Dostawa mikrobusa 9-osobowego oznakowanego jako pojazd uprzywilejowany

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa mikrobusa 9-osobowego oznakowanego jako pojazd uprzywilejowany
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPińczów
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-02-21
  • ZamawiającyKomenda Powiatowa Państwowej Strazy Pożarnej w Pińczowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00053046
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mikrobusa 9-osobowego oznakowanego jako pojazd uprzywilejowany

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Strazy Pożarnej w Pińczowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290707909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Pińczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinczow@straz.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-pinczow

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mikrobusa 9-osobowego oznakowanego jako pojazd uprzywilejowany

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-036d89f7-8a5b-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053046

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042531/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa mikrobusa 9-osobowego oznakowanego jako pojazd uprzywilejowany

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz.
2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce
„Regulamin” oraz uznaje go za wiążący.
3. Zamawiający informuje, że wymagania techniczne oraz organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, oświadczeń itp. zostały szczegółowo opisane w regulaminie internetowej
platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o. dostępnym na stronie platformy
oraz instrukcji dla Wykonawców dostępnej na stronie przedmiotowego postępowania w pozycji:
wymagania i specyfikacja. Ponadto wszystkie niezbędne instrukcje potrzebne do użytkowania
przedmiotowej platformy znajdują się pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
(zakładka „Instrukcje dla Wykonawców”).
4. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do
ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
5. W sprawach technicznych związanych z obsługą platformy należy kontaktować się z Centrum
Wsparcia Klienta, nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl, które udzieli wszelkich
informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji oraz innych aspektów technicznych.
W przypadku wystąpienia awarii Platformy zakupowej dopuszczalna jest komunikacja za
pośrednictwem poczty e-mail, przy czym korespondencję do KW PSP w Kielcach należy kierować na
adres zamowienia@straz.kielce.pl.
Informacje o sposobie komunikowania się zamawiającego z wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu komunikacji elektronicznej Komunikacja ustna w postępowaniu o udzielenie zamówienia
dopuszczalna jest wyłącznie w
odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia oraz ofert.
W pozostałych przypadkach przepisy PZP dotyczące zasady równego traktowania Wykonawców nie
pozwalają na inny kontakt – zarówno z Zamawiającym jak i osobami uprawnionymi do kontaktu z
Wykonawcami – niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pomocą Platformy Zakupowej, a w przypadku awarii za pośrednictwem poczty elektronicznej.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1, ze zm., zwanego dalej „RODO”, informuje się, że:
1) Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy
Państwowej Straży Pożarnej (28-400 Pińczów, ul. Przemysłowa 21, tel./fax 41 3573855, e-mail:
pinczow@straz.kielce.pl)
2) W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pińczowie wyznaczony został Inspektor
Ochrony Danych, (28-400 Pińczów, ul. Przemysłowa 21, tel./fax 41 3573855, e-mail:
pinczow@straz.kielce.pl)
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO w związku z
przepisami ustawy PZP, w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, zawarcia i realizacji umowy o zamówienie oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z
tytułu realizacji umowy;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8
oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP,
- podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
- podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii, na rzecz Administratora
danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PT.2370.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 121951,22 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikrobus 9-osobowy oznakowanego jako pojazd
uprzywilejowany.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie wykonania przynajmniej jednej
dostawy mikrobusa 9 osobowego o wartości min. 100 000 zł (brutto) w okresie ostatnich 3 lat
przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzony nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp tych dokumentów w bezpłatnych i
ogólnodostępnych bazach danych nie jest obowiązkowe załączenie dokumentu do oferty. W przypadkuwykonawcy mającego siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polski zamawiający zażąda
tłumaczenia dokumentu na język polski.
2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 i art. 108 ust. 1 pkt 4
ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
3. Oświadczenia o: niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o
przynależności do grupy kapitałowej (oświadczenia są na formularzu oferty, a zatem nie ma
konieczności składania osobnych dokumentów).
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie oraz podmioty udostępniające swoje zasoby
również zobowiązani są złożyć w/w dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga następujących środków dowodowych w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wykaz dostawy mikrobusa 9 osobowego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, zawierający informację o zrealizowaniu przynajmniej jednej dostawy o wartości min. 100 000,00 zł
brutto (sto tysięcy złotych) . Wykaz można przedstawić na formularzu oferty lub na osobnym załączniku
do oferty. Informacja powinna zawierać: przedmiot zamówienia, wartość zamówienia, datę wykonania i
nazwę podmiotu na rzecz którego została zrealizowana.
2. Referencje lub inne dowody, że dostawa została zrealizowana należycie sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego dostawa została zrealizowana. Jeżeli wykonawca z przyczyn od siebie
niezależnych nie może uzyskać referencji należy złożyć oświadczenie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami
określonymi w SWZ zamawiający wymaga złożenia wraz ofertą szczegółowego opisu
przedmiotu zamówienia podpisanego przez wykonawcę, na formularzu załącznika nr 1 do SWZ.
W toku postępowania zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści opisu przedmiotu
zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy Zakupowej działającej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz W celu złożenia oferty należy w zarejestrować się
na Platformie zakupowej jako wykonawca, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami, które będą zamieszczone na w/w stronie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej działającej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swietokrzyska_straz W celu złożenia oferty należy w zarejestrować się na Platformie zakupowej jako wykonawca, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami, które będą zamieszczone na w/w stronie.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-21 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Maksymalna kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 150000 zł.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont reduktora jazdy typ WD 325 01, do żurawia ŻB 75/100 - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont reduktora jazdy typ WD 325 01, do żurawia ŻB 75/100.