Dostawa i montaż wiat w gminie Stare Babice

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż wiat w gminie Stare Babice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStare Babice
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-19
  • ZamawiającyGmina Stare Babice
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00110380
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż wiat w gminie Stare Babice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 730 80 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wiat w gminie Stare Babice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2dbce33-e0aa-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005405/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Doposażenie placów zabaw i terenów rekreacyjnych na terenie gminy Stare Babice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
2. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice danego postępowania.
3. Osobami uprawnionymi do kontaktu (w godzinach pracy Zamawiającego) z Wykonawcami są:
1) w kwestiach formalno-prawnych i merytorycznych:
a) Jacek Kłopotowski, Naczelnik Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych, tel.22-730-80-34, e-mail: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl;
b) Paulina Mateusiak – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel. 22-730-80-37,
e-mail: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl;
c) Marta Kotlińska, Inspektor ds. zamówień publicznych, tel. 22-730-80-37, e-mail: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl;
2) w przypadku pytań technicznych związanych z funkcjonowaniem platformy należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta Platformy: nr tel. (22) 101 02 02, adres e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Kierowane do wszystkich Wykonawców informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, zmiany specyfikacji, w tym zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencję, której adresatem jest konkretny Wykonawca, Zamawiający będzie przekazywał temu Wykonawcy w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Pozostałe informację są zawarte w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki dotyczące RODO zawarte w Rozdziale XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIZiF.271.16.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) część 1 zamówienia – Dostawa i montaż wiat w miejscowości Zielonki-Parcela i Koczargi Stare;
a) zadanie 1 – Dostawa i montaż wiaty w miejscowości Zielonki-Parcela;
b) zadanie 2 – Dostawa i montaż wiaty w miejscowości Koczargi Stare;
2) część 2 zamówienia – Dostawa i montaż wiat przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym
w Borzęcinie Dużym.
2. Przedmiot zamówienia dla części 1 – Dostawa i montaż wiat w miejscowościach Zielonki-Parcela
i Koczargi Stare;
Zadanie 1 – Dostawa i montaż wiaty w miejscowości Zielonki – Parcela – przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m.in. następujących czynności oraz prac:
1) dostawa i montaż altany o parametrach:
a) powierzchnia zabudowy – 35m²,
b) powierzchnia użytkowa – 35m²,
c) długość altany – 7m,
d) szerokość altany – 5m,
e) wysokość całkowita altany – 3,2m,
f) wysokość ścian bocznych – 2,05m,
g) ściany boczne w połowie zabudowane, zakończone ozdobnym ażurowym wykończeniem z dwóch krzyżujących się belek o przekrojach – 5cm x 5cm,
h) wysokość w kalenicy – 2,9m,
i) dach czterospadowy,
j) kąt nachylenia dachu – ok.30 stopni,
k) słupy nośne – 12cm x 12cm,
l) dwa wejścia umiejscowione po przeciwległych stronach na środku krótszych ścian;
m) materiał:
drewno sosnowe suszone, podwójny impregnat Drewnochron w kolorze białym, pokrycie dachowe gont bitumiczny w kolorze czarnym, orynnowanie w kolorze czarnym; pozostałe prace:
a) wykonanie fundamentów pod słupy,
b) wykonanie podłoża z kostki betonowej o parametrach:
kostka brukowa betonowa bezfazowa10 x 20cm, gr. 6cm – kolor szary,
powierzchnia zabudowy – 63m²,
długość – 9m,
szerokość – 7m,
obrzeża betonowe – 8 x 30cm
podsypka cementowo piaskowa – 5cm,
podbudowa z kruszywa z kamienia łamanego o uziarnieniu ciągłym 0 – 31,5mm – 10 cm,
warstwa odsączająca z piasku/pospółki – 10cm;
3) przekazanie dokumentacji powykonawczej w szczególności szkiców wykonanych obiektów oraz dokumentów na wbudowane materiały dopuszczających do ich stosowania w budownictwie;
4) uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego.
Zadanie 2 – Dostawa i montaż wiaty na terenie działki gminnej nr 252/30 położonej w Koczargach Starych – przedmiot umowy obejmuje wykonanie m.in. następujących czynności oraz prac:
1) dostawa i montaż wiaty o parametrach:
a) powierzchnia zabudowy – 50m²,
b) powierzchnia użytkowa – 50m²,
c) długość wiaty – 10m,
d) szerokość wiaty – 5m,
e) wysokość całkowita wiaty – 3,2m,
f) wysokość ścian bocznych – 2,05m,
g) ściany boczne w połowie zabudowane, zakończone ozdobnym ażurowym wykończeniem z dwóch krzyżujących się belek o przekrojach – 5cm x 5cm,
h) wysokość w kalenicy – 2,9m,
i) dach czterospadowy,
j) kąt nachylenia dachu – ok.30 stopni,
k) słupy nośne – 12cm x 12cm,
l) dwa wejścia umiejscowione po przeciwległych stronach na środku krótszych ścian,
m) materiał:
drewno sosnowe suszone,
podwójny impregnat Drewnochron w kolorze białym,
pokrycie dachowe gont bitumiczny w kolorze czarnym,
orynnowanie w kolorze czarnym;
2) pozostałe prace:
a) wykonanie fundamentów pod słupy;
b) wykonanie podłoża z kostki betonowej o parametrach:
kostka brukowa betonowa bezfazowa10 x 20cm, gr. 6cm – kolor szary,
powierzchnia zabudowy – 84m²,
długość – 12m,
szerokość – 7m,
obrzeża betonowe – 8 x 30cm,
podsypka cementowo piaskowa – 5cm,
podbudowa z kruszywa z kamienia łamanego o uziarnieniu ciągłym 0 – 35mm – 10 cm,
warstwa osaczająca z piasku/pospółki – 10cm;
3) przekazanie dokumentacji powykonawczej w szczególności szkiców wykonanych obiektów oraz dokumentów na wbudowane materiały dopuszczających do ich stosowania w budownictwie;
4) uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928210-3 - Wiaty drewniane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Przedmiot zamówienia dla części 2 – montaż dwóch wiat przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym. Przedmiot zamówienia opisany jest w projekcie koncepcyjnym
i obejmuje wykonanie m.in. następujących prac i czynności:
1) przygotowanie fundamentowania pod wiaty;
2) dostawa i montaż dwóch wiat, każda o parametrach:
n) powierzchnia zabudowy – 35m²,
o) powierzchnia użytkowa – 35m²,
p) długość wiaty – 7m,
q) szerokość wiaty – 5m,
r) wysokość całkowita wiaty – 2,3m,
s) ściany boczne częściowo zabudowane
t) wysokość w kalenicy – 4,4m,
u) dach dwuspadowy,
v) kąt nachylenia dachu – ok.30 stopni,
w) słupy nośne – 15cm x 15cm,
x) podłoga drewniana,
y) materiał:
 drewno sosnowe suszone,
 podwójny impregnat Drewnochron w kolorze uzgodnionym z Użytkownikiem,
3) przekazanie dokumentacji powykonawczej w szczególności szkiców wykonanych obiektów oraz dokumentów na wbudowane materiały dopuszczających do ich stosowania w budownictwie;
4) uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928210-3 - Wiaty drewniane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawę i montaż 3 wiat o wartości min. 10 000 zł brutto każda (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z Rozdziałem IV SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozdziałem IV SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z Rozdziałem IV SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z Rozdziałem IV SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy, załącznik 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-19 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-19 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-17

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszystkie informacje dotyczące niniejszego postępowania w szczególności: opis
przedmiotu zamówienia i warunki jego wykonania, podstawy wykluczenia i warunki udziału w
postępowaniu,rodzaje oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi złożyć, kryteria oceny
ofert dostępne, informacje dotyczące RODO są w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dostępnych
na stronie internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice.
2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.)- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.). Fotele przednie nie masują. Pompka centralnego zamka i dociągania wszystkich drzwi pracuje bez zarzutu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI