Dostawa kontenerów na odpady dla ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa kontenerów na odpady dla ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-09-30
  • ZamawiającyZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-22
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kontenerów na odpady dla ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510734049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 53

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-410

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kontenerów na odpady dla ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfb5ff59-1b74-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny „Warmia i Mazury 2014-2020” w ramach Projektów: 1. Modernizacja stacji przeładunkowej ZGOK w Polskiej Wsi gm. Mrągowo oraz instalacji ZUOK w Olsztynie; 2. Rozbudowa instalacji systemu gospodarki odpadami komunalnymi w ZGOK Sp. z o. o. w Olsztynie; 3. Modernizacja stacji przeładunkowej ZGOK w Medynach gm. Lidzbark Warmiński

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zgok-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgokolsztyn.
logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków przewidzianych w
ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja ustna
dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą
ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ, a także ofert. Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Zakładu Gospodarki
Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Olsztynie (dalej: ZGOK), dostępnej pod adresem: https://zgokolsztyn.
logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz poczty elektronicznej:
zamowienia@zgok.olsztyn.pl. Złożenie, wycofanie lub zmiana oferty następują wyłącznie za
pośrednictwem platformy. Instrukcje korzystania z Platformy Przetargowej dotyczące w szczególności
logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności
podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu ww. Platformy znajdują się w zakładce
„Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem https://zgokolsztyn.
logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
Wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające użycie środków komunikacji elektronicznej i pracę
na Platformie Przetargowej ZGOK: dowolny komputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows
oraz dostępem do sieci Internet, zainstalowane oprogramowanie Acrobat Reader do obsługi
dokumentów w formacie PDF, które można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej
http://get.adobe.com/reader/. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31,
Mozilla Firefox 26, Opera 18. Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez
przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość
łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w
formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r.
poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje format danych przesyłanych plików: .pdf. 1. W
celu ewentualnej kompresji danych, Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
.zip, 7Z. 8. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy
Przetargowej ZGOK. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: zamowienia@zgok.olsztyn.pl.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Z uwagi na ograniczoną ilość znaków,
pozostałe informacje zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej na Platformie
przetargowej ZGOK https://zgok.olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Zakład Gospodarki Odpadami
Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, adres: 10-410 Olsztyn, ul. Lubelska 53,
zarejestrowana w dniu 8 marca 2002 roku, pod numerem 0000097877, w Rejestrze Przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII
Wydział Gospodarczy KRS, numer NIP 739-29-54-369, REGON 510734049, kapitał zakładowy 29 993
500 zł.
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@zgok.olsztyn.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie ww. zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, wliczając okres rękojmi i gwarancji
plus okres przedawnienia roszczeń;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informuje się, że posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; może
zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych;
przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGOK/TP2/36/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 (ośmiu) szt. kontenerów otwartych KP40 do
gromadzenia i transportu odpadów i 2 (dwóch) szt. kontenerów zamkniętych na odpady
niebezpieczne przeznaczonych do magazynowania i do transportu odpadów do następujących
lokalizacji Zamawiającego:
1. do Stacji Przeładunkowej w Medynach, adres: Medyny 51, 11-100 Lidzbark Warmiński:
- dwa (2szt.) kontenery otwarte KP-40
- jeden (1 szt.) kontener zamknięty na odpady niebezpieczne;
2. do Stacji Przeładunkowej w Polskiej Wsi, adres: Polska Wieś 24A, 11-700 Mrągowo:
- dwa (2szt.) kontenery otwarte KP-40
- jeden (1 szt.) kontener zamknięty na odpady niebezpieczne;
3. do Stacji Przeładunkowej w Trelkowie, adres: Trelkowo 80, 12-100 Szczytno oraz do Stacji
Przeładunkowej w Piszu, lokalizacja: Pisz, ul. Tęczowa, dz. 1149/38 ob. 0001 Pisz: - dwa (2szt.) kontenery otwarte KP-40 na SP w Trelkowie;
- dwa (2szt.) kontenery otwarte KP-40 na SP w Piszu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ pn. Opis
Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za podstawę obliczeń przyjęta zostanie łączna cena ofertowa brutto
podana w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz z wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą Specyfikacji technicznej w formie Załącznika nr 2A do niniejszej SWZ.
2. Przedmiotowy środek dowodowy wskazany w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą.
3. Specyfikacja techniczna, tj. Załącznik nr 1A do SWZ służy potwierdzeniu, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania Zamawiającego.
4. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego (Załącznika nr 2A)
lub złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny, Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Specyfikacja techniczna w formie Załącznika nr 2A do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy
1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru
Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego
rejestru.
2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli
Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile
Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie
wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie 1., Zamawiający żąda od Wykonawcy
pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy.
4. Zapisy zawarte w pkt 3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Zapisy zawarte w pkt 1-3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu
podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach. 6. Zamawiający nie wzywa do złożenia dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu,
jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w Oświadczeniu, o którym
mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych
lub dokumentów, o których mowa w punkcie 1, pod określonymi adresami internetowymi
ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia
tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych
środków dowodowych lub dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą
ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać:
a. wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b. Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
c. ustanowionego pełnomocnika oraz
d. zakres jego umocowania, a także
e. oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte
wykonanie zamówienia.
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. Spółka
cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej reprezentowania.
Ustawowe zasady reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej
reprezentowanie w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie
spełniają bowiem wymogu z art. 58 ust. 2 ustawy PZP. W przypadku spółki cywilnej art. 58 ust. 2
ustawy PZP nie będzie miał zastosowania, jeżeli oferta zostanie podpisana kwalifikowanym
podpisem elektronicznym przez wszystkich wspólników spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Każda zmiana Umowy musi być dokonana pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu zawartego przez Strony.
2. Możliwość zmian Umowy, bez konieczności przeprowadzania nowego postępowania, istnieje
w razie:
1) zaistnienia siły wyższej,
2) wystąpienia okoliczności, na które żadna ze Stron nie miała wpływu,
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
4) wystąpienia omyłek pisarskich lub rachunkowych;
3. W okolicznościach określonych w ust. 2 powyżej, Zamawiający przewiduje, iż zmianie mogą ulec postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania i wynagrodzenia Wykonawcy.
4. Zamawiający wskazuje, iż zakres dopuszczalnych zmian będzie odpowiadał zakresowi, w jakim warunki (okoliczności) określone w ust. 2 będą pozostawały w adekwatnym związku
z terminem wykonania umowy lub wynagrodzeniem Wykonawcy.
5. W razie zmiany stawki podatku VAT mającej zastosowanie do Umowy, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki i odpowiednio do okresu, w którym zastosowanie ma zmieniona stawka.
6. W żadnym przypadku postanowień niniejszego paragrafu (z zastrzeżeniem postanowień dotyczących zmiany Umowy w razie zmiany stawki podatku VAT), zaistnienie określonej okoliczności, nie należy interpretować jako udzielenie zgody na roszczenie o zmianę Umowy,
a jedynie możliwość jej dokonania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-30 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zgok-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-30 13:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.
3. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96
ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.
4. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie
przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.
5. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych.
6. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych ani
dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia kluczowych zadań.
8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę szyby w Renault Megane ll 2006 r. - Susz
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę szyby w Renault Megane ll 2006 r. Szyba z sensorem deszczu przód. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI