Dostawa pojemników i worków do selektywnej zbiórki odpadów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa pojemników i worków do selektywnej zbiórki odpadów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKąty Wrocławskie
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-21
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00231886
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pojemników i worków do selektywnej zbiórki odpadów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932141549

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 16a

1.5.2.) Miejscowość: Kąty Wrocławskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-080

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgmkwr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgmkwr.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pojemników i worków do selektywnej zbiórki odpadów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dddbbe8-2b34-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004617/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pojemników na odpady segregowane.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://katywrroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://katywrroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html; zamowienia@zgmkwr.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: opisane zostały swz pkt. XI

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisane w swz pkt. IV

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pojemników na odpady segregowane.
1. Pojemniki mają być fabrycznie nowe, czyste, posiadać gwarancję. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą:
a) Pojemniki SM 120 na bioodpady w ilości 120 szt. mają być:
- pojemność 120l,
- wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,
- koloru brązowego,
- posiadać klapy,
- posiadać ruszt ociekowy,
- posiadać wentylację na całej długości ścianek bocznych (bez rozet wentylacyjnych),
- posiadać dwa gumowe kółka na stalowej osi,
- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,
- spełniać warunki normy PN-EN840-1.
b) Pojemniki SM 120 na odpady zmieszane w ilości 20 szt. mają być:
- pojemność 120l,
- wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,
- koloru czarnego ( dopuszczalne kolory z palety RAL 7000),
- posiadać klapy,
- posiadać dwa gumowe kółka na stalowej osi,
- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,
- spełniać warunki normy PN-EN840-1.
c) Pojemniki SM 1100 na odpady zmieszane w ilości 25 szt. mają być:
- pojemność 1100l,
- wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,
- koloru czarnego,
- posiadać klapy,
- usztywnione dno pojemnika,
- wzmocnione czopy boczne z zabezpieczeniem przed kołysaniem,
- posiadać cztery wzmocnione, ocynkowane koła, w tym dwa z blokadą jazdy i skrętu,
- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,
- spełniać warunki normy PN-EN840.
d) Pojemniki SM 1100 na odpady segregowane – papier w ilości 10 szt. mają być:
- pojemność 1100l,
- wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,
- koloru niebieskiego,
- posiadać klapy,
- usztywnione dno pojemnika,
- wzmocnione czopy boczne z zabezpieczeniem przed kołysaniem,
- posiadać cztery wzmocnione, ocynkowane koła, w tym dwa z blokadą jazdy i skrętu,
- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,
- spełniać warunki normy PN-EN840.
e) Pojemniki SM 1100 na odpady segregowane – szkło w ilości 5szt. mają być:
- pojemność 1100l,
- wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,
- koloru zielonego,
- posiadać klapy,
- usztywnione dno pojemnika,
- wzmocnione czopy boczne z zabezpieczeniem przed kołysaniem,
- posiadać cztery wzmocnione, ocynkowane koła, w tym dwa z blokadą jazdy i skrętu,
- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,
- spełniać warunki normy PN-EN840.
f) Pojemniki SM 1100 na odpady segregowane – tworzywa sztuczne w ilości 10 szt. mają być:
- pojemność 1100l,
- wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,
- koloru żółtego,
- posiadać klapy,
- usztywnione dno pojemnika,
- wzmocnione czopy boczne z zabezpieczeniem przed kołysaniem,
- posiadać cztery wzmocnione, ocynkowane koła, w tym dwa z blokadą jazdy i skrętu,
- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,
- spełniać warunki normy PN-EN840.
g) Pojemniki SM 660 na odpady segregowane – szkło w ilości 5 szt. mają być:
- pojemność 660l,
- wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości,
- koloru zielonego,
- posiadać klapy,
- usztywnione dno pojemnika,
- wzmocnione czopy boczne z zabezpieczeniem przed kołysaniem,
- posiadać cztery wzmocnione, ocynkowane koła, w tym dwa z blokadą jazdy i skrętu,
- przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,
- spełniać warunki normy PN-EN840.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów:
-tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, puszki alum. – 85 000 szt.
- na szkło – 15 000 szt.
- na papier – 15 000 szt.
- na bioodpady – 15 000 szt.
a) opis worków do selektywnej zbiórki odpadów:
- kolor żółty- tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, puszki alum. o pojemności 120l.
folia HDPE grubości nie mniejszej niż 0,06 mm.
- kolor zielony- na szkło o poj. 80l. – folia LDPE grubość nie mniejszej niż 0,06 mm.
- kolor niebieski- na papier o poj. 120 l. – folia LDPE grubość nie mniejszej niż 0,04 mm.
- kolor brązowy – na bioodpady folia HDPE grubości nie mniejszej niż 0,06 mm.
b) wszystkie worki wykończone taśmą ściągającą z nadrukiem zawierającym logo gminy
wg wzoru ( załącznik do worków-załącznik nr 1;2;3;4) i opisem jakie odpady należy w nim gromadzić,
a jakie nie (załącznik do worków-załącznik nr 5;6;7;8).
Nadruk powinien być odporny na działanie atmosferyczne o wymiarach nie mniejszych niż:
- 200 x 200 mm – (załącznik do worków-załącznik nr 1;2;3;4)
- 210 x 297 mm – (załącznik do worków-załącznik nr 5,6,7,8).

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie:
– Wykonawca musi udokumentować doświadczenie w zakresie wykonania prac
Zadanie 1. Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:
-wykonał należycie jedno zamówienie polegające na dostawie pojemników na odpady na kwotę minimum 50 000 tys. złotych brutto

Zadanie 2. Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są w przypadkach określonych w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2021, poz. 1129) a także w następujących okolicznościach:
a) dopuszczalna jest zamiana wysokości wynagrodzenia, w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT;
b) zamawiający przewiduje możliwość zmian ilości poszczególnych rodzajów pojemników w ramach ustalonego wynagrodzenia umownego za przedmiot umowy.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-21 15:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-21 16:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę aktualizacje nawigacji Tom Tom XL - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Posiadam nawigację Tom Tom XL, Canada 310 i chciałbym wykonać jej aktualizacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI