DOSTAWA POJEMNIKÓW DO GROMADZENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH, W KTÓRE ZOSTANĄ WYPOSAŻONE...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA POJEMNIKÓW DO GROMADZENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH, W KTÓRE ZOSTANĄ WYPOSAŻONE NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁE NA TERENIE GMINY MYSZKÓW
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMyszków
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-05-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Myszków
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-30
  • Numer ogłoszenia543492-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 543492-N-2019 z dnia 2019-04-30 r.

Gmina Myszków: DOSTAWA POJEMNIKÓW DO GROMADZENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH, W KTÓRE ZOSTANĄ WYPOSAŻONE NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁE NA TERENIE GMINY MYSZKÓW
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, krajowy numer identyfikacyjny 15139849700000, ul. Kościuszki  26 , 42-300  Myszków, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (34)3132682, e-mail zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl, faks (34)3135029.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miastomyszkow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.miastomyszkow.pl/?c=572

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty składa się pod rygorem w formie pisemnej
Adres:
Sekretariat Burmistrza Miasta Myszkowa (pokój nr 109) w budynku Urzędu Miasta Myszkowa, przy ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA POJEMNIKÓW DO GROMADZENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH, W KTÓRE ZOSTANĄ WYPOSAŻONE NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁE NA TERENIE GMINY MYSZKÓW
Numer referencyjny: ZP.271.16.2019.PZ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3 części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków. 2. Rodzaj zamówienia: dostawa. 3. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych przez Wykonawców. 4. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie lub trzy części zamówienia, przy czym na daną część zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę. 5. W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: 1) część 1 zamówienia – „Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych dla zabudowy wielolokalowej, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków”; 2) część 2 zamówienia – „Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych dla zabudowy jednorodzinnej, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków”; 3) część 3 zamówienia – „Dostawa pojemników do gromadzenia popiołu dla zabudowy jednorodzinnej, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków”. CZĘŚĆ 1: „Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych dla zabudowy wielolokalowej, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków”, obejmuje: 1) Pojemniki do selektywnego zbierania odpadów ze szkła, w tym odpadów opakowaniowych ze szkła o pojemności 1100 litrów - w ilości 73 sztuki: • kolor pojemników zielony, • napis na przedniej stronie pojemników „SZKŁO”, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 4 gumowe koła i uchwyty do transportu pojemnika oraz jego otwierania, • zamykane klapą, • klapa wyposażona w min. dwa otwory wrzutowe o średnicy min. 16 cm, • oznaczone na przedniej stronie napisem „GMINA MYSZKÓW” oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu; 2) Pojemniki do selektywnego zbierania odpadów z papieru, w tym tektury, odpadów opakowaniowych z papieru i odpadów opakowaniowych z tektury o pojemności 1100 litrów - w ilości 77 sztuk: • kolor pojemników niebieski, • napis na przedniej stronie pojemników „PAPIER”, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 4 gumowe koła i uchwyty do transportu pojemnika oraz jego otwierania, • zamykane klapą, • klapa pojemnika wyposażona w rozetę, • oznaczone na przedniej stronie napisem „GMINA MYSZKÓW” oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu; 3) Pojemniki do selektywnego zbierania odpadów metali, w tym odpadów opakowaniowych z metali, odpadów tworzyw sztucznych, oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych o pojemności 1100 litrów - w ilości 105 sztuk: • kolor pojemników żółty, • napis na przedniej stronie pojemników „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”; • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 4 gumowe koła i uchwyty do transportu pojemnika oraz jego otwierania, • zamykane klapą, • klapa wyposażona w min. dwa otwory wrzutowe o średnicy min. 16 cm, • oznaczone na przedniej stronie napisem „GMINA MYSZKÓW” oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu; 4) Pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych o pojemności 1100l - w ilości 173 sztuki: • kolor pojemników grafitowy, • napis na przedniej stronie pojemników „NIESEGREGOWANE (ZMIESZANE) ODPADY KOMUNALNE”, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 4 gumowe koła i uchwyty do transportu pojemnika oraz jego otwierania, • zamykane klapą, • oznaczone na przedniej stronie napisem „GMINA MYSZKÓW” oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu; 5) Pojemniki do selektywnego zbierania odpadów ulegających biodegradacji o pojemności 1100 litrów - w ilości 61 sztuk: • kolor pojemników brązowy, • napis na przedniej stronie pojemników „BIO – ODPADY SPOŻYWCZE”, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 4 gumowe koła i uchwyty do transportu pojemnika oraz jego otwierania, • zamykane klapą, • oznaczone na przedniej stronie napisem „GMINA MYSZKÓW” oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu; 6) Pojemniki do selektywnego zbierania popiołu o pojemności 1100 litrów - w ilości 31 sztuk: • kolor pojemników srebrny, • napis na przedniej stronie pojemników „POPIÓŁ”; • pojemniki metalowe z blachy ocynkowanej o grubości 1,5mm, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 4 gumowe koła jezdne z możliwością pełnego obrotu (średnica min. 200mm), z których dwa muszą posiadać hamulce uruchamiane nogą, • tylne i boczne uchwyty do przeciągania pojemnika ułatwiające przetaczanie pojemników przez mieszkańców i służby odbierające odpady, • wytłoczenia zwiększające odporność boków na uszkodzenia mechaniczne, • zamykane klapą, • oznaczone na przedniej stronie napisem „GMINA MYSZKÓW” oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu. CZĘŚĆ 2: „Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych dla zabudowy jednorodzinnej, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków”, obejmuje: 1) Pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych o pojemności 240 litrów - w ilości 3 447 sztuk: • kolor pojemników grafitowy, • napis na przedniej stronie pojemników „NIESEGREGOWANE(ZMIESZANE) ODPADY KOMUNALNE”, wysokość minimalna napisu 30 cm, kolor napisu biały, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 2 gumowe koła i uchwyty do transportu pojemnika oraz do jego otwierania, zamykane klapą, • oznaczone na przedniej stronie napisem „GMINA MYSZKÓW” oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem lub zabarwionym wytłoczeniem, itp. wg ujednoliconego szablonu. Minimalna wysokość napisu 20cm, kolorystyka zgodna z wizualizacją Miasta Myszkowa 2) Pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych o pojemności 120 litrów - w ilości 1 000 sztuk: • kolor pojemników grafitowy, • napis na przedniej stronie pojemników „NIESEGREGOWANE(ZMIESZANE) ODPADY KOMUNALNE”, wysokość minimalna napisu 30 cm, kolor napisu biały, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 2 gumowe koła i uchwyty do transportu pojemnika oraz do jego otwierania, zamykane klapą, • oznaczone na przedniej stronie napisem „GMINA MYSZKÓW” oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem lub zabarwionym wytłoczeniem, itp. wg ujednoliconego szablonu. Minimalna wysokość napisu 20cm, kolorystyka zgodna z wizualizacją Miasta Myszkowa 3) Pojemniki do selektywnego zbierania odpadów ulegających biodegradacji o pojemności 120 litrów - w ilości 3 425 sztuk: • kolor pojemników brązowy, • napis na przedniej stronie pojemników „BIO – ODPADY SPOŻYWCZE”, wysokość minimalna napisu 30 cm, kolor napisu biały, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 2 gumowe koła i uchwyty do transportu pojemnika oraz jego otwierania, zamykane klapą, • oznaczone na przedniej stronie napisem „GMINA MYSZKÓW” oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem lub zabarwionym wytłoczeniem, itp. wg ujednoliconego szablonu. Minimalna wysokość napisu 20cm, kolorystyka zgodna z wizualizacją Miasta Myszkowa. CZĘŚĆ 3: „Dostawa pojemników do gromadzenia popiołu dla zabudowy jednorodzinnej, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków”, obejmuje: 1) Pojemniki do selektywnego zbierania popiołu o pojemności 110 litrów - w ilości 1 230 sztuk: • kolor pojemników srebrny, • napis na przedniej stronie pojemników „POPIÓŁ”, • pojemniki winny być o pojemności 110 litrów, metalowe, wykonane z blachy ocynkowanej o grubości min. 1 mm, w górnej oraz dolnej części wzmocnione pierścieniami z blach, • pojemniki winny posiadać boczne wyprofilowane uchwyty umożliwiające wygodne chwytanie pojemnika, • pokrywy pojemnika winny być uchylne, mocowane na zawiasie, posiadające uchwyt umożliwiający otwieranie pojemnika, • pojemniki winny posiadać zestaw jezdny o średnicy min. 200 mm z oponką gumową umożliwiające przemieszczanie pojemnika, • pojemniki winny być przystosowane do mechanicznego opróżniania przez tradycyjne śmieciarki, • dno pojemników winno być odsadzone od podłoża, co ma istotny wpływ na żywotność pojemnika podczas jego eksploatacji, • oznaczone na przedniej stronie napisem „GMINA MYSZKÓW” oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu. 6. Pojemniki winny być kompletne, w bardzo dobrym stanie technicznym, bez uszkodzeń, umyte i zdezynfekowane, pozbawione ewentualnych napisów poprzedniego właściciela. 7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot umowy własnym transportem i na własny koszt i ryzyko do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca na terenie miasta Myszkowa. 8. Okres rękojmi na dostarczone pojemniki: 24 miesiące, liczone od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego. 9. Okres gwarancji na dostarczone pojemniki: zgodnie z ofertą, przy czym minimalny zaoferowany okres gwarancji to 24 miesiące, liczone od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego. 10. Kody CPV: Główny przedmiot: ­ 34928480-6: pojemniki i kosze na odpady i śmieci. 11. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje: 2) zawarcia umowy ramowej; 3) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 4) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 5) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).

II.5) Główny kod CPV: 34928480-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-06-21
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-06-21

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: a) dla Wykonawców składających ofertę na realizację części 1 zamówienia: Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 zł; b) dla Wykonawców składających ofertę na realizację części 2 zamówienia: Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 200 000,00 zł; c) dla Wykonawców składających ofertę na realizację części 3 zamówienia: Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 zł; W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego jego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca winien wykazać dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w łącznej kwocie odpowiadającej sumie wymaganych środków finansowych lub zdolności kredytowej na części zamówienia, na które składa ofertę.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) dla Wykonawców składających ofertę na realizację części 1 zamówienia: Wykonawca zrealizował zamówienie polegające na jednorazowej dostawie pojemników na odpady komunalne o pojemności 1100 litrów - w ilości co najmniej 300 sztuk, b) dla Wykonawców składających ofertę na realizację części 2 zamówienia: Wykonawca zrealizował zamówienie polegające na jednorazowej dostawie pojemników na odpady komunalne o pojemności od 112 litrów do 240 litrów - w ilości co najmniej 3 000 sztuk, c) dla Wykonawców składających ofertę na realizację części 3 zamówienia: Wykonawca zrealizował zamówienie polegające na jednorazowej dostawie pojemników do gromadzenia popiołu o pojemności minimum 110 litrów - w ilości co najmniej 500 sztuk,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Ww. wykaz stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Wartości podane w informacji, o której mowa powyżej, w walutach innych niż PLN, zostaną przeliczone według średniego kursu NBP na dzień upływu terminu składania ofert
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załącza do oferty: a) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, przy czym: - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie to składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym treść tego oświadczenia w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu odnosi się do wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, a treść oświadczenia w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania (przesłanek wykluczenia z postępowania) dotyczy każdego z nich z osobna; - Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w tym oświadczeniu, które dotyczą niepodlegania wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, b) zobowiązania innych podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, okresu gwarancji zawartych w ofertach oraz terminu wykonania zamówienia i warunków płatności, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Informacja dotycząca składania ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Myszków w zakładce PRZETARGI/Informacje z otwarcia ofert w dniu zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji podawanych podczas otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, to każdy z nich składa odrębne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego i że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie dostarczane wraz z ofertą winno zawierać w swojej treści informacje dotyczące co najmniej: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 4. W odniesieniu do podmiotów na zasoby których Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca przedkłada spośród dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r . poz. 1126 z późn. zm.) – dokumenty tych podmiotów w zakresie jakim składa je Wykonawca, tj.: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 5. Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty (treści oferty) Wykonawca winien dołączyć: 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, które podobnie jak oferta składane jest pod rygorem nieważności w formie pisemnej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2) zobowiązanie innych podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które składane jest jako oryginał w formie pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez te podmioty; 3) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, które składane jest jako oryginał w formie pisemnej lub kopii poświadczonej notarialnie,; 4) oryginał lub kserokopię przelewu wadium wniesionego w pieniądzu (zalecane); 5) zgodnie z rozdz. 8 SIWZ (zalecane): - kserokopię dokumentu wadialnego wnoszonego w formie niepieniężnej, którego oryginał w formie pisemnej składany jest w Sekretariacie Burmistrza Miasta Myszkowa, lub - wydruk z oryginału dokumentu wadialnego wnoszonego w formie niepieniężnej w postaci elektronicznej, którego oryginał przesyłany jest Zamawiającemu wyłącznie za pomocą środka komunikacji elektronicznej ePUAP na adres ESP Platformy EPUAP: /um_myszkow /SkrytkaESP
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: ­ dla części nr 1 zamówienia – 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100), ­ dla części nr 2 zamówienia – 7 000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100). ­ dla części nr 3 zamówienia – 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100), 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać: 1) zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków – ……………………… (należy podać numer części zamówienia oraz jego nazwę). Numer referencyjny postępowania – ZP.271.16.2019.PZ 2) oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej) 3) oznaczenie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej; 4) oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej; 5) nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) suma gwarancyjna; 7) okres obowiązywania gwarancji wadialnej; 8) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: ­ odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, ­ nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, ­ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 9) warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla Zamawiającego; 10) zapisy dotyczące tytułu gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia. 5. Oryginał dokumentu wadium wniesionego w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp sporządzony w formie pisemnej przez gwaranta, Wykonawca składa w Sekretariacie Burmistrza Miasta Myszkowa (pokój nr 109) w budynku Urzędu Miasta Myszkowa, przy ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków. Zaleca się, aby w celu informacyjnym kserokopię wnoszonego wadium Wykonawca dołączył do oferty. 6. Zamawiający wyraża zgodę na wnoszenie wadium w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, w postaci elektronicznej, jeżeli zostały sporządzone w tej postaci w oryginale (w tej formie dokument został wystawiony przez gwaranta). Wadium w postaci elektronicznej przesyła się Zamawiającemu wyłącznie przy użyciu środka komunikacji elektronicznej ePUAP na adres ESP Platformy EPUAP: /um_myszkow/SkrytkaESP Za datę wpływu wadium na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP) Platformy ePUAP przyjmuje się datę jego wpływu (doręczenia) do ESP Platformy ePUAP. Datę przekazania przesyłki potwierdza Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP). UPP jest automatycznie wysyłane przez system na adres ESP nadawcy przesyłki. 7. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. Nr konta: 92 1020 2313 0000 3302 0586 8528 z dopiskiem na przelewie ZP.271.16.2019.PZ – Przetarg nieograniczony – Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków – części ……. zamówienia (należy podać numery części zamówienia, na które wpłacane jest wadium) 8. Wniesienie wadium w pieniądzu na ww. rachunek bankowy będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 9. Oryginał lub kserokopię przelewu wadium wniesionego w pieniądzu Wykonawca załącza do oferty. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie: 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” (Dz.Urz. UE L 119, s.1) informuję, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Myszkowa z siedzibą 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26; 2) Inspektorem Ochrony danych osobowych jest Pan Jacek Orłowski; 3) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): iod@miastomyszkow.pl 4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie ar. 6 ust. 1 lit c w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – nr referencyjny postępowania: ZP.271.16.2019.PZ; 5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.); 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp; 7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego, a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają również z ustawy Pzp; 8) Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych (art.15 RODO) oraz prawo do ich sprostowania (art.16 RODO); 9) Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urząd Ochrony Danych Osobowych (UODO). 2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO”. Do obowiązków tych należą między innymi obowiązki wynikające z RODO, a w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych dla zabudowy wielolokalowej, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Pojemniki do selektywnego zbierania odpadów ze szkła, w tym odpadów opakowaniowych ze szkła o pojemności 1100 litrów - w ilości 73 sztuki: • kolor pojemników zielony, • napis na przedniej stronie pojemników „SZKŁO”, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 4 gumowe koła i uchwyty do transportu pojemnika oraz jego otwierania, • zamykane klapą, • klapa wyposażona w min. dwa otwory wrzutowe o średnicy min. 16 cm, • oznaczone na przedniej stronie napisem „GMINA MYSZKÓW” oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu; 2) Pojemniki do selektywnego zbierania odpadów z papieru, w tym tektury, odpadów opakowaniowych z papieru i odpadów opakowaniowych z tektury o pojemności 1100 litrów - w ilości 77 sztuk: • kolor pojemników niebieski, • napis na przedniej stronie pojemników „PAPIER”, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 4 gumowe koła i uchwyty do transportu pojemnika oraz jego otwierania, • zamykane klapą, • klapa pojemnika wyposażona w rozetę, • oznaczone na przedniej stronie napisem „GMINA MYSZKÓW” oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu; 3) Pojemniki do selektywnego zbierania odpadów metali, w tym odpadów opakowaniowych z metali, odpadów tworzyw sztucznych, oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych o pojemności 1100 litrów - w ilości 105 sztuk: • kolor pojemników żółty, • napis na przedniej stronie pojemników „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”; • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 4 gumowe koła i uchwyty do transportu pojemnika oraz jego otwierania, • zamykane klapą, • klapa wyposażona w min. dwa otwory wrzutowe o średnicy min. 16 cm, • oznaczone na przedniej stronie napisem „GMINA MYSZKÓW” oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu; 4) Pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych o pojemności 1100l - w ilości 173 sztuki: • kolor pojemników grafitowy, • napis na przedniej stronie pojemników „NIESEGREGOWANE (ZMIESZANE) ODPADY KOMUNALNE”, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 4 gumowe koła i uchwyty do transportu pojemnika oraz jego otwierania, • zamykane klapą, • oznaczone na przedniej stronie napisem „GMINA MYSZKÓW” oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu; 5) Pojemniki do selektywnego zbierania odpadów ulegających biodegradacji o pojemności 1100 litrów - w ilości 61 sztuk: • kolor pojemników brązowy, • napis na przedniej stronie pojemników „BIO – ODPADY SPOŻYWCZE”, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 4 gumowe koła i uchwyty do transportu pojemnika oraz jego otwierania, • zamykane klapą, • oznaczone na przedniej stronie napisem „GMINA MYSZKÓW” oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu; 6) Pojemniki do selektywnego zbierania popiołu o pojemności 1100 litrów - w ilości 31 sztuk: • kolor pojemników srebrny, • napis na przedniej stronie pojemników „POPIÓŁ”; • pojemniki metalowe z blachy ocynkowanej o grubości 1,5mm, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 4 gumowe koła jezdne z możliwością pełnego obrotu (średnica min. 200mm), z których dwa muszą posiadać hamulce uruchamiane nogą, • tylne i boczne uchwyty do przeciągania pojemnika ułatwiające przetaczanie pojemników przez mieszkańców i służby odbierające odpady, • wytłoczenia zwiększające odporność boków na uszkodzenia mechaniczne, • zamykane klapą, • oznaczone na przedniej stronie napisem „GMINA MYSZKÓW” oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34928480-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych dla zabudowy jednorodzinnej, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych o pojemności 240 litrów - w ilości 3 447 sztuk: • kolor pojemników grafitowy, • napis na przedniej stronie pojemników „NIESEGREGOWANE(ZMIESZANE) ODPADY KOMUNALNE”, wysokość minimalna napisu 30 cm, kolor napisu biały, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 2 gumowe koła i uchwyty do transportu pojemnika oraz do jego otwierania, zamykane klapą, • oznaczone na przedniej stronie napisem „GMINA MYSZKÓW” oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem lub zabarwionym wytłoczeniem, itp. wg ujednoliconego szablonu. Minimalna wysokość napisu 20cm, kolorystyka zgodna z wizualizacją Miasta Myszkowa 2) Pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych o pojemności 120 litrów - w ilości 1 000 sztuk: • kolor pojemników grafitowy, • napis na przedniej stronie pojemników „NIESEGREGOWANE(ZMIESZANE) ODPADY KOMUNALNE”, wysokość minimalna napisu 30 cm, kolor napisu biały, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 2 gumowe koła i uchwyty do transportu pojemnika oraz do jego otwierania, zamykane klapą, • oznaczone na przedniej stronie napisem „GMINA MYSZKÓW” oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem lub zabarwionym wytłoczeniem, itp. wg ujednoliconego szablonu. Minimalna wysokość napisu 20cm, kolorystyka zgodna z wizualizacją Miasta Myszkowa 3) Pojemniki do selektywnego zbierania odpadów ulegających biodegradacji o pojemności 120 litrów - w ilości 3 425 sztuk: • kolor pojemników brązowy, • napis na przedniej stronie pojemników „BIO – ODPADY SPOŻYWCZE”, wysokość minimalna napisu 30 cm, kolor napisu biały, • pojemniki plastikowe z HDPE, • odporne na urazy mechaniczne, niskie i wysokie temperatury, działanie promieni UV oraz niszczące działanie związków chemicznych, • umożliwiające łatwe utrzymanie czystości, • nie zawierające pierwiastków szkodliwych dla środowiska, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie, jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki, • wyposażone w 2 gumowe koła i uchwyty do transportu pojemnika oraz jego otwierania, zamykane klapą, • oznaczone na przedniej stronie napisem „GMINA MYSZKÓW” oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem lub zabarwionym wytłoczeniem, itp. wg ujednoliconego szablonu. Minimalna wysokość napisu 20cm, kolorystyka zgodna z wizualizacją Miasta Myszkowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34928480-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa pojemników do gromadzenia popiołu dla zabudowy jednorodzinnej, w które zostaną wyposażone nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Myszków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Pojemniki do selektywnego zbierania popiołu o pojemności 110 litrów - w ilości 1 230 sztuk: • kolor pojemników srebrny, • napis na przedniej stronie pojemników „POPIÓŁ”, • pojemniki winny być o pojemności 110 litrów, metalowe, wykonane z blachy ocynkowanej o grubości min. 1 mm, w górnej oraz dolnej części wzmocnione pierścieniami z blach, • pojemniki winny posiadać boczne wyprofilowane uchwyty umożliwiające wygodne chwytanie pojemnika, • pokrywy pojemnika winny być uchylne, mocowane na zawiasie, posiadające uchwyt umożliwiający otwieranie pojemnika, • pojemniki winny posiadać zestaw jezdny o średnicy min. 200 mm z oponką gumową umożliwiające przemieszczanie pojemnika, • pojemniki winny być przystosowane do mechanicznego opróżniania przez tradycyjne śmieciarki, • dno pojemników winno być odsadzone od podłoża, co ma istotny wpływ na żywotność pojemnika podczas jego eksploatacji, • oznaczone na przedniej stronie napisem „GMINA MYSZKÓW” oraz naniesioną grafiką według Identyfikacji Wizualnej Miasta Myszkowa (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy), poprzez umieszczenie naklejki odpornej na warunki atmosferyczne lub wykonanie napisu trwałym lakierem, sprayem, itp. wg ujednoliconego szablonu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34928480-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam haka do auta Nissan Qashqai - Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam nowego Nissana Qashqai automat z elektrycznie otwieraną klapą bagażnika potrzebuję haka zdejmowanego na 13 PIN aby po wypięciu haka działała klapa bagażnika elektrycznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI