Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa jednego lekkiego samochodu specjalnego ratowniczo-rozpoznawczego typu PICK-UP
z napędem terenowym 4x4 – dla OSP w Zębowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Zębowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531611563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oleska 25
1.5.2.) Miejscowość: Zębowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-048
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774216076
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osp.zebowice01@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebowice.biuletyn.info.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ochotnicza Straż Pożarna w Zębowicach
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ochrona pożarowa
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Zębowice
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761553241
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Izydora Murka 2
1.11.4.) Miejscowość: Zębowice
1.11.5.) Kod pocztowy: 46-048
1.11.6.) Województwo: opolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.11.9.) Numer telefonu: 774216076
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ug@zebowice.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa jednego lekkiego samochodu specjalnego ratowniczo-rozpoznawczego typu PICK-UP
z napędem terenowym 4x4 – dla OSP w Zębowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ee5e19f-f328-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00272024/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa jednego lekkiego samochodu specjalnego ratowniczo-rozpoznawczego typu PICK-UP z napędem terenowym 4x4 – dla OSP w Zębowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
włączona obsługa JavaScript;
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf;
dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB
w formatach: pdf., excel., doc., zip.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w rozdziale XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w rozdziale XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OSP.ZP.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego jednego lekkiego samochodu specjalnego ratowniczo-rozpoznawczego z zabudową kontenerową typu PICK-UP z napędem terenowym, kategoria 2: uterenowiony dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Zębowicach, zwany dalej „samochodem”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ – wymagania techniczne dla lekkiego samochodu.
Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert częściowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na samochód i zabudowę
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2) zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostarczyli minimum jeden fabrycznie nowy lekkie samochód ratowniczo-rozpoznawczy typu PICK-UP z napędem terenowym 4x4 dla potrzeb jednostek Straży Pożarnej, co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wypełniony załącznik Nr 1a do SWZ.
2) Karta techniczna lub specyfikacja techniczna producenta oferowanego wozu.
3) Kolorowe zdjęcia oferowanego wozu.
4) Wykaz punktów serwisowych dla podwozia pojazdu z min. jednym punktem serwisowym zlokalizowanym na terenie Polski w odległości do 250 km od siedziby Zamawiającego, oraz serwis zabudowy pojazdu mobilny – dopuszcza się w odległości przekraczającej 250 km od siedziby Zamawiającego zlokalizowany w siedzibie producenta zabudowy. Dopuszcza się aby przeglądy wykonane były w siedzibie producenta podwozia i zabudowy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony załącznik Nr 1a do SWZ.
2) Karta techniczna lub specyfikacja techniczna producenta oferowanego wozu.
3) Kolorowe zdjęcia oferowanego wozu.
4) Wykaz punktów serwisowych dla podwozia pojazdu z min. jednym punktem serwisowym zlokalizowanym na terenie Polski w odległości do 250 km od siedziby Zamawiającego, oraz serwis zabudowy pojazdu mobilny – dopuszcza się w odległości przekraczającej 250 km od siedziby Zamawiającego zlokalizowany w siedzibie producenta zabudowy. Dopuszcza się aby przeglądy wykonane były w siedzibie producenta podwozia i zabudowy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Wypełniony załącznik Nr 1a do SWZ.
2) Karta techniczna lub specyfikacja techniczna producenta oferowanego wozu.
3) Kolorowe zdjęcia oferowanego wozu.
4) Wykaz punktów serwisowych dla podwozia pojazdu z min. jednym punktem serwisowym zlokalizowanym na terenie Polski w odległości do 250 km od siedziby Zamawiającego, oraz serwis zabudowy pojazdu mobilny – dopuszcza się w odległości przekraczającej 250 km od siedziby Zamawiającego zlokalizowany w siedzibie producenta zabudowy. Dopuszcza się aby przeglądy wykonane były w siedzibie producenta podwozia i zabudowy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
2) Przepisu ppkt. 1 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3) Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
- wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z zobowiązaniem, o którym mowa w pkt. 4), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy przewidziano w § 13 załącznika nr 4 - Projekt umowy do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-19 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-18