IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
24,00 |
Termin dostawy |
16,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Istotnych Postanowień Umowy będącej załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ, co wykonawca potwierdza w formularzu oferty.2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych we wzorze Istotnych Postanowień Umowy będącej załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ.tj.:1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:1) Zmiany wynikające ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenie stron,2) Zmiany wynagrodzenia w związku z:a) zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT), w tym również w związku z uzyskaniem indywidualnej interpretacji podatkowej,b) zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c) zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,d) zmianą zasad gromadzenia i wysokości wpłat pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych;jeżeli zmiany te (tj. lit b) do d)) będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca wówczas jest zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności:- pisemne zestawienie wynagrodzeń lub wysokości stawek godzinowych (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników realizujących przedmiot Umowy, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której w pkt b), - pisemne zestawienie wynagrodzeń lub wysokości stawek godzinowych (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników realizujących przedmiot Umowy, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w pkt c).e) zastosowania przewidywanego prawa opcji.2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
18.01.2021, godzina:
08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY W SYTUACJACH OKREŚLON-YCH W ART. 10C-10E USTAWY PZP PRZEWIDUJE INNY SPOSÓB POROZUMIENIA SIĘ NIŻ PRZY UŻYCIU ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI1. W postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1041), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (za pośrednictwem platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz poprzez kliknięcie na przycisk „Wyślij wiadomość” znajdujący się we wskazanym postępowaniu - NIE DOTYCZY SKŁADANIA OFERT – OFERTY SĄ SKŁADANE W WERSJI PAPIEROWEJ), z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy, ustanowionych w niniejszym dziale.W sytuacjach awaryjnych (np. brak dostępności serwera platformy zakupowej) można skorzystać z adresu e-mail: rdw.wab@zdw-bydgoszcz.pl.2. Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z wykonawcami:a) w sprawach merytorycznych:Część zamówienia nr 1, nr 2 oraz 3Ewa Cieślik – Referent RDW Wąbrzeźnotel. 56 688 25 73 fax. 56 688 27 56, e-mail: e.cieslik@zdw-bydgoszcz.plCzęść zamówienia nr 4Marcin Jabłoński – Kierownik RDW Toruń tel. 56 664 40 35, e-mail: m.jablonski@zdw-bydgoszcz.plb) w sprawach proceduralnych:Rafał Pilśniak – Specjalista RDW Wąbrzeźnotel. 56 688 13 73, e-mail: r.pilsniak@zdw-bydgoszcz.pl3. Komunikacja elektroniczna nie wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne.4. Korzystanie z platformy zakupowej przez wykonawcę jest bezpłatne.5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący.II. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom składając formularz oferty (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ), zobowiązany jest wypełnić pkt 7.5.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu (stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ). Pozostałe zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w dziale XXVII SIWZ.5.2. Zamawiający nie żąda od wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom dokumentów wymienionych w dziale VI pkt 8.2 SIWZ.6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.6.1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 5 (w zakresie określonym w SIWZ) ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu winien wykazywać wykonawca lub wykonawcy wspólnie (zgodnie z działem V pkt 2 SIWZ).6.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w dziale VI pkt 1 i 2 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.III. Zamawiający unieważni postępowanie w sytuacji, gdy wystąpią przesłanki wskazane w art. 93 ustawy Pzp.IV. Wszystkie pozostałe informacje można znaleźć w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczonej na stronie postępowania.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do środków transportowych - RDW Wąbrzeźno |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest:„Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w latach 2021 - 2022”2. Zamówienie podzielono na cztery części, z których każda jest oddzielnym postępowaniem. Wykaz pojazdów silnikowych oraz podobnego sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego stanowi załącznik nr 8a, 8b, 8c lub 8d do SIWZ (stosownie do części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę).3. Przez nowe części zamienne należy rozumieć:a) oryginalne części zamienne – części zamienne tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu środka transportowego (sprzętu, osprzętu), produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tych środków transportowych (sprzętu, osprzętu) do produkcji komponentów lub części zamiennych danego środka transportowego (sprzętu, osprzętu), w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego środka transportowego (sprzętu, osprzętu); przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych środków transportowych (sprzętu, osprzętu) i są one tej samej jakości co części stosowane do montażu tych środków transportowych (sprzętu, osprzętu). Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy.b) części zamienne o porównywalnej jakości - części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych środków transportowych (sprzętu, osprzętu) oraz kompatybilne z urządzeniami, w których będą zamontowane. Wymagane jest, aby części zamienne będące przedmiotem zamówienia były dostarczane fabrycznie nowe i kompletne, oryginalne lub równoważne. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy.Szczegółowy wykaz części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do danego modelu środka transportowego, sprzętu, osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA” i osprzętu do ciągników zawierają kosztorysy ofertowe - stosownie do części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę.Przewidywane ilości asortymentu określone w kosztorysach są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb zamawiającego w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zamawianych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości asortymentu w granicach oferowanej przez wykonawcę ceny.4. Termin dostawyTermin dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów bezpośrednio do wskazanego poniżej miejsca przez zamawiającego wynosić będzie maksymalnie 3 dni robocze licząc od daty złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem/e-mailem przez upoważnionego pracownika zamawiającego wskazanego w umowie (więcej informacji można znaleźć w dziale XIII SIWZ).W szczególnie uzasadnionych wypadkach strony uzgodnią dłuższy termin wykonania dostawy.Zamówienie będzie zawierać informację na temat ilości i rodzaju asortymentu oraz wskazanie miejsca dostawy.Miejsce dostaw:a) Część zamówienia nr 1- Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno- wykonawca wyłoniony w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych oraz podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w 2021 r.b) Część zamówienia nr 2Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźnoc) Część zamówienia nr 3- Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno- wykonawca wyłoniony w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych oraz podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w 2021 r.d) Część zamówienia nr 4- Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń- wykonawca wyłoniony w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych oraz podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w 2021 r.Wykonawca zamówienia zobowiązuje się zorganizować dostawę części, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie.5. Na przedmiot zamówienia wykonawca udzieli gwarancji liczonej od dnia wystawienia faktury. Minimalny okres gwarancji powinien wynosić 12 miesięcy, natomiast maksymalny okres wynosić może 24 miesiące (więcej informacji można znaleźć w dziale XIII SIWZ).6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu lub wymiany zamówionej części, która będzie niekompatybilna z naprawianym środkiem transportu, sprzętem, osprzętem specjalistycznym do „UNIMOGA” lub osprzętem do ciągników. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany będzie do odbioru części z miejsca dostawy.7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 34320000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
24,00 |
Termin dostawy |
16,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do sprzętu drobnego - RDW Wąbrzeźno |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest:„Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w latach 2021 - 2022”2. Zamówienie podzielono na cztery części, z których każda jest oddzielnym postępowaniem. Wykaz pojazdów silnikowych oraz podobnego sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego stanowi załącznik nr 8a, 8b, 8c lub 8d do SIWZ (stosownie do części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę).3. Przez nowe części zamienne należy rozumieć:a) oryginalne części zamienne – części zamienne tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu środka transportowego (sprzętu, osprzętu), produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tych środków transportowych (sprzętu, osprzętu) do produkcji komponentów lub części zamiennych danego środka transportowego (sprzętu, osprzętu), w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego środka transportowego (sprzętu, osprzętu); przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych środków transportowych (sprzętu, osprzętu) i są one tej samej jakości co części stosowane do montażu tych środków transportowych (sprzętu, osprzętu). Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy.b) części zamienne o porównywalnej jakości - części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych środków transportowych (sprzętu, osprzętu) oraz kompatybilne z urządzeniami, w których będą zamontowane. Wymagane jest, aby części zamienne będące przedmiotem zamówienia były dostarczane fabrycznie nowe i kompletne, oryginalne lub równoważne. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy.Szczegółowy wykaz części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do danego modelu środka transportowego, sprzętu, osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA” i osprzętu do ciągników zawierają kosztorysy ofertowe - stosownie do części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę.Przewidywane ilości asortymentu określone w kosztorysach są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb zamawiającego w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zamawianych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości asortymentu w granicach oferowanej przez wykonawcę ceny.4. Termin dostawyTermin dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów bezpośrednio do wskazanego poniżej miejsca przez zamawiającego wynosić będzie maksymalnie 3 dni robocze licząc od daty złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem/e-mailem przez upoważnionego pracownika zamawiającego wskazanego w umowie (więcej informacji można znaleźć w dziale XIII SIWZ).W szczególnie uzasadnionych wypadkach strony uzgodnią dłuższy termin wykonania dostawy.Zamówienie będzie zawierać informację na temat ilości i rodzaju asortymentu oraz wskazanie miejsca dostawy.Miejsce dostaw:a) Część zamówienia nr 1- Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno- wykonawca wyłoniony w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych oraz podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w 2021 r.b) Część zamówienia nr 2Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźnoc) Część zamówienia nr 3- Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno- wykonawca wyłoniony w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych oraz podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w 2021 r.d) Część zamówienia nr 4- Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń- wykonawca wyłoniony w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych oraz podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w 2021 r.Wykonawca zamówienia zobowiązuje się zorganizować dostawę części, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie.5. Na przedmiot zamówienia wykonawca udzieli gwarancji liczonej od dnia wystawienia faktury. Minimalny okres gwarancji powinien wynosić 12 miesięcy, natomiast maksymalny okres wynosić może 24 miesiące (więcej informacji można znaleźć w dziale XIII SIWZ).6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu lub wymiany zamówionej części, która będzie niekompatybilna z naprawianym środkiem transportu, sprzętem, osprzętem specjalistycznym do „UNIMOGA” lub osprzętem do ciągników. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany będzie do odbioru części z miejsca dostawy.7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 34320000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
24,00 |
Termin dostawy |
16,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA” oraz osprzętu do ciągników - RDW Wąbrzeźno |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest:„Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w latach 2021 - 2022”2. Zamówienie podzielono na cztery części, z których każda jest oddzielnym postępowaniem. Wykaz pojazdów silnikowych oraz podobnego sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego stanowi załącznik nr 8a, 8b, 8c lub 8d do SIWZ (stosownie do części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę).3. Przez nowe części zamienne należy rozumieć:a) oryginalne części zamienne – części zamienne tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu środka transportowego (sprzętu, osprzętu), produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tych środków transportowych (sprzętu, osprzętu) do produkcji komponentów lub części zamiennych danego środka transportowego (sprzętu, osprzętu), w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego środka transportowego (sprzętu, osprzętu); przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych środków transportowych (sprzętu, osprzętu) i są one tej samej jakości co części stosowane do montażu tych środków transportowych (sprzętu, osprzętu). Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy.b) części zamienne o porównywalnej jakości - części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych środków transportowych (sprzętu, osprzętu) oraz kompatybilne z urządzeniami, w których będą zamontowane. Wymagane jest, aby części zamienne będące przedmiotem zamówienia były dostarczane fabrycznie nowe i kompletne, oryginalne lub równoważne. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy.Szczegółowy wykaz części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do danego modelu środka transportowego, sprzętu, osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA” i osprzętu do ciągników zawierają kosztorysy ofertowe - stosownie do części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę.Przewidywane ilości asortymentu określone w kosztorysach są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb zamawiającego w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zamawianych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości asortymentu w granicach oferowanej przez wykonawcę ceny.4. Termin dostawyTermin dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów bezpośrednio do wskazanego poniżej miejsca przez zamawiającego wynosić będzie maksymalnie 3 dni robocze licząc od daty złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem/e-mailem przez upoważnionego pracownika zamawiającego wskazanego w umowie (więcej informacji można znaleźć w dziale XIII SIWZ).W szczególnie uzasadnionych wypadkach strony uzgodnią dłuższy termin wykonania dostawy.Zamówienie będzie zawierać informację na temat ilości i rodzaju asortymentu oraz wskazanie miejsca dostawy.Miejsce dostaw:a) Część zamówienia nr 1- Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno- wykonawca wyłoniony w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych oraz podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w 2021 r.b) Część zamówienia nr 2Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźnoc) Część zamówienia nr 3- Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno- wykonawca wyłoniony w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych oraz podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w 2021 r.d) Część zamówienia nr 4- Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń- wykonawca wyłoniony w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych oraz podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w 2021 r.Wykonawca zamówienia zobowiązuje się zorganizować dostawę części, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie.5. Na przedmiot zamówienia wykonawca udzieli gwarancji liczonej od dnia wystawienia faktury. Minimalny okres gwarancji powinien wynosić 12 miesięcy, natomiast maksymalny okres wynosić może 24 miesiące (więcej informacji można znaleźć w dziale XIII SIWZ).6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu lub wymiany zamówionej części, która będzie niekompatybilna z naprawianym środkiem transportu, sprzętem, osprzętem specjalistycznym do „UNIMOGA” lub osprzętem do ciągników. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany będzie do odbioru części z miejsca dostawy.7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 34320000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
24,00 |
Termin dostawy |
16,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu - RDW Toruń |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest:„Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w latach 2021 - 2022”2. Zamówienie podzielono na cztery części, z których każda jest oddzielnym postępowaniem. Wykaz pojazdów silnikowych oraz podobnego sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego stanowi załącznik nr 8a, 8b, 8c lub 8d do SIWZ (stosownie do części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę).3. Przez nowe części zamienne należy rozumieć:a) oryginalne części zamienne – części zamienne tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu środka transportowego (sprzętu, osprzętu), produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tych środków transportowych (sprzętu, osprzętu) do produkcji komponentów lub części zamiennych danego środka transportowego (sprzętu, osprzętu), w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego środka transportowego (sprzętu, osprzętu); przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych środków transportowych (sprzętu, osprzętu) i są one tej samej jakości co części stosowane do montażu tych środków transportowych (sprzętu, osprzętu). Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy.b) części zamienne o porównywalnej jakości - części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych środków transportowych (sprzętu, osprzętu) oraz kompatybilne z urządzeniami, w których będą zamontowane. Wymagane jest, aby części zamienne będące przedmiotem zamówienia były dostarczane fabrycznie nowe i kompletne, oryginalne lub równoważne. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy.Szczegółowy wykaz części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do danego modelu środka transportowego, sprzętu, osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA” i osprzętu do ciągników zawierają kosztorysy ofertowe - stosownie do części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę.Przewidywane ilości asortymentu określone w kosztorysach są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb zamawiającego w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zamawianych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości asortymentu w granicach oferowanej przez wykonawcę ceny.4. Termin dostawyTermin dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów bezpośrednio do wskazanego poniżej miejsca przez zamawiającego wynosić będzie maksymalnie 3 dni robocze licząc od daty złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem/e-mailem przez upoważnionego pracownika zamawiającego wskazanego w umowie (więcej informacji można znaleźć w dziale XIII SIWZ).W szczególnie uzasadnionych wypadkach strony uzgodnią dłuższy termin wykonania dostawy.Zamówienie będzie zawierać informację na temat ilości i rodzaju asortymentu oraz wskazanie miejsca dostawy.Miejsce dostaw:a) Część zamówienia nr 1- Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno- wykonawca wyłoniony w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych oraz podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w 2021 r.b) Część zamówienia nr 2Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźnoc) Część zamówienia nr 3- Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno- wykonawca wyłoniony w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych oraz podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w 2021 r.d) Część zamówienia nr 4- Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń- wykonawca wyłoniony w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych oraz podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w 2021 r.Wykonawca zamówienia zobowiązuje się zorganizować dostawę części, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie.5. Na przedmiot zamówienia wykonawca udzieli gwarancji liczonej od dnia wystawienia faktury. Minimalny okres gwarancji powinien wynosić 12 miesięcy, natomiast maksymalny okres wynosić może 24 miesiące (więcej informacji można znaleźć w dziale XIII SIWZ).6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu lub wymiany zamówionej części, która będzie niekompatybilna z naprawianym środkiem transportu, sprzętem, osprzętem specjalistycznym do „UNIMOGA” lub osprzętem do ciągników. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany będzie do odbioru części z miejsca dostawy.7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34300000-0, 34320000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
24,00 |
Termin dostawy |
16,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: