Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW w Krakowie – z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48124465700
1.5.8.) Numer faksu: +48124465702
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW w Krakowie – z podziałem na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cd37d17-a997-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003467/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa znaków pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.zdw.krakow.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progow-unijnych.html?view=przetarg&id=49663.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert (wraz z załączonymi do niej dokumentami, w tym m.in. oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP) - za pośrednictwem systemów miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl) i ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal). Komunikacja w pozostałym zakresie - za pośrednictwem poczty e-mail (adres: postepowanie3.21@zdw.krakow.pl).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu wszelka komunikacja między Zamawiający ma Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej (drogą elektroniczną): a) systemów miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl) i ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/ portal), b) poczty elektronicznej (adres e-mail: postepowanie3.21@zdw.krakow.pl). Szczegółowe informacje na temat trybu komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami zawarte są w cz. IV SWZ. Zamawiający wymaga, aby dokumenty składane w postępowaniu przez Wykonawców były opatrywane wymaganym podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) - zgodnie z informacjami określonymi w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w cz. VI SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w cz. VI SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-3/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDWw Krakowie – z podziałem na części: Część nr 1 – RDW Kraków. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z transportem do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich (Obwodów Drogowych): Rejonu Dróg Wojewódzkich w Krakowie – Obwód Drogowy w Kętach (ul. Błonie 17) i Obwód Drogowy w Babicach (ul. Zakopiańska 10). Dostawy realizowane będą w miarę potrzeb, sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy. Podana w ramach WYCENY (zał. nr 2.1.1. SWZ) ilość znaków i urządzeń BRD określa maksymalny zakres i wartość umowy w ramach każdej z części zamówienia. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie każdej z części zamówienia w zakresie co najmniej 80 % wartości umownej brutto umowy oraz zastrzega sobie możliwość zmian ilości znaków i urządzeń BRD pomiędzy określonymi kategoriami asortymentu bez konieczności zmiany (aneksowania) umowy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena – 60 %, termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia - 40 %. W kryterium termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia ocenie podlegać będzie długość zaoferowanego przez Wykonawcę (zgodnie z deklaracją Wykonawcy podaną w ofercie) skrócenia terminów wykonania dostaw pilnych oraz dostaw zwykłych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia (wyrażona w dniach (roboczych) – Wykonawca w formularzu oferty określi terminy realizacji dostaw wskazując okresy w postaci stosownej ilości dni) – w stosunku do terminów określonych przez Zamawiającego: − odnośnie dostaw pilnych – ocenie podlegać będzie skrócenie terminu ich wykonania w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 7 dni (roboczych), przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia realizacji dostaw pilnych, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni (roboczych), tj. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw pilnych może zaproponować termin 1 dnia (roboczego), – odnośnie dostaw zwykłych – ocenie podlegać będzie skrócenie terminu ich wykonania w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 10 dni (roboczych), przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia realizacji dostaw zwykłych, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni (roboczych), tj. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw zwykłych może zaproponować termin 4 dni (roboczych).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena – 60 %, termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia - 40 %. W kryterium termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia ocenie podlegać będzie długość zaoferowanego przez Wykonawcę (zgodnie z deklaracją Wykonawcy podaną w ofercie) skrócenia terminów wykonania dostaw pilnych oraz dostaw zwykłych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia (wyrażona w dniach (roboczych) – Wykonawca w formularzu oferty określi terminy realizacji dostaw wskazując okresy w postaci stosownej ilości dni) – w stosunku do terminów określonych przez Zamawiającego: − odnośnie dostaw pilnych – ocenie podlegać będzie skrócenie terminu ich wykonania w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 7 dni (roboczych), przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia realizacji dostaw pilnych, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni (roboczych), tj. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw pilnych może zaproponować termin 1 dnia (roboczego), – odnośnie dostaw zwykłych – ocenie podlegać będzie skrócenie terminu ich wykonania w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 10 dni (roboczych), przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia realizacji dostaw zwykłych, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni (roboczych), tj. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw zwykłych może zaproponować termin 4 dni (roboczych).4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDWw Krakowie – z podziałem na części: Część nr 2 – RDW Jakubowice. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z transportem do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich (Obwodów Drogowych): Rejonu Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach – Obwód Drogowy w Jakubowicach (Jakubowice 75) i Obwód Drogowy w Wolbromiu (ul. Garbarska 37). Dostawy realizowane będą w miarę potrzeb, sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy. Podana w ramach WYCENY (zał. nr 2.2.1. SWZ) ilość znaków i urządzeń BRD określa maksymalny zakres i wartość umowy w ramach każdej z części zamówienia. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie każdej z części zamówienia w zakresie co najmniej 80 % wartości umownej brutto umowy oraz zastrzega sobie możliwość zmian ilości znaków i urządzeń BRD pomiędzy określonymi kategoriami asortymentu bez konieczności zmiany (aneksowania) umowy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena – 60 %, termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia - 40 %. W kryterium termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia ocenie podlegać będzie długość zaoferowanego przez Wykonawcę (zgodnie z deklaracją Wykonawcy podaną w ofercie) skrócenia terminów wykonania dostaw pilnych oraz dostaw zwykłych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia (wyrażona w dniach (roboczych) – Wykonawca w formularzu oferty określi terminy realizacji dostaw wskazując okresy w postaci stosownej ilości dni) – w stosunku do terminów określonych przez Zamawiającego: − odnośnie dostaw pilnych – ocenie podlegać będzie skrócenie terminu ich wykonania w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 7 dni (roboczych), przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia realizacji dostaw pilnych, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni (roboczych), tj. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw pilnych może zaproponować termin 1 dnia (roboczego), – odnośnie dostaw zwykłych – ocenie podlegać będzie skrócenie terminu ich wykonania w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 10 dni (roboczych), przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia realizacji dostaw zwykłych, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni (roboczych), tj. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw zwykłych może zaproponować termin 4 dni (roboczych).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena – 60 %, termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia - 40 %. W kryterium termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia ocenie podlegać będzie długość zaoferowanego przez Wykonawcę (zgodnie z deklaracją Wykonawcy podaną w ofercie) skrócenia terminów wykonania dostaw pilnych oraz dostaw zwykłych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia (wyrażona w dniach (roboczych) – Wykonawca w formularzu oferty określi terminy realizacji dostaw wskazując okresy w postaci stosownej ilości dni) – w stosunku do terminów określonych przez Zamawiającego: − odnośnie dostaw pilnych – ocenie podlegać będzie skrócenie terminu ich wykonania w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 7 dni (roboczych), przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia realizacji dostaw pilnych, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni (roboczych), tj. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw pilnych może zaproponować termin 1 dnia (roboczego), – odnośnie dostaw zwykłych – ocenie podlegać będzie skrócenie terminu ich wykonania w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 10 dni (roboczych), przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia realizacji dostaw zwykłych, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni (roboczych), tj. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw zwykłych może zaproponować termin 4 dni (roboczych).4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDWw Krakowie – z podziałem na części: Część nr 3 – RDW Myślenice. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z transportem do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich (Obwodów Drogowych): Rejonu Dróg Wojewódzkich w Myślenicach – Obwód Drogowy w Myślenicach (ul. Drogowców 2) i Obwód Drogowy w Bochni (ul. Proszowska 14). Dostawy realizowane będą w miarę potrzeb, sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy. Podana w ramach WYCENY (zał. nr 2.3.1. SWZ) ilość znaków i urządzeń BRD określa maksymalny zakres i wartość umowy w ramach każdej z części zamówienia. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie każdej z części zamówienia w zakresie co najmniej 80 % wartości umownej brutto umowy oraz zastrzega sobie możliwość zmian ilości znaków i urządzeń BRD pomiędzy określonymi kategoriami asortymentu bez konieczności zmiany (aneksowania) umowy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena – 60 %, termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia - 40 %. W kryterium termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia ocenie podlegać będzie długość zaoferowanego przez Wykonawcę (zgodnie z deklaracją Wykonawcy podaną w ofercie) skrócenia terminów wykonania dostaw pilnych oraz dostaw zwykłych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia (wyrażona w dniach (roboczych) – Wykonawca w formularzu oferty określi terminy realizacji dostaw wskazując okresy w postaci stosownej ilości dni) – w stosunku do terminów określonych przez Zamawiającego: − odnośnie dostaw pilnych – ocenie podlegać będzie skrócenie terminu ich wykonania w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 7 dni (roboczych), przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia realizacji dostaw pilnych, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni (roboczych), tj. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw pilnych może zaproponować termin 1 dnia (roboczego), – odnośnie dostaw zwykłych – ocenie podlegać będzie skrócenie terminu ich wykonania w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 10 dni (roboczych), przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia realizacji dostaw zwykłych, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni (roboczych), tj. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw zwykłych może zaproponować termin 4 dni (roboczych).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena – 60 %, termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia - 40 %. W kryterium termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia ocenie podlegać będzie długość zaoferowanego przez Wykonawcę (zgodnie z deklaracją Wykonawcy podaną w ofercie) skrócenia terminów wykonania dostaw pilnych oraz dostaw zwykłych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia (wyrażona w dniach (roboczych) – Wykonawca w formularzu oferty określi terminy realizacji dostaw wskazując okresy w postaci stosownej ilości dni) – w stosunku do terminów określonych przez Zamawiającego: − odnośnie dostaw pilnych – ocenie podlegać będzie skrócenie terminu ich wykonania w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 7 dni (roboczych), przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia realizacji dostaw pilnych, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni (roboczych), tj. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw pilnych może zaproponować termin 1 dnia (roboczego), – odnośnie dostaw zwykłych – ocenie podlegać będzie skrócenie terminu ich wykonania w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 10 dni (roboczych), przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia realizacji dostaw zwykłych, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni (roboczych), tj. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw zwykłych może zaproponować termin 4 dni (roboczych).4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDWw Krakowie – z podziałem na części: Część nr 4 – RDW Nowy Sącz. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z transportem do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich (Obwodów Drogowych): Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu – Obwód Drogowy w Starym Sączu (ul. Źródlana 24) i Obwód Drogowy w Czarnym Dunajcu (ul. Kolejowa 30G). Dostawy realizowane będą w miarę potrzeb, sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy. Podana w ramach WYCENY (zał. nr 2.4.1. SWZ) ilość znaków i urządzeń BRD określa maksymalny zakres i wartość umowy w ramach każdej z części zamówienia. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie każdej z części zamówienia w zakresie co najmniej 80 % wartości umownej brutto umowy oraz zastrzega sobie możliwość zmian ilości znaków i urządzeń BRD pomiędzy określonymi kategoriami asortymentu bez konieczności zmiany (aneksowania) umowy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena – 60 %, termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia - 40 %. W kryterium termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia ocenie podlegać będzie długość zaoferowanego przez Wykonawcę (zgodnie z deklaracją Wykonawcy podaną w ofercie) skrócenia terminów wykonania dostaw pilnych oraz dostaw zwykłych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia (wyrażona w dniach (roboczych) – Wykonawca w formularzu oferty określi terminy realizacji dostaw wskazując okresy w postaci stosownej ilości dni) – w stosunku do terminów określonych przez Zamawiającego: − odnośnie dostaw pilnych – ocenie podlegać będzie skrócenie terminu ich wykonania w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 7 dni (roboczych), przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia realizacji dostaw pilnych, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni (roboczych), tj. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw pilnych może zaproponować termin 1 dnia (roboczego), – odnośnie dostaw zwykłych – ocenie podlegać będzie skrócenie terminu ich wykonania w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 10 dni (roboczych), przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia realizacji dostaw zwykłych, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni (roboczych), tj. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw zwykłych może zaproponować termin 4 dni (roboczych).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena – 60 %, termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia - 40 %. W kryterium termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia ocenie podlegać będzie długość zaoferowanego przez Wykonawcę (zgodnie z deklaracją Wykonawcy podaną w ofercie) skrócenia terminów wykonania dostaw pilnych oraz dostaw zwykłych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia (wyrażona w dniach (roboczych) – Wykonawca w formularzu oferty określi terminy realizacji dostaw wskazując okresy w postaci stosownej ilości dni) – w stosunku do terminów określonych przez Zamawiającego: − odnośnie dostaw pilnych – ocenie podlegać będzie skrócenie terminu ich wykonania w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 7 dni (roboczych), przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia realizacji dostaw pilnych, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni (roboczych), tj. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw pilnych może zaproponować termin 1 dnia (roboczego), – odnośnie dostaw zwykłych – ocenie podlegać będzie skrócenie terminu ich wykonania w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 10 dni (roboczych), przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia realizacji dostaw zwykłych, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni (roboczych), tj. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw zwykłych może zaproponować termin 4 dni (roboczych).4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDWw Krakowie – z podziałem na części: Część nr 5 – RDW Tarnów. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z transportem do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich (Obwodów Drogowych): Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tarnowie – Obwód Drogowy w Ciężkowicach (ul. Równa 10) i Obwód Drogowy w Sieradzy (Sieradza 229). Dostawy realizowane będą w miarę potrzeb, sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy. Podana w ramach WYCENY (zał. nr 2.5.1. SWZ) ilość znaków i urządzeń BRD określa maksymalny zakres i wartość umowy w ramach każdej z części zamówienia. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie każdej z części zamówienia w zakresie co najmniej 80 % wartości umownej brutto umowy oraz zastrzega sobie możliwość zmian ilości znaków i urządzeń BRD pomiędzy określonymi kategoriami asortymentu bez konieczności zmiany (aneksowania) umowy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena – 60 %, termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia - 40 %. W kryterium termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia ocenie podlegać będzie długość zaoferowanego przez Wykonawcę (zgodnie z deklaracją Wykonawcy podaną w ofercie) skrócenia terminów wykonania dostaw pilnych oraz dostaw zwykłych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia (wyrażona w dniach (roboczych) – Wykonawca w formularzu oferty określi terminy realizacji dostaw wskazując okresy w postaci stosownej ilości dni) – w stosunku do terminów określonych przez Zamawiającego: − odnośnie dostaw pilnych – ocenie podlegać będzie skrócenie terminu ich wykonania w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 7 dni (roboczych), przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia realizacji dostaw pilnych, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni (roboczych), tj. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw pilnych może zaproponować termin 1 dnia (roboczego), – odnośnie dostaw zwykłych – ocenie podlegać będzie skrócenie terminu ich wykonania w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 10 dni (roboczych), przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia realizacji dostaw zwykłych, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni (roboczych), tj. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw zwykłych może zaproponować termin 4 dni (roboczych).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena – 60 %, termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia - 40 %. W kryterium termin realizacji dostaw przedmiotu zamówienia ocenie podlegać będzie długość zaoferowanego przez Wykonawcę (zgodnie z deklaracją Wykonawcy podaną w ofercie) skrócenia terminów wykonania dostaw pilnych oraz dostaw zwykłych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia (wyrażona w dniach (roboczych) – Wykonawca w formularzu oferty określi terminy realizacji dostaw wskazując okresy w postaci stosownej ilości dni) – w stosunku do terminów określonych przez Zamawiającego: − odnośnie dostaw pilnych – ocenie podlegać będzie skrócenie terminu ich wykonania w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 7 dni (roboczych), przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia realizacji dostaw pilnych, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni (roboczych), tj. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw pilnych może zaproponować termin 1 dnia (roboczego), – odnośnie dostaw zwykłych – ocenie podlegać będzie skrócenie terminu ich wykonania w stosunku do terminu określonego przez Zamawiającego, tj. 10 dni (roboczych), przy czym maksymalny dopuszczalny okres skrócenia realizacji dostaw zwykłych, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 6 dni (roboczych), tj. Wykonawca jako najkrótszy możliwy termin realizacji dostaw zwykłych może zaproponować termin 4 dni (roboczych).4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie; 4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający w tym zakresie określa następujące minimalne poziomy zdolności: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy – to w tym okresie, wykonał dostawę (dostawy) obejmującą (obejmujące łącznie) co najmniej 1000 szt. tarcz znaków drogowych pionowych. UWAGA! - Wykonanie dostaw obejmujących wymaganą minimalną ilość tarcz znaków drogowych pionowych określoną w przedmiotowym warunku mogło nastąpić w ramach jednego lub odrębnych zadań. - Przedmiotowy warunek jest jednolity dla wszystkich części zamówienia stanowiących przedmiot niniejszego postępowania, a jego spełnienie (legitymowanie się wymaganym, określonym w tym warunku doświadczeniem) umożliwia Wykonawcy złożenie ofert na dowolną ilość części zamówienia objętych niniejszym postępowaniem (jedną lub więcej części stanowiących przedmiot niniejszego postępowania). - Zamawiający informuje, iż w przypadku wykazywania na potrzeby potwierdzania spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku doświadczenia w realizacji zadania wykonanego przez grupę wykonawców (np. konsorcjum), za miarodajne z punktu widzenia wykazania spełniania tego warunku zostanie uznane jedynie doświadczenie polegające na faktycznej realizacji prac wskazanych w treści tego warunku. Nie zostanie uznane za potwierdzenie spełniania tego warunku legitymowanie się nabyciem doświadczenia w realizacji zadania wykonanegoprzez grupę wykonawców (np. konsorcjum) jedynie poprzez fakt bycia jednym z członków tej grupy (np. członkiem konsorcjum), jeżeli faktycznie nie zrealizowało się w ramach tego zadania prac wskazanych w treści tego warunku, chybaże Wykonawca wykaże, iż nawet pomimo braku faktycznej realizacji w ramach danego zadania wskazanych w warunku prac to jednak zakres i przedmiot czynności, obowiązków i odpowiedzialności faktycznie odnosił się do całościzadania (tj. również do prac faktycznie niewykonywanych), co oznaczałoby nabycie doświadczenia odnośnie całości jego przedmiotu (tj. również do prac faktycznie niewykonywanych).5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – w zakresie określonym w cz. II pkt 2.1.SWZ. Przedmiotowe oświadczenie winno zostać złożone wraz z ofertą na formularzu udostępnionym w ramach SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – w zakresie określonym w cz. II pkt 3.1. SWZ. Przedmiotowe oświadczenie winno zostać złożone wraz z ofertą na formularzu udostępnionym w ramach SWZ. 2) WYKAZ DOSTAW wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca w przedmiotowym wykazie wskaże dostawy określone w warunku wskazanym w cz. II pkt 3.1.4. SWZ oraz złoży dowody, że dostawy te zostały wykonane (są wykonywane) należycie. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, przedmiotowy wykaz winien dotyczyć jedynie dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. Przedmiotowy wykaz winien zostać złożony na formularzu udostępnionym w ramach SWZ i w trybie tam wskazanym (na wezwanie Zamawiającego).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty składane wraz z ofertą (oprócz dokumentów wskazanych wyżej) - zgodnie z zapisami SWZ: a) oświadczenie wstępne dotyczące podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), b) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), c) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby (osób) reprezentujących Wykonawcę / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / podmiot trzeci (jeżeli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przewiduje się możliwość dokonywania zmian umowy w zakresie dopuszczalnym zgodnie z regulacjami ustawy PZP oraz postanowieniami umownymi zawartymi w zał. nr 6.1. / 6.2. / 6.3. / 6.4. / 6.5. SWZ (w zależności od części zamówienia).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy