Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby UMWO

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby UMWO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-25
  • ZamawiającyWojewództwo Opolskie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00084346
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby UMWO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby UMWO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e389c1da-94aa-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005936/43/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 ZAKUP SAMOCHODÓW OSOBOWYCH

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zamawiający dopuszcza również komunikowanie się z wykonawcami przy użyciu poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl;
2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są pracownicy Referatu
Zamówień Publicznych w Departamencie Organizacyjno – Administracyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego ul. Piastowska 12 w Opolu;
a. Osoba prowadząca postępowanie - Robert Mazurkiewicz - Biczuk - główny specjalista - zamowieniapubliczne@opolskie.pl, r.mazurkiewicz-biczuk@opolskie.pl
b. w zastępstwie:
a) Magdalena Oborska – starszy inspektor, m.oborska@opolskie.pl
b) Agnieszka Młynarczyk – główny specjalista, a.mlynarczyk@opolskie.pl
c) Monika Kamińska – Kierownik - m.kaminska@opolskie.pl
d) Marcin Puszcz - Dyrektor Departamentu Organizacyjno – Administracyjnego - zamowieniapubliczne@opolskie.pl
3. Komunikacja ustna dopuszczalna jest zgodnie z zapisami art. 61 ust. 2 Pzp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar zaszyfrowanych plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, zostały opisane w „Instrukcji Użytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/” dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf
„Instrukcja Użytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/”.
Wykonawca akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w „Instrukcji Użytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/” oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać jej postanowień.
7. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający
i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia o zamówieniu, ID postępowania lub oznaczeniem nr postępowania DOA-ZP.272.4.2022.
8. Za przekazanie oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych
w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
9. Wykonawca może komunikować się z zamawiającym za pomocą dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal („Formularz do komunikacji”), a przede wszystkim za pomocą poczty elektronicznej (e-mail: zamowieniapubliczne@opolskie.pl).
10. Zamawiający wskazuje, że link do postępowania oraz identyfikator ID postępowania można wyszukać na „Liście wszystkich postępowań” w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki „Postępowania.” https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania, lub https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania?ContractingEntityCity=Opole&ContractingEntityProvince=opolskie&ContractingEntityName=Wojew%C3%B3dztwo%20Opolskie
11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

Szczegółowe informacje zawierają zapisy SWZ rozdział VIII i IX

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie informujemy że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Marszałek Województwa Opolskiego, Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, z siedzibą przy ul. Piastowska 14, 45-082 Opole numer faksu: (77) 54 16 411 – Departament Organizacyjno-Administracyjny numer telefonu: Sekretariat (77) 54 16 400, 510 email: umwo@opolskie.pl mailto:umwo@opolskie.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem email: iod@opolskie.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 ust. 1 Ustawy PZP;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
c) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
d) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;


Szczegółowe zapisy klauzuli informacyjnej RODO znajdują się w rozdziale XXXIX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
11. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2; 00-193 Warszawa.
12. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).
13. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.
14. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o udzielenie zamówienia w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie.
10. Okres archiwizacji dokumentacji z postępowania o udzielenie wnioskowanego zamówienia wynikający z JRWA wynosi: 4 lata, w przypadku umów 10 lat.
Szczegółowe zapisy klauzuli informacyjnej RODO znajdują się w rozdziale XXXIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – pn. „Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym (PHEV) na potrzeby UMWO”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym (PHEV) na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego o parametrach technicznych:
1) Rocznik (nie starszy niż) 2021
2) Rodzaj silnika HYBRYDA PLUG-IN (PHEV)
3) Pojemność skokowa silnika minimum (cm³) - 1 360
4) Łączna moc układu hybrydowego (KM) 200
5) Norma emisji zanieczyszczeń minimum EURO 6
6) Emisja CO² maksimum (g/km) wg WLTP w cyklu mieszanym (potwierdzone w homologacji samochodu) 45
7) Średnie zużycie paliwa (l na 100 km) wg WLTP w cyklu mieszanym nie większe niż (potwierdzone w homologacji samochodu) 2,0
8) Ilość miejsc (z kierowcą) - 5
9) Rodzaj nadwozia - LIMUZYNA LIFTBACK
10) Skrzynia biegów AUTOMATYCZNA
11) Wspomaganie kierownicy TAK (wymagane)
12) Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach TAK (wymagane)
13) Klimatyzacja AUTOMATYCZNA TRZYSTREFOWA
14) Sterowanie szyb bocznych ELEKTRYCZNE
15) Wszystkie fotele z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa TAK (wymagane)
16) Regulacja wysokości fotela kierowcy TAK (wymagane)
17) Regulacja podparcia odcinka lędźwiowego fotela kierowcy TAK (wymagane)
18) Radio z wejściem USB i wyświetlaczem TAK (wymagane)
19) Zabezpieczenia AUTOALARM + IMMOBILISER
20) Centralny zamek TAK (wymagane)
21) Przednie światła przeciwmgłowe TAK (wymagane)
22) Reflektory przednie z funkcją doświetlania zakrętów w technologii LED (światła drogowe, mijania i do jazdy dziennej) TAK (wymagane)
23) Kierownica po stronie lewej (do ruchu prawostronnego) TAK (wymagane)
24) Lakier o metalicznym połysku CZARNY
25) Tapicerka GRAFITOWA lub CZARNA
26) Tempomat aktywny TAK (wymagane)
27) Elektrycznie regulowane lusterka boczne TAK (wymagane)
28) Ilość poduszek powietrznych minimum - 6
29) System ostrzegania przed kolizją TAK (wymagane)
30) System ułatwiający ruszanie na wzniesieniach TAK (wymagane)
31) System stabilizacji toru jazdy TAK (wymagane)
32) System wspomagania parkowania (przód i tył) TAK (wymagane)
33) System kontroli martwego pola TAK (wymagane)
34) System ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu TAK (wymagane)
35) System ABSTAK (wymagane)
36) Komplet felg ze stopu metali lekkich z oponami letnimi minimum 17” TAK (wymagane)
37) Komplet felg stalowych z oponami zimowymi minimum 17” TAK (wymagane)
38) Komplet dywaników gumowych przód i tył TAK (wymagane)
39) Gaśnica TAK (wymagane)
40) Apteczka samochodowa TAK (wymagane)
41) Trójkąt ostrzegawczy TAK (wymagane)
42) Gwarancja mechaniczna minimum (zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne tj. minimum 3 lata z limitem kilometrów nie mniejszym niż 150 000) 3 LATA
43) Gwarancja na perforację nadwozia minimum 10 LAT
44) Maksymalny czas dostawy nie dłuższy niż 210 dni kalendarzowych
45) Spełnia wymogi wynikające z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm.) TAK (wymagane)



Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zapisy SWZ oraz projektowane postanowienia umowy dla części 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert, które:
1) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;
2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
3. Kryteriami oceny ofert są:
1) cena – 60% (kryterium dotyczy 1 i 2 części postępowania)
2) pojemność baku paliwa (kryterium dotyczy 1 części postępowania) – 30%
pojemność akumulatora (kryterium dotyczy 2 części postępowania) – 30%
3) Pojemność maksymalna bagażnika (wg VDA) (kryterium dotyczy 1 i 2 części postępowania) – 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: pojemność baku paliwa

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: pojemność bagażnika

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – pn. „Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie elektrycznym na potrzeby UMWO”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie elektrycznym na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego o parametrach technicznych:
1) Rocznik (nie starszy niż) 2021
2) Rodzaj silnika ELEKTRYCZNY
3) Moc silnika minimum (kW) 200
4) Zasięg minimum w warunkach mieszanej jazdy na jednym ładowaniu w temperaturze otoczenia 10 – 20 °C (km) 385
5) Norma emisji zanieczyszczeń minimum Euro 6
6) Zużycie energii elektrycznej (Wh/km) nie większe niż 190
7) Pojemność akumulatora minimum (kWh) 55
8) Rodzaj akumulatora LITOWO-JONOWY
9) Układ ładowania akumulatora ADAPTACYJNY (JEDNO-TRÓJFAZOWY)
10) System bezpieczeństwa zapobiegający porażeniu prądem elektrycznym podczas ładownia pojazdu TAK (wymagane)
11) Ilość miejsc (z kierowcą) - 5
12) Ilość drzwi - 5
13) Skrzynia biegów AUTOMATYCZNA
14) Wspomaganie kierownicy TAK (wymagane)
15) Światła do jazdy dziennej TAK (wymagane)
16) Kierownica regulowana TAK (wymagane)
17) Klimatyzacja AUTOMATYCZNA
18) Sterowanie szyb bocznych z przodu ELEKTRYCZNE
19) Wszystkie fotele z pasami bezpieczeństwa TAK (wymagane)
20) 20 Regulacja wysokości fotela kierowcy TAK (wymagane)
21) 21 Radio fabrycznie montowane TAK (wymagane)
22) Zabezpieczenia AUTOALARM + IMMOBILISER
23) Centralny zamek TAK (wymagane)
24) Kierownica po stronie lewej (do ruchu prawostronnego) TAK (wymagane)
25) Lakier - BIAŁY, SREBRNY, SZARY, CZARNY, CZERWONY, NIEBIESKI, ZIELONY, DWUKOLOROWY
26) Tapicerka - GRAFITOWA, CZARNA
27) Ilość poduszek powietrznych minimum 4
28) System ABS TAK (wymagane)
29) Komplet felg ze stopu metali lekkich z oponami letnimi TAK (wymagane)
30) Komplet felg z lekkiego stopu z oponami zimowymi TAK (wymagane)
31) Przewód ładowania do Wall-Box’ów i terminali publicznych o długości min. 5 m TAK (wymagane)
32) Przewód ładowania do ładowania ze standardowego gniazda domowego 230 V o długości min. 5 m TAK (wymagane)
33) Czas ładowania od 0 – 100 % akumulatora z gniazdka domowego (230V) nie dłuższy niż (h) 33
34) Gaśnica TAK (wymagane)
35) Apteczka samochodowa TAK (wymagane)
36) Trójkąt ostrzegawczy TAK (wymagane)
37) Gwarancja mechaniczna minimum (zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne tj. minimum 3 lata z limitem kilometrów nie mniejszym niż 100 000) 3 LATA
38) Gwarancja na perforację nadwozia minimum 10 LAT
39) Gwarancja na pracę akumulatora minimum 5 LAT
40) Maksymalny czas dostawy - nie dłuższy niż 210 dni kalendarzowych
41) Spełnia wymogi wynikające z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm.) TAK (wymagane)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zapisy SWZ oraz projektowane postanowienia umowy dla części 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert, które:
1) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;
2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
3. Kryteriami oceny ofert są:
1) cena – 60% (kryterium dotyczy 1 i 2 części postępowania)
2) pojemność baku paliwa (kryterium dotyczy 1 części postępowania) – 30%
pojemność akumulatora (kryterium dotyczy 2 części postępowania) – 30%
3) Pojemność maksymalna bagażnika (wg VDA) (kryterium dotyczy 1 i 2 części postępowania) – 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: pojemnośc akumulatora

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: pojemność bagażnika

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zdolności technicznej i zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeśli:
a) dla część 1 „Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym (PHEV) na potrzeby UMWO”
- wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 dostawy, której przedmiot obejmował dostawę samochodu osobowego.
b) dla część 2 „Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie elektrycznymna potrzeby UMWO”
- wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie o najmniej 1 dostawy, której przedmiot obejmował dostawę samochodu osobowego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia (art. 58 Pzp) wyżej opisany warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie razem lub co najmniej jeden z nich.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa art. 108 ust. 1 Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7-10 Pzp, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów:
a. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp zamawiający żąda odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Zamawiający zgodnie z zapisami art. 274 ust. 1 Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia niniejszego dokumentu w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Dokumenty, o których mowa w powyżej ust. 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – składany wraz z ofertą,
2) załącznik nr 3 Wykaz wykonanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie – składany na wezwanie zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp,
W przypadku zastosowania zapisów art. 118 ust. 1 Pzp Wykonawca składa zobowiązanie o poleganiu na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby zgodnie z zapisami – w zakresie wskazanym w rozdziale XX SWZ. Zapisy art. 118 ust. 3 i 4 stosuje się.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
5. W przypadku Konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej Konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami niniejszej SWZ.
8. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
9. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie oraz dokumenty składane na potwierdzenie spełnienia warunków mogą być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, jeżeli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, albo może być złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców, to znaczy, że na oświadczeniu należy wypisać wszystkich Wykonawców i podpisują je wszyscy upełnomocnieni przedstawiciele Wykonawców lub podpisuje je upełnomocniony przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnik.
10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, są zobowiązani przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę, regulującą warunki współpracy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zawierającą w swojej treści minimum następujące postanowienia:
a) wyszczególnienie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,
b) określenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być zrealizowanie zamówienia),
c) oznaczenie czasu trwania Konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,
d) podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców należących do Konsorcjum,
e) określenie lidera Konsorcjum (powinien nim być Pełnomocnik wskazany w ofercie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),
f) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy Konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia, odpowiedzialność za realizację zamówienia, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
g) zapis mówiący, że Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
h) zapisy wykluczające możliwość przenoszenia praw i obowiązków stron umowy bez zgody pozostałych uczestników
i) ustanowienie pełnomocnika do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum
11. Umowa konsorcjum musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia podano w części II SWZ - projektowanych postanowieniach umowy część 1 i 2

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy miniPortal w postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub podpisem elektronicznym zgodnie z instrukcją https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W związku z błędnym zapisem danych w sekcji [Podstawowe informacje] w miejscu - Numer planu postępowań w BZP, zamawiający informuje, że prawidłowy numer planu to 2022/BZP 00045499/02/P zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.02.2022.

Numer 2021/BZP00005936/43/P wygenerowany przez platformę e-Zamówienia jest nieprawidłowy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przewóz osób niepełnosprawnych - Prudnik - Opole
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W dniu 20.06.2024 zlecę przewóz 2 osób niepełnosprawnych którzy poruszają się na wózku z Prudnika do Opola i później z Opola do Prudnika. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa oświetlenia studyjnego wraz montażem
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Opole: Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby UMWO
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: USŁUGA OBSŁUGI PARKINGU
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby UMWO