wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,
- koloru czarnego ( dopuszczalne kolory z palety RAL 7000)
- posiadać klapy,
- usztywnione dno pojemnika,
- wzmocnione czopy boczne z zabezpieczeniem przed kołysaniem,
posiadać cztery wzmocnione, ocynkowane koła, w tym dwa z blokadą jazdy i skrętu - co oznacza standardowe pojemniki z kołami z felgą plastikową (ocynkowane metalowe elementy kół) i blokadą dwóch kół (tzw. hamulce).
- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,
- spełniać warunki normy PN-EN840.

d) Pojemniki SM 1100 na odpady segregowane – papier w ilości 20 szt. mają być:
- pojemność 1100l,
- wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,
- koloru niebieskiego,
- posiadać klapy,
- usztywnione dno pojemnika,
- wzmocnione czopy boczne z zabezpieczeniem przed kołysaniem,
posiadać cztery wzmocnione, ocynkowane koła, w tym dwa z blokadą jazdy i skrętu - co oznacza Standardowe pojemniki z kołami z felgą plastikową (ocynkowane metalowe elementy kół) i blokadą dwóch kół (tzw. hamulce).
- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,
- spełniać warunki normy PN-EN840.

e) Pojemniki SM 1100 na odpady segregowane – tworzywa sztuczne w ilości 20 szt. mają być:
- pojemność 1100l,
- wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,
- koloru żółtego,
- posiadać klapy,
- usztywnione dno pojemnika,
- wzmocnione czopy boczne z zabezpieczeniem przed kołysaniem,
- posiadać cztery wzmocnione, ocynkowane koła, w tym dwa z blokadą jazdy i skrętu - co oznacza Standardowe pojemniki z kołami z felgą plastikową (ocynkowane metalowe elementy kół) i blokadą dwóch kół (tzw. hamulce).
- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,
- spełniać warunki normy PN-EN840.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie:
jedno zamówienie polegające na dostawie pojemników na odpady na kwotę minimum 100 000 złotych brutto lub dwie dostawy po 50 000 złotych brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie 3 miesięcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zapisy niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do-świadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są w przypadkach określonych w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2021, poz. 1129) a także w następujących okolicznościach:
a) dopuszczalna jest zamiana wysokości wynagrodzenia, w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT;
b) zamawiający przewiduje możliwość zmian ilości poszczególnych rodzajów pojemników w ramach ustalonego wynagrodzenia umownego za przedmiot umowy.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-29 15:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-29 16:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż haka holowniczego w samochodzie Opel Insignia- Lubin
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż haka holowniczego w samochodzie Opel Insignia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI