Dostawa pojemników jednorazowego użytku z z tworzywa PP w okresie 24 miesięcy dla...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa pojemników jednorazowego użytku z z tworzywa PP w okresie 24 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr. hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-08-23
  • ZamawiającyRegionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00454199
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pojemników jednorazowego użytku z z tworzywa PP w okresie 24 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr. hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerwonego Krzyża 5/9

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-345

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pojemników jednorazowego użytku z z tworzywa PP w okresie 24 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr. hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70734557-6586-4602-bc33-4125874b219f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454199

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065992/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa pojemników plastikowych na odpady medyczne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.rckik.wroclaw.pl / https://rckikwroclaw.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.rckik.wroclaw.pl / https://rckikwroclaw.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zawarte w SWZ nr 15.P.2024 : rozdz.IV.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarte w rozdz. XXIII. SWZ nr 15.P.2024

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarte w rozdz. XXIII. SWZ nr 15.P.2024

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 15.P.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa pojemników jednorazowego użytku w okresie 24 miesięcy:
Tabela nr 1.:


L.P. Wielkość opakowania Zamawiana ilość pojemników na okres 24 miesięcy w szt.
1. 2 l 2 200
2. 5 l 2 000
3. 20 l 20 000

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Prawo opcji:
3.1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w zależności od potrzeb z opcji o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji nie modyfikujące ogólnego charakteru umowy.
3.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania opcji o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp do zwiększania ilości kupowanego przedmiotu zamówienia nie więcej jednak niż o 30 % zamówienia podstawowego.
3.3. Zamawiający może skorzystać z opcji w terminie nie później niż w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy. Oznacza to, że Zamawiający poza zamówieniem podstawowym ma możliwość w zależności od potrzeb realizacji dodatkowego zamówienia na dostawę większej ilości przedmiotu zamówienia do końca okresu trwania umowy zamówienia podstawowego.
3.4. Aby nie modyfikować ogólnego charakteru umowy podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy. Zastosowanie opcji nie skutkuje zmianą ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia, która jest wartością stałą, niezależną od wielkości przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że cena jednostkowa wskazana przez Wykonawcę za przedmiot zamówienia, musi być taka sama zarówno dla zamówienia podstawowego jak i dla przedmiotu zamówienia w ramach opcji.
3.5. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie poprzedzone poinformowaniem Wykonawcy drogą elektroniczną, poprzez pierwsze wysłane zamówienie korzystające z prawa opcji.
3.6. Zamawiający może z opcji nie skorzystać lub skorzystać w części. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającemu i w przypadku nie skorzystania z prawa opcji wykonawcy nie przysługują roszczenia o zamówienie określone w prawie opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

4. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa wznowienia o którym mowa w art. 35 ustawy Pzp.:
4.1. Wznowieniem zamówienia będzie wykonywanie po raz kolejny tych samych dostaw przewidzianych w pierwotnej umowie na ten sam okres i w tej samej ilości. bez prawa opcji.
4.2. Wznowienia nie wymagają zmiany umowy i dotyczyć będzie umowy zawartej na czas określony na podstawie decyzji zamawiającego.
4.3. Zamawiający może skorzystać z prawa wznowienia nie później niż na miesiąc przed zakończeniem pierwotnej umowy. Oznacza to, że Zamawiający poza zamówieniem podstawowym ma możliwość w zależności od potrzeb realizacji zamówienia na dostawę po raz kolejny tych samych usług przewidzianych w pierwotnej umowie.
4.4. Aby nie modyfikować ogólnego charakteru umowy podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa wznowienia stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy. Zastosowanie prawa wznowienia nie skutkuje zmianą ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia, która jest wartością stałą, niezależną od wielkości przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że cena jednostkowa wskazana przez Wykonawcę za przedmiot zamówienia, musi być taka sama zarówno dla zamówienia podstawowego jak i dla przedmiotu zamówienia w ramach wznowienia.
4.5. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa wznowienia będzie poprzedzone poinformowaniem Wykonawcy drogą elektroniczną, poprzez pierwsze wysłane zamówienie korzystające z prawa wznowienia.
4.6. Zamawiający może z prawa wznowienia nie skorzystać. Prawo wznowienia jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającemu i w przypadku nie skorzystania z prawa wznowienia wykonawcy nie przysługują roszczenia o zamówienie określone w prawie wznowienia.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwięcej punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria i przyjętą metodę oceny ofert.
3.1. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
3.2. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
3.3 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w ust. 3 pkt. 3.2., zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt
4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
7. W ofercie, o której mowa w ust. 6, Wykonawca ma obowiązek:
7.1. poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
7.2. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
7.3. wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
7.4. wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
11. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

L.P. Kryterium /K/ Ranga /R/ %
1. Oferowana cena 60 %
2. Termin dostawy na cito przedmiotu zamówienia, t .j. w wyjątkowych sytuacjach dostawa na Cito – w czasie maksymalne do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia drogą elektroniczną przez cały czas trwania umowy 40%
RAZEM 100 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy na cito przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy pzp, na potwierdzenie, że oferowane dostawy, spełniają określone przez zamawiającego wymagania, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą:
1.1.Opinia Państwowego Zakładu Higieny dotycząca:
a) gromadzenia i utylizacji odpadów medycznych w pojemnikach na odpady medyczne będących przedmiotem zamówienia,
b) dopuszczająca zaoferowany przedmiot zamówienia do użytku w zakładach opieki zdrowotnej na terenie RP.
1.2. Deklaracja, iż produkt został poddany badaniom przebiciowym i spełnia wymagania normy ASTM F2132
1.3.Folder wraz ze zdjęciami zaoferowanych produktów będących przedmiotem zamówienia.
2. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w sposób przewidziany w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy P z p.
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. Zamawiający zgodnie art. 107 ust 2 P z p przewiduje możliwość jednokrotnego uzupełniania w/w przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie przez Zamawiającego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1.1.Opinia Państwowego Zakładu Higieny dotycząca:
a) gromadzenia i utylizacji odpadów medycznych w pojemnikach na odpady medyczne będących przedmiotem zamówienia,
b) dopuszczająca zaoferowany przedmiot zamówienia do użytku w zakładach opieki zdrowotnej na terenie RP.
1.2. Deklaracja, iż produkt został poddany badaniom przebiciowym i spełnia wymagania normy ASTM F2132
1.3.Folder wraz ze zdjęciami zaoferowanych produktów będących przedmiotem zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

XV. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA)
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

określone w SWZ - załącznik nr 3 do SWZ w: § 10 -zmiany do umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.rckik.wroclaw.pl / https://rckikwroclaw.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-23 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam transportu - Rotterdam - Wałbrzych
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam transportu na jutro (piatek) z Rotterdamu do Walbrzycha. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI