Dostawa pojazdów z podziałem na zadania

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa pojazdów z podziałem na zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Zieleni Miejskiej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-23
  • Numer ogłoszenia565406-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 565406-N-2020 z dnia 2020-07-23 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej: Dostawa pojazdów z podziałem na zadania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, krajowy numer identyfikacyjny 27150551400000, ul. ul. Pod Lasem  64 , 44-210  Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4248838, e-mail zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl, faks 32 4249326.
Adres strony internetowej (URL): http://zielen.rybnik.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.zielen.rybnik.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.zielen.rybnik.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojazdów z podziałem na zadania
Numer referencyjny: ZP.2120.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdów z podziałem na zadania:Zadanie 1: Dostawa samochodu komunalnego, elektrycznego wywrotka z kabiną 2-osobowąZadanie 2: Dostawa ładowarki kołowej o masie całkowitej od 10000 kg – 12000 kgWarunki techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia:Zadanie nr 1Samochód komunalny wywrotka spełniający następujące wymagania techniczne oraz elementy wyposażenia:a) silnik elektryczny asynchroniczny, bezszczotkowy o mocy od 10kW do 15kWb) dokumenty potwierdzające możliwość poruszania się po drogach publicznych jako pojazd wolnobieżnyc) DMC do 3500 kg,e) kabina 2 osobowa w kolorze białym, zamknięta, ogrzewana z przeszklonymi w górnej połowie drzwiami i zamkiem kasetowym,f) bateria w technologii kwasowo-ołowiowej minimum 300 Ah, wbudowany prostownik do ładowania baterii oraz automatyczny system uzupełniania wody w akumulatorach,g) wyświetlacz LCD z licznikiem godzin, prędkościomierzem i stopniem naładowania baterii,h) pełne oświetlenie "drogowe",i) dwuobwodowy hamulec roboczy + hamulec ręczny,j) wywrotka z otwieranymi burtami aluminiowymi (od 25cm do 40cm), powierzchnia zabudowy od 2140 do 2220 x od 1200 do 1300 mm, z 4 uchwytami do mocowania ładunku,k) podwyższane boczne burty z metalowej siatki (od 70cm do 90cm),l) Podwyższana tylna burta z metalowej siatki (od 70cm do 90cm),m) górna siatka zabezpieczająca z tworzywa na podwyższane burty boczne,n) elektryczne wspomaganie kierownicy,o) długość 355÷380 cm,p) szerokość 120÷160 cm,r) wysokość 170÷190 cm,s) dopuszczalna ładowność minimum 1200 kg. t) pojazd fabrycznie nowy z roku produkcji 2019 lub 2020,u) przystosowanie pojazdu do mocowania pługa odśnieżnego z przodu,w) rama pojazdu ocynkowana i malowana proszkowo.Zadanie nr 2Ładowarka kołowa spełniająca następujące wymagania techniczne oraz elementy wyposażenia:a) silnik diesel o mocy od 100 kW do 130 kW norma CE,b) manualna skrzynia biegów, Fixed-Spindle lub Power Shift,c) klimatyzacjad) masa całkowita 10000 kg do 12000kg e) ładowność 3400 kg do 3600 kgf) wysokość wysypu minimum 3300 mm g) prześwit minimum 450 mmh) długość całkowita z łyżką od 7400 do 7500 mm i) szerokość od 2500 mm do 2600 mmj)wysokość od 3100 mm do 3200 mmk) pełne oświetlenie robocze oraz do poruszania się po drogach publicznychl) pojemność łyżki minimum 1,6 m³ ł) certyfikat CE na całą maszynęm) dokumenty potwierdzające możliwość poruszania się po drogach publicznych jako pojazd wolnobieżny,n) centralne sparowanie,o) pojazd fabrycznie nowy z roku produkcji 2019 lub 2020.Pozostałe warunki (dotyczy zadania 1 i zadania 2):a) minimalny okres gwarancji - 24 miesiące. Jeżeli w okresie gwarancji użytkowany element przedmiotu umowy będzie wymagał w ramach naprawy wymiany części, to gwarancja na wymienioną część biegnie od nowa i nie może być krótsza niż okres gwarancji na cały przedmiot umowy.b) w okresie gwarancyjnym bezpłatna obsługa serwisowa, bezpłatne przeglądy, naprawy i konserwacje (Zamawiający pokrywa koszty wymienianych materiałów eksploatacyjnych), wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego (ul. Pod Lasem Nr 64, 44 - 210 Rybnik)c) maksymalny czas usunięcia usterki (wady) – do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia, d) w przypadku uzasadnionego braku możliwości usunięcia usterki (wady) w podanym wyżej czasie (5 dni roboczych), wymagane jest porozumienie z Zamawiającym (dokonane w terminie usunięcia wad) celem ustalenia terminu naprawy, e) Zamawiający uprawniony jest do usunięcia usterki we własnym zakresie na koszt i ryzyko Wykonawcy w przypadku bezskutecznego upływu terminu usunięcia usterki lub bezskutecznego upływu terminu do dokonania uzgodnień, o których mowa odpowiednio pod. literą c) i d), co pozostaje bez wpływu na uprawnienia Zamawiającego z gwarancji i rękojmi,f) zapewnienie serwisu pogwarancyjnego przez okres min. 60 m-cy (liczone od zakończenia gwarancji), wykonywane w siedzibie Zamawiajacegog) wszelkie dokumenty związane z przedmiotem umowy, w tym instrukcja obsługi, karta i/lub książka gwarancyjna, książka serwisowa, wyciąg ze świadectwa homologacji, certyfikat CE– napisane w języku polskim,h) warunki gwarancji w zakresie określonym niniejszym zamówieniem wyprzedzają wszelkie postanowienia gwarancyjne określone przez Wykonawcę/producenta w dokumentach gwarancyjnych,i) gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Zamawiającego wynikających z przepisów o rękojmi za wady przedmiotu umowy,j) dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz rodzaj i typ używanych materiałów eksploatacyjnych (m.in. filtry, oleje, smary, płyny itp.),k) komplet dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania samochodu na terytorium RP (dotyczy zadania 1)l) samochód i ładowarka uzupełnione we wszystkie płyny niezbędne do prawidłowego funkcjonowania, zostaną dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego przy ul. Pod Lasem 64 w Rybniku,Do oferty należy dołączyć prospekt reklamowy lub specyfikację zawierającą dane techniczne oferowanego sprzętu.Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagane cechy niniejszego zamówienia są dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych.

II.5) Główny kod CPV: 34130000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
43250000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty.4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej http://bip.zielen.rybnik.pl.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-31, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 Dostawa samochodu komunalnego, elektrycznego wywrotka z kabiną 2-osobową
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1: Dostawa samochodu komunalnego, elektrycznego wywrotka z kabiną 2-osobowąWarunki techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia:Samochód komunalny wywrotka spełniający następujące wymagania techniczne oraz elementy wyposażenia:a) silnik elektryczny asynchroniczny, bezszczotkowy o mocy od 10kW do 15kWb) dokumenty potwierdzające możliwość poruszania się po drogach publicznych jako pojazd wolnobieżnyc) DMC do 3500 kg,e) kabina 2 osobowa w kolorze białym, zamknięta, ogrzewana z przeszklonymi w górnej połowie drzwiami i zamkiem kasetowym,f) bateria w technologii kwasowo-ołowiowej minimum 300 Ah, wbudowany prostownik do ładowania baterii oraz automatyczny system uzupełniania wody w akumulatorach,g) wyświetlacz LCD z licznikiem godzin, prędkościomierzem i stopniem naładowania baterii,h) pełne oświetlenie "drogowe",i) dwuobwodowy hamulec roboczy + hamulec ręczny,j) wywrotka z otwieranymi burtami aluminiowymi (od 25cm do 40cm), powierzchnia zabudowy od 2140 do 2220 x od 1200 do 1300 mm, z 4 uchwytami do mocowania ładunku,k) podwyższane boczne burty z metalowej siatki (od 70cm do 90cm),l) Podwyższana tylna burta z metalowej siatki (od 70cm do 90cm),m) górna siatka zabezpieczająca z tworzywa na podwyższane burty boczne,n) elektryczne wspomaganie kierownicy,o) długość 355÷380 cm,p) szerokość 120÷160 cm,r) wysokość 170÷190 cm,s) dopuszczalna ładowność minimum 1200 kg. t) pojazd fabrycznie nowy z roku produkcji 2019 lub 2020,u) przystosowanie pojazdu do mocowania pługa odśnieżnego z przodu,w) rama pojazdu ocynkowana i malowana proszkowo.Pozostałe warunki:a) minimalny okres gwarancji - 24 miesiące. Jeżeli w okresie gwarancji użytkowany element przedmiotu umowy będzie wymagał w ramach naprawy wymiany części, to gwarancja na wymienioną część biegnie od nowa i nie może być krótsza niż okres gwarancji na cały przedmiot umowy.b) w okresie gwarancyjnym bezpłatna obsługa serwisowa, bezpłatne przeglądy, naprawy i konserwacje (Zamawiający pokrywa koszty wymienianych materiałów eksploatacyjnych), wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego (ul. Pod Lasem Nr 64, 44 - 210 Rybnik)c) maksymalny czas usunięcia usterki (wady) – do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia, d) w przypadku uzasadnionego braku możliwości usunięcia usterki (wady) w podanym wyżej czasie (5 dni roboczych), wymagane jest porozumienie z Zamawiającym (dokonane w terminie usunięcia wad) celem ustalenia terminu naprawy, e) Zamawiający uprawniony jest do usunięcia usterki we własnym zakresie na koszt i ryzyko Wykonawcy w przypadku bezskutecznego upływu terminu usunięcia usterki lub bezskutecznego upływu terminu do dokonania uzgodnień, o których mowa odpowiednio pod. literą c) i d), co pozostaje bez wpływu na uprawnienia Zamawiającego z gwarancji i rękojmi,f) zapewnienie serwisu pogwarancyjnego przez okres min. 60 m-cy (liczone od zakończenia gwarancji), wykonywane w siedzibie Zamawiajacegog) wszelkie dokumenty związane z przedmiotem umowy napisane w języku polskim,h) warunki gwarancji w zakresie określonym niniejszym zamówieniem wyprzedzają wszelkie postanowienia gwarancyjne określone przez Wykonawcę/producenta w dokumentach gwarancyjnych,i) gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Zamawiającego wynikających z przepisów o rękojmi za wady przedmiotu umowy,j) dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz rodzaj i typ używanych materiałów eksploatacyjnych (m.in. filtry, oleje, smary, płyny itp.),k) komplet dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania samochodu na terytorium RP l) samochód uzupełniony we wszystkie płyny niezbędne do prawidłowego funkcjonowania, zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego przy ul. Pod Lasem 64 w Rybniku,Do oferty należy dołączyć prospekt reklamowy lub specyfikację zawierającą dane techniczne oferowanego sprzętu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34130000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 130080,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 30,00
gwarancja 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do trzech miesięcy od daty podpisania umowy


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 Dostawa ładowarki kołowej o masie całkowitej od 10000 kg – 12000 kg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2: Dostawa ładowarki kołowej o masie całkowitej od 10000 kg – 12000 kgWarunki techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia:Ładowarka kołowa spełniająca następujące wymagania techniczne oraz elementy wyposażenia:a) silnik diesel o mocy od 100 kW do 130 kW norma CE,b) manualna skrzynia biegów, Fixed-Spindle lub Power Shift,c) klimatyzacjad) masa całkowita 10000 kg do 12000kg e) ładowność 3400 kg do 3600 kgf) wysokość wysypu minimum 3300 mm g) prześwit minimum 450 mmh) długość całkowita z łyżką od 7400 do 7500 mm i) szerokość od 2500 mm do 2600 mmj)wysokość od 3100 mm do 3200 mmk) pełne oświetlenie robocze oraz do poruszania się po drogach publicznychl) pojemność łyżki minimum 1,6 m³ ł) certyfikat CE na całą maszynęm) dokumenty potwierdzające możliwość poruszania się po drogach publicznych jako pojazd wolnobieżny,n) centralne sparowanie,o) pojazd fabrycznie nowy z roku produkcji 2019 lub 2020.Pozostałe warunki:a) minimalny okres gwarancji - 24 miesiące. Jeżeli w okresie gwarancji użytkowany element przedmiotu umowy będzie wymagał w ramach naprawy wymiany części, to gwarancja na wymienioną część biegnie od nowa i nie może być krótsza niż okres gwarancji na cały przedmiot umowy.b) w okresie gwarancyjnym bezpłatna obsługa serwisowa, bezpłatne przeglądy, naprawy i konserwacje (Zamawiający pokrywa koszty wymienianych materiałów eksploatacyjnych), wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego (ul. Pod Lasem Nr 64, 44 - 210 Rybnik)c) maksymalny czas usunięcia usterki (wady) – do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia, d) w przypadku uzasadnionego braku możliwości usunięcia usterki (wady) w podanym wyżej czasie (5 dni roboczych), wymagane jest porozumienie z Zamawiającym (dokonane w terminie usunięcia wad) celem ustalenia terminu naprawy, e) Zamawiający uprawniony jest do usunięcia usterki we własnym zakresie na koszt i ryzyko Wykonawcy w przypadku bezskutecznego upływu terminu usunięcia usterki lub bezskutecznego upływu terminu do dokonania uzgodnień, o których mowa odpowiednio pod. literą c) i d), co pozostaje bez wpływu na uprawnienia Zamawiającego z gwarancji i rękojmi,f) zapewnienie serwisu pogwarancyjnego przez okres min. 60 m-cy (liczone od zakończenia gwarancji), wykonywane w siedzibie Zamawiajacegog) wszelkie dokumenty związane z przedmiotem umowy napisane w języku polskim,h) warunki gwarancji w zakresie określonym niniejszym zamówieniem wyprzedzają wszelkie postanowienia gwarancyjne określone przez Wykonawcę/producenta w dokumentach gwarancyjnych,i) gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Zamawiającego wynikających z przepisów o rękojmi za wady przedmiotu umowy,j) dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz rodzaj i typ używanych materiałów eksploatacyjnych (m.in. filtry, oleje, smary, płyny itp.),k) ładowarka uzupełniona we wszystkie płyny niezbędne do prawidłowego funkcjonowania, zostanie dostarczona na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego przy ul. Pod Lasem 64 w Rybniku,Do oferty należy dołączyć prospekt reklamowy lub specyfikację zawierającą dane techniczne oferowanego sprzętu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43250000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 227640,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 30,00
gwarancja 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do trzech miesięcy od daty podpisania umowy






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę transportową w związku z udziałem w konferencji - Gliwice/Szczyrk
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę transportową w związku z udziałem w konferencji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI