Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i zakup pojazdu specjalnego do czyszczenia kanalizacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KOMUNALNY W SICIENKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091235011
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Sicienko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-014
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 606288316
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.widerkiewicz@zksicienko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zksicienko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i zakup pojazdu specjalnego do czyszczenia kanalizacji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f82bda23-83a5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00201982/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i zakup pojazdu specjalnego do czyszczenia kanalizacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f82bda23-83a5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ - Rozdział XXI Ochrona danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): SWZ - Rozdział XXI Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: PN/02/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 451000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i zakup pojazdu specjalnego do czyszczenia kanalizacji
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w
oparciu o ustalone poniżej kryteria:
Cena (C) – 50%
Przebieg Pojazdu(PP)– 25%
Okres Gwarancji (OG) – 25 %
4. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma
maksymalną liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne
przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów zgodnie z poniżej przedstawionymi
wzorami do obliczenia punktowego.
5. Zastosowany wzór do obliczenia punktowego w kryterium Cena (C):
C =
gdzie:
Najniższa cena ofertowa brutto
Cena oferty badanej brutto
x 50% x 100
C – ilość punktów badanej oferty w kryterium Cena
50% - waga kryterium
6. Zastosowany wzór do obliczenia punktowego w kryterium Przebieg Pojazdu (PP)
PP= gdzie:
Liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Przebieg Pojazdu
x25% x100
Najwyższa liczba punktów przyznana ofercie w kryterium Przebieg Pojazdu
PP – liczba punktów przyznanych wykonawcy za przebieg pojazdu- 25% - waga
kryterium
W związku z ustalonym kryterium „Przebieg Pojazdu ” Wykonawcy zaoferować mogą niżej wymienione
przebiegi, podlegające następującej punktacji:
a) Przebieg pojazdu – 400.000 km i więcej –1 pkt.
b) Przebieg pojazdu – 300.000 km do 400.000 –3 pkt
c) Przebieg pojazdu – poniżej 300.000 km – 5 pkt
7. Zastosowany wzór do obliczenia punktowego w kryterium Okres Gwarancji Zabudowy (OGZ)
OGZ = gdzie
Liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres Gwarancji Zabudowy (OGZ)
………………………………………………………… x25% x100
Najwyższa liczba punktów przyznana ofercie w kryterium Okres Gwarancji Zabudowy (OGZ)
OGZ – liczba punktów przyznanych wykonawcy za okres, na który udzielono gwarancji na
zabudowę pojazdu.
a) Okres Gwarancji Zabudowy – Od 3 do 5 miesięcy –1 pkt.
b) Okres Gwarancji Zabudowy – Od 6 do 7 miesięcy –2 pkt
c) Okres Gwarancji Zabudowy – Od 8 do 9 miesięcy –3 pkt
d) Okres Gwarancji Zabudowy – Od 10 do 11 miesięcy –4 pkt
e) Okres Gwarancji Zabudowy – 12 miesięcy i dłużej –5 pkt
8. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalną liczbę przyznanych punktów w
oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną
sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
9. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą
liczbępunktów, spełni wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych i SWZ oraz nie zostanie
odrzucona.
10. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień
dotyczącychtreści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
12. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim
wymaganiom uPzp oraz SWZ i zostanie uznana za najkorzystniejszą.
13. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
14. W przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 255 uPzp Zamawiający
unieważni postępowanie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przebieg Pojazdu
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji Zabudowy
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszelkie niezbędne informacje znajdują się w załączonym SWZ. Prosimy o podpisanie zarówno w oświadczeń załączonych w SWZ jak i wypełnienie formularza ofertowego.