DOSTAWA OPON ZIMOWYCH SAMOCHODOWYCH RÓŻNYCH ROZMIARÓW

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA OPON ZIMOWYCH SAMOCHODOWYCH RÓŻNYCH ROZMIARÓW
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-10-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaLicytacja elektroniczna
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-21
  • Numer ogłoszenia600263-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 600263-N-2020 z dnia 2020-10-21 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku: DOSTAWA OPON ZIMOWYCH SAMOCHODOWYCH RÓŻNYCH ROZMIARÓW
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 50252820000000, ul. ul. Sienkiewicza  65 , 15-003  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 47 711 31 37 , , e-mail zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl, , faks 47 711 28 42 .
Adres strony internetowej (URL): www.podlaska.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.podlaska.policja.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres:
Zespół ds. Zamówień Publicznych KWP w Białymstoku, ul. H. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój 220

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OPON ZIMOWYCH SAMOCHODOWYCH RÓŻNYCH ROZMIARÓW
Numer referencyjny: 6/S/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są dostawy opon zimowych samochodowych różnych rozmiarów, fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 m-cy przed datą dostawy, spełniających wymagania i w ilościach określonych w załączniku nr 3 do Ogłoszenia, zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 34351100-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 146959,35
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe Nie dotyczy.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe Nie dotyczy.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Nie dotyczy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wniosek należy złożyć na formularzu przygotowanym wg wzoru stanowiącego załącznik nr1 do Ogłoszenia, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Do wnioskunależy dołączyć: a) aktualne na dzień składania wniosku, złożone w formie oryginału,oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do Ogłoszenia. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zpostępowania; b)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wprzypadku, gdy: - wniosek podpisuje inna osoba niż Wykonawca, - wniosek składająWykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, którego treśćpowinna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowaniaWykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu izawarcia w ich imieniu umowy. Dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnieupoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Korespondencja będzie prowadzonawyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lubkopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
https://licytacje.uzp.gov.pl
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
www.podlaska.policja.gov.pl
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Komputer PC z systemem operacyjnymWindows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lubwyższa. 2. Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są obowiązani do dokonaniasamodzielnej, uprzedniej rejestracji w systemie Urzędu Zamówień Publicznych E-USŁUGI naplatformie licytacji elektronicznych: https://licytacje.uzp.gov.pl, chyba że są już zarejestrowanymiużytkownikami platformy. UWAGA: nie jest wymagany podpis elektroniczny. 3. Wykonawca, abyumożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, powinien zarejestrować się wsystemie przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z w/w wnioskiemwinien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. LOGIN winien być przekazanyZamawiającemu w oryginalnej pisowni, tzn. z zachowaniem dużych i małych liter, numerów, spacji itp.4. Login Wykonawca otrzyma po zalogowaniu się na platformie licytacji elektronicznych. 5.Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie.6. Szczegółowe informacje dotyczące funkcjonowania platformy licytacji elektronicznej wszczególności w zakresie rejestracji i składania postąpień zawiera SAMOUCZEK dostępny na stronieplatformy licytacji elektronicznych. 7. Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej izaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu,określając w zaproszeniu termin związania ofertą Wykonawcy (30 dni), który zaoferuje najniższą cenę.Zaproszenie zostanie wysłane faksem lub drogą elektroniczną na faks/adres e-mail wskazany wewniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
1.Przedmiotowa licytacja elektroniczna jest licytacją jednoetapową. 2. Po zalogowaniu się naplatformie licytacyjnej Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji uzyskają dostęp do aplikacjiumożliwiającej składanie ofert. Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 3.W toku licytacji Wykonawcy składają korzystniejsze postąpienia. 4. Możliwość złożenia postąpieniaistnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 5. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdyinny Wykonawca złoży ofertę korzystniejszą pod względem ceny. Wykonawca nie może cofnąć razzłożonej oferty. 6. W toku licytacji Wykonawca podaje kwoty brutto wyrażone w złotych polskich dodwóch miejsc po przecinku (grosze należy oddzielić od złotych kropką). 7. Oferta złożona przezWykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnegopostąpienia. 8. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie informował Wykonawców o pozycji złożonych przez nich ofert, a także o cenach złożonychofert z tym, że do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający nie ujawni informacji dotyczących ichidentyfikacji. 9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotuzamówienia. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przedstawiZamawiającemu niezwłocznie po zamknięciu licytacji wypełniony formularz ofertowy. Wypełniony ipodpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do Ogłoszenia)stanowić będzie załącznik do umowy. 11. Zamawiający do momentu rozpoczęcia licytacji na platformieUZP będzie porozumiewał się z Wykonawcami przekazując oświadczenia, wnioski, zawiadomienia,wezwania do uzupełnienia dokumentów oraz inne informacje w formie faksu (nr faksu Zamawiającego:47 711 28 42), pisemnie lub drogą elektroniczną (e-mail Zamawiającego:zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl). 12. Zamawiający określił kwotę wywoławczą brutto za realizacjęprzedmiotu zamówienia: 180.760,00 zł. 13. Minimalna wysokość postąpienia wynosi: 100 zł. 14.Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda na stronie internetowej:www.podlaska.policja.gov.pl nazwę (firmę) oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja jednoetapowa Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: 2020-10-29 godzina: 11:00:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 11:00
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
upływa 3 minuty po złożeniu ostatniego postąpienia.

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do Ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie dotyczy.

Informacje dodatkowe:
1.Wniosek należy złożyć na formularzu przygotowanym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 doOgłoszenia, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Do wniosku należy dołączyć:a) aktualne na dzień składania wniosku, złożone w formie oryginału, oświadczenia w zakresiewskazanym w załączniku nr 2 do Ogłoszenia. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowićpotwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania; b)pełnomocnictwo doreprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - wniosek podpisuje inna osoba niżWykonawca, - wniosek składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniapublicznego, którego treść powinna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie doreprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania Wykonawców w postępowaniui zawarcia w ich imieniu umowy. Dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnieupoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Korespondencja będzie prowadzonawyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopiipotwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Wniosek wraz z załącznikami należyzłożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, którą należy zaadresować według wzoru: KomendaWojewódzka Policji w Białymstoku, Zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Sienkiewicza 65, 15-003Białystok; pokój nr 220 i opisać: "Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji na DOSTAWĘZIMOWYCH OPON SAMOCHODOWYCH RÓŻNYCH ROZMIARÓW (postępowanie nr 6/S/20)".4. Dokumenty wymagane od Wykonawców powinny być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonejza zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Za osobyuprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby wskazane we właściwym rejestrze,ewidencji działalności gospodarczej, bądź stosownym pełnomocnictwie. Jeżeli wniosek i załącznikipodpisuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych, wówczas musi być wraz z wnioskiemzłożony oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona notarialnie. 5. Wszystkie dokumentysporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczone przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 6. Wykonawca, którego ofertęwybrano, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w formie pisemnej, faksem lub drogąelektroniczną, niezwłocznie po zamknięciu licytacji, formularz ofertowy wg wzoru stanowiącegozałącznik nr 5 do Ogłoszenia zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego. Wartość brutto(cena ofertowa brutto) musi być zgodna z zaoferowaną w licytacji elektronicznej ceną najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę.
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do Ogłoszenia zamieszczonego nastronie internetowej Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-29, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Środki ochrony prawnej: 1. Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lubmiał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wynikunaruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP przysługują środki ochrony prawnejprzewidziane w dziale VI ustawy PZP –środki ochrony prawnej.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienia progów i parę zaprawek w Golfie V - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienia progów i parę zaprawek w Golfie V. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI