Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pojemników na odpady komunalne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932141549
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 16a
1.5.2.) Miejscowość: Kąty Wrocławskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-080
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 0713167079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm@zgmkwr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgmkwr.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojemników na odpady komunalne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b3c757e-7756-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010711
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004617/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pojemników na odpady segregowane.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344). 2. Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez Zamawiającego jest Platforma Przetargowa Logintrade SA. zw. dalej Platformą oraz poczta elektroniczna z zastrzeżeniem, że oferty należy składać wyłącznie za pośrednictwem Platformy.a. adres Platformy: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3. Wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:- Dopuszczalne przeglądarki internetowe: a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer11, b) Google Chrome 31 c) Mozilla Firefox 26 d) Opera 18 - Pozostałe wymagania techniczne: a) dostęp do sieci Internet; b) zainstalowana wtyczka flash- flash player-dotyczy kupca c) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax; d) włączona obsługa JavaScript; e) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s; f) zainstalowany Acrobat Reader; g) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. - Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: Zamawiający wskazuje na format przesyłanej przez Wykonawcę środkiem komunikacji elektronicznej oferty: „pdf”. Jednak Wykonawca może przygotować ofertę w każdym innym formacie określonym treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 lipca 2020 r. poz. 1261 z załącznikiem z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych. - Dopuszczalny format kwalifikowalnego podpisu: Platforma wspiera rozwiązania dostarczane przez firmy: a) Polski Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. b) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. c) Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.d) Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A. - Szyfrowanie:Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Zamawiający informuje, że przekazywany przez Wykonawcę plik zawierający ofertę jest zaszyfrowany przez Platformę Przetargową bez możliwości jego otwarcia przez Zamawiającego przed upływem terminu otwarcia ofert.- Oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na platformie. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzura Informacyjna zawarta w XXII. SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzura Informacyjna zawarta w XXII. SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021.ZGM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pojemników na odpady komunalne. Pojemniki mają być fabrycznie nowe, czyste, posiadać gwarancję. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą:a) Pojemniki SM 120 na bioodpady w ilości 270 szt. mają być:• pojemność 120l,• wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,• koloru brązowego,• posiadać klapy,• posiadać ruszt ociekowy,• posiadać wentylację na całej długości ścianek bocznych,• posiadać dwa gumowe kółka na stalowej osi,• przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,• spełniać warunki normy PN-EN840-1.b) Pojemniki SM 120 na odpady zmieszane w ilości 270 szt. mają być:• pojemność 120l,• wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,• koloru czarnego,• posiadać klapy,• posiadać dwa gumowe kółka na stalowej osi,• przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,• spełniać warunki normy PN-EN840-1.