Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa nowego, minimum 37 osobowego (35+1+1) autobusu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA W SOKOŁOWIE PODLASKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000095667
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleksiaka Wichury 3
1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 257873205
1.5.8.) Numer faksu: 257873205
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsckr.sokolow@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zs2.sokolowpodl.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa nowego, minimum 37 osobowego (35+1+1) autobusu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b873ed4-b7ae-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020173/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa nowego 37 osobowego (35+1+1) autobusu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.zsckrsokolow.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.zsckrsokolow.pl/
zsckr.sokolow@wp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKR. 241.01-3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, minimum 37 osobowego (35+1+1) autobusu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7
4.2.6.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
I. Cena (C) – waga 60 %
cena najniższa brutto*C = (cena najniższej oferty brutto / cena oferty ocenianej brutto ) x 100 pkt x 60%
II. Gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne – waga 20 %
G1 = (okres gwarancji badanej oferty / najdłuższy zaoferowany okres gwarancji wśród ofert niepodlegających odrzuceniu ) x 100 pkt x 20 %
III. Gwarancja na perforację nadwozia – waga 10 %
G2 = (okres gwarancji badanej oferty / najdłuższy zaoferowany okres gwarancji wśród ofert niepodlegających odrzuceniu ) x 100 pkt x 10 %
IV. Gwarancja na powłokę lakierniczą – waga 10 %
G3 = (okres gwarancji badanej oferty / najdłuższy zaoferowany okres gwarancji wśród ofert niepodlegających odrzuceniu ) x 100 pkt x 10 %
2. Informacja dot. wszystkich gwarancji.
Minimalny wymagany „okres gwarancji” wynosi 12 miesięcy. Maksymalny wymagany „okres gwarancji” wynosi 48 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca zobowiąże się udzielić gwarancji na okres przekraczający 48 miesięcy Zamawiający przyjmie do oceny oferty okres maksymalny – 48 miesięcy. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji był podany w pełnych miesiącach. W przypadku gdy Wykonawca określi okres gwarancji w niepełnych miesiącach Zamawiający zaokrągli tę wartość „w dół”. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji od daty odbioru bez uwag dostawy równy 11 miesięcy lub krótszy - oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na podzespoły
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na perforację nadwozia
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na powłokę lakierniczą
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj.1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
1) W odniesieniu do warunku zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający określa warunek dotyczący doświadczenia umożliwiający Wykonawcy realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości – w odniesieniu do tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednej dostawy fabrycznie nowego autobusu o wartości co najmniej 600.000,00 brutto PLN (słownie: sześćset tysięcy zł).
2) Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 1), obowiązany jest złożyć podmiotowe środki dowodowe:
a) wykaz dostaw – o których mowa w pkt 1) – wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane (Zamawiający zaleca złożenie tego wykazu na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ);
b) dowody określające, czy dostawy, o których mowa w pkt a), zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw – o których mowa w pkt 1) – wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane (Zamawiający zaleca złożenie tego wykazu na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ);
b) dowody określające, czy dostawy, o których mowa w pkt a), zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę autobus odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:1) informację określającą najważniejsze parametry techniczne i wyposażenie oferowanego autobusu;
2) Świadectwo homologacji typu pojazdu lub świadectwo homologacji typu WE pojazdu – w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r., poz. 1137 z poź. zm.);
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SWZ2) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia – Załącznik nr 2 do SWZ,
3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego /jeżeli dotyczy/
4) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SWZ,
5) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów,
6) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.2) Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego wykonawcy i spełniać następujące wymagania:
a) oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt 3 i 5 składa:
- każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń wiedzy) w imieniu każdego z wykonawców osobno.