Dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego samochodu typu śmieciarka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego samochodu typu śmieciarka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiastko
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-10-05
  • ZamawiającyZakład Wodociągów i Kanalizacji w Miastku Sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-22
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego samochodu typu śmieciarka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Miastku Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221945749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. A. Mickiewicza 3

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.klasa@zwik.miastko.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.miastko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego samochodu typu śmieciarka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51b4401f-1b7a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcą informację w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji ..Komunikaty''. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z załącznikiem nr 9

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z załącznikiem nr 9

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego samochodu ciężarowego typu: śmieciarka do odbioru i transportu odpadów komunalnych, spełniającego normę EURO 6 w zakresie emisji spalin, jak również spełniających wymagania techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych z uwzględnieniem warunków technicznych określonych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137, z późn. zm.) i w rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy.
Opis minimalnych parametrów technicznych wymaganych przez zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu dostawy (parametry kompletne pojazdu):
1) Podwozie:
- fabrycznie nowe, nie starsze niż 2021r.,
- podwozie dwuosiowe o napędzie 4x2,
- DMC podwozia min. 8,5 t,
- maksymalny rozstaw osi 3400 mm,
- silnik turbodoładowany, wysokoprężny o mocy minimum 175 KM,
- pojemność silnika maksymalnie 3000 cm3,
- norma emisji spalin EURO 6,
- manualny regulator obrotów silnika,
- elektroniczny ogranicznik prędkości do 89 km/h,
- automatyczna lub zautomatyzowana skrzynia biegów,
- przystawka odbioru mocy do napędu pompy zabudowy,
- instalacja elektryczna podwozia 12 V, przyłącze nadwozia 24V,
- sygnał ostrzegawczy załączonego biegu wstecznego,
- ogumienie 17,5’’,
- hamulce tarczowe na wszystkich osiach,
- system ABS,
- kabina fabrycznie 3 miejscowa,
- klimatyzacja fabryczna,
- elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i pasażera,
- podgrzewane lusterka zewnętrzne,
- tachograf cyfrowy,
- centralny zamek,
- lewostronny układ kierowniczy,
- kabina – fabryczny kolor biały,
- zbiornik paliwa minimum 100 l,
- radio fabryczne z Bluetooth,
- oświetlenie pojazdu zgodne z przepisami ruchu drogowego obowiązującymi dla danego typu pojazdu;
2) Zabudowa śmieciarki:
- fabrycznie nowa, nie starsza niż 2021 r., zabudowa nie może być prototypem ani pierwszym z serii,
- zabudowa skrzyniowa z hydraulicznym urządzeniem załadowczym przeznaczona do zbierania, odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach od 110l, 120l, 240l, do 1100l,
- ściany boczne skrzyni ładunkowej wykonane z jednego arkusza blachy, owalne,
- podłoga skrzyni ładownej wykonana ze stali o podwyższonej ścieralności o grubości min. 5 mm,
- podłoga zabudowy wykonana w sposób umożliwiający odpływ odcieków z zaworem spustowym z wężem na odcieki zamontowanym w przedniej jej części,
- zabudowa wyposażona w płytę wypychającą,
- zabudowa wyposażona w odwłok,
- objętość kosza zasypowego o pojemności min. 1 m3,
- dno wanny załadunkowej wykonane ze stali trudnościeralnej o grubości min. 4 mm HARDOX450,
- pojemność skrzyni ładunkowej min. 7 m3,
- wanna zasypowa wyposażona w otwieraną klapę do ładowania większych przedmiotów lub worków,
- tylna krawędź klapy ( wanny zasypowej) o wysokości max. 1400 mm od podłoża,
- zabudowa wyposażona w uszczelnienie pomiędzy skrzynią ładunkową a odwłokiem,
- mechanizm zgniatania w systemie liniowo-płytowym,
- możliwość sterowania mechanizmem zasypowym panelami umieszczonymi po obu stronach, zabudowy – obok mechanizmu do załadunku pojemników,
- możliwość pracy zabudowy w trybie ciągłym i automatycznym,
- stopień prasowania min. 4:1,
- bezawaryjny, podstawowy system elektryczny,
- sterowanie funkcjami śmieciarki za pomocą przycisków oraz za pomocą dźwigni – sterowanie mechaniczne,
- zintegrowane systemy sterowania umożliwiające pracę zabudowy w przypadku awarii systemu elektrycznego,
- panel dotykowy sterujący funkcjami zabudowy zamontowany w kabinie kierowcy,
- grzebień podnoszący wyposażony w odbojniki ograniczające uderzenia pojemnikiem podczas jego opróżniania,
- zabudowa wyposażona w dwa stopnie dla ładowaczy,
- zabudowa wyposażona w trzy wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone przy urządzeniu załadowczym z obu stron odwłoka oraz za kabiną kierowcy,
- zabudowa wyposażona w otwieracz do pojemników czaszowych sterowany hydraulicznie
- ładowność pojazdu min. 2000 kg,
- kamera umieszczona z tyłu pojazdu wraz z monitorem w kabinie kierowcy,
- zabudowa piaskowana, gruntowana i lakierowana, kolor pomarańczowy,
- oświetlenie wg obowiązujących przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz światło ostrzegawcze LED z tyłu oraz przodu pojazdu,
- reflektor roboczy z tyłu zabudowy,
- pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i zabudowie,
- uchwyty na łopatę lub szczotkę do zamiatania,
- zabudowa zgodna z wytycznymi 98/37/WE oraz posiadająca znak CE, wykonana zgodnie z normą PN EN 1501,
- oznakowanie pojazdu w języku polskim zgodnie z Polską Normą,
- dopuszczenie pojazdu na podstawie Jednostkowego Dopuszczenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryteria ofert, tj. Cena oferty i okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej
W celu spełnienia tego warunku Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach jednego zamówienia (umowy) wykonał prawidłowo nie mniej niż jedną dostawę odpowiadająca swym rodzajem niniejszemu zamówieniu lub zbliżoną o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych);

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do swz.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane , a jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy- zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem 5 swz (druk do wypełnienia lub wzorowania się).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający na podstawie art. 97 ust. 1 Pzp żąda od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 PLN, słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych.
2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572);
4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego -
PKO BP SA, nr 88 1020 4708 0000 7702 0004 4230. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. W przeciwnym przypadku wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Dlatego też należy dochować należytej staranności aby nie dopuścić do uchybienia wskazanego terminu.
Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Zamawiającego.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w poz. 3 pkt 1-4 swz, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Z treści dokumentów stanowiących wniesione wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w poz. 3 pkt 1-4 swz, musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta/Poręczyciela. Wystawiony dokument musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela instytucji wystawiającej. Z treści wystawionego dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązuje Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
7. Wniesienie wadium w innej nieakceptowanej formie spowoduje odrzucenie oferty.
8. Zwrot wadium.
8.1. Zamawiający zwróci wadium w okolicznościach i na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 Pzp;.
8.2. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty jego prowadzenia oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
9. Zatrzymanie wadium.
9.1. Zamawiający zatrzyma wadium w okolicznościach i na zasadach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający na podstawie art. 449 ust. 3 Pzp żąda od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy (zwane dalej zabezpieczeniem) przed zawarciem umowy.
2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy.
3. Na podstawie art. 452 ust. 2 Pzp Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy
wysokości 3 % ceny całkowitej podanej w ofertowej (brutto).
4. Zgodnie z art. 450 ust. 1 Pzp zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym,
że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczonych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wniesione w ten sposób zabezpieczenie, zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym.
6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
7. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form wskazanych w poz. 4. z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
8. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w innych formach aniżeli w pieniądzu, o których mowa w poz. 4. pkt 2-5 swz, zamawiający żąda aby z treści tych dokumentów jednoznacznie wynikało uprawnienie zamawiającego do bezwarunkowego zaspokojenia roszczeń z zabezpieczenia zgodnie z celem dla jakiego zostało ustanowione.
9. W przypadku, dokumentów, o którym mowa w poz. 8 swz zamawiający wymaga aby z ich treści jednoznacznie wynikało, że wniesione zabezpieczenie obejmuje następujące okresy:
1) wykonania zamówienia powiększony o 30 dni licząc od dnia jego wykonania i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane – w wysokości 3% ceny oferty (brutto);
2) zabezpieczenia z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji powiększony o 15 dni – kwoty nie przekraczającej 30% wniesionego zabezpieczenia.
10. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi zgodnie z art. 453 Pzp w sposób następujący:
1) w ciągu 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez zamawiającego za należycie wykonane 70% jego wartości;
2) pozostałe 30% nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-05 12:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę podłużnic Opel Zafira- Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę podłużnic Opel Zafira a. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI