Dostawa ogumienia do samochodów służbowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa ogumienia do samochodów służbowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jednostek podległych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-07-29
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00267930
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ogumienia do samochodów służbowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jednostek podległych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 478114606

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ogumienia do samochodów służbowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jednostek podległych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db0c74f9-068f-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267930

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017280/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa ogumienia do pojazdów służbowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Zamawiający korzysta, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tylko z takich narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej, które są niedyskryminujące, ogólnie dostępne oraz interoperacyjne
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590), z produktami powszechnie używanymi służącymi elektronicznemu przechowywaniu, przetwarzaniu i przesyłaniu danych, i które nie ograniczają wykonawcom dostępu do postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
1. Informacje ogólne
1) Stroną internetową prowadzonego postępowania jest miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl
2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej - ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3) Zamawiający dopuszcza również komunikację z wykorzystaniem poczty elektronicznej zamowienia@lu.policja.gov.pl, z wyjątkiem składania ofert, które należy składać w sposób określony w rozdziale XIII.
4) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
5) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
6) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
7) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
9) Link do postępowania oraz identyfikator postępowania nadany przez miniPortal zamieszczone są ponadto na stronie internetowej zamawiającego: https://lubelska.policja.gov.pl
10) Zamawiający zaleca aby załączniki i dokumenty składane przez wykonawcę były przekazywane w szczególności w następujących formatach: .pdf, .odt, .doc, .docx, .xls, xlsx, .zip, .7zip.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Lublinie, z siedzibą przy ul. Narutowicza 73, tel. 47 811 57 37;
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie: e-mail: iod.kwp@lu.policja.gov.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa ogumienia do samochodów służbowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jednostek podległych” - nr referencyjny 71/1.2.8/22/SZP/D;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2021 r. poz. 1129 z późn zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 71/1.2.8/22/SZP/D

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 601760,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ogumienia do samochodów służbowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jednostek podległych.
2. Szczegółowy zakres dostaw (opis przedmiotu zamówienia) określony jest w załącznikach do SWZ
Pakiet nr 1 – dostawa ogumienia zimowego do samochodów osobowych

4.2.5.) Wartość części: 191000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium na każdy pakiet oddzielnie:
a) Cena oferty brutto - 40%;
b) Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni - 30%;
c) Termin dostawy - 20%;
d) Okres gwarancji - 8%;
e) Wysokość rabatu - 2%.
-Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru: C = (Cena oferty najtańszej/ Cena oferty ocenianej) x 40 pkt;
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę cenę podaną w załączniku nr 1 do SWZ - druk OFERTA.
-klasa przyczepności na mokrej nawierzchni (KP) - 30%
Wykonawca w załącznikach nr 1.1- 1.4 do SWZ będzie podawał „Klasę przyczepności na mokrej nawierzchni” zaoferowanych opon. Zgodnie z zaoferowaną klasą przyczepności Zamawiający będzie przyznawał liczbę punktów zgodnie z poniższymi zasadami:
W pakiecie nr 1 (wykaz ogumienia zimowego do samochodów osobowych) i w pakiecie nr 3 (wykaz ogumienia letniego do samochodów osobowych) każda z zaoferowanych w załączniku nr 1.1 i nr 1.3 opon i odpowiadająca jej klasa przyczepności będzie odpowiadała poniższej liczbie punktów:
klasa A - 5 pkt, klasa B - 2 pkt, klasa C - 0 pkt
W przypadku opon wskazanych w załączniku nr 1.1 i nr 1.3 do SWZ zaoferowane opony muszą posiadać klasę przyczepności na mokrej nawierzchni nie niższą niż C. Zaoferowanie w tych pozycjach opon o niższej klasie przyczepności będzie powodowało odrzucenie oferty.
W pakiecie nr 2 (wykaz ogumienia zimowego do samochodów dostawczych i SUV) i w pakiecie nr 4 (wykaz ogumienia letniego do samochodów dostawczych i SUV) każda z zaoferowanych w załączniku nr 1.2 i 1.4 opon i odpowiadająca jej klasa przyczepności będzie odpowiadała poniższej liczbie punktów: klasa A -3 pkt, klasa B - 2 pkt, klasa C - 1 pkt, pozostałe klasy (D, E, F, G) - 0 pkt;
- termin dostawy - 20%, Wykonawca w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 do SWZ - druk OFERTA dotyczącym kryterium „termin dostawy” powinien zakreślić termin dostawy zaoferowanego ogumienia wybrany z poniższych wariantów:
-Dostawa w dniu zamówienia, tj. gdy zamówienie zostanie złożone do godz. 11:00 - dostawa musi odbyć się tego samego dnia do godz. 15:00; gdy zamówienie zostanie złożone po godz. 11:00 -dostawa musi się odbyć do godz. 11:00 następnego dnia roboczego – co odpowiada przyznaniu 20 pkt w niniejszym kryterium;
-Dostawa w dniu następnym roboczym - odpowiada przyznaniu 10 pkt w niniejszym kryterium;
-Dostawa do dwóch dni roboczych - odpowiada przyznaniu 5 pkt w niniejszym kryterium;
-Dostawa do trzech dni roboczych - odpowiada przyznaniu 0 pkt w niniejszym kryterium;
Dostawa powyżej trzech dni roboczych – Zamawiający uzna ofertę za niezgodną z warunkami zamówienia.
- okres gwarancji (OG) - 8%, w niniejszym kryterium punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:
Wykonawca w wykropkowanym miejscu w załączniku nr 1 do SWZ - druk OFERTA dotyczącym kryterium „okres gwarancji” powinien wpisać okres gwarancji zaoferowanego ogumienia.
Okres gwarancji na ogumienie winien wynosić minimum 24 miesiące, maksimum 60 miesięcy, licząc od daty dostawy. Oferta Wykonawcy, który proponuje okres krótszy niż 24 miesiące zostanie odrzucona.
-wysokość rabatu (WR) - 2%, liczba punktów w kryterium WR obliczona zostanie wg wzoru:
WR = (rabat oferty badanej / najwyższy rabat z ofert ) x 2
Przy czym rabat winien się zawierać pomiędzy 0 a 99 %.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze w odpowiednim miejscu załącznika nr 1 do SWZ - druk OFERTA wysokości rabatu, Zamawiający przyjmie rabat 0% - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę wysokość rabatu wpisaną do załącznika nr 1 SWZ - druk OFERTA.
Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku (...)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość rabatu

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ogumienia do samochodów służbowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jednostek podległych.
2. Szczegółowy zakres dostaw (opis przedmiotu zamówienia) określony jest w załącznikach do SWZ.
Pakiet nr 2 – dostawa ogumienia zimowego do samochodów dostawczych
i SUV;

4.2.5.) Wartość części: 162320,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium na każdy pakiet oddzielnie:
a) Cena oferty brutto - 40%;
b) Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni - 30%;
c) Termin dostawy - 20%;
d) Okres gwarancji - 8%;
e) Wysokość rabatu - 2%.
-Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru: C = (Cena oferty najtańszej/ Cena oferty ocenianej) x 40 pkt;
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę cenę podaną w załączniku nr 1 do SWZ - druk OFERTA.
-klasa przyczepności na mokrej nawierzchni (KP) - 30%
Wykonawca w załącznikach nr 1.1- 1.4 do SWZ będzie podawał „Klasę przyczepności na mokrej nawierzchni” zaoferowanych opon. Zgodnie z zaoferowaną klasą przyczepności Zamawiający będzie przyznawał liczbę punktów zgodnie z poniższymi zasadami:
W pakiecie nr 1 (wykaz ogumienia zimowego do samochodów osobowych) i w pakiecie nr 3 (wykaz ogumienia letniego do samochodów osobowych) każda z zaoferowanych w załączniku nr 1.1 i nr 1.3 opon i odpowiadająca jej klasa przyczepności będzie odpowiadała poniższej liczbie punktów:
klasa A - 5 pkt, klasa B - 2 pkt, klasa C - 0 pkt
W przypadku opon wskazanych w załączniku nr 1.1 i nr 1.3 do SWZ zaoferowane opony muszą posiadać klasę przyczepności na mokrej nawierzchni nie niższą niż C. Zaoferowanie w tych pozycjach opon o niższej klasie przyczepności będzie powodowało odrzucenie oferty.
W pakiecie nr 2 (wykaz ogumienia zimowego do samochodów dostawczych i SUV) i w pakiecie nr 4 (wykaz ogumienia letniego do samochodów dostawczych i SUV) każda z zaoferowanych w załączniku nr 1.2 i 1.4 opon i odpowiadająca jej klasa przyczepności będzie odpowiadała poniższej liczbie punktów: klasa A -3 pkt, klasa B - 2 pkt, klasa C - 1 pkt, pozostałe klasy (D, E, F, G) - 0 pkt;
- termin dostawy - 20%, Wykonawca w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 do SWZ - druk OFERTA dotyczącym kryterium „termin dostawy” powinien zakreślić termin dostawy zaoferowanego ogumienia wybrany z poniższych wariantów:
-Dostawa w dniu zamówienia, tj. gdy zamówienie zostanie złożone do godz. 11:00 - dostawa musi odbyć się tego samego dnia do godz. 15:00; gdy zamówienie zostanie złożone po godz. 11:00 -dostawa musi się odbyć do godz. 11:00 następnego dnia roboczego – co odpowiada przyznaniu 20 pkt w niniejszym kryterium;
-Dostawa w dniu następnym roboczym - odpowiada przyznaniu 10 pkt w niniejszym kryterium;
-Dostawa do dwóch dni roboczych - odpowiada przyznaniu 5 pkt w niniejszym kryterium;
-Dostawa do trzech dni roboczych - odpowiada przyznaniu 0 pkt w niniejszym kryterium;
Dostawa powyżej trzech dni roboczych – Zamawiający uzna ofertę za niezgodną z warunkami zamówienia.
- okres gwarancji (OG) - 8%, w niniejszym kryterium punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:
Wykonawca w wykropkowanym miejscu w załączniku nr 1 do SWZ - druk OFERTA dotyczącym kryterium „okres gwarancji” powinien wpisać okres gwarancji zaoferowanego ogumienia.
Okres gwarancji na ogumienie winien wynosić minimum 24 miesiące, maksimum 60 miesięcy, licząc od daty dostawy. Oferta Wykonawcy, który proponuje okres krótszy niż 24 miesiące zostanie odrzucona.
-wysokość rabatu (WR) - 2%, liczba punktów w kryterium WR obliczona zostanie wg wzoru:
WR = (rabat oferty badanej / najwyższy rabat z ofert ) x 2
Przy czym rabat winien się zawierać pomiędzy 0 a 99 %.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze w odpowiednim miejscu załącznika nr 1 do SWZ - druk OFERTA wysokości rabatu, Zamawiający przyjmie rabat 0% - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę wysokość rabatu wpisaną do załącznika nr 1 SWZ - druk OFERTA.
Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku (...)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość rabatu

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ogumienia do samochodów służbowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jednostek podległych.
2. Szczegółowy zakres dostaw (opis przedmiotu zamówienia) określony jest w załącznikach do SWZ.
Pakiet nr 3 – dostawa ogumienia letniego do samochodów osobowych

4.2.5.) Wartość części: 154800,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium na każdy pakiet oddzielnie:
a) Cena oferty brutto - 40%;
b) Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni - 30%;
c) Termin dostawy - 20%;
d) Okres gwarancji - 8%;
e) Wysokość rabatu - 2%.
-Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru: C = (Cena oferty najtańszej/ Cena oferty ocenianej) x 40 pkt;
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę cenę podaną w załączniku nr 1 do SWZ - druk OFERTA.
-klasa przyczepności na mokrej nawierzchni (KP) - 30%
Wykonawca w załącznikach nr 1.1- 1.4 do SWZ będzie podawał „Klasę przyczepności na mokrej nawierzchni” zaoferowanych opon. Zgodnie z zaoferowaną klasą przyczepności Zamawiający będzie przyznawał liczbę punktów zgodnie z poniższymi zasadami:
W pakiecie nr 1 (wykaz ogumienia zimowego do samochodów osobowych) i w pakiecie nr 3 (wykaz ogumienia letniego do samochodów osobowych) każda z zaoferowanych w załączniku nr 1.1 i nr 1.3 opon i odpowiadająca jej klasa przyczepności będzie odpowiadała poniższej liczbie punktów:
klasa A - 5 pkt, klasa B - 2 pkt, klasa C - 0 pkt
W przypadku opon wskazanych w załączniku nr 1.1 i nr 1.3 do SWZ zaoferowane opony muszą posiadać klasę przyczepności na mokrej nawierzchni nie niższą niż C. Zaoferowanie w tych pozycjach opon o niższej klasie przyczepności będzie powodowało odrzucenie oferty.
W pakiecie nr 2 (wykaz ogumienia zimowego do samochodów dostawczych i SUV) i w pakiecie nr 4 (wykaz ogumienia letniego do samochodów dostawczych i SUV) każda z zaoferowanych w załączniku nr 1.2 i 1.4 opon i odpowiadająca jej klasa przyczepności będzie odpowiadała poniższej liczbie punktów: klasa A -3 pkt, klasa B - 2 pkt, klasa C - 1 pkt, pozostałe klasy (D, E, F, G) - 0 pkt;
- termin dostawy - 20%, Wykonawca w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 do SWZ - druk OFERTA dotyczącym kryterium „termin dostawy” powinien zakreślić termin dostawy zaoferowanego ogumienia wybrany z poniższych wariantów:
-Dostawa w dniu zamówienia, tj. gdy zamówienie zostanie złożone do godz. 11:00 - dostawa musi odbyć się tego samego dnia do godz. 15:00; gdy zamówienie zostanie złożone po godz. 11:00 -dostawa musi się odbyć do godz. 11:00 następnego dnia roboczego – co odpowiada przyznaniu 20 pkt w niniejszym kryterium;
-Dostawa w dniu następnym roboczym - odpowiada przyznaniu 10 pkt w niniejszym kryterium;
-Dostawa do dwóch dni roboczych - odpowiada przyznaniu 5 pkt w niniejszym kryterium;
-Dostawa do trzech dni roboczych - odpowiada przyznaniu 0 pkt w niniejszym kryterium;
Dostawa powyżej trzech dni roboczych – Zamawiający uzna ofertę za niezgodną z warunkami zamówienia.
- okres gwarancji (OG) - 8%, w niniejszym kryterium punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:
Wykonawca w wykropkowanym miejscu w załączniku nr 1 do SWZ - druk OFERTA dotyczącym kryterium „okres gwarancji” powinien wpisać okres gwarancji zaoferowanego ogumienia.
Okres gwarancji na ogumienie winien wynosić minimum 24 miesiące, maksimum 60 miesięcy, licząc od daty dostawy. Oferta Wykonawcy, który proponuje okres krótszy niż 24 miesiące zostanie odrzucona.
-wysokość rabatu (WR) - 2%, liczba punktów w kryterium WR obliczona zostanie wg wzoru:
WR = (rabat oferty badanej / najwyższy rabat z ofert ) x 2
Przy czym rabat winien się zawierać pomiędzy 0 a 99 %.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze w odpowiednim miejscu załącznika nr 1 do SWZ - druk OFERTA wysokości rabatu, Zamawiający przyjmie rabat 0% - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę wysokość rabatu wpisaną do załącznika nr 1 SWZ - druk OFERTA.
Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku (...)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość rabatu

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ogumienia do samochodów służbowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jednostek podległych.
2. Szczegółowy zakres dostaw (opis przedmiotu zamówienia) określony jest w załącznikach do SWZ.
Pakiet nr 4 - dostawa ogumienia letniego do samochodów dostawczych i SUV

4.2.5.) Wartość części: 93640,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium na każdy pakiet oddzielnie:
a) Cena oferty brutto - 40%;
b) Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni - 30%;
c) Termin dostawy - 20%;
d) Okres gwarancji - 8%;
e) Wysokość rabatu - 2%.
-Dla kryterium – cena oferty brutto, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru: C = (Cena oferty najtańszej/ Cena oferty ocenianej) x 40 pkt;
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę cenę podaną w załączniku nr 1 do SWZ - druk OFERTA.
-klasa przyczepności na mokrej nawierzchni (KP) - 30%
Wykonawca w załącznikach nr 1.1- 1.4 do SWZ będzie podawał „Klasę przyczepności na mokrej nawierzchni” zaoferowanych opon. Zgodnie z zaoferowaną klasą przyczepności Zamawiający będzie przyznawał liczbę punktów zgodnie z poniższymi zasadami:
W pakiecie nr 1 (wykaz ogumienia zimowego do samochodów osobowych) i w pakiecie nr 3 (wykaz ogumienia letniego do samochodów osobowych) każda z zaoferowanych w załączniku nr 1.1 i nr 1.3 opon i odpowiadająca jej klasa przyczepności będzie odpowiadała poniższej liczbie punktów:
klasa A - 5 pkt, klasa B - 2 pkt, klasa C - 0 pkt
W przypadku opon wskazanych w załączniku nr 1.1 i nr 1.3 do SWZ zaoferowane opony muszą posiadać klasę przyczepności na mokrej nawierzchni nie niższą niż C. Zaoferowanie w tych pozycjach opon o niższej klasie przyczepności będzie powodowało odrzucenie oferty.
W pakiecie nr 2 (wykaz ogumienia zimowego do samochodów dostawczych i SUV) i w pakiecie nr 4 (wykaz ogumienia letniego do samochodów dostawczych i SUV) każda z zaoferowanych w załączniku nr 1.2 i 1.4 opon i odpowiadająca jej klasa przyczepności będzie odpowiadała poniższej liczbie punktów: klasa A -3 pkt, klasa B - 2 pkt, klasa C - 1 pkt, pozostałe klasy (D, E, F, G) - 0 pkt;
- termin dostawy - 20%, Wykonawca w wyznaczonym miejscu w załączniku nr 1 do SWZ - druk OFERTA dotyczącym kryterium „termin dostawy” powinien zakreślić termin dostawy zaoferowanego ogumienia wybrany z poniższych wariantów:
-Dostawa w dniu zamówienia, tj. gdy zamówienie zostanie złożone do godz. 11:00 - dostawa musi odbyć się tego samego dnia do godz. 15:00; gdy zamówienie zostanie złożone po godz. 11:00 -dostawa musi się odbyć do godz. 11:00 następnego dnia roboczego – co odpowiada przyznaniu 20 pkt w niniejszym kryterium;
-Dostawa w dniu następnym roboczym - odpowiada przyznaniu 10 pkt w niniejszym kryterium;
-Dostawa do dwóch dni roboczych - odpowiada przyznaniu 5 pkt w niniejszym kryterium;
-Dostawa do trzech dni roboczych - odpowiada przyznaniu 0 pkt w niniejszym kryterium;
Dostawa powyżej trzech dni roboczych – Zamawiający uzna ofertę za niezgodną z warunkami zamówienia.
- okres gwarancji (OG) - 8%, w niniejszym kryterium punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:
Wykonawca w wykropkowanym miejscu w załączniku nr 1 do SWZ - druk OFERTA dotyczącym kryterium „okres gwarancji” powinien wpisać okres gwarancji zaoferowanego ogumienia.
Okres gwarancji na ogumienie winien wynosić minimum 24 miesiące, maksimum 60 miesięcy, licząc od daty dostawy. Oferta Wykonawcy, który proponuje okres krótszy niż 24 miesiące zostanie odrzucona.
-wysokość rabatu (WR) - 2%, liczba punktów w kryterium WR obliczona zostanie wg wzoru:
WR = (rabat oferty badanej / najwyższy rabat z ofert ) x 2
Przy czym rabat winien się zawierać pomiędzy 0 a 99 %.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze w odpowiednim miejscu załącznika nr 1 do SWZ - druk OFERTA wysokości rabatu, Zamawiający przyjmie rabat 0% - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Przy ocenie tego kryterium zamawiający będzie brał pod uwagę wysokość rabatu wpisaną do załącznika nr 1 SWZ - druk OFERTA.
Wszelkie obliczenia będą dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku (...)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość rabatu

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach określonych w rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Nie dotyczy
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów
Nie dotyczy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Nie dotyczy.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się wykonaną co najmniej jedną dostawą ogumienia do pojazdów silnikowych:
- Pakiet nr 1 - na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy zł),
- Pakiet nr 2 - na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy zł),
- Pakiet nr 3 - na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy zł),
- Pakiet nr 4 - na kwotę co najmniej 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł)
przy czym wartość ta musi wynikać z nie więcej niż z 2 zrealizowanych umów, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
W przypadku, gdy wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż 1 pakiet, wystarczające będzie, jeśli wykaże się doświadczeniem na co najmniej 200 000,00 zł brutto.
Zamawiający może uznać, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
-oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (złożonym wraz z ofertą zgodnie z pkt 1). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
-odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzoną nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
-wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć np. referencje.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria niezbędne do przeprowadzenie postępowania.
2. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą:
- katalog producenta opon lub inny dokument wystawiony przez producenta opon, potwierdzający wymagane parametry techniczne, tj.: nazwa handlowa produktu, indeks nośności i prędkości, dane z etykiet zaoferowanego ogumienia lub kopie etykiet. Powyższe ma zastosowanie do wszystkich pozycji asortymentowych. W ww. dokumencie Wykonawca winien zaznaczyć odpowiednie pozycje dotyczące opon, będących przedmiotem oferty.
3. Zgodnie z zapisami art. 107 ust. 3, Zamawiający nie wzywa do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W nawiązaniu do art. 107 ust. 2 ustawy, Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych, z wyłączeniem zakresu dot. kryterium oceny ofert opisanego w SWZ, tj. klasy przyczepności na mokrej nawierzchni.
Powyższe oznacza, że w przypadku konieczności uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, w kryterium „klasa przyczepności na mokrej nawierzchni” dla właściwej pozycji z załącznikach nr 1.1-1.4, Wykonawca otrzyma 0 pkt.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą, która stanowi załącznik nr 1 do SWZ, należy złożyć następujące dokumenty:
1) Formularze cenowe stanowiące załączniki nr 1.1 i/lub/ nr 1.2 i/lub/ nr 1.3 i/lub/ nr 1.4 do SWZ (w zależności od wybranego/-ych pakietu/-ów);
2) Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale VI i VII SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załączniku nr 2 do SWZ;
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, w sytuacji jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy);
5) Katalog producenta opon lub inny dokument wystawiony przez producenta opon, potwierdzający wymagane parametry techniczne.
Druk Oferta (załącznik nr 1) oraz formularze cenowe (załączniki nr 1.1 – 1.4 do SWZ) nie podlegają uzupełnieniu. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów, oferta będzie podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo do złożenia oferty winno być złożone w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 i 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do ofert oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy).
6. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy dotyczy również wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Na gruncie przepisów dotyczących zamówień publicznych przedsiębiorców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy traktować jak wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w okolicznościach, gdy Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o których mowa w art. 112ust. 2 pkt 2 ustawy lub warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.
2. We wzorze umowy Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przyszłe zobowiązania wykonawcy i Zamawiającego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy, w szczególności zawarte § 9 wzoru umowy, m.in.:
-Zmiana cen jednostkowych może nastąpić z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, tj.: po 12 miesiącach od daty zawarcia umowy, tylko o wysokość średniorocznego wskaźnika cen, towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłoszonego w obwieszczeniach Prezesa GUS, z zachowaniem formy pisemnego powiadomienia na jeden miesiąc przed planowaną podwyżką, lub w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynikającej z przepisów podatkowych. Zmiana cen dotyczy cen brutto, z zachowaniem cen netto.
-Zmiana cen o których mowa w ust. 3 nie powoduje zwiększenia wartości brutto umowy określonej w § 1 ust. 1.
-Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia pisemnego uzasadnienia takiej zmiany.
-Zmiany dotyczące umowy wymagają formy pisemnej i mogą być wprowadzone za zgodą obu stron.
-W przypadku wycofania z obrotu lub zakończenia produkcji danego asortymentu, wyszczególnionego w załączniku do umowy Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia asortymentu o parametrach nie niższych oraz w cenie nie wyższej niż określona w umowie na dany asortyment po uprzedniej akceptacji zmiany asortymentu przez Zamawiającego i udokumentowaniu tego faktu przez Wykonawcę.
-W przypadku „chwilowego” braku na magazynie producenta danego asortymentu, wyszczególnionego w załączniku do umowy Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia asortymentu o parametrach nie niższych oraz w cenie nie wyższej niż określona w umowie na dany asortyment po uprzedniej akceptacji zmiany asortymentu przez Zamawiającego i udokumentowaniu tego faktu przez Wykonawcę z uwzględnieniem § 7 ust. 1 pkt 2.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-29 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej zgodnie z zapisami zawartymi w dziale IX ustawy Pzp.
2. Identyfikator postępowania nadany przez miniPortal, którym powinni posługiwać się wykonawcy w celu prawidłowego złożenia oferty: 9e7a9286-7eac-431e-b392-f943a55eb3e0
3. Zamawiający przewiduje dodatkowe przesłanki wykluczenia opisane w rozdziale VII SWZ "Podstawy wykluczenia" zgodnie z art. 7 ust 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 15.04.2022 r., poz. 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ok. 60-70 transportów FTL-coilmulde - Zamość - Ełk
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę ok. 60-70 transportów FTL-coilmulde na trasie Zamość-Ełk. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI