Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PŁOŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 130314574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜A. Mickiewicza 4
1.5.2.) Miejscowość: ˜Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜+48236624278
1.5.8.) Numer faksu: ˜+48236624278
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜pgk@pgk.plonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.pgk.plonsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki.
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-6bfa6981-cd9b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://pgkplonsk.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu https://pgkplonsk.ezamawiajacy.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.2. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.3. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „korespondencja”.4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści swz. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane". Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści swz wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści swz nie wpłynął w ww. terminie, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień swz oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści swz. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na platformie zakupowej.5. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa tel. +48 (22) 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00 -17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl;
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych znajduje się w pkt. 21 swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜1/TP/NS/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1. Podwozie.1) Samochód ciężarowy fabrycznie nowy, rok produkcji 2021.2) Emisja spalin - Euro 6.3) Podwozie w konfiguracji 6 x 2.4) Rozstaw osi 1 – 2, od 3 300 do 4 000 mm.5) Silnik o mocy min. 310 KM.6) DMC min. 26 Mg.7) Nośność osi przedniej min. 8 Mg.8) Nośność osi tylnych min. 21 Mg.9) Zawieszenie przednie resorowe, tylne pneumatyczne, dwie osie.10) Trzecia oś skrętna i podnoszona.11) Zbiornik paliwa minimum 200 l.12) Układ oczyszczania spalin tylko SCR.13) System ogrzewania układu SCR.14) Układ sprzęgła automatyczny.15) Układ hamulcowy z systemem ABS.16) Rodzaj paliwa – olej napędowy.17) Pojemność silnika min. 9 dm3, max. 10 dm3.18) Skrzynia biegów zautomatyzowana, wyposażona w system automatycznej i manualnej, zmiany biegów, bez pedału sprzęgła, wyposażona w bieg pełzający o przełożeniu umożliwiającym manewrowanie z małymi prędkościami.19) Zamykany korek wlewu paliwa.20) Blokada mechanizmu różnicowego.21) Przystawka odbioru mocy – przystosowana do zabudowy.22) Kabina trzyosobowa niska z przedziałem za siedzeniami, w kolorze białym (nie sypialniana).23) Zawieszenie kabiny – czteropunktowe mechaniczne.24) Siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym i dla 2 pasażerów.25) Kabina wyposażona w elektryczne szyby.26) Kabina wyposażona w klimatyzację automatyczną.27) Sterowanie układem wentylacji – ręczne.28) Radio fabryczne z głośnikami.29) Układ kierowniczy lewostronny.30) Regulowana kolumna kierownicy.31) Oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.32) Światła do jazdy dziennej w technologii LED.33) Regulacja wysokości świecenia reflektorów.34) Brzęczyk przy cofaniu.35) Boczne światła obrysowe.36) Tylne światło przeciwmgielne.37) Błotniki z chlapaczami.38) Zabezpieczenie przed wjechaniem pod pojazd ciężarowy.39) Zderzak wystający poza obrys kabiny.40) Tempomat.41) System ASR.42) Tachograf cyfrowy.43) Komputer pokładowy.44) Immobilizer.45) Akumulatory min. 180 Ah.46) Alternator min. 100 A.47) Kliny pod koła 2 szt.2. Zabudowa.1) Zabudowa fabrycznie nowa, rok produkcji 2021.2) Zabudowa skrzyniowa owalna z urządzeniem załadowczym tylnym.3) Płaska podłoga skrzyni ładunkowej.4) Skrzynia ładunkowa gładka.5) Pojemność skrzyni min. – około 19 m³.6) Wzmocnione ściany boczne w obszarze pracy prasy zgniatającej.7) Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie.8) Objętość kosza zasypowego min. 1,5 m³.9) Odwłok wykonany z blachy trudnościeralnej, spełniającej wymogi odporności mechanicznej.10) Wanna odwłoka wykonana z blachy trudnościeralnej o gr. min. 8 mm.11) Mechanizm zgniatania liniowo – płytowy, czyli tzw. „szufladowy”.12) Stopień zagęszczenia odpadów minimum 1 : 5.13) Prowadnice płyty wypychającej umiejscowione na ścianach bocznych zabudowy.14) Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym na co najmniej trzy inne nastawy - przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na wariant np.: surowce wtórne, komunalne, do odzysku itp.15) Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 110 do 1100 litrów, dwuetapowe podnoszenie pojemnika (do góry i obrót).16) Część tylna (odwłok) posiadająca automatyczne blokowanie i odblokowywanie.17) Siłowniki podnoszenia odwłoka umieszczone z boku zabudowy.18) Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, po jego bokach.19) Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów.20) Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym.21) Zabudowa przystosowana do zbiórki odpadów biodegradowalnych.22) Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy.23) Dwa wyłączniki bezpieczeństwa.24) Sterownik dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego.25) Sterowanie ręczne.26) Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka -sterowanie ręczne (hydrauliczne).27) Sterowanie płytą wypychającą „wysuwanie i wsuwanie” odbywa się z pulpitu sterowniczego znajdującego się w kabinie kierowcy lub na zewnątrz.28) Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej, przez osoby nadzorujące pracę obsługi.29) Możliwość wykonania autodiagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się na stałe w kabinie kierowcy.30) Włączenie pompy hydraulicznej poprzez sprzęgło elektromagnetyczne.31) Zabudowa wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję, kilkakrotnie gruntowana i lakierowana w kolorze niebieskim. 32) Oświetlenie według obowiązujących przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła alarmowe „kogut” z przodu i z tyłu pojazdu.33) Reflektor roboczy z tyłu.34) Pasy odblaskowe ( ostrzegawcze ) na kabinie i odwłoku.35) Błotniki kół tylnych z chlapaczami.36) Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami ograniczającymi prędkość i jazdę w tył, automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym, który stopień jest zajęty.37) Sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu.38) Zbiornik na wodę do mycia rąk.39) Zabudowa musi posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według PN 1501-1 z późniejszymi zmianami.40) Centralne smarowanie. 3. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego:1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił co najmniej 24 miesięcznej gwarancji bez limitu kilometrów.2) Wykonawca zapewni dostępność serwisu, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 2 dni od daty zgłoszenia (telefonicznego, e-mailowego) awarii, która powinna być usunięta niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 5 dni roboczych.3) W przypadku awarii trwającej więcej niż 14 dni, Wykonawca na swój koszt zapewni Zamawiającemu pojazd zastępczy, spełniający wszystkie warunki pojazdu przekazanego do naprawy.4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ofercie wskazał stacjonarny serwis (serwisy) kompletnego pojazdu, zlokalizowany w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego.4. Wraz z przedmiotem zamówienia Zamawiającemu zostaną przekazane:• dokumenty niezbędne do rejestracji kompletnego pojazdu,• książka serwisowa i instrukcja bezpiecznej obsługi, konserwacji podwozia i zabudowy w języku polskim,• katalog części zamiennych (preferowany jęz. polski),• deklaracja zgodności (CE) w jęz. polskim,• karta gwarancyjna dla podwozia i zabudowy,• harmonogram przeglądów podwozia i zabudowy,• 2 komplety kluczyków,• apteczka, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik.• koło zapasowe,• dokumenty homologacyjne kompletnego pojazdu.