Dostawa fabrycznie nowych nieoznakowanych pojazdów dla KWP w Szczecinie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa fabrycznie nowych nieoznakowanych pojazdów dla KWP w Szczecinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-11-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-06
  • Numer ogłoszenia606723-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 606723-N-2020 z dnia 2020-11-06 r.

Komenda Wojewódzka Policji: Dostawa fabrycznie nowych nieoznakowanych pojazdów dla KWP w Szczecinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny 81090304000000, ul. Małopolska  47 , 70-515  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 47 78 11 479, , e-mail zzp@sc.policja.gov.pl, , faks 47 78 11 477.
Adres strony internetowej (URL): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.szczecin.kwp.policja.gov .pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.szczecin.kwp.policja.gov .pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pocztą, przez posłańca lub osobiście
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. św .św. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin, Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych nieoznakowanych pojazdów dla KWP w Szczecinie
Numer referencyjny: ZZ-2380-70/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych nieoznakowanych pojazdów dla KWP w Szczecinie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:Część I dostawa fabrycznie nowego pojazdu nieoznakowanego typu van (furgon) dla KWP w Szczecinie (1 szt.) Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały wskazane w Specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik nr 4.1 do siwz. Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę w ofercie prócz ceny również:- marki, modelu, wersja oraz roku produkcji pojazdu ,- maksymalnej mocy netto silnika (w KW),- gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu ,- gwarancja na powłokę lakierniczą pojazdu ,- gwarancja na perforację elementów nadwozia pojazdu ,- informacji czy pojazd jest wyposażony w przednie czujniki parkowania,- informacji czy pojazd jest wyposażony w tylne czujniki parkowania.Część II dostawa fabrycznie nowego pojazdu nieoznakowanego typu kombi-van (furgon) dla KWP w Szczecinie (1 szt.) Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały wskazane w Specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik nr 4.2 do siwz. Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę w ofercie prócz ceny również:- marki, modelu, wersja oraz roku produkcji pojazdu ,- maksymalnej mocy netto silnika (w KW),- gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu ,- gwarancja na powłokę lakierniczą pojazdu ,- gwarancja na perforację elementów nadwozia pojazdu,- informacji czy pojazd jest wyposażony w tylne czujniki parkowania,- informacji czy pojazd jest wyposażony w drzwi przesuwne z lewej strony pojazdu. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia w ramach umowy dla części 1 i 2 był fabrycznie nowy wyprodukowane w roku 2020 i wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu , do którego nie mają prawa osoby trzecie oraz nie będący przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. 4. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę co najmniej jednej autoryzowanej stacji obsługi (nazwa i adres) dla zaproponowanego przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 na terenie województwa zachodniopomorskiego – wykaz złożony do oferty, może być sporządzony przez Wykonawcę jako odrębny dokument. 5. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem do Wydziału Transportu KWP w Szczecinie ul. Wernyhory 5, w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00. 6. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4.1-4.2 do siwz oraz we wzorach umów stanowiących załącznik nr 5.1-5.2 do siwz.

II.5) Główny kod CPV: 34110000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34130000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 162601,63
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-11

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 11.12.2020r. (część I i II)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie wymaga w tym zakresie dokumentów
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie wymaga w tym zakresie dokumentów
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie wymaga w tym zakresie dokumentów
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wwyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionychoświadczeń i/lub dokumentów na potwierdzenie, że: oferowane dostawy odpowiadająwymaganiom określonym przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia: -świadectwo zgodności WE pojazdu bazowego (Zamawiający dopuszcza złożenie tego dokumentuw języku angielskim).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenieo niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzorustanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlegawykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1.2. W przypadkukorzystania przez Wykonawcę z podwykonawcy należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tychpodmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodówokreślonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz. 2. W przypadku składania oferty wspólnej,oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie (w przypadku konsorcjum każdy członek, w przypadku spółki cywilnej każdywspólnik itd.). Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 3. wypełniony i podpisanyoryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzorustanowiącego załącznik nr 1.1-1.2 do siwz; 4. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej zazgodność z oryginałem przez notariusza kopii do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lubinne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymaganedokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej,uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą byćzłożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust.11 siwz. B.ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dniazamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, doprzekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp według wzoru stanowiącegozałącznik nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody,że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu oudzielenie zamówienia. 2. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdyz wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: a) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych, niż te istniejące w dacie podpisania umowy, a cena nie ulegnie zmianie, b) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia, c) dopuszczalne jest wydłużenie gwarancji na określone elementy pojazdu, w przypadku wydłużenia tej gwarancji przez producenta pojazdu, pod warunkiem niezmienności wynagrodzenia umownego lub ewentualnych kosztów gwarancji ponoszonych przez Zamawiającego, d) konieczności przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wyniku działania siły wyższej. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy, jest on zobowiązany do przedstawienia w oświadczeniu , w odniesieniu do podwykonawcy, informacji w zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i art. 24 ust. 5 pkt 1 odpowiednio z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7 ustawy pzp. 4. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, w zakresie wskazanym w ust. 3, potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 5. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę innym podwykonawcą, wobec którego nie zachodzą podstawy wykluczenia lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 6. Zapisy ust. 4 i ust. 5 stosuje się odpowiednio do dalszych podwykonawców. 7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 8. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uzasadniających dokonanie zmiany. 9. Zmiany treści umowy wymienione w ust.1 wymagają formy pisemnej - aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-16, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacja o ochronie danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO zastosowanejprzez Zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowychi w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiającyinformuje, że:1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinieul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin;2. inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczeciniejest Pan mł insp. Tomasz Kopka, tel. 91 821 15 70, e-mail: tomasz.kopka @sc.policja.gov.p l3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymz postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Dostawa fabrycznie nowych nieoznakowanychpojazdów dla KWP w Szczecinie.. sygn. postępowania: ZZ-2380-70/20 prowadzonym w trybie przetargunieograniczonego;4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawozamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „uPzp”;5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczącychjest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp;7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie możenaruszać integralności protokołu oraz jego załączników,- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **:** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego,- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: dostawa fabrycznie nowego pojazdu nieoznakowanego typu van (furgon) dla KWP w Szczecinie (1 szt.)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały wskazane w Specyfikacji technicznej, którastanowi załącznik nr 4.1 do siwz.Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę w ofercie prócz ceny również:- marki, modelu, wersja oraz roku produkcji pojazdu ,- maksymalnej mocy netto silnika (w KW),- gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu ,- gwarancja na powłokę lakierniczą pojazdu ,- gwarancja na perforację elementów nadwozia pojazdu ,- informacji czy pojazd jest wyposażony w przednie czujniki parkowania,- informacji czy pojazd jest wyposażony w tylne czujniki parkowania.Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia w ramach umowy dla części 1 i 2 byłfabrycznie nowy wyprodukowane w roku 2020 i wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony doobrotu , do którego nie mają prawa osoby trzecie oraz nie będący przedmiotem żadnego postępowania izabezpieczenia.4. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę co najmniej jednej autoryzowanej stacji obsługi (nazwa iadres) dla zaproponowanego przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 na terenie województwazachodniopomorskiego – wykaz złożony do oferty, może być sporządzony przez Wykonawcę jako odrębnydokument.5. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia dostarczyć przedmiot zamówienia własnymtransportem do Wydziału Transportu KWP w Szczecinie ul. Wernyhory 5, w dni robocze w godz. 8.00 –15.00.6. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówieniaokreślone zostały w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4.1 do siwz oraz we wzorach umówstanowiących załącznik nr 5.1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1, 34130000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 86991,87
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 10,00
Maksymalna moc netto silnika 12,00
Czujniki parkowania przód 9,00
Czujniki parkowania tył 9,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: dostawa fabrycznie nowego pojazdu nieoznakowanego typu kombi-van (furgon) dla KWP w Szczecinie (1 szt.)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały wskazane w Specyfikacji technicznej, którastanowi załącznik nr 4.2 do siwz.Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę w ofercie prócz ceny również:- marki, modelu, wersja oraz roku produkcji pojazdu ,- maksymalnej mocy netto silnika (w KW),- gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu ,- gwarancja na powłokę lakierniczą pojazdu ,- gwarancja na perforację elementów nadwozia pojazdu,- informacji czy pojazd jest wyposażony w tylne czujniki parkowania,- informacji czy pojazd jest wyposażony w drzwi przesuwne z lewej strony pojazdu.3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia w ramach umowy dla części 1 i 2 byłfabrycznie nowy wyprodukowane w roku 2020 i wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony doobrotu , do którego nie mają prawa osoby trzecie oraz nie będący przedmiotem żadnego postępowania izabezpieczenia.4. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę co najmniej jednej autoryzowanej stacji obsługi (nazwa iadres) dla zaproponowanego przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 na terenie województwazachodniopomorskiego – wykaz złożony do oferty, może być sporządzony przez Wykonawcę jako odrębnydokument.5. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia dostarczyć przedmiot zamówienia własnymtransportem do Wydziału Transportu KWP w Szczecinie ul. Wernyhory 5, w dni robocze w godz. 8.00 –15.00.6. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówieniaokreślone zostały w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4.2 do siwz oraz we wzorach umówstanowiących załącznik nr 5.2 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1, 34130000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 75609,76
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 10,00
Maksymalna moc netto silnika 10,00
drzwi przesuwne z lewej strony 12,00
Czujniki parkowania tył 8,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro - Goleniów
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI