„Dostawa nowego samochodu ciężarowego - śmieciarki na podwoziu trzyosiowym, w formie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa nowego samochodu ciężarowego - śmieciarki na podwoziu trzyosiowym, w formie leasingu operacyjnego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSztum
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Sztumie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-07
  • Numer ogłoszenia572089-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 572089-N-2020 z dnia 2020-08-07 r.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Sztumie: „Dostawa nowego samochodu ciężarowego - śmieciarki na podwoziu trzyosiowym, w formie leasingu operacyjnego”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Sztumie, krajowy numer identyfikacyjny 17014814000000, ul. ul. Kochanowskiego  28 , 82-400  Sztum, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 0-55 2772214, , e-mail info@pwik-sztum.pl, , faks 0-55 2772214.
Adres strony internetowej (URL): http://www.pwik-sztum.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Prawa Handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.pwik-sztum.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.pwik-sztum.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Kochanowskiego 28, 82-400 Sztum, II piętro Sekretariat Prezesa Spółki.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa nowego samochodu ciężarowego - śmieciarki na podwoziu trzyosiowym, w formie leasingu operacyjnego”
Numer referencyjny: PWIK.1.K.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Zamawiajacegow formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego - śmieciarki do wywozu nieczystości stałych, o dopuszczalnej masie całkowitej 26 ton, na podwoziu trzyosiowym.2. Wymagane parametry techniczne oraz niezbędne wyposażenie przedmiotu zamówienia. 1) PODWOZIE: - trzyosiowe, fabrycznie nowe, rok produkcji 2020.2) KABINA:- kabina dzienna w kolorze białym,- siedzenia w układzie 1 + 2,- kierownica z lewej strony ze wspomaganiem,- fotel kierowcy z zintegrowanym pasem bezpieczeństwa i zawieszenie pneumatycznym,- pasy bezpieczeństwa,- koło kierownicy regulowane w dwóch płaszczyznach,- elektrycznie sterowane szyby,- boczna osłona przeciwsłoneczna po stronie kierowcy,- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, - immobilaizer fabryczny,- sygnały ostrzegawcze przy cofaniu,- automatyczna regeneracja DPF,- tachograf cyfrowy 1 dniowy zgodny z EC 4.0,- klimatyzacja,- dwa trójkąty ostrzegawcze,- radio AM/FM,- oświetlenie podstawowe – białe,- maksymalna wysokość pojazdu 3,8 m.- przedni zderzak stalowy,- przednia belka przeciwnajazdowa,- przednie i tylne zawieszenia kabiny mechaniczne,- dźwiękowy sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego,- reflektory główne halogenowe ze światłami LED do jazdy dziennej,- automatyczne włączanie świateł mijania,- lampy przeciwmgielne przednie,- wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim.3) PODWOZIE:- rozstaw osi do 3900mm,- przednie zawieszenie resory paraboliczne,- tylne zawieszenie pneumatyczne,- nośność przedniego zawieszenia 8 000 kg,- nośność tylnego zawieszenia 23 000 kg,- ogranicznik obciążenia osi napędowej 11,5 t.- nośność osi wleczonej/pchanej 10 000 kg.- hamulce tarczowe standardowe,- sterowanie zawieszenia pneumatycznego z pilota,- przedni regulator hamulców elektronicznych,- 2 akumulatory, 225 Ah.- zbiornik paliwa 255 l.- zbiornik AdBlue o poj. 48 l.- długość tylnego zwisu do 2 m.- lampy obrysowe z boku i z tyłu,- jeden zaczep do holowania z przodu pojazdu,-błotniki kół tylnych,- przeciwrozbryzgowe chlapacze przednie, - osłona boczna antyrowerowa.4) KOŁA i OPONY:- koła na osi prowadzącej, napędowej, wleczonej 315/80 R/22.5.- koło zapasowe,- stalowe obręcze kół,- podnośnik 20 tonowy,- kompletny zestaw narzędzi,- przewód do pompowania kół.5) UKŁAD NAPĘDOWY:- silnik turbodoładowany , wysokoprężny silnik rzędowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa silnik 11 litrowy, 330 KM z SCR i EGR, moment obrotowy 1600 Nm.- norma emisji spalin EURO 6,- skrzynia biegów zautomatyzowana,- silnik wyposażony w przystawkę odbioru mocy odsilnikową,6) UKŁAD HAMULCOWY:- hamulce tarczowe, sterowane układem hamulcowym elektronicznie 7) ZABUDOWA:- zabudowa jednokomorowa,- zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym,- mechanizm zgniatania liniowo – płytowy tzw. szufladowy,- stopień zgniatania odpadów,- skrzynia ładunkowa o przekroju prostokątnym wykonana z blachy gr. min. 3mm ożebrowana profilem stalowym z podłoga płaską z blachy o gr. min. 4mmwykonaną z blachy konstrukcyjnej,- skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne w bocznej ścianie,- wanna zasypowa odwłoka wykonana ze stali trudno ścieralnej, odpornej na odkształcenia i ścieranie typu HARDOX o gr. 8mm.- pojemność skrzyni ładunkowej netto na odpady minimum 16,5m3- pojemność kosza zasypowego minimum 1,6m3- podnoszenie odwłoka za pomocą siłowników umieszczonych po obu stronach odwłoka,- sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka,- siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka,- możliwość zmiany ciśnienia w układzie hydraulicznym – przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na warianty: bio, komunalne, papier, gabaryty,- sterowanie do otwierania odwłoka i opróżniania skrzyni umieszczony w kabinie kierowcy,- system sterowania prasą i zgarniakiem automatyczny i ręczny,- system sterowania wyposażony w dwa wyłączniki stop umożliwiający natychmiastowe zatrzymanie cyklu pracy, umieszczone po obu stronach tylnej części odwłoka,- układ zwalniania zakleszczonych przedmiotów,- zabudowa śrutowania, dwukrotnie gruntowana i lakierowana w kolorze zielonym lub czerwonym,- oświetlenie według obowiązujących przepisów,- zabudowa zgodnie z PN-EN 1501 oraz posiadające deklarację CE,- automatyczne przełączenie prędkości dla pojemników 2 – i 4 kołowych,- automatyczne sterowanie przeciwkolizyjne (zapobiega kolizjom pomiędzy pokrywami pojemników a mechanizmem załadunkowym),- uchylna krawędź zasypu umożliwiająca łatwy wrzut worków,- pneumatyczny otwieracz pokryw i zderzak pojemników ocynkowany,- wrzutnik typu otwartego do pojemników typu MGB zgodnie z normą PN-EN 840,- dwa światła alarmowe „kogut”,- dwa reflektory robocze na odwłoku po lewej i prawej stronie,- układ zwalniający i zatrzymania awaryjnego zgodny z EN 1501-1,- 2 stopnie dla ładowaczy uchylane w górę ze zintegrowanym zabezpieczeniem w postaci czujnika obciążenia zgodnego z EN1501-1,- sterowanie przegrodą wypychającą „w tył – w przód” odbywa się z pulpitu sterowniczego w kabinie kierowcy,- terminal obsługi na stanowisku kierowcy z wyświetlaczem graficznym,- sterowanie nadwozia wyposażone seryjnie w 5 programów do zbiórki odpadów,- kamera z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy,- oświetlenie zgodne z przepisami o ruchu drogowym i EN1501-1,- urządzenie zasypowe przystosowane do pojemników od 120 l do 1100 l.- automatyczny przełącznik do ustawiania dwóch prędkości podnoszenia zasypu: dla pojemników do 240 l i powyżej,- czas wysypywania: 120/240 l – 8sek., 770/1100 l i 660/770 l – 11 sek.- cykl pracy wrzutnika – podnoszenie pojemnika w pionie i obracanie pojemnika,- część tylna skrzyni: odwłok z tyłu skrzyni otwierany w sposób uchylny do góry posiadający automatyczne blokowanie i odblokowanie,- podnoszenie odwłoka odbywa się od wewnątrz poprzez terminal,- opuszczanie odwłoka odbywa się od wewnątrz poprzez terminal oraz od zewnątrz poprzez przycisk dwuręczny zgodny z EN 1501-1,- sygnalizacja akustyczna do komunikacji ładujący – kierowca,- układ zwalniający i zatrzymania awaryjnego zgodny z EN 1501-1,- osprzęt do mycia pojemników, który ma zawierać:▪ zbiornik na wodę min. 1800 litrów,▪ zbiornik na wodę brudną min. 900 litrów – drzwi rewizyjne na wodę brudną w bocznej ścianie samochodu,▪ zbiorniki wykonywane z blachy kwasoodpornej lub nierdzewnej,▪ zbiorniki na wodę umieszczone bezpośrednio za kabiną kierowcy w skrzyni ładunkowej,▪ dwie rotacyjne głowice myjące zamontowane na pneumatycznie poruszanych ramionach o ciśnieniu roboczym 100-110 bar,▪ pompa wysokociśnieniowa od 100 do 150 bar o wydajności 15 litrów na minutę,▪ wysokociśnieniowy pistolet z ciśnieniem 100 bar do zewnętrznego mycia wraz ze zwijanym przewodem o długości 10mb na zawijaku bębnowym,▪ czas mycia regulowany do 4 sek.▪ urządzenie zapewniające mycie dwóch pojemników typu: 60 l, 120 l, 240 l lub jednego pojemnika 1100 l.▪ urządzenie myjące zasilane od pompy hydraulicznej śmieciarki,▪ odprowadzanie brudnej wody odwłoka za pomocą pompy próżniowej ,▪ mycie pojemników odbywa się w systemie zamkniętym, po wcześniejszym opróżnieniu pojemnika i wprasowania odpadów do skrzyni ładunkowej śmieciarki,▪ możliwość dodawania środków chemicznych i dezynfekujących do zbiorników wody czystej za pomocą zamontowanej pompki dozującej,- pasy znakujące wyznaczające kontury pojazdu zgodnie z ECE R48,- oznakowanie ostrzegawcze, odblaskowe czerwono – białe zgodnie z DIN 30710,- króciec odpływowy w wannie zasypowej z kurkiem spustowym,- chlapacze tylnych kół zamontowane na stałe na błotniku,- uchwyt do klina zabezpieczającego pod koło,- wydech spalin wyprowadzony w górę lub bok.8) Wymagania dotyczące okresu gwarancji:- gwarancja na podwozie min. 24 miesiące z min przebiegiem 60 000km, gwarancja na zabudowę min 24 miesiące. Max 7- dniowy termin wykonania przeglądu samochodu, licząc od dnia zgłoszenia o wadzie i max 7-dniowy termin wykonania przeglądu samochodu, licząc od dnia zgłoszenia,- min 10-letni okres serwisu prowadzonego przez sprzedającego (producenta) po okresie gwarancji na podstawie indywidualnych zleceń użytkownika,- okres zagwarantowania dostępności części zamiennych i wyposażenia – min 10 lat od dnia potwierdzenia należytego wykonania umowy.- podwozie i zabudowa wykonane zgodnie z prawem unijnym i posiadające znak CE.9) Wymagania stawiane wykonawcy:- wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,- wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,- ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy,- określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.- wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na swój koszt i na własne ryzyko na adres Zamawiającego, gdzie dokona rozruchu oraz przeszkoli pracowników z obsługi urządzenia,- w trakcie odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty pojazdu i wyposażenia: - instrukcję obsługi samochodu w języku polskim (wersja papierowa i elektroniczna) zawierającą w szczególności warunki magazynowania pojazdu i wyposażenia, informacje dotyczące właściwości i bezpieczeństwa, w szczególności dokładny opis urządzeń zabezpieczających, informacje o zakresie zastosowań, do których urządzenia są przeznaczone, wskazując jednocześnie na niedopuszczalne sposoby użytkowania, - informacje dotyczące eksploatacji i konserwacji pojazdu, - inne dokumenty specjalistyczne niezbędne do prawidłowego użytkowania przedmiotu dostawy, w tym procedurę zgłaszania urządzeń do serwisu w przypadku awarii, zestaw co najmniej 2 kpl. kluczyków uruchamiających centralny zamek oraz samochód, - kopię wyciągu ze świadectwa homologacji w języku polskim, - potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię karty pojazdu, -dowód rejestracyjny wraz z tablicami rejestracyjnymi.- miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji – Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Sztumie Sp. z o. o.- zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego, uszkodzeń oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie pojazdu są niezgodne z parametrami i wyposażeniem określonym w SIWZ oraz ofercie, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany pojazd przez Wykonawcę musi znajdować się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.- zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru ubezpieczyciela w pełnym zakresie OC/AC/NNW.- koszty przeglądów gwarancyjnych podwozia i zabudowy ponosi wykonawca.10) Podstawowe warunki leasingu operacyjnego:- leasing operacyjny,- waluta umowy PLN.- czynsz inicjalny (opłata wstępna) 10,00% wartości netto + VAT, płatny w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy leasingowej,- czas trwania umowy 60 miesięcy – 59 równych rat leasingowych, wykup w 60 miesiącu – wartość wykupu 1%,- wysokość rat wyliczona wg stałego oprocentowania w całym okresie trwania umowy: harmonogram będący załącznikiem do umowy leasingu będzie określał niezmienne i równe raty leasingowe.11) Cena oferty nie powinna zawierać kosztów ubezpieczenia przedmiotu leasingu :- zamawiający będzie ponosił koszty eksploatacji związane z przedmiotem leasingu – opłaty za korzystanie z autostrad, winiet, parkingów, koszty okresowych badań technicznych,- zamawiający będzie ponosił koszty podatku od środków transportu zapłaconego przez Wykonawcę w związku z korzystaniem z przedmiotu leasingu. Zamawiający dopuszcza refakturowanie kosztu podatku od środków transportu w trakcie obowiązywania umowy leasingu na Zamawiającego,- wykonawca nie będzie żądał zabezpieczenia umowy leasingu w postaci weksla,- szczegółowe warunki leasingu regulować będzie odrębna umowa leasingu, której projekt Wykonawca załączy do oferty.

II.5) Główny kod CPV: 34144511-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66114000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 80
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem przedmiotowego postępowania dokonał co najmniej 2 dostawy fabrycznie nowych samochodów ciężarowych w postaci śmieciarki do wywozu nieczystości stałych o wartości minimum 500.000,00 PLN brutto każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych: Zamawiający informuje, że „stosowana sytuacja“ wystąpi w przypadku, gdy:1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2) Zamawiający oceni, czy udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP.3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują zamówienie do realizacji których te zdolności są wymagane.3. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiających zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub,b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacją finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 2.4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3.1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.2) Zamawiający na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy PZP żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o którym mowa w w/w punkcie III.3) ogłoszenia tj. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.Uwaga: W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp.4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.5) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów- pisemnego zobowiązania tych podmiotów (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - które określają w szczególności:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zamówienie, których wskazane zdolności dotyczą.7. Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert:1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ o przynależeniu lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Uwaga:a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.1) Dokumenty lub oświadczenia wskazane w Rozporządzeniu Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 zmieniające rozporządzenie „w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia” składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Następna zmiana Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 16 grudnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie zmieniające rozporządzenie „w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia”.2) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.3) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> 4. Oferta musi być napisana w języku polskim oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w języku obcym musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. Pouczenie o środkach ochrony prawnej1. Wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.3. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:1) Określenia warunków udziału w postepowaniu,2) Wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia,3) Odrzucenia oferty odwołującego,4) Opisu przedmiotu zamówienia,5) Wyboru najkorzystniejszej oferty.4. Odwołanie powinno wskazywać czynności lub zaniechanie Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające odwołania.5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 7. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 10 dni- jeżeli zostały przesłane w inny sposób.8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.9. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 7 i 8 niniejszego rozdziału wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.10. Pozostałe postanowienia dotyczące środków ochrony prawnej regulują przepisy Działu VI ustawy Pzp.II. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, e:a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Prezes Spółki PWiK. b) dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Sztumie: info@pwik-sztum.pl c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa nowego samochodu ciężarowego - śmieciarki na podwoziu trzyosiowym, w formie leasingu operacyjnego , nr sprawy: PWiK.1/K/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników na trasy SE-IT - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy przewoźników z ciągnikami typu mega na trasy SE-IT (najlepiej z podstawowym ADR). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI