Dostawa pojazdu wielofunkcyjnego wraz z osprzętem

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa pojazdu wielofunkcyjnego wraz z osprzętem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-07
  • ZamawiającyZakład Usług Komunalnych w Radomiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00023007
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pojazdu wielofunkcyjnego wraz z osprzętem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141256865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sucha 15

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zuk.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.radom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

samorządowa jednostka organizacyjna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pojazdu wielofunkcyjnego wraz z osprzętem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64a68390-80a7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002372/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup specjalistycznego pojazdu wielofunkcyjnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.zuk.radom.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.zuk.radom.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiającybędziekomunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych iorganizacyjnychsporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały zawarte wrozdziale XIIISWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że: - W przypadku powzięciainformacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowyna: „Zakup specjalistycznego pojazdu typu śmieciarka” Pani/Pana danych osobowych, przysługujePani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danychosobowych.- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankęprzetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane wsposób zautomatyzowany i nie będą profilowane... administratorem Pani/Pana danych osobowych jestZakład Usług Komunalnych w Radomiu ul. Sucha 15, 26-600 Radomtel.48/389 26 30 fax. 48/ 389 2631.. w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z InspektoremOchrony Danych Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu oraz pod adresem e-mail:iod.kontakt@zuk.radom.pl .. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego : „Zakupspecjalistycznego pojazdu typu śmieciarka” prowadzonym w trybie zamówienia klasycznego..odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych,dalej „ustawa Pzp”; .. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli zobowiązaniawskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje tentermin; .. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp; .. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;.. posiada Pani/Pan:- napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;- na podstawie art. 18 RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;.. nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia publicznego.W trakcie oraz po zakończeniu postępowania oudzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiającymoże żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających wszczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzieleniezamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.TP.26.6.2021.IS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 241000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego pojazdu wielofunkcyjnego wolnobieżnego (mini ładowarki wielofunkcyjnej) wraz z osprzętem. Pojazd musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34390000-7 - Akcesoria do ciągników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) cena (C) - waga kryterium 60 %;2) okres gwarancji (G) - waga kryterium 40 %.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) cena (C) - waga 60 % cena najniższa brutto* C =------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 % cena oferty ocenianej brutto*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) podstawą przyznania punktów w kryterium „cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 2) okres gwarancji (G) - waga 40 %punkty przydzielane będą zgodnie z poniższą tabelą: Okres udzielonej gwarancji mechanicznej (miesiące) Liczba punktów36 20 pkt48 40 pkta) do obliczenia punktów za kryterium „okres gwarancji” Zamawiający przyjmie termin podany w Formularzu oferty załącznik nr 1 do SWZb) okres udzielonej gwarancji liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówieniaa) wymagany minimalny okres udzielonej gwarancji wynosi 24 miesiące. Wykonawca może zadeklarować okres gwarancji maksymalnie 48 miesięcyb) w przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ogóle w ofercie minimalnego okresu gwarancji Zamawiający otrzyma 0 punktów. Tym samym Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia pełnej gwarancji na okres 24 miesięcy.3) Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych kryteriach PŁ= C+G PŁ- łączna liczba punktów C- liczba punktów w kryterium Cena G- liczba punktów w kryterium okres gwarancji3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającegowarunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzeniaokreślonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lubfinansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lubzawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3. Zamawiający, wstosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu dowarunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, nie dopuszcza łącznego spełnieniawarunku przez Wykonawcę. Co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia musi spełniać powyższy warunek.4. Zamawiający może na każdymetapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeliposiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowaniezasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarczeWykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 z wyjątkiem ust.1 pkt.2 lit. a ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 12:20

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zuk radom

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 12:25

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam transportu w dniu 19-20 maja - Radom - Amsterdam
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania14-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam transportu z okolic Radomia lub Starachowic do Amsterdamu w dniu 19-20 maja. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI