Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw płynnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W GARWOLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014823759
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 26
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48256852607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wnowicka@pzdgarwolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl/ oraz www.pzdgarwolin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6f791e3-bc74-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001047/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliw płynnych dla Powiatowego Zarządu Dróg w Garwolinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl.3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://pzdgarwolin.ezamawiający.pl.
1. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie; https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl,
2) wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
4. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
5. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
6. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 100 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
7. Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w sekcji „Dokumenty zamówienia”. Pobranie pojedynczego dokumentu lub wszystkich dokumentów następuje po kliknięciu polecenia „Pobierz”.
8. Ofertę na: część 1/ część 2/ część 3/ część 4, wraz z załącznikami należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy.
9. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w sposób inny niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w niniejszej SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WO.242.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje dostawę paliw płynnych poprzez tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzętu Powiatowego Zarządu Dróg w Garwolinie (Zamawiającego)
Część 1 - tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzętu zlokalizowanego w Służbie Drogowej w Garwolinie oraz w Powiatowym Zarządzie Dróg w Garwolinie 08 – 400 Garwolin, ul. Mazowiecka 26 – w ilości: Olej napędowy: 16 000 litrów, benzyna bezołowiowa
PB 95: 3 300 litrów.
2. Odległość stacji paliw od Służby Drogowej dla części 1 określa się max. do 20 km.
3. Zamawiający w ramach umowy będzie realizował zakupy akcesoriów związanych z eksploatacją samochodów w planowanej wysokości do 5% wartości umownej brutto zakupu paliwa, (między innymi; oleje, płyny chłodnicze, środki zapobiegające zamarzaniu, płyny do spryskiwaczy - letni
i zimowy, żarówki, kosmetyki samochodowe i inne) po cenach aktualnie obowiązujących na stacji paliw w dniu realizacji transakcji.
4. Zamawiający będzie realizował zakup paliw płynnych wyłącznie do zbiorników fabrycznie zamontowanych w pojeździe. Paliwo do drobnego sprzętu wymienionego w załączniku do części 1, pobierane będzie w oznakowane pojemniki Zamawiającego o pojemności do 20 litrów.
5. Zamawiający zabrania sprzedaży paliwa poza zbiornik fabrycznie zamontowany w pojeździe (nie dotyczy oznakowanych pojemników Zamawiającego o pojemności do 20 litrów).
6. Postanowienia dodatkowe dotyczące użytkowania kart paliwowych:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych nie będących służbowymi kartami płatniczymi w rozumieniu art. 247 ust 3 ustawy z dnia 27.08.2009r o finansach publicznych (Dz. U. 2021 poz. 305 tj. ), na poniższych zasadach;
2) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z wydaniem kart, ich aktualizacją, zamianą w przypadku ich utraty lub zniszczenia, zmianą danych na karcie oraz dostarczeniem kart.
3) Termin ważności karty ustala się na okres obowiązywania niniejszej umowy.
4) Karty powinny być wydane i dostarczone Zamawiającemu w pierwszym dniu obowiązywania umowy.
5) Aktualizacja kart lub wydania kolejnych egzemplarzy kart będzie realizowana w ciągu 7 dni od dnia złożenia stosownego wniosku.
6) W przypadku utraty karty lub jej zniszczenia, Zamawiający zobowiązuje się zgłosić ten fakt Wykonawcy niezwłocznie pod nr tel. …………….. lub …………………………………………, który dokona blokady realizacji zakupów z użyciem tej karty.
7) Odpowiedzialność za zakup paliwa utraconą kartą przez osobę nie uprawnioną, po upływie
24 h od momentu powiadomienia o jej utracie, przechodzi na Wykonawcę.
8) Wykonawca po podpisaniu umowy zapewni Zamawiającemu dostęp do danych, dotyczących transakcji realizowanych w ramach umowy. Dane te obejmują co najmniej datę, miejsce, wartość i ilość zakupionych asortymentów.
9) W przypadku braku z przyczyn technicznych możliwości użycia kart, realizacja transakcji powinna być potwierdzona stosownym dokumentem.
10) Do każdego pojazdu zostanie wystawiona karta paliwowa z oznaczeniem numeru rejestracyjnego.
11) Dla drobnego sprzętu wymienionego w załączniku do części 1, zlokalizowanego w Służbie Drogowej w Garwolinie oraz w Powiatowym Zarządzie Dróg w Garwolinie 08 – 400 Garwolin, ul. Mazowiecka 26, zostanie wystawiona dodatkowa karta paliwowa (w ilości 1 szt. na każde zadanie) bez oznaczenia numeru rejestracyjnego.
7. Wykonawca będzie realizował zakupy paliw w ramach limitów przyznanych Zamawiającemu na kartach paliwowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712600-9 - Usługi tankowania pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.
2. W ramach zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyskała łącznie najwięcej punktów.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na: część 1 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Kryterium „cena” - C
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie wartości brutto zł. gr. po zastosowaniu upustu podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (w złotych).
Uwzględniając kryterium „cena” 10 pkt. ocena oferty dokonana zostanie przy zastosowaniu wzoru;
Ilość punktów C = wartość brutto zł. gr. najniższej oferty po zastosowaniu upustu podzielona przez wartość brutto zł. gr. badanej oferty po zastosowaniu upustu x 10 pkt.
2) Kryterium „odległość najbliższej stacji Wykonawcy w km. od danej Służby Drogowej” - O
Kryterium „odległość” będzie rozpatrywane na podstawie odległości w km od danej Służby Drogowej podanej przez Wykonawcę w ofercie przetargowej (w kilometrach).
Uwzględniając kryterium „odległość najbliższej stacji Wykonawcy w km. od danej służby drogowej” 30pkt. ocena oferty dokonana zostanie przy zastosowaniu wzoru;
Ilość punktów O = najmniejsza odległość podzielona przez odległość z badanej oferty x 30 pkt.
3) Kryterium „upust” - U
Kryterium „upust” będzie rozpatrywane na podstawie wartości stałego upustu w złotych od ceny jednostkowej (za 1litr) paliw płynnych podanego przez Wykonawcę w ofercie przetargowej (w złotych).
Uwzględniając kryterium „upust” 40 pkt. ocena oferty dokonana zostanie przy zastosowaniu wzoru;
Ilość punktów U = upust badanej oferty podzielony przez najwyższy udzielony upust x 40 pkt.
4) Kryterium „ilość stacji paliw Wykonawcy w odległości do 20 km od danej Służby Drogowej” - I
Kryterium „ilość stacji paliw Wykonawcy w odległości do 20 km od danej Służby Drogowej” będzie rozpatrywane na podstawie ilość stacji paliw Wykonawcy w odległości do 20 km od danej stacji podanych przez Wykonawcę w ofercie przetargowej (w sztukach). Uwzględniając kryterium „ilość stacji paliw Wykonawcy w odległości do 20 km od danej Służby Drogowej” 20pkt. ocena oferty dokonana zostanie wg następującej zasady;
Ilość punktów I =
1 stacja – 5 pkt
2 – 3 stacje – 10 pkt
pow. 3 stacji – 20 pkt
za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru:
P = C + O + U + I gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
O – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Odległość”
U - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Upust”
I - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Ilość stacji”
Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.
Wybrana zostanie oferta z najwyższą liczbą punktów po zsumowaniu kryteriów wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość stacji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje dostawę paliw płynnych poprzez tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzętu Powiatowego Zarządu Dróg w Garwolinie (Zamawiającego)
Część 2 – tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzętu zlokalizowanego w siedzibie Służby Drogowej w Trojanowie – w ilości: Olej napędowy: 9 500 litrów, benzyna bezołowiowa PB 95: 2 600 litrów.
2. Odległość stacji paliw od Służby Drogowej dla części 2 określa się max. do 20 km.
3. Zamawiający w ramach umowy będzie realizował zakupy akcesoriów związanych z eksploatacją samochodów w planowanej wysokości do 5% wartości umownej brutto zakupu paliwa, (między innymi; oleje, płyny chłodnicze, środki zapobiegające zamarzaniu, płyny do spryskiwaczy - letni i zimowy, żarówki, kosmetyki samochodowe i inne) po cenach aktualnie obowiązujących na stacji paliw w dniu realizacji transakcji.
4. Zamawiający będzie realizował zakup paliw płynnych wyłącznie do zbiorników fabrycznie zamontowanych w pojeździe. Paliwo do drobnego sprzętu wymienionego w załączniku do części 2, pobierane będzie w oznakowane pojemniki Zamawiającego o pojemności do 20 litrów.
5. Zamawiający zabrania sprzedaży paliwa poza zbiornik fabrycznie zamontowany w pojeździe (nie dotyczy oznakowanych pojemników Zamawiającego o pojemności do 20 litrów).
6. Postanowienia dodatkowe dotyczące użytkowania kart paliwowych:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych nie będących służbowymi kartami płatniczymi w rozumieniu art. 247 ust 3 ustawy z dnia 27.08.2009r o finansach publicznych (Dz. U. 2021 poz. 305 tj. ), na poniższych zasadach;
2) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z wydaniem kart, ich aktualizacją, zamianą w przypadku ich utraty lub zniszczenia, zmianą danych na karcie oraz dostarczeniem kart.
3) Termin ważności karty ustala się na okres obowiązywania niniejszej umowy.
4) Karty powinny być wydane i dostarczone Zamawiającemu w pierwszym dniu obowiązywania umowy.
5) Aktualizacja kart lub wydania kolejnych egzemplarzy kart będzie realizowana w ciągu 7 dni od dnia złożenia stosownego wniosku.
6) W przypadku utraty karty lub jej zniszczenia, Zamawiający zobowiązuje się zgłosić ten fakt Wykonawcy niezwłocznie pod nr tel. …………….. lub …………………………………………, który dokona blokady realizacji zakupów z użyciem tej karty.
7) Odpowiedzialność za zakup paliwa utraconą kartą przez osobę nie uprawnioną, po upływie
24 h od momentu powiadomienia o jej utracie, przechodzi na Wykonawcę.
8) Wykonawca po podpisaniu umowy zapewni Zamawiającemu dostęp do danych, dotyczących transakcji realizowanych w ramach umowy. Dane te obejmują co najmniej datę, miejsce, wartość i ilość zakupionych asortymentów.
9) W przypadku braku z przyczyn technicznych możliwości użycia kart, realizacja transakcji powinna być potwierdzona stosownym dokumentem.
10) Do każdego pojazdu zostanie wystawiona karta paliwowa z oznaczeniem numeru rejestracyjnego.
11) Dla drobnego sprzętu wymienionego w załączniku do części 2, zlokalizowanego w siedzibie Służby Drogowej w Trojanowie, zostanie wystawiona dodatkowa karta paliwowa (w ilości 1 szt. na każde zadanie) bez oznaczenia numeru rejestracyjnego.
7. Wykonawca będzie realizował zakupy paliw w ramach limitów przyznanych Zamawiającemu na kartach paliwowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712600-9 - Usługi tankowania pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.
2. W ramach zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyskała łącznie najwięcej punktów.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na: część 2 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Kryterium „cena” - C
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie wartości brutto zł. gr. po zastosowaniu upustu podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (w złotych).
Uwzględniając kryterium „cena” 10 pkt. ocena oferty dokonana zostanie przy zastosowaniu wzoru;
Ilość punktów C = wartość brutto zł. gr. najniższej oferty po zastosowaniu upustu podzielona przez wartość brutto zł. gr. badanej oferty po zastosowaniu upustu x 10 pkt.
2) Kryterium „odległość najbliższej stacji Wykonawcy w km. od danej Służby Drogowej” - O
Kryterium „odległość” będzie rozpatrywane na podstawie odległości w km od danej Służby Drogowej podanej przez Wykonawcę w ofercie przetargowej (w kilometrach).
Uwzględniając kryterium „odległość najbliższej stacji Wykonawcy w km. od danej służby drogowej” 30pkt. ocena oferty dokonana zostanie przy zastosowaniu wzoru;
Ilość punktów O = najmniejsza odległość podzielona przez odległość z badanej oferty x 30 pkt.
3) Kryterium „upust” - U
Kryterium „upust” będzie rozpatrywane na podstawie wartości stałego upustu w złotych od ceny jednostkowej (za 1litr) paliw płynnych podanego przez Wykonawcę w ofercie przetargowej (w złotych).
Uwzględniając kryterium „upust” 40 pkt. ocena oferty dokonana zostanie przy zastosowaniu wzoru;
Ilość punktów U = upust badanej oferty podzielony przez najwyższy udzielony upust x 40 pkt.
4) Kryterium „ilość stacji paliw Wykonawcy w odległości do 20 km od danej Służby Drogowej” - I
Kryterium „ilość stacji paliw Wykonawcy w odległości do 20 km od danej Służby Drogowej” będzie rozpatrywane na podstawie ilość stacji paliw Wykonawcy w odległości do 20 km od danej stacji podanych przez Wykonawcę w ofercie przetargowej (w sztukach). Uwzględniając kryterium „ilość stacji paliw Wykonawcy w odległości do 20 km od danej Służby Drogowej” 20pkt. ocena oferty dokonana zostanie wg następującej zasady;
Ilość punktów I =
1 stacja – 5 pkt
2 – 3 stacje – 10 pkt
pow. 3 stacji – 20 pkt
za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru:
P = C + O + U + I gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
O – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Odległość”
U - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Upust”
I - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Ilość stacji”
Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.
Wybrana zostanie oferta z najwyższą liczbą punktów po zsumowaniu kryteriów wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość stacji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje dostawę paliw płynnych poprzez tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzętu Powiatowego Zarządu Dróg w Garwolinie (Zamawiającego)
Część 3 – tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzętu zlokalizowanego w siedzibie Służby Drogowo - Mostowej w Maciejowicach – w ilości: Olej napędowy: 13 300 litrów, benzyna bezołowiowa PB 95: 2 600 litrów.
2. Odległość stacji paliw od Służby Drogowej dla części 3 określa się max. do 20 km.
3. Zamawiający w ramach umowy będzie realizował zakupy akcesoriów związanych z eksploatacją samochodów w planowanej wysokości do 5% wartości umownej brutto zakupu paliwa, (między innymi; oleje, płyny chłodnicze, środki zapobiegające zamarzaniu, płyny do spryskiwaczy - letni i zimowy, żarówki, kosmetyki samochodowe i inne) po cenach aktualnie obowiązujących na stacji paliw w dniu realizacji transakcji.
4. Zamawiający będzie realizował zakup paliw płynnych wyłącznie do zbiorników fabrycznie zamontowanych w pojeździe. Paliwo do drobnego sprzętu wymienionego w załączniku do części 3, pobierane będzie w oznakowane pojemniki Zamawiającego o pojemności do 20 litrów.
5. Zamawiający zabrania sprzedaży paliwa poza zbiornik fabrycznie zamontowany w pojeździe (nie dotyczy oznakowanych pojemników Zamawiającego o pojemności do 20 litrów).
6. Postanowienia dodatkowe dotyczące użytkowania kart paliwowych:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych nie będących służbowymi kartami płatniczymi w rozumieniu art. 247 ust 3 ustawy z dnia 27.08.2009r o finansach publicznych (Dz. U. 2021 poz. 305 tj. ), na poniższych zasadach;
2) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z wydaniem kart, ich aktualizacją, zamianą w przypadku ich utraty lub zniszczenia, zmianą danych na karcie oraz dostarczeniem kart.
3) Termin ważności karty ustala się na okres obowiązywania niniejszej umowy.
4) Karty powinny być wydane i dostarczone Zamawiającemu w pierwszym dniu obowiązywania umowy.
5) Aktualizacja kart lub wydania kolejnych egzemplarzy kart będzie realizowana w ciągu 7 dni od dnia złożenia stosownego wniosku.
6) W przypadku utraty karty lub jej zniszczenia, Zamawiający zobowiązuje się zgłosić ten fakt Wykonawcy niezwłocznie pod nr tel. …………….. lub …………………………………………, który dokona blokady realizacji zakupów z użyciem tej karty.
7) Odpowiedzialność za zakup paliwa utraconą kartą przez osobę nie uprawnioną, po upływie
24 h od momentu powiadomienia o jej utracie, przechodzi na Wykonawcę.
8) Wykonawca po podpisaniu umowy zapewni Zamawiającemu dostęp do danych, dotyczących transakcji realizowanych w ramach umowy. Dane te obejmują co najmniej datę, miejsce, wartość i ilość zakupionych asortymentów.
9) W przypadku braku z przyczyn technicznych możliwości użycia kart, realizacja transakcji powinna być potwierdzona stosownym dokumentem.
10) Do każdego pojazdu zostanie wystawiona karta paliwowa z oznaczeniem numeru rejestracyjnego.
11) Dla drobnego sprzętu wymienionego w załączniku do części 3, zlokalizowanego w siedzibie Służby Drogowo - Mostowej w Maciejowicach, zostanie wystawiona dodatkowa karta paliwowa (w ilości 1 szt. na każde zadanie) bez oznaczenia numeru rejestracyjnego.
7. Wykonawca będzie realizował zakupy paliw w ramach limitów przyznanych Zamawiającemu na kartach paliwowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712600-9 - Usługi tankowania pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.
2. W ramach zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyskała łącznie najwięcej punktów.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na: część 3 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Kryterium „cena” - C
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie wartości brutto zł. gr. po zastosowaniu upustu podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (w złotych).
Uwzględniając kryterium „cena” 10 pkt. ocena oferty dokonana zostanie przy zastosowaniu wzoru;
Ilość punktów C = wartość brutto zł. gr. najniższej oferty po zastosowaniu upustu podzielona przez wartość brutto zł. gr. badanej oferty po zastosowaniu upustu x 10 pkt.
2) Kryterium „odległość najbliższej stacji Wykonawcy w km. od danej Służby Drogowej” - O
Kryterium „odległość” będzie rozpatrywane na podstawie odległości w km od danej Służby Drogowej podanej przez Wykonawcę w ofercie przetargowej (w kilometrach).
Uwzględniając kryterium „odległość najbliższej stacji Wykonawcy w km. od danej służby drogowej” 30pkt. ocena oferty dokonana zostanie przy zastosowaniu wzoru;
Ilość punktów O = najmniejsza odległość podzielona przez odległość z badanej oferty x 30 pkt.
3) Kryterium „upust” - U
Kryterium „upust” będzie rozpatrywane na podstawie wartości stałego upustu w złotych od ceny jednostkowej (za 1litr) paliw płynnych podanego przez Wykonawcę w ofercie przetargowej (w złotych).
Uwzględniając kryterium „upust” 40 pkt. ocena oferty dokonana zostanie przy zastosowaniu wzoru;
Ilość punktów U = upust badanej oferty podzielony przez najwyższy udzielony upust x 40 pkt.
4) Kryterium „ilość stacji paliw Wykonawcy w odległości do 20 km od danej Służby Drogowej” - I
Kryterium „ilość stacji paliw Wykonawcy w odległości do 20 km od danej Służby Drogowej” będzie rozpatrywane na podstawie ilość stacji paliw Wykonawcy w odległości do 20 km od danej stacji podanych przez Wykonawcę w ofercie przetargowej (w sztukach). Uwzględniając kryterium „ilość stacji paliw Wykonawcy w odległości do 20 km od danej Służby Drogowej” 20pkt. ocena oferty dokonana zostanie wg następującej zasady;
Ilość punktów I =
1 stacja – 5 pkt
2 – 3 stacje – 10 pkt
pow. 3 stacji – 20 pkt
za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru:
P = C + O + U + I gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
O – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Odległość”
U - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Upust”
I - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Ilość stacji”
Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.
Wybrana zostanie oferta z najwyższą liczbą punktów po zsumowaniu kryteriów wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość stacji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego do kotłowni w budynku Służby Drogowej w Trojanowie – w ilości: 4 000 litrów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09130000-9 - Ropa naftowa i destylaty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.
2. W ramach zamówienia zostanie wyłoniony Wykonawca, którego oferta uzyskała łącznie najwięcej punktów.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na: część 4 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (w złotych).
Ocena oferty zostanie przeprowadzona w następujący sposób:
Uwzględniając kryterium „cena” - 60 pkt. ocena oferty dokonana zostanie przy zastosowaniu wzoru:
Ilość punktów C = C min podzielona przez Co x 60 pkt
gdzie:
C min - cena brutto oferty najtańszej
C o - cena brutto oferty ocenianej
Podana przez oferenta cena wykonania zamówienia stanowić będzie maksymalnie 60 punktów
Podstawą porównania i oceny ofert będzie cena brutto z naliczonym podatkiem VAT.
Kryterium „Czas realizacji dostawy” będzie rozpatrywany na podstawie czasu dostawy do Zamawiającego, podanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (w dniach).
Ocena oferty zostanie przeprowadzona w następujący sposób:
Uwzględniając kryterium Czas realizacji dostawy - 40 pkt. ocena oferty dokonana zostanie wg następującej zasady; Ilość punktów Cz =
Czas dostawy od zawiadomienia (1 dzień roboczy) – 40pkt.
Czas dostawy od zawiadomienia (2 dni robocze) – 20pkt.
Czas dostawy od zawiadomienia (3 dni robocze) – 0 pkt.
Czas maksymalny 3 dni robocze.
za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru:
P = C + Cz
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
Cz – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Czas realizacji dostawy”
Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.
Wybrana zostanie oferta z najwyższą liczbą punktów po zsumowaniu kryteriów wyboru do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności występowania w obrocie gospodarczym,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów,
A) część 1 - tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzętu zlokalizowanego w Służbie Drogowej w Garwolinie oraz w Powiatowym Zarządzie Dróg
w Garwolinie 08 – 400 Garwolin, ul. Mazowiecka 26
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:
i. że posiada zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej,
A) część 2 - tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzętu zlokalizowanego w siedzibie Służby Drogowej w Trojanowie
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:
i. że posiada zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej,
A) część 3 - tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzętu zlokalizowanego w siedzibie Służby Drogowo- Mostowej w Maciejowicach
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:
i. że posiada zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej,
A) część 4 - dostawa oleju opałowego do kotłowni zlokalizowanej w budynku Służby Drogowej w Trojanowie
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:
i. że posiada zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej,
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
B) część 1 - tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzętu zlokalizowanego w Służbie Drogowej w Garwolinie oraz w Powiatowym Zarządzie Dróg
w Garwolinie 08 – 400 Garwolin, ul. Mazowiecka 26
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:
i. że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę, obejmującą swoim zakresem wykonanie dostaw na paliwo - o wartości nie mniejszej niż 30 000zł brutto,
B) część 2 - tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzętu zlokalizowanego w siedzibie Służby Drogowej w Trojanowie
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:
i. że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę, obejmującą swoim zakresem wykonanie dostaw na paliwo - o wartości nie mniejszej niż 30 000zł brutto,
B ) część 3 - tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzętu zlokalizowanego w siedzibie Służby Drogowo- Mostowej w Maciejowicach
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:
i. że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę, obejmującą swoim zakresem wykonanie dostaw na paliwo - o wartości nie mniejszej niż 30 000zł brutto,
B) część 4 - dostawa oleju opałowego do kotłowni zlokalizowanej w budynku Służby Drogowej w Trojanowie
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże:
i. że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę, obejmującą swoim zakresem wykonanie dostaw na paliwo - o wartości nie mniejszej niż 6 000zł brutto
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w ust. 1 pkt 1 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie, natomiast warunek z ust. 1 pkt 2 musi spełniać każdy Wykonawca z osobna.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w rozdziale XV SWZ.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zasadach określonych w art. 118 ust 1 ustawy na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta na: część 1/ część 2/ część 3/ część 4, została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1) zezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru działalności gospodarczej, o których mowa w rozdziale XIV, ust. 1 pkt 1, A i, dla: część 1/część 2/część 3/część 4,
2) wykazu dostaw wykonanych, o których mowa w rozdziale XIV, ust. 1 pkt 1, B i, dla:
część 1/część 2/część 3/część 4, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy ; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawiane w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór wykazu wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 7 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (oświadczenie składa Wykonawca, zaś w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – wzór oświadczenia
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SWZ,
2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SWZ,
3) zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeśli dotyczy (wzór przedmiotowego zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, (składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Część 1 - tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzętu zlokalizowanego w Służbie Drogowej w Garwolinie oraz w Powiatowym Zarządzie Dróg w Garwolinie 08 – 400 Garwolin, ul. Mazowiecka 26 – 956,11PLN (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt sześć złotych 50/100),Część 2 - tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzętu zlokalizowanego w siedzibie Służby Drogowej w Trojanowie – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium,
Część 3 - tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzętu zlokalizowanego
w siedzibie Służby Drogowo - Mostowej w Maciejowicach - 740,51PLN (słownie: siedemset czterdzieści złotych 51/100)
Część 4 - dostawa oleju opałowego do kotłowni zlokalizowanej w budynku Służby Drogowej w Trojanowie – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w Rozdziale XIV ust. 1 pkt 1 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie, natomiast warunek z ust. 1 pkt 2 musi spełniać każdy Wykonawca z osobna. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (oświadczenie składa Wykonawca, zaś w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdyz Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – wzór oświadczenia
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SWZ, Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SWZ, odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, (składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Okoliczności skutkujące możliwością zmiany zawartej umowy opisuje art. 455 ustawy.2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Oprócz możliwości dokonania zmian w umowie, przewidzianych w art. 455 ustawy
i postanowieniach załączonych projektowanych postanowień umowy Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy;