Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki w formie leasingu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki w formie leasingu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTychy
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-12-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMaster Odpady i Energia Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-11
  • Numer ogłoszenia660397-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 660397-N-2018 z dnia 2018-12-11 r.

Master Odpady i Energia Sp. z o.o.: Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki w formie leasingu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Master Odpady i Energia Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27385470400000, ul. ul. Lokalna  11 , 43100   Tychy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 198 427, e-mail szymon.lakota@master.tychy.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.master.tychy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.master.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Gminna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.master.tychy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.master.tychy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki w formie leasingu
Numer referencyjny: DZU/12/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZAMIATARKA PODWOZIOWA – ROK PRODUKCJI 2018. Lp. Parametry techniczne wymagane PODWOZIE 1 Podwozie rok produkcji 2018 fabrycznie nowe, dopuszcza się pojazd demonstracyjny rok 2018 2 silnik wysokoprężny o mocy powyżej 220 KM spełniający wymogi emisji spalin wg normy EURO 6 3 Skrzynia biegów manualna lub automatyczna – min 6 biegów 4 Rozstaw osi max 3600 mm 5 Nośność 1 i 2 osi przystosowana do montażu zabudowy zamiatarki z przednią szczotką 6 Kabina dzienna, min dwuosobowa, fotel kierowcy pneumatyczny 7 Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne, lusterko szerokokątne nad przednią szybą 8 Szyby boczne sterowane elektrycznie 9 Komputer pokładowy. 10 Kierownica z prawej strony 11 Regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach. 12 Przednie zawieszenie paraboliczne 13 Tylne zawieszenie- zawieszenie pneumatyczne lub mechaniczne 14 Wspomaganie układu kierowniczego 15 ABS i ASR 16 Samochód na kołach 22,5 17 Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej 18 Oświetlenie ostrzegawcze kabiny w postaci listwy dachowej 19 Immobiliser 20 Sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego 21 Tachograf cyfrowy z ważną legalizacją 22 Radio CD z anteną I głośnikami 23 Klimatyzacja 24 Światła do jazdy dziennej 25 Ogranicznik prędkości 90 km/h 26 Pojedynczy zbiornik paliwa min 120l, korek wlewu zamykany na klucz 27 Osuszacz powietrza podgrzewany 28 Układ wydechowy pionowo za kabiną kierowcy 29 Zbiornik AdBlue minimum 8 litrów 30 Kolor kabiny – z palety RAL malowanie fabryczne 31 Dopuszczalna masa całkowita mieszcząca się w przedziale 15 – 18 t 32 Minimalny wymagany okres gwarancji na podwozie 24 miesiące/120 000 km ZABUDOWA 33 Zabudowa musi pochodzić z produkcji seryjnej , zabudowa nie może być prototypem budowanym na potrzeby wymaganej specyfikacji technicznej 34 Zbiornik na zmiotki o pojemności min. 6,5 m³ (brutto), wykonany w całości ze stali nierdzewnej, 35 Napęd do zabudowy z przystawki odsilnikowej lub hydrostatyczny 36 Hydrauliczny napęd wirnika turbiny za pomocą pompy hydraulicznej 37 Pneumatyczne oczyszczanie sit 38 Boczne drzwi dostępu po obu stronach zabudowy 39 Prawy i lewy agregat zamiatający ze szczotkami talerzowymi o średnicy minimum 650 mm, umieszczony pomiędzy osiami 40 Napęd szczotek – hydrauliczny 41 Szczotka walcowa – środkowa o długości min. 1300 mm, sterowana prawo, lewo 42 Sterowanie czynnościami szczotki talerzowej prawej i lewej – prędkość, pozycja, docisk, kąt pochylenia szczotki – z kabiny kierowcy 43 System zwiększania nacisku szczotki walcowej na podłoże 44 Szerokość powierzchni zamiatania min 3400 mm, przy użyciu dwóch agregatów zamiatających 45 Automatyczne chowanie się szczotek talerzowych pod podwozie w przypadku napotkania przeszkody Lub System omijania przeszkód przez szczotki poprzez poddawanie się ramion szczotek w kierunku podwozia bez konieczności chowania się całości agregatu zamiatającego pod podwozie 46 Szczotki talerzowe w systemie ciągnionym lub pchanym 47 Możliwość równoczesnej pracy dwoma agregatami zamiatającymi 48 Dysze ssące wykonane ze stopów lekkich o wysokiej wytrzymałości i szerokości min 600 mm. 49 System unoszenia dysz ssących w celu zbierania większych odpadów 50 System niskiego ciśnienia wody zabezpieczający przed wydobywaniem się kurzu podczas zamiatania przy pomocy zraszaczy zamontowanych pod przednim zderzakiem i przy szczotkach talerzowych 51 System wysokiego ciśnienia wody minimum 100 bar z dodatkowymi listwami pod zderzakiem przednim podwozia oraz przy ssawach 52 Zawory wodne sterowane elektrycznie z kabiny 53 Funkcja polewaczki drogowej 54 Agregat do mycia pod ciśnieniem min 100 bar z lancą i przewodem o długości nie mniejszej niż 10 mb 55 Zbiornik lub zbiorniki wody czystej o pojemności min 1900 litrów wykonane ze stali nierdzewnej. 56 Możliwość zamontowania przedniej szczotki do opasek na płycie DIN podwozia, 57 Ręczna rura ssawna o średnicy min 150 mm 58 Tylna klapa zbiornika otwierana i zamykana hydraulicznie – uchylna 59 Pneumatyczne siłowniki zamykające klapy kanałów ssących na zewnątrz zabudowy 60 Centralne smarowanie zabudowy zamiatarki 61 Kamery wideo zamontowane z tyłu pojazdu i przy bocznych szczotkach oraz monitor wewnątrz kabiny 62 Światła ostrzegawcze pomarańczowe typu LED na tylnej klapie 63 Oświetlenie robocze wszystkich szczotek 64 Kolor zabudowy z palety RAL– malowanie fabryczne 65 Zamiatarka spełnia normy PM 10 (certyfikat) 66 Gaśnica produkcji polskiej 67 Trójkąt ostrzegawczy 68 Profesjonalny klucz do odkręcania kół 69 Przewód do pompowania kół z zaworem umożliwiającym jego podłączenie 70 Dywaniki podłogowe gumowe 71 Podnośnik hydrauliczny min 12t 72 Minimalny wymagany okres gwarancji zabudowy 24 miesiące/2400 mth 73 Zabudowa rok produkcji 2018 - fabrycznie nowa dopuszcza się pojazd demonstracyjny rok 2018. 74 Pojazd musi spełniać normy i certyfikaty określone polskim prawem. 75 Dokumenty potrzebne do rejestracji pojazdu na terenie Polski 76. Instrukcje w języku polskim 77. Komplet szczotek zapasowych Pozostałe: Wykonawca ponadto dostarczy Zamawiającemu: • a) dokumenty gwarancyjne • b) instrukcję obsługi, • c) świadectwo zgodności umożliwiające rejestrację pojazdu, • d) schematy i inne dokumenty, które posiada dotyczące przedmiotu zamówienia dla zapewnienia Zamawiającemu prawidłowej eksploatacji i zabezpieczenia go przed roszczeniami ze strony osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich, patentowych, znaku towarowego, licencji lub innych. II. TERMIN REALZIACJI: Kompletną zamiatarkę wraz z osprzętem oraz wszystkimi dokumentami należy dostarczyć do Master - Odpady i Energia Sp. z o.o w Tychach przy ul. Lokalnej 11 w terminie do 120 dni od dnia podpisania umowy. Termin dostawy uzależniony od terminu zaoferowanego w ofercie. Dostarczona zamiatarka ma być w pełni sprawna, kompatybilna z osprzętem. Kabina pojazdu musi być czysta, estetyczna, odnowiona. Dostarczona „zamiatarka” ma spełniać funkcję do jakich jest przeznaczona. III. WYMAGANIA ODNOŚNIE SERWISU: Gwarancja na zamiatarkę: - podwozie minimum - 24 miesiące lub 120 000 kilometrów - zabudowa minimum - 24 miesiące lub 2400 mth W ramach umowy przez cały okres obowiązywania umowy należy zapewnić bezpłatne obowiązkowe przeglądy okresowe wraz z materiałami i robocizną. IV. Warunki leasingu: • - leasing w walucie: złoty polski (PLN) • - okres leasingu: 60 miesięcy od daty dostawy „śmieciarki” • - rodzaj rat leasingowych: 60 miesięcznych • - wartość pierwszej wpłaty: 5 % wartości samochodu brutto. • - wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończonej umowie leasingowej 1 % wartości zamiatarki brutto. • - w przypadku różnicy w wysokości pierwszej raty za zamiatarkę - pozostałe raty należy rozłożyć proporcjonalnie na 59 miesięcy. • - koszt wykupu (ostatnia rata) • - koszt rejestracji • - raty stałe Zamawiający akceptuje ogólne warunki leasingu pod warunkiem, iż nie będą one sprzeczne z postanowieniami niniejszej SIWZ oraz umowy.

II.5) Główny kod CPV: 34921100-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66114000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert i będzie zależał od terminu zaproponowanego w ofercie. Termin dostawy - 120 dni od dnia podpisania umowy jest terminem maksymalnym dostawy "zamiatarki"
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykaz dostaw wykonanych (zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)



III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności był krótszy – w tym okresie, wykonał minimum dwie dostawy zamiatarek o wartości zamówienia nie mniejszej niż 700.000,00 zł netto- każda z nich, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie z uwzględnieniem rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz oferty W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) odpowiednie pełnomocnictwa Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz w zakresie niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) opis techniczny dostarczanej „zamiatarki” zgodny z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 90,00
Skrócenie terminu dostawy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-21, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiąże współpracę z Przewoźnikami w zakresie transportu międzynarodowego - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Nawiąże współpracę z Przewoźnikami w zakresie transportu międzynarodowego dysponującymi zestawami ciągnik + naczepa typu plandeka/firana. Trasy: Polska - Francja / Benelux - Polska. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI