IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
https://licytacje.uzp.gov.pl
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
www.podlaska.policja.gov.pl
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Komputer PC z systemem operacyjnymWindows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lubwyższa. 2. Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są obowiązani do dokonaniasamodzielnej, uprzedniej rejestracji w systemie Urzędu Zamówień Publicznych E-USŁUGI naplatformie licytacji elektronicznych: https://licytacje.uzp.gov.pl, chyba że są już zarejestrowanymiużytkownikami platformy. UWAGA: nie jest wymagany podpis elektroniczny. 3. Wykonawca, abyumożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, powinien zarejestrować się wsystemie przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z w/w wnioskiemwinien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. LOGIN winien być przekazanyZamawiającemu w oryginalnej pisowni, tzn. z zachowaniem dużych i małych liter, numerów, spacji itp.4. Login Wykonawca otrzyma po zalogowaniu się na platformie licytacji elektronicznych. 5.Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie.6. Szczegółowe informacje dotyczące funkcjonowania platformy licytacji elektronicznej wszczególności w zakresie rejestracji i składania postąpień zawiera SAMOUCZEK dostępny na stronieplatformy licytacji elektronicznych. 7. Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej izaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu,określając w zaproszeniu termin związania ofertą Wykonawcy (30 dni), który zaoferuje najniższą cenę.Zaproszenie zostanie wysłane faksem lub drogą elektroniczną na faks/adres e-mail wskazany wewniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
1.Przedmiotowa licytacja elektroniczna jest licytacją jednoetapową. 2. Po zalogowaniu się naplatformie licytacyjnej Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji uzyskają dostęp do aplikacjiumożliwiającej składanie ofert. Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 3.W toku licytacji Wykonawcy składają korzystniejsze postąpienia. 4. Możliwość złożenia postąpieniaistnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 5. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdyinny Wykonawca złoży ofertę korzystniejszą pod względem ceny. Wykonawca nie może cofnąć razzłożonej oferty. 6. W toku licytacji Wykonawca podaje kwoty brutto wyrażone w złotych polskich dodwóch miejsc po przecinku (grosze należy oddzielić od złotych kropką). 7. Oferta złożona przezWykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnegopostąpienia. 8. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie informował Wykonawców o pozycji złożonych przez nich ofert, a także o cenach złożonychofert z tym, że do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający nie ujawni informacji dotyczących ichidentyfikacji. 9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotuzamówienia. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przedstawiZamawiającemu niezwłocznie po zamknięciu licytacji wypełniony formularz ofertowy. Wypełniony ipodpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do Ogłoszenia)stanowić będzie załącznik do umowy. 11. Zamawiający do momentu rozpoczęcia licytacji na platformieUZP będzie porozumiewał się z Wykonawcami przekazując oświadczenia, wnioski, zawiadomienia,wezwania do uzupełnienia dokumentów oraz inne informacje w formie faksu (nr faksu Zamawiającego:47 711 28 42), pisemnie lub drogą elektroniczną (e-mail Zamawiającego:zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl). 12. Zamawiający określił kwotę wywoławczą brutto za realizacjęprzedmiotu zamówienia: 180.760,00 zł. 13. Minimalna wysokość postąpienia wynosi: 100 zł. 14.Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda na stronie internetowej:www.podlaska.policja.gov.pl nazwę (firmę) oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja jednoetapowa
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
2020-10-29 godzina:
11:00:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 11:00
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
upływa 3 minuty po złożeniu ostatniego postąpienia.
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do Ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe:
1.Wniosek należy złożyć na formularzu przygotowanym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 doOgłoszenia, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Do wniosku należy dołączyć:a) aktualne na dzień składania wniosku, złożone w formie oryginału, oświadczenia w zakresiewskazanym w załączniku nr 2 do Ogłoszenia. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowićpotwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania; b)pełnomocnictwo doreprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - wniosek podpisuje inna osoba niżWykonawca, - wniosek składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniapublicznego, którego treść powinna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie doreprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania Wykonawców w postępowaniui zawarcia w ich imieniu umowy. Dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnieupoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Korespondencja będzie prowadzonawyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopiipotwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Wniosek wraz z załącznikami należyzłożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, którą należy zaadresować według wzoru: KomendaWojewódzka Policji w Białymstoku, Zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Sienkiewicza 65, 15-003Białystok; pokój nr 220 i opisać: "Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji na DOSTAWĘZIMOWYCH OPON SAMOCHODOWYCH RÓŻNYCH ROZMIARÓW (postępowanie nr 6/S/20)".4. Dokumenty wymagane od Wykonawców powinny być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonejza zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Za osobyuprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby wskazane we właściwym rejestrze,ewidencji działalności gospodarczej, bądź stosownym pełnomocnictwie. Jeżeli wniosek i załącznikipodpisuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych, wówczas musi być wraz z wnioskiemzłożony oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona notarialnie. 5. Wszystkie dokumentysporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczone przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 6. Wykonawca, którego ofertęwybrano, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w formie pisemnej, faksem lub drogąelektroniczną, niezwłocznie po zamknięciu licytacji, formularz ofertowy wg wzoru stanowiącegozałącznik nr 5 do Ogłoszenia zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego. Wartość brutto(cena ofertowa brutto) musi być zgodna z zaoferowaną w licytacji elektronicznej ceną najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę.
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do Ogłoszenia zamieszczonego nastronie internetowej Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-29, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Środki ochrony prawnej: 1. Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lubmiał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wynikunaruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP przysługują środki ochrony prawnejprzewidziane w dziale VI ustawy PZP –środki ochrony prawnej.